gewist
Waarschijnlijk ligt het aan mijn vermoeidheid op dit moment, maar mij ben je kwijt zeezout
Kortom: Je wilt freerollen en daarvan niet alles in je brm stoppen, maar af en toe stiekem wat grotere games spelen toch?
Zelfs ik vat 'm nog niet helemaal. Maar na verdere bestudering van het plan zal het toch wel duidelijk worden. Doel is degelijkheid en risicoverkleining, met toch de mogelijkheid om goed te cashen van tijd tot tijd, lijkt me. De bewoordingen maken het altijd lastig. Zeezout weet precies wat hij doet, maar voor de buitenstaander is het even puzzelen geblazen. Zelf ben ik ook doorlopend op zoek geweest naar risicoverkleinende systemen. Omdat Zeezout verder is dan ik in het poker lijkt het me dat hij me "te snel af" is bij het vinden van het systeem. Dat juich ik alleen maar toe, want dan hoef ik het zelf niet te bedenken. Dank hiervoor Zeezout! Verder moet ik nog even melden dat de blog "Flippen" ten einde is. Dit zal ik in die blog nog melden zo meteen. Poker is een geweldige wereld, met interessante theorieën, en deze site maakt het alleen maar mooier. Hoe dan ook: veel succes iedereen, en: dank Zeezout voor dit mooie nieuwe plan! Ook voor jou heel veel succes!
Groetjes van {R}obbie825 aka Poepvogel.
Een thread met dergelijke codenaam moet ik natuurlijk in de gaten houden.
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Fase 1:
Freerolls om de MGT-roll en spaarpot op te bouwen. Hierbij gaat nog niets naar de bankroll, maar wordt wel 50% afgeroomd voor de paarpot.
Wel mijn eerste vraag... Wat is een paarpot?
Ennuh, Binary options? Da's niet de push or fold/alles of niets tafel zeker
Veel succes Zeezout, lijkt me niet zo makkelijk vooral omdat dit voor een enkele speler lastig is dit soort markten en er heel veel informatie bij nodig is. Heb zelf een tijdje terug wel eens wat gelezen. Weet wel dat je net als met poker gratis startkapitaaltjes hebt, in ieder geval voor forex.
Hoe lang nog voordat de kleine komt trouwens?
Groetjes,