Het grinden is er vanmiddag niet van gekomen aangezien ik Company of Heroes weer geïnstalleerd had.
Vanavond dus maar even wat proberen goed te maken!
Het grinden is er vanmiddag niet van gekomen aangezien ik Company of Heroes weer geïnstalleerd had.
Vanavond dus maar even wat proberen goed te maken!
Pff ben je aan t grinden heeft dat fucking Ziggo weer is storing, vuile hansworsten daar!!
Lange tijd geleden dat ik tiltevan poker maar heb nu zin om alles kort en klein te slaan
Probeer nog wat via telefoon maar ook zonder resultaat..
Oorspronkelijk gepost door Cognitief
Pff ben je aan t grinden heeft dat fucking Ziggo weer is storing, vuile hansworsten daar!!
Lange tijd geleden dat ik tiltevan poker maar heb nu zin om alles kort en klein te slaan![]()
Probeer nog wat via telefoon maar ook zonder resultaat..
Sucks.. sterkte
Ghehe dank je
maar even een peuk gerookt en een rondje gelopen en ben weer rustig
moet er maar vrede mee hebben dat bi's weg zijn, ik als vis had toch wss geen winst gemaakt.
als internet weer doet ma even verdiepen in thetheren oid, had er nog niet eerder over gehoord..
dat is wel echt kak... heb er trouwens nog nooit over nagedacht wel over dat ik een kabeltje wilde ipv draadloos.. misschien toch eens tijd om daar wat opties in te bekijken anders hangt er voor je het weet een muis in je oog...
Alles functioneert weer prima dus we hoeven niet persoonlijk bij ziggo langs.
Merk de laatste tijd dat ik me te veel focus op volume maken en de theorie links laat liggen. Hier moet dus maar even wat verandering in komen..
't Geld wat ik gister verkloot heb met broken internet iig weer terug verdiend in 10 toernooien: +$90
Haha nee dat ging niet door.
Ben er een jaar geleden ofzo op de hardleerse manier achter gekomen om niet dronken te gaan pokeren en daar hebben we van geleerd.
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Kheb altijd weekend![]()
![]()
Daar hebben we het van de week al over gehad. Jij hebt nooit weekend en nooit vakantie.
Uiteindelijk nog kunnen beperken met $60 verlies over 50 games, vrij standaard sessie dus.