Ga naar het forum
crushing 5NL Zoom @...

Meldingen
Alles wissen

crushing 5NL Zoom @PS

26 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,876 Weergaven
giorgio23 Topicstarter
giorgio23
Poker Player

Als je eerst betaald om zilver te worden, kan je je dan ook upgraden voor een maand of zo naar goud?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik heb zelf nooit een status gekocht, maar het zou me niks verbazen dat het mogelijk is. Zolang je zilver bent. Al betaal je alsnog ongeveer hetzelfde in totaal voor je gold status.

Als je zeker wilt weten hoe het zit kun je het altijd aan onze klantenservice vragen.

Beantwoorden
Citeren
giorgio23 Topicstarter
giorgio23
Poker Player

Hierbij een kleine update.
Verleden weekend heb ik goed gespeeld, ik had al mijn verliezen van de week ervoor kunnen goedmaken. Ik speelde echt mij A game om het zo te zeggen.

Van de week verliep tot nu toe middelmatig. Na een goede start begon het gisteren minder. 2 x zijn mijn AA handen gebroken voor bijna een full stack. Het is beginnen op mijn gemoed te werken waardoor ik echt slecht speelde. Kon erna iedere maal niet geloven dat ik verslagen werd en bood door. Je kan zien dat het mijn A-game niet was doordat ik wel 2x een goede pot scoorde en die iedere maal opnieuw verloor. Ik moet gewoon geloven dat ze bitter weinig bluffen en dat ik bij een raise 80% van de tijd gewoon moet folden. Hero calling is in de micro's niet winstgevend!!

Het is wel frustrerend. De maandstatistieken geven wel aan dat ik er bijna ben om winst te maken, maar dat mijn game nog juist niet goed genoeg is.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

mss is een boek over mindset lezen dan wel een optie voor jou?
Zowiezo als je van jezelf toch voelt dat je wat aan het tilten bent is een break aan te raden.

Beantwoorden
Citeren
giorgio23 Topicstarter
giorgio23
Poker Player

ja, wat ik nu doe is een timer plaatsen op mijn scherm zodat ik maar sessies speel van 45min. Wat ik wel goed vond aan de sessie van gisteren is dat ik plots tegen mezelf begon te zeggen, stop er maar mee, je krijgt niet voldoende goede handen en je neemt niet de correcte beslissingen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Handen posten kan je eventueel dat ene zetje geven denk ik om alsnog winst te behalen.
Hopelijk kom je gauw weer in een positieve flow terecht.

Beantwoorden
Citeren