Ga naar het forum
Dagboek van mijn pa...

Meldingen
Alles wissen

Dagboek van mijn paardjes

816 Berichten
67 Gebruikers
0 Reacties
32.7 K Weergaven
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Bwa ben vrij zeker dat dat geen slowroll is, maar dat hij echt gewoon nadacht om te folden hoor :P

Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
kutspel.

212$

Eerst wat ik nu ga doen is HEM aanschaffen. Word er wel beetje scheitziek van dat ik fishes & regs niet kan onderscheiden.

Zit er ook aan te denken om weer te moven naar de 45s. 18s is me toch te icm heavy. Loop best wel te kloten tijdens 6handed. Als ik eenmaal een dikke stack heb, gaat het stukken beter. Kan dan lekker abusen, dus waarom zou dit in de 45s niet willen.

Sinds zondag aan het grind
en en loop gewoon steeds 4handed tegen regs op te boksen(sommige met 5k+ winnings en 10k games) die me atc shoves afcallen met Q/K high.

Heb een keer een sessie gehad met 80$ winnings maar was dus obv een hotrun zo te zien.

Half uurtje non itm games reviewen? Deed weinig fout in de gewonnen games maar als je wint gaat er vaak minder fout. Dus maybe wat 4-8th place reviewen

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door liessens
Bwa ben vrij zeker dat dat geen slowroll is, maar dat hij echt gewoon nadacht om te folden hoor :P

Beantwoorden
Citeren

:spade: Hi all, ik speel sinds vandaag de 2$180mans en 3$45mans voor DonBartos.
Ik zal hier updates posten etc.
Gl All :) :spade:

Beantwoorden
Citeren

:spade:Ik zal beginnen met een 400$Roll en zal rond 10uur beginnen met de eerste sessie 20/30 tafels continu reggen. Rollupdates en mayb wat handen worden gepost na de sessie, hoop wat comments te horen over bepaalde spots

Beantwoorden
Citeren

01-03

19.45 $2.20T
22.30 $5.10HT
23.30 $5.10HT

26 gespeeld, 2x 2e

totaal 776 gespeeld

Roll $273.53 (incl $10 stellar)

FPP 93 ( 5x 235fpp sat gespeeld 1x ship + 4x out als 3e )

Beantwoorden
Citeren

:spade: Net de eerste sessie gespeelt, zat meer in runde best slecht voor mn gevoel, maar iig wel goed begin.Ga morgen de sessie revieuwen zal wat interesante handen posten,
Startroll : $400
Winst na 48games :$81.92
Totaal : $481.92

*2$180/3$45* :spade:

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel
PokerStrategist

Net even 3x 3.50 45s gespeeld met HUD. Wel ff wennen.

Ik gebruik nu: VPIP, PFR, STEAL, fold to steal. Had eerst cbet% enzo ook erin staan, maar werd een beetje druk voor de 1ste keer. Ook wel lastig om sommige stats goed te interpreteren.

Naja geen profits, maar wel tevreden. 2x FT gehaald. Helaas 1x 8ste & 9de. Keer een 12k stack opgebouwd, maar kon met 400/800 mijn AJs niet folden na een mr vanuit CO biggstack.

Nog wel wat kleine probleempjes met HUD. Moest eerst alles verslepen. Bij table change bleven oude namen erbij staan.

Tevens heb ik nog totaal geen sample van spelers. Helpt wel om de regs eruit te halen. Zag sommige gewoon heletijd 8/4 spelen en F2T schoot dit ineens omhoog naaar 16/10.

Naja sta weer op 201$ ofzo nu. Beetje jammer, maar niks aan te doen.

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

NAME / HANDS
VPIP / PFR / STEAL% / FOLDTOSTEAL%

Meer heb je niet nodig.

Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Name niet echt nodig imo

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Jawel!

Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Naam zie je toch ook in stars zelf lol

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Naam zie je toch ook in stars zelf lol

ldo

Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Lol ja je doet stacksizes toch ook niet in hud?

Beantwoorden
Citeren
gewoonlars
Oldschool Grinder

Is toch een manier om te weten dat je HUD goed staat?

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Tuurlijk wel!
Nu nog wachten tot ze het mogelijk maken avatars in de hud te plaatsen, dan word ik helemaal gek.

Nee maar vind het wel handig de naam in hud te hebben, afgekort en kleine lettergrootte weliswaar. Mochten de huds om een of andere reden verschuiven, of ik een game speel diek nog niet speelde of w/e, kank ze snel op de goede plek zetten. Ipv popups open te moete klikken.
Maar obv, eens ze goed staan staan ze goed dus ik praat bullshit. :(

Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Sja lijkt me niet handig om overbodige info in je hud te zetten.
Ik zet ze idd goed dmv popups openklikken maar tis niet alsof dat nou zoveel werk is

Beantwoorden
Citeren
gewoonlars
Oldschool Grinder

Als je veranderd van tafel duurt het ook 1 hand voordat de HUD zich heeft aangepast mja.

Beantwoorden
Citeren

naam toch alleen nodig bij massive multitablen

trouwens: als je het aantal decimalen van de name stat op 2 zet krijg je alleen de eerste 4 letters van de naam in je hud in HM2 (in HM1 krijg je 3 letters)

dus als je twee schermpies vult met tafeltjes, kan ik me best voorstellen dat je in een oogopslag wil zien of je de juiste stats bij villain hebt... maar bij een stuk of zes lijkt 't me een beetje overbodig...

cherish the love :heart:

Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

naam toch juist niet nodig bij massen?

Beantwoorden
Citeren