Skip to forum
De GROOTTE droom !

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] De GROOTTE droom !

176 Berichten
14 Gebruikers
2 Reactions
10.8 K Bekeken
ShovingLoose

:f_cool: hopen op een lekkere cash:f_drink:

rambowins

tnx mate ....

Helaas geen winst behaald , met de beste kaarten telkens verliezen tegen mega donkies kk vs 78 of ak vs 10q dat zie ik heel veel langskomen en dat zal vast te maken hebben met de micro's die ik speel .

Ik heb net een stars account aangemaakt en wil 888 even links laten liggen , ook wil ik andere sites gaan ontdekken maar voor nu dus eerst stars .

Ik hoop eigenlijk dat de tegenstanders op stars wat beter zijn ( en als ik de berichten mag geloven is dat ook zo ) , weg gaan het meemaken .

Voor iedereen weer veel geluk vandaag .

Peaceee:f_cool::f_cool:

Moderator
SDK1987

Het niveau op PokerStars zal zeker hoger liggen. Al zal er natuurlijk nog meer dan genoeg vissen opzitten en qua absolute aantallen is het alsnog het hoogst. Jij ook veel succes vandaag :gl:

rambowins

Goedemorgen,

Gister dus gestart op stars , ik heb de site even bekeken en heb een freeroll meegespeeld .

Tot zover bevalt de site zeker , heel veel online spelers , veel toernooitjes en ook veel deelnemers veel keuzes van mirco tot hoog dus nog genoeg te zien en te verkennen daar .

PokerStars Toernooi #1330796990, No Limit Hold'em
Freeroll
18035 spelers
$1000.00 USD aan het prijzengeld toegevoegd door PokerStars
Totale Prijzenpot: $1651.00 USD
Toernooi gestart 06/10/2015 21:00:00 CET [06/10/2015 15:00:00 ET]

Beste pksarnhem,

Je bent op de 48e plaats in het toernooi geëindigd.
Een prijs van USD 2,06 is gecrediteerd naar je Echtgeldaccount.

Gefeliciteerd!

Bedankt voor je deelname.

Dit was de freeroll van gister ging wel lekker eigenlijk .
Ik heb 25 euro gestort en het plan is dus om dit op mijn gemakje verder uit te breiden , we gaan het zien .

Vandaag in de planning : ochtend blog en strategie en vanmiddag 2a 3 toernooitjes .

Iedereen weer veel geluk en positiviteit !!!

Peaceee

Moderator
pcbeem

Weet niet of je dezelfde winsten gaat pakken op Stars op 888, de velden zijn veel groter en dus moet je ook meer moeite doen om ITM te komen.

Suc6 in ieder geval!!

Super Moderator
Zeezout

Nja, grotere velden zijn niet perse moeilijker. Zitten vaak ook veel donks tussen.

Variance is misschien groter, maar ik denk dat er uiteindelijk weinig verschil in zit qua spelduur e.d.

rambowins

Ik vind het wel leuk eigenlijk die grotere speelvelden , gister dan met 18000 deelnemers en binnen 4 uur zat ik bij de laatste 50 dus valt reuze mee al zeg ik het zelf .

En ik ben de site nu aan het ontdekken , ik kan altijd weer een nieuwe site proberen mocht ik er geen goed gevoel aan over houden .

Ik hoop alleen dat het aanmaken van het account goed gegaan is via pokerstrategy anders verlies ik mijn goude bolletje aangezien ik 888 even niet meer speel .

:f_cool::f_cool:

Moderator
pcbeem

Maar waarom zoek je nieuwe room als ik vragen mag?

rambowins

Zoiezo om is te kijken hoe er hier en daar gespeeld word , ik hoor dat er op stars betere spelers zitten en ook dat spreekt mij wel aan eigenlijk ......

Wat ook meespeelt is dat ik op 888 voor mijn gevoel even vastliep .... ik merkte dat ik wat minder fijn aan het spelen was .

Even een frisse wind en de pokerwererld verder verkennen .

Ik denk dat ik uiteindelijk 2 pokerrooms zal uitkiezen waar ik op zal gaan spelen .

3HUNNA

Oorspronkelijk gepost door rambowins
Zoiezo om is te kijken hoe er hier en daar gespeeld word , ik hoor dat er op stars betere spelers zitten en ook dat spreekt mij wel aan eigenlijk ......

Wat ook meespeelt is dat ik op 888 voor mijn gevoel even vastliep .... ik merkte dat ik wat minder fijn aan het spelen was .

Even een frisse wind en de pokerwererld verder verkennen .

Ik denk dat ik uiteindelijk 2 pokerrooms zal uitkiezen waar ik op zal gaan spelen .

Speel je vooral die Double Action freerolls door je storting of zijn er ook freerolls die ik kan spelen op Stars.Ik ben op het moment veel theoretisch bezig dus zou het wel leuk vinden om net zoals jou daar is te spelen.

Alvast bedankt

rambowins

Idd door mijn storting 1 maand onbeperkt toegang 3 keer per dag volgens mij .

:f_cool: .

18.00 uur voor 33 cent 7500 dollar pot in de comment cents is dat niks ?

Peacee

3HUNNA

Oorspronkelijk gepost door rambowins
Idd door mijn storting 1 maand onbeperkt toegang 3 keer per dag volgens mij .

:f_cool: .

18.00 uur voor 33 cent 7500 dollar pot in de comment cents is dat niks ?

Peacee

Ja is wel oke maar hoop niet op teveel sit outers eigenlijk ookal is dat wel profitabel en vind de start stack ook niet geweldig maarja laten we het maar doen ^^. Die van 21.00 speel ik miss ook wel

Edit: Speel nu dus die 0,33 common en 0,11 turbo.

In die 0,33 al keer verdubbeld en die extra 1500 chips weer verloren TT < A6s nu 2600 chips.
2 sit out aan tafel.

In die 0,11 8k chips.
Speel lekker op me telefoon terwijl ik eten maak.

Hoe gaat t bij jou?

oscaar10

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Weet niet of je dezelfde winsten gaat pakken op Stars op 888, de velden zijn veel groter en dus moet je ook meer moeite doen om ITM te komen.

Suc6 in ieder geval!!

Snap niet dat jij na 7 jaar hier dagelijks rond te hangen nog zo'n fundamenteel foute dingen kan vertellen. Voor de betere spelers gaat ROI enkel toenemen als de velden groter worden (bij een even sterk deelnemersveld hebben) dus je winstverwachting per game wordt enkel groter. Je winsten worden dus niet bepaald door hoe gemakkelijk het is om in het geld te eindigen.

In het geld eindigen is ook niet gemakkelijker in een kleiner veld als in een groter veld van gelijkaardig niveau omdat dit bepaald wordt door hoeveel % van het veld ze uitbetalen en niet door hoeveel spelers er mee doen. Bij grotere velden gaan ze ze meestal een iets groter percentage van de spelers in het geld laten eindigen dus in grotere velden is dit zelfs gemakkelijker.

Moderator
pcbeem

Ik ben maar een mod he, daar hoef je geen verstand van poker voor te hebben :f_tongue:.

Maar vind het wel een interessante, je zegt dat dit het geval is bij even sterke deelnemersvelden maar ik denk dat die bij Stars (mede door omvang -> meer spelers dus ook meer goede spelers normaal gesproken) wel sterker zullen zijn.

Ja als je betere speler bent zul je ook op Stars boven komen drijven maar je maakt mij niet wijs dat het makkelijker wordt als je meer goede spelers en ook meer donks (die suck outs kunnen geven) moet overleven.

3HUNNA

Wat leuk is aan poker.

Verliezen met AK van AQ die pre openshoved op 30/60 blinds.

Hij 10k chips, ik 436.

Later heb ik 9k en pak ik zijn laatste 3k.

Nu 12k stackje in de 3.30 super ko waar ik de laatste 3-4 keer elke keer in de top 100 van de 5000 ofzo ben gekomen. ^^

Ook net iemand zn all in afgecalled op de turn waar ik gwn wist dat hij TT had en ik callde met JJ, heerlijk is dat.
En dat allemaal op mn mobiel geconcentreerd :D

Hoe gaat bij jou?

Edit: Win meteen 8k pot , nu 20k stack lol. 60/120 blinds
Edit2: 3 min later nog is 10k erbij, 30k stack 60/120 blinds.

Wat een goudmijn en maar bounties vangen.

Van 436 naar 30k.

rambowins

Goedemorgen ,

Ik heb gisteravond gewoon is op de bank gelegen , een beetje naar die ellende zitten kijken en hoe onze bobo´s daarmee omgaan wat een stelletje viezeriken die gehele politieke tak bahh bahh als ik ooit mijn droom kan waarmaken ga ik als eerst bij hun langs met mijn middelvinger !!! ( en denk maar niet dat ik 1 cent tax ga dokken ) .

Zo dat de frustratie over ons zieke systeem !!

Dus niet meer gespeeld , ook met de gedachte dat ik vandaag lekker aan de slag ga en voel me ook fris en fruitig heerlijk bijgeslapen .

rambowins

Ik moet alles nog gaan ondervinden maar wil jullie toch beide bedanken voor jullie reactie .

Voor mij persoonlijk is het toch een feit dat ik eerst de micro's door moet om een bankroll op te gaan bouwen aangezien ik helaas nog geen filotroop ben !! Dus zal net als op 888 tegen veel donkies komen te staan ......

Ik hoop dat als ik een paar maanden verder ben dat ik da stukje dan ook snel mag afsluiten, ik speel echt liever tegen de wat betere tegenstanders en verlies liever door een meesterlijk zet dan door een donk die alles maar callt dus mijn hoop is dat ik daar snel doorheen mag gaan , op naar de hogere limieten !!!

Voor iedereen veel geluk en positiviteit !!!

rambowins

Voor vandaag staat in de planning:

Ochtend blog bijhouden en wat strategie artikelen .

1600 uur 100k freeroll
1800 uur comment cents en 2100 comment cents ( ik hoop dat ik ze beide mee kan pakken )

Ook zal ik naast deze toernooitjes wat kleine mtt meenenen .

Peaceee

Moderator
SDK1987

Veel succes alvast en dat je fit mag blijven :gl:

Super Moderator
Zeezout

Succes vandaag!

Ik moet ook niet te veel van die leugenbende zien, want dan krijg ik hoge bloeddruk. Tis dat emigreren voor mij geen optie is (en het in elk land hetzelfde is)...

Lijkt erop dat ze echt bezig zijn om alles kapot te maken in Nederland en Europa. Misschien opzetje voor een wereldregering?

Naja, laten we het maar bij poker houden, dat is minder rigged...