Ga naar het forum
De GROOTTE droom !

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] De GROOTTE droom !

176 Berichten
14 Gebruikers
2 Reacties
10.9 K Weergaven
rambowins Topicstarter
rambowins
PokerStrategist

Haha idd beter houden we het bij poker want anders heb ik hier zo een heel boek vol geschreven .

Veel geluk .

Peacee

rambowins Topicstarter
rambowins
PokerStrategist

Goedemorgen,

Ik heb gister de micro´s gespeeld op stars die zijn gewoon prc gelijk als op 888 tenminste als het gaat om donkies wat een slagveld haha damn .

Gister helaas niet heel ver gekomen in die slagvelden , ik zou hier toch doorheen moeten komen om op andere limieten te kunnen gaan spelen ........

We gaan gewoon rustig verder bekijken hoe en waar ik dat het best kan gaan doen .

Veel geluk en positiviteit .

Peaceee

ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ja, gewoon rustig blijven is het beste. Volgens mij is 1 final table per 100 toernooien al een degelijk resultaat (meende ik ooit gelezen te hebben). Dus een periode van 200 matige klasseringen kan gebeuren.

rambowins Topicstarter
rambowins
PokerStrategist

He shoove alles lekker ? En hoe gaat het daar met poker ?

1 op 100 ja damnn das niet veel .

Fijne avond man .

Peaceeee

Oorspronkelijk gepost door rambowins
Goedemorgen,

Ik heb gister de micro´s gespeeld op stars die zijn gewoon prc gelijk als op 888 tenminste als het gaat om donkies wat een slagveld haha damn .

Gister helaas niet heel ver gekomen in die slagvelden , ik zou hier toch doorheen moeten komen om op andere limieten te kunnen gaan spelen ........

We gaan gewoon rustig verder bekijken hoe en waar ik dat het best kan gaan doen .

Veel geluk en positiviteit .

Peaceee

Ja, of je doet gewoon gelijk als 'Coenaldinho7´, die speelde ook 0,50ct en 3,50$ hu toernooitjes/games en ineens bedacht hij in de late registratie laat ik er even 1700$ door heen knallen in een hyper 6max voor een main event ticket, en dan ook nog shippen :f_ugly:

Maar allee daar moet toch iets niet in orde zijn? Dat iemand micro´s speelt, 0,50$ 180mans, een HU 3,5$ en vervolgens ineens 1700$ uitgeeft aan een 6max hyper, ik lees zoiets toch wat argwanend hoor.

Maar on topic, waag eens een shotje naar de million bijvoorbeeld wie weet... hehe

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Tempting! Maar ik heb helaas niet de BR daarvoor :D

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan kun je beter via satellites voor de sunday million kwalificeren.
Dat is een stuk goedkoper dan direct $215 in te leggen.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik speel eigenlijk nooit sats, trekt me totaal niet.

Zijn die dingen een beetje te doen?

rambowins Topicstarter
rambowins
PokerStrategist

Ik ken het verhaal persoonlijk niet maar ja al zijn de kaarten vierkant.... het balletje kan raar rollen ....... :f_rolleyes: :f_rolleyes: .

Dat shotje naar de grotere prijzen gaat er zeker wel van komen ..... ik zit alleen te bedenken of ik dat ga bereiken door te spelen op de micro´s of dat ik gewoon een goede investering bij elkaar ga sprokkelen om zo direct op de wat hogere limieten te kunnen spelen .

Om eerlijk te zijn merk ik na een tijdje de micro´s gespeeld te hebben dat het vaak neerkomt op slecht kaarten , veel allins met echt baggerkaarten , bingo ..... Voor mijn gevoel is heb ik dat stukje wel gezien eigenlijk en ik vraag me af of ik daar dan ook nog heel veel tijd in wil stoppen .

Ik zal het allemaal rustig gaan overdenken wat voor mij de beste manier zal gaan worden .... ik heb minimaal 1000 euro nodig om me op de wat hogere limieten te kunnen gaan wagen ( evt samenwerkingen sta ik voor open) .... word vervolgd ....

Die satellieten heb ik zelf nog niet gespeeld maar ook dat zou idd een overweging kunnen zijn .

Fijn weekend allen peaceee !!

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hangt er een beetje vanaf wat voor satellites je gaat spelen. De ene zijn wat softer dan de andere. Zo zijn de $2,20 satellites naar de sunday storm bijvoorbeeld heel soft, maar kosten die wel veel tijd door de trage structuur en zijn de meeste FPP satellites ook vrij soft. Al kun je de FPP ook goed gebruiken voor de 100 FPP 30k toernooi voor Silverstar+ leden die elke zaterdag om 20.30u is. Daarmee kun je ook een mooie bankroll mee opbouwen

3HUNNA
Oldschool Grinder

PLO Sats en 2x turbo's kan ik wel aanraden.

Verder $11 sats naar de Sunday Million of $55 toernooien zijn ook soft.

Deep sats zijn vaak ook soft maar daar moet je wel meer mensen beaten vaak voor een ticket. Meestal zijn dat $5.50 sats naar $55 toernooien bijv.

70fpp sats zijn ook heerlijk soft maar daar geld ook 10 mensen beaten per ticket.
Deze sats runnen van 18:00-22:00 en ergens snachts ook.

En @Rambo.

Lijkt me geen slecht idee om wat meer te investeren, als je dan ook nog materiaal studeert wat van toepassing is op die limieten en je doet aan conversatief BRM lijkt me dat een stressvrije poging die veel kan opleveren.

Ik vind bijv dat als je ineens $11 MTT's gaat spelen of SNG's van die avg buyin moet je de wiskunde en HUD wel onder de knie hebben zodat je ook vooral in controle bent van je spel.

rambowins Topicstarter
rambowins
PokerStrategist

tnx man voor de tip .

Mijn wiskunde is zeker goed te noemen daar had ik vroeger al baat bij op de middelbare school, 1 van de weinige vakken die ik wel leuk vond .

De HUD , ik ben ook zo een eigenwijze rotzak .... ik ben daar nog niet helemaal uit . Met het oog op de live toernooien waar ook geen gebruik gemaakt word van een HUD speel ik nog steeds zonder deze stats .

Gister wat freerolls gespeeld en daar een paar centen mee gewonnen, verder zal ik een deze dagen ook nog wat micro's willen proberenop netbet bv .

Fijne dag allen , veel geluk !!

Peacee

3HUNNA
Oldschool Grinder

tnx man voor de tip .

Mijn wiskunde is zeker goed te noemen daar had ik vroeger al baat bij op de middelbare school, 1 van de weinige vakken die ik wel leuk vond .

De HUD , ik ben ook zo een eigenwijze rotzak .... ik ben daar nog niet helemaal uit . Met het oog op de live toernooien waar ook geen gebruik gemaakt word van een HUD speel ik nog steeds zonder deze stats .

Gister wat freerolls gespeeld en daar een paar centen mee gewonnen, verder zal ik een deze dagen ook nog wat micro's willen proberenop netbet bv .

Fijne dag allen , veel geluk !!

Peacee

Ik heb je geaccepteerd als vriend.
Verder kan je de Jivaro HUD proberen, de basic versie daarvan is gratis en neemt je zicht totaal niet weg aan de tafel.
Laat 2 of 3 stats zien die van groot belang zijn.

Pro's zoals jcarver op twitch gebruiken die HUD ook, weliswaar de betaalde versie ervan die 5,99$ kost maar de free versie is net zo handig en een grote verbetering als je normaal geen HUD gebruikt.

Je tafels zien er dan zo uit:

Snel mee aan de slag dus, en kijk vooral video's etc voordat je je daadwerkelijk waagt aan de hogere limieten.

rambowins Topicstarter
rambowins
PokerStrategist

Cool man ....

Bedankt voor de tip wellicht dak hem idd gewoon is aanzet een deze dagen , zal het je laten weten .

Ik ben dagelijks bezig mijn skills verder te ontwikkelen idd door het bekijken van video's ook kijk ik graag live toernooien terug en lees hier en daar wat artikelen .

Heb je al een nieuwe room uitgezocht ?

Veel geluk man ...

3HUNNA
Oldschool Grinder

Cool man ....

Bedankt voor de tip wellicht dak hem idd gewoon is aanzet een deze dagen , zal het je laten weten .

Ik ben dagelijks bezig mijn skills verder te ontwikkelen idd door het bekijken van video's ook kijk ik graag live toernooien terug en lees hier en daar wat artikelen .

Heb je al een nieuwe room uitgezocht ?

Veel geluk man ...

Nee ik speel sowieso niet tot eind oktober waarschijnlijk.
Geen internet op de plek waar ik grind en geen zin om op een hotspot te spelen, is te ingewikkeld en duur.

Ik denk dat ik misschien nog wel een tijdje doorga op PokerStars tot mijn roll groot genoeg is om easy die bonussen vrij te spelen bij andere rooms.
Denk dat ik zelf ook op Jivaro ga overstappen ondanks dat ik een PokerTracker licentie heb.

rambowins Topicstarter
rambowins
PokerStrategist

Oke das ruk geen internet ...

Ja nooit verkeerd toch om verschillende dingen te proeven en ruiken ik zal hem vd week is aanzetten en zal het je laten weten hoe die mij bevalt .

Fijne avond en als je nog gaat spelen veel geluk .

Peacee

rambowins Topicstarter
rambowins
PokerStrategist

Griep te pakken , flinke verkoudheid ieeee de 3e dag nu dus zal zo wel weer over zijn .

Zat nog een docu te kijken over hoe onze gedachtes ons geluk zouden kunnen beinvloeden soort van ' the secret ' al zou ik hem nu willen reflecteren op poker .

Je krijgt bv aa en je gedachte is fckkk let op ik verlies deze weer of je gaat aan tafel zitten en de 1e paar handen zijn waardeloos .. je denkt fckk daar gaan we weer ik heb weeeer pech ....
Herkenbaar?

Voor mij persoonlijk zeer herkenbaar om eerlijk te zijn , het gaat vaak trapgeweis en voordat je t weet zit deze gedachte vast in je brein .......

Zou dit invloed kunnen hebben op de kaarten ?
Op jou spel zoiezo .... maar zou t zo kunnen zijn dat er een soort van mentale kracht bestaat die positief uitpakt op het ' geluk ' .
Je hoort het ook vast vaak : ik win nooit Wat of ik heb altijd pech enz roep je dan wat over jezelf af ?

Peace

ShovingLoose
Oldschool Grinder

Bedoel je The Secret van Roy Martina? Dat heb ik wel eens gehoord op een mp3.

Succes als je weer gaat spelen!

rambowins Topicstarter
rambowins
PokerStrategist

Hey shoove hoest daar ?

Ja had beter dat stukje " the secret " weg kunnen laten ..... ( the secret is een Amerikaans boek ) ....

Ben wel benieuwd wat jij van de theorie vind ?
Herkenbaar bij jezelf ?

Peacee

ShovingLoose
Oldschool Grinder

Even een kleine MTT break gehad, misschien dit weekend weer wat spelen.

Het is eigenlijk de self fulfilling prophecy theorie uitgewerkt. Of je je eigen geluk kan creëren weet ik niet, maar ik denk wel dat als je erin gelooft en je gaat letten op de dingen die goed gaan, dat je een flow kunt creëren. Een upswing in het leven. Ik heb dat ook wel eens gehad. Alles wat ik deed leek te lukken en oogstte lof. Op een gegeven moment was het schooljaar voorbij en was het even niet te merken of het voortduurde. Nu gaat het in mijn werk me nog steeds voor de wind. Iets waarin ik geen zin had viel uit om bepaalde redenen. In poker gaat het al een tijdje minder, dus misschien moet ik me daarop richten met positieve gedachten en het accepteren dat het ook (bij MTTs wel redelijk vaak) tegenzit. Ik ben bezig met Harrington on Modern Tournament Poker en denk veel na over mijn spel en kijk ook weer toernooien terug. Eigenlijk heb ik nu even een Final Table nodig of wat momenten dat je lekkere calls maakt.