Ga naar het forum
DOyouDARE.... daagt...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] DOyouDARE.... daagt zich zelf uit.

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
188 Weergaven
DOyouDARE
PokerStrategist

Even een korte introductie,

Mijn naam IRL is joël, ik ben 25jaar heb een schat van een vrouw en een prachtig klein mannetje.
Een prachtig leven dus......... of toch niet?
lol even serieus nu, wat ik altijd al heb gezocht om te kunnen doen is een hobby die uitdagend is en tevens waar ik geld mee kan verdienen en hoger op kan komen, heb ik het over mens erger je niet?
Nee mensen, zoals jullie zouden verwachten is het antwoord poker.
Zeker als jij met deze instelling de vele voorbij komende tv programma's bekijkt en je ziet hoe de meest gewone mensen die dikke $$$ binnenslepen en poker goden worden dan is de link snel gemaakt, DAT WIL IK OOK.
Gelukkig is er internet en dus worden de rooms achter elkaar geopend, ik begon met everest daar heb ik een aantal leuke mtt's gewonnen en daar ook een leuke computer van gekocht, het nadeel hierna was dat ik geen pepernoot meer won waarna mijn droom aardig aan het afbrokkelen was.
hierna de volgende 4 jaar, jaja 4 jaar de rooms afgegaan waarna ik nog het meest bij stars ben blijven hangen vanwege het vele aanbod aan dure toernooien.
Maar zoals de meeste mensen weten is mtt niet echt de beste keus qua solide inkomsten.
Hierdoor ben ik verder gaan kijken en heb gegoogeld onder strategie en de rest spreekt vanzelf.
Ik ben als een malle door de brons delen gedoken, en die 100puntjes gingen dan ook vrij snel.
ik moet wel zeggen mn bankroll bleef het zelfde ongeveer, omdat ik op de
FL FR 05/10 limiet zat zaten daar ongelooflijk veel vissen in de pool en ik als "volleerd" pokerstrateeg _cool: zou dat wel even beaten.
Nou niet echt dus, omdat het van die vissen waren zat ik met mn AA tegen 8 callers aan te kijken OMG WTF dat waren de dingen die ik dacht.
maja na dat de bonus was vrijgespeeld kon ik de volgende bonus krijgen maar dan moet je wel storten, omdat je alleen uit kan cashen als je heb gestort bij party heb ik het gedaan.
hierna kon ik de volgende limiet proberen
0.15/30 maja omdat mn bankroll op dat moment 0.25/50 FL FR aankon begon ik daar te spelen ik voelde me helemaal thuis, de strategie die hier beschreven staat sloeg eindelijk goed aan, het enige vond ik dat de winsten niet echt super waren, de ene dag 3$+ de andere 2$- lol dat was niet iets wat echt motiverend werkt, gelukkig had ik ook de silver artikelen doorgelezen, en als ik de avonturen lees van sommigen gold/platinum leden lees, dan is FL SH de sh*t ,nou ja de charts uitgeprint en gaan met die banaan.
Hier onder even een stats screener over hoe het nu rolt.

Zoals jullie zien is het wel aardig maar hopen dat ik dit vast kan houden en door kan gaan naar de 0.50/1.00 limiet.
Ik houd jullie op de hoogte.
En uiteraard reply's zijn meer dan welkom.

3 reacties
Gangstahhh
PokerStrategist

uhh de normale winrate voor flsh is rond de 3 bb / 100 handen

jij hebt 8,5 bb /100 handen (17 bigblinds is voor no limit games dus je moet hem op big bets zetten)

dat betekent dat je of verschrikkelijk goed bent of gewoon in een upswing zit (dat je meer wint dan je hoort te verdienen omdat je geluk hebt)

tips: speel veel handen en ga rustig met bankroll management de limieten op

bankrollmanagement van 300 a 400 bigbets is geen luxe!

DOyouDARE Topicstarter
DOyouDARE
PokerStrategist

Bedankt voor je reply gangstahhh,

om terug te komen op die big bets ik heb hem op fix limit staan en SH in de filter dus geeft hij of dit aan of alleen BB of alleen in dollars als jij weet hoe ik er big bets van kan maken hoor ik het graag.
en bedankt voor je compliment ik denk dat t allebei een beetje is ik kan eigenlijk veel goede reads maken omdat ik al een paar jaartjes meegaat.
en het belangrijkste is de short handed chart ik speel volgens dit schema ik moet zeggen werelds dus alle credits naar de maker hiervan.
grtzz

Hey DOyouDARE,

Goed om te lezen dat er weer een Fixed Limit speler in onze gelederen is!
Er zijn je al vele succesvolle Fixed Limit spelers voorgegaan, ik ben benieuwd of jij ook zo ver zal komen! Ik kan je in ieder geval aanraden om op maandag eens bij de coaching van Makomar te gaan kijken, daar zul je zeker veel van leren!

Groetjes _cool: