Ga naar het forum
EINDE Ajfonso eerst...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] EINDE Ajfonso eerste blog

1,097 Berichten
83 Gebruikers
0 Reacties
34.7 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

bleh wordt een beetje moe van mezelf. Ik speel mijn agame op 100NL en mijn bgame op 200NL. Gelukkig goed gerunned en ben ik +1bi maar ik had gewoon -2bi moeten staan. Wat een piempelzooi.

Oorspronkelijk gepost door ajfonso
Ok nouja doe je ding. Als ik je een tip mag geven: Je hebt mij op skype toegevoegd. Doe daar wat mee. Pak die handhistories van handen die je gewoon op dat moment speelt en stuur ze naar mij.. heb je directe beoordelingen ;)

Groeten

Ik zal er aan denken :) Thnx

Oorspronkelijk gepost door ajfonso
Ok nouja doe je ding. Als ik je een tip mag geven: Je hebt mij op skype toegevoegd. Doe daar wat mee. Pak die handhistories van handen die je gewoon op dat moment speelt en stuur ze naar mij.. heb je directe beoordelingen ;)

Groeten

Mag ik dat ook doen :rolleyes:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

maar natuurlijk.

Iederee mag dat doen. Ik help iedereen die hulp nodig heeft.

Als ik mijn tijd zelf nodig heb geef ik dat wel aan :) Voor de rest gewoon ff skypespam plegen tegen mij!

Groeten

Wat is je skype dan ? ALs ik zoek op alfonso vind ik er wel heel veel :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

type ajfonso en je vindt er 1

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

net ff sessie NL200sh gespeeld op stars omdat er zoveel fish op de zondagen aanwezig is. Heb een paar handen gehad waar ik denk ik heel goed heb gespeeld en voor de rest gewoon suckouts gegeven en setups in mijn voordeel gehad. lololol... ik ben zon vis :D

$800+

Zometeen ff wat PLO of HU spelen. Heb daar ook wel zin in.

Zo, dat is niet mis :P Heerlijke sessie dus :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zonet ff een HU sessie gespeeld. Ik ging eerst zitten aan een tafel maar die gast wou niet met me spelen omdat ie blijkbaar ff op pokertableratings had gekeken ofzo...

Daarna ging ik samen met emperor199 spelen. Hij leek op het eerste gezicht wel goed.. kwa SB openings 3bets enzo... maar die gast kon gewoon niet postflop spelen. Heb hem elke keer wel postflop outplayed en anders heb ik gewoon niet te veel invested.

Hier zijn de keyhands uit de sessie:
Hand converted with online PokerStrategy hand converter:

Known players:
[tg]SB$297.50:///////;BB$100.00:///////;[/tg]
$0.5/$1 No-Limit Hold'em (2 handed)

Preflop: Hero is BB with 9:c, A:c.
SB raises to $3, Hero raises to $9, SB calls $6.00.

Flop: ($18.00) 3:h, 9:s, 3:d (2 players)
Hero bets $13.00, SB calls $13.00.

Turn: ($44.00) 7:d (2 players)
Hero bets $23.00, SB calls $23.00.

River: ($90.00) 2:c (2 players)
Hero bets $55.00(All-In), SB calls $55.00.

Final Pot: $200.00.

Results follow:

Hero shows two pairs, nines and threes (9:c A:c)
SB shows two pairs, fives and threes (5:s 5:c)
Hero wins with two pairs, nines and threes (9:c A:c).

Ik zat zonet tijdens het spelen na te denken over 3betting in HU games en had besloten dat ik dit niet light ging doen maar met equity hands en A9s is een hand die op het randje zit.

Op de flop bet ik uiteraard omdat ik daar weinig credit krijg. Hij called me dus ik zet hem op een range van underpairs en eventueel TT of een complete float. Ik denk dat het aantal pairs in zijn range groter is dan complete floats dus bet ik de turn nogmaals omdat hij wel moet callen. Hij called nu nogeens... en op de river ga ik dus zeker niet c/c spelen.

Known players:
[tg]SB$191.50:///////;BB$203.30:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with 5:d, 4:d.
SB raises to $5, Hero calls $4.00.

Flop: ($10.00) 2:c, A:d, K:s (2 players)
Hero checks, SB bets $9.00, Hero calls $9.00.

Turn: ($28.00) 9:c (2 players)
Hero checks, SB checks.

River: ($28.00) 6:c (2 players)
Hero bets $14.00, SB folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $28.00.

Results follow:

Hero shows high card ace (5:d 4:d)
Hero wins with high card ace (5:d 4:d).

Na de dubbleup spelen we nu 200bb deep. En ik hit een gutshotdraw. Dus ik peel flop. Ook omdat ik backdoor flush heb btw...

Op de turn checked hij behind wat natuurlijk niet veel zegt. Of hij heeft een K of een lage Ax of complete air.. Ik denk dat ik op de river met zon bet een hele lage EV heb (zo niet 0) maar achja.. je moet poker spelen en als die move 0EV is en ik er wel een crazy imago door kan krijgen is het wel goed.

Known players:
[tg]BB$174.50:///////;SB$219.80:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with Q:h, 6:h.
Hero raises to $3, BB calls $2.00.

Flop: ($6.00) J:c, J:h, 4:h (2 players)
BB bets $4.00, Hero calls $4.00.

Turn: ($14.00) 5:s (2 players)
BB checks, Hero checks.

River: ($14.00) 6:s (2 players)
BB checks, Hero checks.

Final Pot: $14.00.

Results follow:

Hero shows two pairs, jacks and sixs (Q:h 6:h)
BB shows a pair of jacks (8:c 9:c)
Hero wins with two pairs, jacks and sixs (Q:h 6:h).

Als ik hier op de flop raise wordt ik standaard gecalled dus dat doe ik niet omdat ik niet zeker weet wat voor turns ik dan door moet betten enzovoorts. De turn is slecht en ik denk dat ik hier niet kan bluffen omdat hij veel pocketpairs of soms een Jx in zijn range heeft. Dus ik check behind.

De river checked hij nogeens maar ik denk niet dat ik met een paar 66 een valuebet heb hier dus ik check behind voor sdv

Known players:
[tg]SB$195.55:///////;BB$195.70:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with 7:d, 6:d.
SB raises to $3, Hero calls $2.00.

Flop: ($6.00) Q:d, 4:h, 8:c (2 players)
Hero checks, SB bets $4.00, Hero raises to $14, SB calls $10.00.

Turn: ($34.00) 8:d (2 players)
Hero checks, SB bets $19.00, Hero raises to $59, SB folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $53.00.

Results follow:

Hero shows a pair of eights (7:d 6:d)
Hero wins with a pair of eights (7:d 6:d).

S00ted connectors ftw.
Ik flop een gutshot en backdoor en het is een droge flop dus genoeg FE en EQ% backup voor een bluff.

Hij called en de turn is 8. Als ik een set heb is het onwaarschijnlijk dat ik daar door ga betten. Dan zou ik eerder chekken om hem te inducen. Nu ik check/raise rep ik ook een 8 van tijd tot tijd. Ik denk dat hij het gewoon heeel erg moeilijk gaat hebben daar verder te spelen met iets minder dan toppair. En zelfs toppair is lastige shit als je geen goede kicka hebt.

Known players:
[tg]BB$159.55:///////;SB$231.20:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with 6:c, 8:c.
Hero raises to $3, BB raises to $10, Hero calls $7.00.

Flop: ($20.00) 6:s, 8:d, T:c (2 players)
BB bets $9.00, Hero raises to $24, BB calls $15.00.

Turn: ($68.00) 7:c (2 players)
BB checks, Hero checks.

River: ($68.00) 5:c (2 players)
BB checks, Hero bets $42.00, BB folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $68.00.

Results follow:

Hero shows a flush, ten high (6:c 8:c)
Hero wins with a flush, ten high (6:c 8:c).

Op de flop kan ik callen of raisen. Maar omdat ik het liefst snel wil spelen hier vanwege de draws doe ik dat. Nu ik raise kan hij ook denken dat ik een draw heb en zo zijn overpair afbetalen als hij die soms heeft. Hij called mijn raise en ik zet hem nu op 99 of 77 of misschien AT. De turn ga ik dus zeker niet betten.. ook al heb ik een FD. Als hij de nuts heeft daar dan bet hij de river toch wel en als ik dan mijn backdoor heb gehit ziet hij die nooit aankomen en krijg ik het er alsnog in.

Known players:
[tg]SB$122.25:///////;BB$266.10:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with A:h, A:s.
SB raises to $3, Hero raises to $9, SB calls $6.00.

Flop: ($18.00) 3:d, T:c, 9:c (2 players)
Hero bets $12.00, SB calls $12.00.

Turn: ($42.00) 5:s (2 players)
Hero bets $20.00, SB raises to $44, Hero raises to $245.1, SB calls $57.25(All-In).

River: ($388.35) 8:h (2 players)

Final Pot: $388.35.

Results follow:

Hero shows a pair of aces (A:h A:s)
SB shows three of a kind, fives (5:d 5:c)
SB wins with three of a kind, fives (5:d 5:c).

Ik zat hier te denken aan of wel preflop callen of reraisen. Het probleem met reraisen is dat je deep speelt en OOP zit en een gast die graag 3bets called en ook nogeens aggro speelt. Dan ga je het lastig krijgen met azen.

Het nadeel aan coldcallen is dat je maar een kleine pot speelt. Uiteindelijk besloot ik gewoon te reraisen omdat ik dacht dat die gast heel licht downcallde en ik gewoon weg dacht dat reraisen +EVer is dan coldcallen.

Op de flop en bet ik en de turn bet ik ook door. Hij raised me op de turn. Als hij een set had op de flop had hij die wel gereraised vanwege de draws. Er zitten op de turn dus een heleboel draws in zijn range waarmee hij kan semibluffen. En daarom gooi ik mijn hand ook niet meer weg.

Lucky number 5

Known players:
[tg]BB$236.00:///////;SB$151.55:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with 9:h, 7:d.
Hero raises to $3, BB raises to $8, Hero calls $5.00.

Flop: ($16.00) T:c, 6:c, 3:s (2 players)
BB checks, Hero bets $10.00, BB folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $16.00.

Results follow:

Hero shows high card ten (9:h 7:d)
Hero wins with high card ten (9:h 7:d).

Als je die flop niet bet heb je geen hand en kan ik hem afpakken.

En toen ging ie er vandoor :( boehoe.

+50$ :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Eergisteren ging ik HU live tegen een vriend voor 0,10/0,20 limit 0,05/0,10 no limit deep en deep PLO

Dit deden we echt iets van 5 uur ofzo. In de limit en no limit games ownde ik hem dik. Maar in de plo game speelde hij zo aggro en liet zich niet echt valuetownen. Hij maakte het mij daar erg moeilijk.

Uiteindelijk stond ik 50€ winst en toen maakte ik 2 stomme bluffs in plo en toen stond ik nog maar 3€ winst. Wel weer veel geleerd van plo moet ik zeggen.

Daarna zijn we op het net gaan HU ploen en dat ging very nice.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vanmiddag geprobeert wat 100NLsh te spelen maarja moet er weer eens inkomen. Als ik een paar dagen niet speel phail ik gewoon echt. Mijn hersenen moeten dan weer ff op gang komen. Zit er aan te denken gewoon ffkes 3 tafels te beuken ofzo. In ieder geval had ik wat verloren op sh en nog wat op 100NLhu. Toen ging ik 50PLOhu spelen en won ik een stack.

Nu ga ik denk ik ffkes sporten en daarna zien we wel weer wat er gaat gebeuren.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

bleh gisteren was ik -500 op 6m en hu NL100. Was wel wat onder ev maar heb ook gewoon 2 echt retarded plays gemaakt. Altijd stom als je LAG speelt en je krijgt uiteindelijk gewoon geen handen.

Had ook nog 3/6 limit HU gespeeld maar ik kwam daar tegen een pro te zitten die me ff heel snel $40 afhandig maakte.. toen stopte ik lol.

Vanochtend ff wat 100PLOhu gespeeld en heb daar iets van 80$ kunnen maken in een uurtje tijd. Die gast waartegen ik speelde was heel passief en best wel makkelijk te bespelen. Ik heb hem in de eerste hand gestacked voor 100$ toen was het gewoon een beetje beuken en elke keer als ik weer wat winst had kon hij weer wat bijkomen. Uiteindelijk heb ik nog een flip verloren op de flop all in met ultra draw tegen two pair. En vervolgens nog wat 3bet pots gebashed en toch wel weer up. Helaas was de rake 20$ :(

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vandaag begon de dag wederom een beetje matig. -3bi en uiteindelijk breakeven gespeeld. Maar wel ziek lang bezig geweest.

Ben de laatste tijd wat aan het uitproberen met LAG spelen. Het heeft om heel eerlijk te zijn zeker nog niet zijn vruchten afgeworpen. Moet nog wat meer oefenen.

Ik speel ook steeds ff een sessie PLO100 maar ook dat moet ik nog oefenen. Moet ff die theorie nogeens goed doornemen voordat ik weer ga spelen. Ik denk dat ik het zowiezo wel winnend kan spelen maar ik heb de basis zeker niet geleerd.

heb vandaag nog wat op fulltilt gespeeld.

HU speel ik ook weer zo nu en dan als ik zin heb. Ook hier mixed results. Denk dat ik wat meer tafelselectie moet doen. Speel veels te vaak tegen andere regs. Tijdverspilling dus.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Known players:
[tg]BU$114.40:///////;BB$101.90:///////;MP3$106.05:///////;CO$102.65:///////;[/tg]
$0/$1 No-Limit Hold'em (4 handed)

Preflop: Hero is MP3 with 6:d, 5:d.
Hero raises to $3.5, 2 folds, BB calls $2.50.

Flop: ($0.00) J:s, J:d, 7:d (2 players)
BB checks, Hero bets $5.00, BB folds, Hero gets uncalled bet back.

Turn: ($7.00) 8:d (1 players)
Hero bets $13.00, Hero gets uncalled bet back.

River: ($7.00) 9:d (1 players)
Hero calls $84.55(All-In), Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $78.55.

Results follow:

Hero shows a straight flush, nine high (6:d 5:d)
Hero wins with a straight flush, nine high (6:d 5:d).

Eeehhh.,. dit is zegmaar hoe pokerstrategy hand converter die shit convert. Hoe het in het echt is gegaan zie je hieronder:

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $1(BB) Replayer
SB ($128)
BB ($101)
Hero ($106)
UTG+1 ($102)
CO ($107)
BTN ($114)

Dealt to Hero 6♦5♦

Hero raises to $3.50, fold, fold, fold, SB calls $3, BB calls $2.50,

FLOP ($10.50) 7♦J♦J♠

check, check, Hero bets $5, SB calls $5, BB folds,

TURN ($20.50) 7♦J♦J♠8♦

check, Hero bets $13, SB calls $13,

RIVER ($46.50) 7♦J♦J♠8♦9♦

SB bets $107, Hero calls $84.55,

SB shows T♦A♦
(Flop 82.1%, Turn 97.7%)

Hero shows 6♦5♦
(Flop 17.9%, Turn 2.3%)

SB wins $212

nice suckout ;)
had ook een straight flush vandaag, tegen FH, spijtig genoeg riverde hij geen quads, had me wel wat meer opgeleverd dan de 200$ in zen stack :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteren live gespeeld tegen een dude genaamd Johan. We speelden HU 0,05/0,10 NLHE en PLO. De match duurde iets van 6 uur.

We begonnen met €10PLO. Ik verloor al heel snel 3 stacks. De eerste was een setup waarin ik een 3bet call en het er op de flop in krijg met een middle set. De volgende hand heb ik two pair en krijg het er in vs flushdraw die hij helaas genoeg hit. En dan is er nog een hand waarin ik met AA86 all in ging tegen JJ28 en helaas hit hij een flush wederom.

Ik moest me wel echt ff vermannen want hij had het blijkbaar goed naar zijn zin.

Ik bleef gewoon mijn A-game spelen en kon veel kleine potjes oppakken door op een hoge frequentie te donkbetten en tight te spelen. Hij speelde heel loose uit de BB en donkbette nauwelijks. Ik kon daardoor veel potten gewoon oppakken. Verder begon hij me na een tijdje ook veel te 3betten. Ik heb misschien iets te veel gefold maar ik dacht gewoon... Die gast 3bet terwijl we gewoon best deep zitten. Ik wil gewoon een dubble suited hand die lekker connect voordat ik door speel. (of een pair + flushdraw achtig iets).

Hij daarentegen callde veel 3bets maar speelde die handen ook wel erg aggro op de flop.

In ieder geval kwamen er twee handen waarin ik zieke reads maakte.
Waarin ik me comitte met rond de 160bb effectief met two pair op riskante boards. Ik was er gewoon zo zeker van dat hij net niet die handen had kunnen hebben en mijn line was gewoon heel sterk. Ik moest nuts hebben zegmaar. En als hij nuts had had ik two pair en flushdraw.

Naja even later lig ik best hard voor in chips. We speelden HU NLHE daar moest ik echt even inkomen. Maar al gauw zat ik hem te bluffinducen en kon ik wat leuke potten winnen. Heb ook mooie laydowns gemaakt.

Naja na een tijdje had hij nog minder over en gingen we weer plo spelen. Hij kocht nogeens wat in. Hij wou eerst €40 inkopen (dat had ik voor me liggen) Maar ik wou dat niet. Dus hij topte up naar 10.

Uiteindelijk 4bette ik hem met AA86 (hij 3bette me echt een hoop) We waren toen iets van 110 deep ofzo.

Hij callde de 4bet, Ik bet een K7:d3:d flop met enkel azen. Hij raised pot en op dat moment dacht ik dat hij hier niet altijd koningen hoefde te hebben. Hij speelde toch wel erg aggro en de kans dat hij een pair + flushdraw zo zou spelen was heel erg aanwezig.

Ik had het idee dat ik wel de equity had en de monees in de pot om te callen. Hij laat een gutshot, pair, flushdraw zien maar deze keer blijven mijn azen overeind en win ik zijn stack.

Avondje afgesloten met €25 winst.

Het was echt een super intensieve match. Zeker omdat hij niet de grootste fish is en toch wel redelijk iets afweet van PLO en NLHE. De eerste keer dat ik tegen hem speelde was ik zeker underdog in PLO maar deze keer heb ik zeker beter gespeeld dan hij. Zeker door de donkbet strategie die ik aanhield en het feit dat hij zich er niet aan aanpaste.

In PLO zijn de nuts veel vaker mogelijk dus kun je niet al te licht afstacken als je nog veel behind hebt. Tegen fish kun je rustig wachten omdat die veel afstacken met te mariginale handen maar tegen iemand die dit niet doet moet je gewoon heel veel kleine potjes oppakken en zo nu en dan flippen voor 40% Maar het is heel belangrijk dat je de druk er heel hoog ophoud en ervoor zorgt dat hij sooner or later een brute fout maakt.

Heb het idee dat ik er een hoop uit leer over poker in het algemeen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

zonet ff wat NLHEsh gespeeld op FT. Maar ik zat echt aan tafel met nits. Had geen zin om LAG te spelen en besloot dus maar wat PLO100sh te spelen. Heb $160 gewonnen wee.

Een interessante hand was dat ik 9:h7:h9:c7:c had en dat ik limper isoleerde. Iemand achter mij called en de fish repot. Ik denk na over wat ik moet doen. Hij had 60$ behind. Ik dacht dat het waarschijnlijk het beste was om te callen voor overcall.

De flop kwam iets van J:hJ:c8:c en ik beslis dat dit wel goed genoeg is om all in mee te callen. Helaas verlies ik tegen AA85 omdat ik niet improve

Achteraf wist ik het niet zo zeker. Ik vroeg een vriend en hij vertelde me dat ik ook wel had kunnen schippen tegen zijn stacksize... weet niet of dat goed is. zal wel iets van 45/55 zijn ofzo.

Voor de rest lekker aggro potjes opgepakt en veel gebluffed OOP weeee.

Mooi voorbeeld hiervoor is dat ik Uit de blinds call met een hand die er nu niet toe doet. De flop is 967r en ik check. Vervolgens maakt die dude een cbet en ik belsuit dat hij hier nooit met any hand minder dan de noots verder kan gaan tegen een raise. Ik c/r en hij fold.

Ook nog wel een interessante hand waar ik azen heb en twee straten donk omdat ik op de flop over heb en op de turn een straight complete. Die dude called echter alleen maar terwijl er nog steeds wat flushdraws liggen. De river is een offsuit aas. Ik had hier probably nog een thin valuebet maar helaas heb ik hem deze keer downgechecked. Zal waarschijnlijk niet veel EV uitmaken.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Daarnet nog wat LHE gespeeld op 1/2sh ging aardig goed had ik het idee. Blijft een vet spelletje.

Je speelt echt allerlei Cash varianten he? :P Leuk om wat af te wisselen.
Ik heb zelf nog niet zo'n erge behoefte om FL of PLO te proberen, laat staan Badugi :P. Op moment NLHE BSS, en hier en daar wat SnG/MTT voor fun/afwisseling.

Keep it up! :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ARG dammit verdomme nogaantoe. Ik heb zojuist een sessie NLHE cash gespeeld en heb eigenlijk een upswing gehad omdat ik 2bi heb gewonnen binnen 1200 handjes. Maar het hadden er denk ik wel 2 meer kunnen zijn. Dit allemaal door de volgende vreselijke plays.

No-Limit Hold'em, $1.00 BB (3 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

saw flop | saw showdown

SB ($108.40)
Fons (BB) ($188.15)
Button ($112.55)

Preflop: Fons is BB with A, A
Button bets $4, 1 fold, Fons raises $12, Button calls $9

Flop: ($26.50) 6, A, 3 (2 players)
Fons bets $15, Button calls $15

Turn: ($56.50) 5 (2 players)
Fons bets $25, Button calls $25

River: ($106.50) 2 (2 players)
Fons bets $60, Button calls $59.55 (All-In)

Total pot: $225.60

Results:
Button had J, 9 (flush, Ace high).
Fons had A, A (three of a kind, Aces).
Outcome: Button won $224.60

In deze hand bet ik flop en turn omdat iemand best de K:s kan hebben en daardoor nog wel een call kan maken op de turn. Op de river gaat deze hand uiteraard gewoon folden en sets zijn onwaarschijnlijk omdat die wel op de flop actie zouden geven. En zo niet dan maken die zelf nog wel de bet op de river. AARRGGG.... Ik had dus c/c moeten spelen denk ik.

No-Limit Hold'em, $1.00 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

saw flop | saw showdown

BB ($100)
UTG ($201.50)
MP ($110.50)
Fons (CO) ($202.55)
Button ($100)
SB ($108.50)

Preflop: Fons is CO with Q, K
1 fold, MP bets $3, Fons calls $3, Button raises $12, 3 folds, Fons calls $9

Flop: ($28.50) K, 8, J (2 players)
Fons checks, Button bets $14, Fons calls $14

Turn: ($56.50) 6 (2 players)
Fons checks, Button checks

River: ($56.50) J (2 players)
Fons checks, Button bets $42, Fons calls $42

Total pot: $140.50

Results:
Button had J, 7 (three of a kind, Jacks).
Fons had Q, K (two pair, Kings and Jacks).
Outcome: Button won $137.50

In deze hand call ik de flop zodat ik iets rep met SD value zoals QQ. De turn checked hij behind waar ik dus NIET op hoopte. Ik had gehoopt dat hij een 2nd barel zou maken omdat mijn line zo weak over komt. Maar nee blijkbaar verkeerd ingeschat. Op de river komt een kut kaart. Hier moet ik natuurlijk nu b/f spelen. Hij kan met een Kx callen en heel misschien met QQ of TT. Terwijl hij al die handen prolly down zou chekken. Nu speel ik c/c en maak een domme call. Ik was aan het multitafelen en maakte perongeluk een instaclick zonder naar de betsize te kijken. domdomdom.

No-Limit Hold'em, $1.00 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

saw flop | saw showdown

SB ($53.90)
Fons (BB) ($100)
UTG ($224.10)
Button ($100)

Preflop: Fons is BB with J, K
2 folds, SB bets $2.50, Fons calls $2

Flop: ($6) 8, 2, 10 (2 players)
SB bets $4, Fons calls $4

Turn: ($14) 7 (2 players)
SB bets $4, Fons raises $14, SB calls $10

River: ($42) 9 (2 players)
SB bets $5, Fons raises $36, SB calls $27.90 (All-In)

Total pot: $107.80

Results:
SB had Q, J (straight, Queen high).
Fons had J, K (straight, Jack high).
Outcome: SB won $105.80

Ik weet bij god niet waarom ik mezelf valuetown op de river... Hij gaat nooit met slechter callen en anders heb ik toch wel de split. Een en al achterlijk.