Ik doe het ook eens of twee keer per week, zo erg is het niet als mensen denken dat het is. Vooral na een kutsessie eentje opsteken is heel chill kan ik je zeggen
Zo houd je natuurlijk wel een verslaving in stand en ik heb zelf niet echt een idee wat weed roken doet voor de lange termijn voor de gezondheid. Al zul je dit net als roken vaak tegen de stress zijn wat bij roken natuurlijk maar even werkt door de nicotine.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Zo houd je natuurlijk wel een verslaving in stand en ik heb zelf niet echt een idee wat weed roken doet voor de lange termijn voor de gezondheid. Al zul je dit net als roken vaak tegen de stress zijn wat bij roken natuurlijk maar even werkt door de nicotine.
Ik vind mezelf niet meteen verslaafd als ik er 1 of 2 per week rook
Ik ben 6 jaar verslaafd geweest aan blowen in de eerste jaren de hele dag door zelfs op me werk in de pauze ging ik even een hoekje om en stak er 1 op met me collega en was ook goeie vriend van mij toen en we hadden vaak pauze:f_thumbsup:.
Ik zelf rookte maar telkens een kwart mee van de joint hij smookte dus 3 keer zoveel als mij en dat nekte hem ook standaard elke werkdag een paar uur voordat de werkdag afgelopen was Kon hij simpelweg gewoon geen klanten meer helpen hij was te stoned er kwam gewoon niks meer uit hem hij wilde wel maar het lukte simpelweg gewoon niet meer dus ging hij de laatste paar uur altijd werkzaamheden doen waarbij je niet of nauwelijks hoeft te communiceren zijn gezicht zag er dan ook uit als een clown ik kreeg vaak de slappe lach alleen al als ik naar gezicht keek.
Bijzonder genoeg accepteerde me werkgever het gewoon hij vond het helemaal niet leuk eigenlijk maar durfde er niets van te zeggen omdat hij bang was voor de collega waar ik altijd mee smookte na een paar jaar had hij pas de kracht om te zeggen dat hij het gewoon absoluut niet op de werkvloer wou zien dat wij als een stoned garnaaltje aan het werk waren LOL.
Me laatste 2 blow jaren deed ik het alleen nog avonds wel elke dag natuurlijk net zolang doorgaan tot er niets meer uit me kwam en dan was het tijd om naar bed te gaan ik sliep er heerlijk op althans dat dacht ik zo goed sliep ik helemaal niet want ik droomde niet eens meer.
De eerste maanden dat ik gestopt was kreeg ik dan ook te maken met jaren lang ingehouden dromen en kan je vertellen dat was echt heel heftig ik droomde van alles maar echt super realistisch.
Ik heb meegekregen dat dit een van de redenen is waarom een verslaafde blower vaak weer gaat blowen ik zelf vond het eigenlijk wel zeer interessant omdat ik er van bewust ben dat het maar dromen waren. Maar Vaak kreeg je echt bizarre nachtmerries en genoeg blowers zien dat als zeer vervelend en beginnen dan weer.
Begrijp me goed wat jij doet moet je zelf weten ik wil geen zeur of beter weter zijn.
Maar naar mijn mening vind ik 1/2 keer per week blowen al aan de vele kant en helemaal in wat voor situatie je het doet dat is geen goede situatie dat kan best uit de hand lopen.
Naar mijn mening is hooguit 1/2 keer per maand acceptabel meer niet misschien al aan de vele kant het moet echt iets bijzonders zijn vind ik en dan beleef je de ervaring ook heel intens alsof je het voor het eerst doet.
En zorg ervoor wanneer je het doet dat je in een vrolijke bui zit want je emotie waar je in zit wordt versterkt wanneer je blij bent wordt je nog blijer wanneer je somber bent wordt je nog somberder. En doe het liefst niet alleen maar met meerdere mensen.
Als je het bij 1 of 2 keer per maand houd of minder is het ook absoluut niet schadelijk op lange termijn het is natuurlijk op het moment dat je het doet niet gezond voor je longen maar je lichaam is heel sterk die reinigt dit makkelijk zolang je het maar zeer beperkt houd.
Mijn verkondigde mening over wiet, gaat enkel over mijn gebruik en ervaring ermee.
Mijn algemene mening over wiet is dat het een prachtig multifunctionele (meester)plant is.
Ik misbruik het echter. Gebruiken met de intentie om minder te voelen, mijn belevingswereld beperken en het gebrek aan levenslust te verdoezelen.
Ik weet echter ook (uit ervaring) dat het tegenovergestelde effect mogelijk is. Mijn eerste ervaringen met wiet heeft mij perspectieven laten zien, die ik niet voor mogelijk hield toentertijd. Dit heeft mijn ontwikkeling op het gebied van bewustzijn in een stroomversnelling gezet.
Ik heb in een verslavingskliniek gezeten. Het is een hele mooie optie voor heel veel mensen, kan ik me voorstellen.
Mijn ervaring met de verslavingskliniek is dat er heel veel mensen werken die denken goed met verslavingsproblematiek te kunnen werken.
Maar zijn als getrainde zen-monniken meesters geworden in het onderdrukken van gevoelens. Dit idee heb ik overigens bij 90% van alle mensen.
Ik denk dat als je het jezelf aanleert een gevoelsonderdrukker te nemen op het moment dat je niet meer tevreden bent met hoe je je voelt, je jezelf
mentaal en emotioneel vatbaar maakt voor verslaving.
Wiet heeft voor mij een zeer destructieve naslag, wat het voor mij makkelijker maakt om ermee te willen stoppen.
Maar er zijn ontzettend veel verslavingen met veel subtielere consequenties. Dat is wat mij betreft het resultaat van de westerse maatschappij/cultuur.
Momenteel heb ik nog heel veel "trek-momenten" en is er nog een kleine obsessiviteit (regelmatig erover denken). Ik raak al wel minder prikkelbaar.
Dromen doe ik nog niet helaas!
Dat is iets wat ik zo erg mis. Ik heb nooit last van nachtmerries of iets dergelijks. Ik acht mijn dromen als een zeer waardevol. Ik vind het superinteressant om te herleiden wat een droom voor mij betekent. Meestal beginnen ze bij mij weer tussen de eerste en tweede week na het stoppen. Als ik er een heb post ik hem wel
On another note.
Poker maakt mij moedeloos.
Afgelopen 4 dagen zijn echt een ramp.
Misschien ben ik gewoon een zeurend biased jankie. Maar naast dat ik 3000bb onder ev run deze 4 dagen, word ik ook op constante basis keihard geneukt door set-ups.
Als ik vandaag weer alles brick wat er te bricken valt en geen enkele top 2 plaats ship in 180s etc dan ben ik voorlopig klaar met MTT. Zet ik liever alles op fucking rood.
Ik krijg me handjes niet gepost via weaktight en Boomplayer, dus fuck it.
Ik zit lekker nog me ochtendsessie af te ronden met me laatste tafeltje in de BB11.
Ik zit constant te typen te praten en te kloten.
Komt ineens de bountydaddy bij mij aan tafel. Ik jaag de tafel op om hem shortstacked te krijgen zodat ik de restjes kan pakken xD.
Hij raakt aardig tilted en begint dingen te zeggen, youre an idiot clown that only goes for my bounty. Had nog geen hand met hem gespeeld though
Dan gebeurt dit. Lol. Ik had groter moeten overbetten op turn en river en gewoon AI moeten gaan
PokerStars Hand #175320220029: Tournament #2028248855, $5+$5+$1 USD Hold'em No Limit - Level XXIV (700/1400) - 2017/09/07 13:41:52 CET [2017/09/07 7:41:52 ET]
Table '2028248855 108' 9-max Seat #2 is the button
Seat 1: Kölner-Bub (107373 in chips, $68.74 bounty)
Seat 2: andrezz_b (28601 in chips, $11.25 bounty)
Seat 3: Tavronch (32225 in chips, $32.50 bounty)
Seat 4: Magejunk (183273 in chips, $55.61 bounty)
Seat 5: kotFIFA2018 (24534 in chips, $8.75 bounty)
Seat 6: naspjat (71588 in chips, $11.25 bounty)
Seat 7: kitalpha4 (38016 in chips, $18.75 bounty)
Seat 8: franki777000 (29510 in chips, $30.62 bounty)
Seat 9: jiatongH (32616 in chips, $18.75 bounty)
Kölner-Bub: posts the ante 210
andrezz_b: posts the ante 210
Tavronch: posts the ante 210
Magejunk: posts the ante 210
kotFIFA2018: posts the ante 210
naspjat: posts the ante 210
kitalpha4: posts the ante 210
franki777000: posts the ante 210
jiatongH: posts the ante 210
Tavronch: posts small blind 700
Magejunk: posts big blind 1400
HOLE CARDS
Dealt to Magejunk 5♥:3♠:
kotFIFA2018: folds
naspjat: folds
kitalpha4: folds
franki777000: folds
jiatongH: folds
Kölner-Bub: calls 1400
Magejunk said, "Your bounty looks delicious"
andrezz_b: calls 1400
Tavronch: calls 700
Magejunk said, "Ima flop 2 pair"
Magejunk: checks
FLOP A♠:2♦:6♦:
Tavronch: checks
Magejunk said, "jk"
Kölner-Bub: checks
andrezz_b: checks
TURN A♠:2♦:6♦:4♠:
Magejunk: bets 11200
Kölner-Bub: calls 11200
andrezz_b: folds
Tavronch: folds
RIVER A♠:2♦:6♦:4♠:A♥:
Magejunk said, "^^"
Magejunk: bets 42000
Kölner-Bub: calls 42000
SHOW DOWN
Magejunk: shows 5♥:3♠: (a straight, Deuce to Six)
Kölner-Bub: shows J♦:J♣: (two pair, Aces and Jacks)
Magejunk collected 113890 from pot
Magejunk said, "lol"
Magejunk said,
SUMMARY
Total pot 113890 | Rake 0
Board A♠:2♦:6♦:4♠:A♥:
Seat 1: Kölner-Bub showed J♦:J♣: and lost with two pair, Aces and Jacks
Seat 2: andrezz_b (button) folded on the Turn
Seat 3: Tavronch (small blind) folded on the Turn
Seat 4: Magejunk (big blind) showed 5♥:3♠: and won (113890) with a straight, Deuce to Six
Seat 5: kotFIFA2018 folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: naspjat folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: kitalpha4 folded before Flop (didn't bet)
Seat 8: franki777000 folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: jiatongH folded before Flop (didn't bet)
Oorspronkelijk gepost door Evolvedmonkey
Ik krijg me handjes niet gepost via weaktight en Boomplayer, dus fuck it.
Ik zit lekker nog me ochtendsessie af te ronden met me laatste tafeltje in de BB11.
Ik zit constant te typen te praten en te kloten.
Komt ineens de bountydaddy bij mij aan tafel. Ik jaag de tafel op om hem shortstacked te krijgen zodat ik de restjes kan pakken xD.
Hij raakt aardig tilted en begint dingen te zeggen, youre an idiot clown that only goes for my bounty. Had nog geen hand met hem gespeeld though![]()
Dan gebeurt dit. Lol. Ik had groter moeten overbetten op turn en river en gewoon AI moeten gaan
![]()
PokerStars Hand #175320220029: Tournament #2028248855, $5+$5+$1 USD Hold'em No Limit - Level XXIV (700/1400) - 2017/09/07 13:41:52 CET [2017/09/07 7:41:52 ET]
Table '2028248855 108' 9-max Seat #2 is the button
Seat 1: Kölner-Bub (107373 in chips, $68.74 bounty)
Seat 2: andrezz_b (28601 in chips, $11.25 bounty)
Seat 3: Tavronch (32225 in chips, $32.50 bounty)
Seat 4: Magejunk (183273 in chips, $55.61 bounty)
Seat 5: kotFIFA2018 (24534 in chips, $8.75 bounty)
Seat 6: naspjat (71588 in chips, $11.25 bounty)
Seat 7: kitalpha4 (38016 in chips, $18.75 bounty)
Seat 8: franki777000 (29510 in chips, $30.62 bounty)
Seat 9: jiatongH (32616 in chips, $18.75 bounty)
Kölner-Bub: posts the ante 210
andrezz_b: posts the ante 210
Tavronch: posts the ante 210
Magejunk: posts the ante 210
kotFIFA2018: posts the ante 210
naspjat: posts the ante 210
kitalpha4: posts the ante 210
franki777000: posts the ante 210
jiatongH: posts the ante 210
Tavronch: posts small blind 700
Magejunk: posts big blind 1400
HOLE CARDS
Dealt to Magejunk 5♥:3♠:
kotFIFA2018: folds
naspjat: folds
kitalpha4: folds
franki777000: folds
jiatongH: folds
Kölner-Bub: calls 1400
Magejunk said, "Your bounty looks delicious"
andrezz_b: calls 1400
Tavronch: calls 700
Magejunk said, "Ima flop 2 pair"
FLOP A♠:2♦:6♦:
Magejunk said, "jk"
Kölner-Bub: checks
andrezz_b: checks
TURN A♠:2♦:6♦:4♠:
Magejunk: bets 11200
Kölner-Bub: calls 11200
andrezz_b: folds
Tavronch: folds
RIVER A♠:2♦:6♦:4♠:A♥:
Magejunk said, "^^"
Magejunk: bets 42000
Kölner-Bub: calls 42000
SHOW DOWN
Magejunk: shows 5♥:3♠: (a straight, Deuce to Six)
Kölner-Bub: shows J♦:J♣: (two pair, Aces and Jacks)
Magejunk collected 113890 from pot
Magejunk said, "lol"
Magejunk said,![]()
SUMMARY
Total pot 113890 | Rake 0
Board A♠:2♦:6♦:4♠:A♥:
Seat 1: Kölner-Bub showed J♦:J♣: and lost with two pair, Aces and Jacks
Seat 2: andrezz_b (button) folded on the Turn
Seat 3: Tavronch (small blind) folded on the Turn
Seat 4: Magejunk (big blind) showed 5♥:3♠: and won (113890) with a straight, Deuce to Six
Seat 5: kotFIFA2018 folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: naspjat folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: kitalpha4 folded before Flop (didn't bet)
Seat 8: franki777000 folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: jiatongH folded before Flop (didn't bet)
Ik heb er zelf een beetje aan gesleuteld, zodat het iets beter te lezen is.
Ik zie zelf niet echt een reden om zo idioot groot te betten op de turn en river. Je bet nu zo'n 1,5x pot op de turn en dat zou ik alleen doen tegen hele fishy spelers die niet kunnen folden. Normaal is 2/3 pot op turn en river groot zat. Je mag blij zijn dat de beste speler JJ niet kan folden. Als je nog groter zou betten heb je best kans dat hij wel weglegt. Al was dit al vrij optimistisch van hem en zou je zelfs moeten folden op de river mocht hij shoven. i.v.m. dat hij dan heel vaak een full house zal hebben.
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Zo houd je natuurlijk wel een verslaving in stand en ik heb zelf niet echt een idee wat weed roken doet voor de lange termijn voor de gezondheid. Al zul je dit net als roken vaak tegen de stress zijn wat bij roken natuurlijk maar even werkt door de nicotine.Ik vind mezelf niet meteen verslaafd als ik er 1 of 2 per week rook
Dus dat zou betekenen dat als je nu zou stoppen dat je 1 jaar zonder problemen van wiet of een sigaret af kunt blijven. Aangezien je er niet verslaafd aan bent. Klinkt als een leuke uitdaging.
Mijn verkondigde mening over wiet, gaat enkel over mijn gebruik en ervaring ermee.
Mijn algemene mening over wiet is dat het een prachtig multifunctionele (meester)plant is.
Ik misbruik het echter. Gebruiken met de intentie om minder te voelen, mijn belevingswereld beperken en het gebrek aan levenslust te verdoezelen.
Ik weet echter ook (uit ervaring) dat het tegenovergestelde effect mogelijk is. Mijn eerste ervaringen met wiet heeft mij perspectieven laten zien, die ik niet voor mogelijk hield toentertijd. Dit heeft mijn ontwikkeling op het gebied van bewustzijn in een stroomversnelling gezet.Ik heb in een verslavingskliniek gezeten. Het is een hele mooie optie voor heel veel mensen, kan ik me voorstellen.
Mijn ervaring met de verslavingskliniek is dat er heel veel mensen werken die denken goed met verslavingsproblematiek te kunnen werken.
Maar zijn als getrainde zen-monniken meesters geworden in het onderdrukken van gevoelens. Dit idee heb ik overigens bij 90% van alle mensen.Ik denk dat als je het jezelf aanleert een gevoelsonderdrukker te nemen op het moment dat je niet meer tevreden bent met hoe je je voelt, je jezelf
Wiet heeft voor mij een zeer destructieve naslag, wat het voor mij makkelijker maakt om ermee te willen stoppen.
Maar er zijn ontzettend veel verslavingen met veel subtielere consequenties. Dat is wat mij betreft het resultaat van de westerse maatschappij/cultuur.Momenteel heb ik nog heel veel "trek-momenten" en is er nog een kleine obsessiviteit (regelmatig erover denken). Ik raak al wel minder prikkelbaar.
Dat is iets wat ik zo erg mis. Ik heb nooit last van nachtmerries of iets dergelijks. Ik acht mijn dromen als een zeer waardevol. Ik vind het superinteressant om te herleiden wat een droom voor mij betekent. Meestal beginnen ze bij mij weer tussen de eerste en tweede week na het stoppen. Als ik er een heb post ik hem wel![]()
On another note.
Misschien ben ik gewoon een zeurend biased jankie. Maar naast dat ik 3000bb onder ev run deze 4 dagen, word ik ook op constante basis keihard geneukt door set-ups.Als ik vandaag weer alles brick wat er te bricken valt en geen enkele top 2 plaats ship in 180s etc dan ben ik voorlopig klaar met MTT. Zet ik liever alles op fucking rood.
Ik blow inmiddels al 27 jaar. In de bajes heb ik dan een aantal jaar niet geblowd, gewoon vanwege het feit dat het je 2/3 strafverkorting in de weg staat. Er is namelijk genoeg te krijgen. Het enige voordeel wat ik had, is dat ik ging sporten. Dat doe ik nu niet meer, aangezien ik 2 banen heb en dan 's avonds wiet rook ter ontspanning. Niet om gevoel of iets dergelijks uit te schakelen.
Zoals anderen 's avonds een biertje drinken, rook ik wiet. Alleen ik heb 's morgens geen koppijn en dromen doe ik vol op. Maar dat zal bij iedereen wel verschillen. Hoor het namelijk vaker gehoord, dat je door te blowen niet meer droomt, echter ben ik altijd blijven dromen. Tijdens mijn werk ben ik altijd nuchter, moet er niet aan denken stoned te zijn tijdens werk.:D
Blowen tijdens pokeren helpt me overigens makkelijker om te gaan met downswings. Althans, dat deed het in het verleden toen ik nog fulltime grinder was. Nu staat poker op een heel laag pitje, aangezien ik er geen tijd meer voor heb. Met mijn werk kan ik namelijk een hypotheek krijgen, terwijl dat met poker lastig gaat worden....
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Ik weet echter ook (uit ervaring) dat het tegenovergestelde effect mogelijk is. Mijn eerste ervaringen met wiet heeft mij perspectieven laten zien, die ik niet voor mogelijk hield toentertijd. Dit heeft mijn ontwikkeling op het gebied van bewustzijn in een stroomversnelling gezet.Ik heb in een verslavingskliniek gezeten. Het is een hele mooie optie voor heel veel mensen, kan ik me voorstellen.
Maar zijn als getrainde zen-monniken meesters geworden in het onderdrukken van gevoelens. Dit idee heb ik overigens bij 90% van alle mensen.Ik denk dat als je het jezelf aanleert een gevoelsonderdrukker te nemen op het moment dat je niet meer tevreden bent met hoe je je voelt, je jezelf
Maar er zijn ontzettend veel verslavingen met veel subtielere consequenties. Dat is wat mij betreft het resultaat van de westerse maatschappij/cultuur.Momenteel heb ik nog heel veel "trek-momenten" en is er nog een kleine obsessiviteit (regelmatig erover denken). Ik raak al wel minder prikkelbaar.
Dat is iets wat ik zo erg mis. Ik heb nooit last van nachtmerries of iets dergelijks. Ik acht mijn dromen als een zeer waardevol. Ik vind het superinteressant om te herleiden wat een droom voor mij betekent. Meestal beginnen ze bij mij weer tussen de eerste en tweede week na het stoppen. Als ik er een heb post ik hem wel![]()
On another note.
Misschien ben ik gewoon een zeurend biased jankie. Maar naast dat ik 3000bb onder ev run deze 4 dagen, word ik ook op constante basis keihard geneukt door set-ups.Als ik vandaag weer alles brick wat er te bricken valt en geen enkele top 2 plaats ship in 180s etc dan ben ik voorlopig klaar met MTT. Zet ik liever alles op fucking rood.
Ik blow inmiddels al 27 jaar. In de bajes heb ik dan een aantal jaar niet geblowd, gewoon vanwege het feit dat het je 2/3 strafverkorting in de weg staat. Er is namelijk genoeg te krijgen. Het enige voordeel wat ik had, is dat ik ging sporten. Dat doe ik nu niet meer, aangezien ik 2 banen heb en dan 's avonds wiet rook ter ontspanning. Niet om gevoel of iets dergelijks uit te schakelen.
Zoals anderen 's avonds een biertje drinken, rook ik wiet. Alleen ik heb 's morgens geen koppijn en dromen doe ik vol op. Maar dat zal bij iedereen wel verschillen. Hoor het namelijk vaker gehoord, dat je door te blowen niet meer droomt, echter ben ik altijd blijven dromen. Tijdens mijn werk ben ik altijd nuchter, moet er niet aan denken stoned te zijn tijdens werk.:D
![]()
Blowen tijdens pokeren helpt me overigens makkelijker om te gaan met downswings. Althans, dat deed het in het verleden toen ik nog fulltime grinder was. Nu staat poker op een heel laag pitje, aangezien ik er geen tijd meer voor heb. Met mijn werk kan ik namelijk een hypotheek krijgen, terwijl dat met poker lastig gaat worden....
Mag ik vragen waar je voor vast zat?
Ja hoor, laten we zeggen dat justitie in verschillende Europese landen niet erg blij was met mijn organisatorische talenten wat betreft groenvoorziening.:D
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Ja hoor, laten we zeggen dat justitie in verschillende Europese landen niet erg blij was met mijn organisatorische talenten wat betreft groenvoorziening.:D![]()
Nooit gedacht dat jij zou gaan werken blow
Jij weet niet wie ik ben, maar ik ben bij je thuis geweest, jaren geleden. ^^ Groetjes aan mevrouw blowkonijn.
HAHAHAHA. Ik heb een paar ongelooflijke verhalen gehoord van meneer blowkonijn. Ik wil een aantal hints geven van de verhalen, maar wellicht is dat al iets te gevoelige informatie xD.
Oja. Fuck poker. Kutspelletje
Nooit gedacht dat jij zou gaan werken blow![]()
Jij weet niet wie ik ben, maar ik ben bij je thuis geweest, jaren geleden. ^^ Groetjes aan mevrouw blowkonijn.
HAHAHAHA. Ik heb een paar ongelooflijke verhalen gehoord van meneer blowkonijn. Ik wil een aantal hints geven van de verhalen, maar wellicht is dat al iets te gevoelige informatie xD.Oja. Fuck poker. Kutspelletje
![]()
Klopt, t is een kutspel
Nooit gedacht dat jij zou gaan werken blow![]()
HAHAHAHA. Ik heb een paar ongelooflijke verhalen gehoord van meneer blowkonijn. Ik wil een aantal hints geven van de verhalen, maar wellicht is dat al iets te gevoelige informatie xD.Oja. Fuck poker. Kutspelletje
![]()
Kweet al wie je bent hahahaha r.......s! Ben al veroordeeld en heb het al afgezeten, dus het maakt niks uit hahahaha:D:D
Niet echt. Blijf hangen op b/e. Elke dag eindig ik in een zeer sappig toernooi vlak voor het geld.
Van dit soort handen tilt ik echt de pan uit. Wtf can you do.
No Limit Holdem Tournament
PokerStars
8 Players
Hand Conversion Powered by WeakTight Poker Hand History Converter
$10+$1
Stacks:
UTG Johevera (15,036) 50bb
UTG+1 jaringer (50,439) 168bb
MP1 botlangis (7,046) 23bb
MP2 fran1448 (20,088) 67bb
CO windrider91 (43,001) 143bb
BTN Lucky Lusu (37,998) 127bb
SB Hero (26,839) 89bb
BB romaN (17,134) 57bb
Blinds: 150/300 Ante 40
Pre-Flop: (770, 8 players) Hero is SB 8♥: 8♦:
3 folds, fran1448 raises to 750, 1 fold, Lucky Lusu calls 750, Hero raises to 2,700, romaN calls 2,400, fran1448 calls 1,950, Lucky Lusu calls 1,950
Flop: 3♥: J♥: J♠: (11,120, 4 players)
Hero bets 3,560, 1 fold, fran1448 calls 3,560, 1 fold
Turn: 7♦: (18,240, 2)
Hero goes all-in 20,539, fran1448 goes all-in 13,788
River: Q♠: (52,567, 2), 2 all-in
Final Pot:
Spoiler
52,567
fran1448 shows three of a kind, Jacks
J♦: K♣:
Hero shows two pair, Jacks and Eights
8♥: 8♦:
fran1448 wins 45,816 (net +25,728)
Hero collects 6,751 (net -20,088)
Lucky Lusu lost 2,740
romaN lost 2,740
Pre-flop is het denk ik al vrij close om daar te 3betten in de SB met 88. Aangezien je met 88 geen grote pot uit positie wilt spelen zou ik zelf gewoon callen voor set value en folden op de flop als we niet hitten.
Als gespeeld spelen we tegen 3 spelers op een redelijk droge flop en word je denk ik alleen gecalled door beter en een flush draw en is de kans dat je ze alle 3 laat folden heel klein en zou ik gewoon proberen om goedkoop de showdown te halen. Op de turn is dat eigenlijk hetzelfde en mag je hopen dat je nog wat fold equity hebt. Zeker als hij passief is zou ik gewoon opgeven.
Mag ik Zeezout ook in mijn blogje?Mijn ontzettende respect naar jou. Ik weet niet of je nog nachtgedachten hebt, maar over de jaren heen op dit forum ben jij de meest consistente, vriendelijke en sociale mafketel die er is. Thanks for all the sharings.
Beetje laat, maar daar ben ik dan
Afgelopen maanden erg druk geweest, maar nu weer meer aanwezig en ja, nog steeds een mafketel
De nachtgedachten zijn er helaas niet meer, wegens het wegvallen van onze nieuwssectie, maar niet getreurd: we hebben nu de Daggedachten
Alsnog succes weer!