Laat ik toch maar eens een blogje beginnen.
Daar is het dan, mijn lang verwachte blog.
Ik ben 21 jaar en woonachtig in BRABANT.
Ik ben iemand die begonnen is met poker ongeveer 2 jaar geleden. Ik zag het steeds vaker voorbij komen op de tv en het begon me op de een of andere manier toch wel te boeien (vooral de geldbedragen die je voorbij zag komen).
Na wat rondgekeken te hebben ben ik begonnen met het befaamde playmoney op stars. Dit kwam me naar een paar uurtjes mijn neus uit, aangezien punten mij bijzonder weinig boeide. Toen heb ik besloten wat geld te storten (10 dollar) en vanuit daar ben ik begonnen.
Dit geld was uiteraard zo verdwenen door geen BRM en totaal niet wetende hoe het nu precies allemaal in zijn werk ging. Na nog een paar maal te hebben gereload gaf ik het dan ook op.
Een paar maanden later kwam ik bij toeval deze site tegen. Ik maakte de quiz en slaagde in 1 keer! Zodra ik het geld had ontvangen begon ik met SSS, zoals ik in de quiz geleerd had (had mijn startkapitaal op FT laten storten). Dit bleek wel degelijk vruchten af te werpen. Ik speelde ook af en toe een SNG en een MTT (dit deed ik dan wel op SSS-manier, wat niet echt geweldig is). Toch wist ik een keer 80 dollar te shippen.
Sindsdien is mijn BRM best wel hard omhoog gegaan. Nu ben ik echter bij het punt dat ik wil overstappen naar BSS, maar heb nog niet echt een idee hoe ik dat moet aanpakken. Vandaar dat ik ook dit blog open. Ik heb de afgelopen weken wat geprobeerd te BSS'en, maar ik merk dat ik nog teveel in SSS-termen denk. Als ik speel, speel ik mijn eigen hand, schat te weinig in wat de range van mijn opponent is, vind het vaak moeilijk top pair met medium kicker te folden etc etc.
Ik weet ook nog niet precies welke variant ik wil spelen, maar ik neig het meest naar cashgames. Een voorbeeld van me is toch wel Rienk :D. Bij hem heb ik het idee dat hij het spel redelijk doorheeft, en dat in het redelijk korte tijdsbestek waarin hij nu pokert.
Ik weet niet hoe vaak ik dit blog ga updaten, aangezien ik een redelijk druk bezet persoon ben. Speel nog veel games (Wow, L4D, Dota etc etc) en werk momenteel fulltime (ben een jaar gestopt met mijn studie). Heb ook nog een vriendin waar ik al meer dan 5 jaar mee samen ben.
Verders vind ik het leuk om in andermans blog te lezen hoe groot hun BR op dat moment is, dus dat ga ik ook bijhouden.
Mijn BR op het moment van schrijven : 860
Dusss uhhh -> Wish me luck
ExPLoDa ( en nee, ik ben niet het broertje van Xpload!)