Hallo ik heb dus mijn 50$ startkapitaal ontvangen en wil een challenge opstellen voor mezelf. Ik ga No Limit Holdem en PLO Omaha spelen op de Micro Limits van Full Tilt Poker (0.01/0.02) mijn persoonlijke challenge voor sebtember is dat ik minstens 100$ winst wil maken inclusief met rakeback. En ook wil ik de Iron Man Challenge halen van deze maand (Minimaal Bronze) dus dat zal betekenen dat ik ruim 50 FTP points per dag moet gaan verdienen. Ik zal elke dag mijn winst of verlies posten inclusief hoeveel points ik heb verdient. Voor de gene personen die het leuk vinden kunnen dit lezen en posten of course. Ook hoor ik het graag als jullie positieve of negatieve feedback hebben en mischien wel denken dat deze challenge te hoog gegrepen is. Verder wil ik iedereen veel succes wensen met hun persoonlijke challenges voor deze maand of ander soort challenge. I'm gonna hit the tables and we stay in touch!
FTP: 'SitDownAndLearn' Cheers!
Een leuke challenge, maar wellicht is het beter om minder op winst en $$$ gericht te zijn, dat kan namelijk een negatief effect hebben op je spel als het ff niet lukt. Probeer in ieder geval zo veel mogelijk aan je spel te werken. Zeer goed om te blijven posten. Daarmee geef je je eigen een steuntje in de rug. Misschien een goede aanvulling om handen te posten waar je over twijfelt in het judge forum, als je dan een link in je blog plaatst kan iedereen makkelijk meekijken en meedenken over jou handen.
Good Luck en Have Fun At The Tables.
Als je met correcte bankrollmanagement blijft spelen, dus dat jij nl2 speelt en 1 dollar sitngo's lijkt het me bijna onmogelijk om iedere dag 50 ftps te halen. Tenzij je 7 uur per dag wilt gaan spelen natuurlijk. :DIk was een tijd geleden ook bezig met 50 ftps per dag te halen . Maar daarvoor moest ik 2.5 uur per dag 2 tafels RUSHPOKER doen op NL5. En met rushpoker krijg je 3x zo snel handen uitgedeeld als normale tafels.
Het is beter om als doel te stellen om zo min mogelijk fouten te maken. En van je fouten te leren. Het geld is nu niet belangrijk.