Allemaal mogelijk. Kan heel goed ook aan het geheugen van de computer liggen dat je vaak een hoge CPU hebt tijdens het spelen.
Ik heb zelf een telfort aansluiting, maar blijkbaar een ouder type modem, dat vaak deze problemen heeft.
Heb je er ook last van bij andere programma's, dan zou ik dat eerst onderzoeken.
Hopelijk heb je het probleem inmiddels kunnen vinden. Zo heb ik zelf een nieuwe glasvezelnetwerk bij Telfort en dat werkt prima voor mij. Alleen is glasvezel nog niet overal beschikbaar.
Jammer genoeg zit het probleem er nog steeds, de verbinding is goed maar hij valt om de 15 minuten weg.. Ben nu aan het spelen op de verbinding van beneden wat net aan werkt. Laatste dagen niet echt veel gespeeld en een beetje up. Nieuwe BR is nu 85$. Ik heb volgende week tentamens en na die week heb ik weer meer tijd om te spelen. Ik hoop dat ik deze dagen en volgende week nog een beetje kan spelen zodat mijn BR op 100$ uit zal komen waardoor ik na de tentamenweek met NL5 kan starten. We zullen het zien..
Als de verbinding om de 15 minuten weg valt lijkt me de verbinding niet goed.
Succes alvast met de tentamens
Klinkt inderdaad als hetzelfde probleem dat ik had, al was het bij mij vaker.
Check eens goed of je het ook bij andere programma's hebt, of leg hem aan de kabel, indien mogelijk. Is sowieso stabieler.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Als de verbinding om de 15 minuten weg valt lijkt me de verbinding niet goed.
Succes alvast met de tentamens![]()
Bedoel ermee dat de verbinding gewoon sterk is als hij aanwezig is maar dat hij om de zoveel tijd uitvalt. Bedankt!
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Klinkt inderdaad als hetzelfde probleem dat ik had, al was het bij mij vaker.Check eens goed of je het ook bij andere programma's hebt, of leg hem aan de kabel, indien mogelijk. Is sowieso stabieler.
Heb het bekeken de afgelopen dagen en het is idd ook bij andere programma's en andere apparaten, het ligt dus echt aan de router zelf. Denk dat ik binnenkort maar een nieuwe moet aanschaffen
Weer even een update, het internet doet het weer!:f_drink: Zaten een paar draadjes niet helemaal goed met elkaar verbonden maar dat is nu dus opgelost. Verder niet echt veel gepokerd deze week omdat ik tentamens heb. Heb er al 2 gehad en vrijdag komt de laatste. Net nog wel even gespeeld en een beetje up wat de nieuwe BR op 89$ zet. Zoals eerder gezegd speel ik door tot de 100$ voordat ik naar NL5 ga. Verder ben ik nu al een paar dagen sc aan het investeren in the deal en die mag wel eens vallen nu :). Vanaf volgende week zal er weer meer gepokerd worden.
Houdt jullie op de hoogte!:f_cool:
Vandaag laatste tentamen gehad, ging wel goed denk ik:). Net ook nog even 2 uurtjes gepokerd. 2BI up wat de nieuwe bankroll op 91.50$ zet.. Heb nog voldoende punten om de deal te blijven spelen dus neem aan dat ik die eurootjes binnenkort ook bij kan schrijven :). Wat dus betekend dat ik volgende week een keer op de 100$ terecht zal komen. Mijn eerste doel is dan bereikt en ik wil dan naar NL5 gaan. Maar eerst even de 100 bereiken een dezer dagen.. Nu een avondje
met vrienden en dan zien we wel weer.
Houdt jullie op de hoogte!
Dat is mooi om te horen en hopelijk heb je alle tentamens ook gehaald.
Hopelijk heb je een leuke avond gehad.
Hallo allemaal, weer eens tijd voor een update..
Veel gebeurd afgelopen 2 dagen. Gister middag was mijn BR op 90$ beland en omdat ik nog steeds meespeel met The deal telde ik dit toekomstige winstbedrag er voor het gemak maar even bij op:f_grin:. Ik besloot om vanaf gisteravond mijn geluk te gaan beproeven op NL5. Dit ging niet helemaal zoals ik het gepland had. Aantal flinke coolers maar uiteindelijk de schade beperkt kunnen houden tot 3BI. Dit is echter wel een aardig deel van mijn BR dus was er niet helemaal blij mee. Vandaag weer opnieuw begonnen met 75$ en wat ging het lekker vandaag. Moet zeggen dat NL5 wel iets afwijkt van NL2 en dit was wel even wennen. Echter ben ik er vandaag achtergekomen dat ook op NL5 er voldoende visjes in de vijver zitten. Uiteindelijk ben ik vandaag 6BI up gegaan wat mijn totale BR op een mooi bedrag van 106$ zet. Hiephoi de 100 is bereikt.:f_tongue:. Ben hier best wel blij mee want dit is het hoogste bedrag wat ik ooit in mijn BR heb gehad. En dit allemaal mooi opgebouwd met NL2 en nu NL5. De komende tijd zal veel NL5 worden en proberen mijn BR verder uit te bouwen.
Houdt jullie op de hoogte!
Dat is mooi en nu je weer $4,33 extra hebt van de Deal kun je weer 1 buy-inn zo'n beetje extra toevoegen. Veel succes op NL5