Hier zijn we terug met een blogje.
Na de zware maanden van de verbouwing van mijn zaak is het terug tijd voor wat ontspanning.De kriebel voor terug te pokeren was er al een tijdje.
Heb er een hele tijd tijd over nagedacht wat ik zou spelen met de beperkte tijd ( +-2.5 uur per dag in de avond in het weekend wat meer ) die bij mij van toepassing is.
Daar om heb ik gekozen voor cashgame's,we gaan gewoon hellemaal vanonder beginnen.
Om toch een doel te hebben voor mijzelf ga ik proberen om van NL2 naar Nl 100 te gaan.Ik geef mijzelf hier tijd voor tot einde 2013.
Speel 6 à 12 tafels dit aantal zal zakken als ik hoger ga spelen laat ons zeggen vanaf NL10 ga ik volledig terug naar 6 tafels tot ik het beat
Natuurlijk gaan we dit doen volgens een redelijk BRM
0-120 => NL2
125-200 => NL5
200-625 => NL10
625-1750 => NL25
1750-5000 => NL 50
5000-?? => NL 100
Zoals je kan zien gaan de BI iets omhoog bij de hogere stakes,deze kunnen altijd aangepast worden maar zeker niet naar beneden iets ruimer kan wel.
Ik ga tot en met NL25 fullring spelen als er nog aanbod.Nadien ga ik overstappen op 6max.Dit zal ik al doen als ik wat een ruimer BI heb op NL25.
Wat heb ik tot nu toe gedaan.
-Storting van 32.5$ ( 25 euro met paysafe)
-HM2 genomen en geinstalleerd .Wou eigenlijk nog wat tewachten hiermee marja.Ik gebruik een kleine HUD voorlopig met volgende stats ( vpip/pfr/cbet/fold to cbet/3bet/fold to 3bet )
Deze gaan we rustig uitbreiden als we in hogere stakes gaan spelen.
-Boek Harrington cash vol1 gelezen
-De 4 video's bekeken van Gamblewhitme ( BBS Full ring de micro limieten alle delen )
Volgende die ik ga bekijken zijn deze van Rogier (10NL BBS door de ogen van Rogier.)
Kga dit blogje regelmatig een update geven laat ons zeggen minsten 3 keer in de week.
Lets go ♠_thumbsup:
BR . 46.5$