Na een fantastische maand en met het ganse community gevoel na de PS League vond ik dat het de hoogste tijd was om met een blog te beginnen.
De redenen dat ik hier nu mee begin is (om heel eerlijk te zijn) dat het mij allemaal wat boven m'n hoofd aan het groeien is. In die zin dat m'n BR toelaat om $50 SnG's te spelen, door enkele mooie tournament ships, terwijl ik nog een 'net niet gevoel' heb op de $11 SnG's.
Wat me onmiddellijk bij mijn doelen brengt:
1. Efficiënt leren werken met software (SitNGo wizard, Hold'em Manager, PT3) waardoor ik m'n eigen leaks kan ontdekken en wegwerken. Hiervoor zijn echt alle tips welkom aangezien computers en ik totaal niet samengaan.
2. Meer handen posten, ik zit nu op een gemiddelde van 10 handen per week wat echt wel te weinig is...
3. Elke dag proberen om niet meer dan 4 (ipv 85
) SnG's te spelen om die vervolgens grondig te analyseren. Waarom maar 4 hoor ik jullie denken... Nu is het zo dat er een enorm drukke periode voor mij zit aan te komen met mijn eindwerk en examens ed. en dat dit nu echt wel m'n laatste studentenjaar moet worden :).
4. Ervoor zorgen dat poker een spel blijft waar ik me goed bij voel. Dat ik kan vloeken bij een bad beat maar een half uur daarna weer met een smile kan spelen.
Verder hoop ik hier nog een toffe tijd te beleven bij PS tot nu toe is het iig al meer dan de moeite geweest!
Greetz!