Hallo iedereen!
Eerst even kennismaken: Ik ben Vincent, student werktuigbouwkunde en kom uit Den Haag. Ik hou van sporten maar doe het bijna nooit laatste tijd dus ben net op rugby gegaan. Verder hou ik er veel van om onder de mensen te zijn etc. etc.
Ik heb altijd periodes dat ik me enorm veel ga inerreseren in een onderwerp en dat ik er echt alles van af veel weten. Enkele onderwerpen uit het verleden: geschiedenis (Russische revolutie, VOC, WOI, WOII), Aandelen$&Opties maar ook quickschopen Modern Warfare II ( beste spel ooit ). Deze perioden duren dan een paar maanden of zelf een jaar en ik blijf er altijd in geinteresseerd. Ik hoop dat jullie nu een beetje een idee hebben hoe ik er in het echt uit zie:

Nu is het pokeren wat me heeft weten te pakken....
Twee weken geleden heeft een vriend van me (stinkvinger) me geïntroduceerd in de pokerwereld.
Tot nu toe heb ik veel zoom gespeeld, aanvankelijk begonnen op NL $0,01/$0,02 en sinds een week begonnen met NL $0,02/$0,05. Deze laatste kan ik nu spelen met een kleine winst. Afgelopen tijd heb ik ook wat toernooien en SNG's (2,50$) gespeeld 180 man en eindigde ik bijna altijd in de top 30 en ben twee keer in de top 10 geweest.
Afgelopen twee weken ben ik tegen de 100 EUR verloren. Daarvan is 40$ vandaag onderandere doordat ik 2 SNG's ben verloren van 15$.
Nu ga ik met 0,10$ (mijn allerlaatste geld) mijn Bankroll opnieuw opbouwen. Ook wil ik mijn spel heel erg gaan verbeteren zodat ik een pokerspeler van niveau kan worden en $$$ ga verdienen. Als ultieme doel stel ik mezelf 10.000$.
Bankrollmanagement
Spoiler
Vele spelers op dit forum hebben mij aanbevolen om eens goed naar bankrollmanagement (BRM) te gaan kijken. De 50-buy ins regel stelt dat ik alleen aan tafels moet gaan zitten waar ik 50 buy-ins kan veroorloven (5 duizend bigblinds).