Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
picsssss![]()
+1
epic blog
Vandaag was mijn nieuwe meisje helaas al ziek op haar eerste dag. Volgens de beschrijving die ik enkel van haar heb, ziet ze er uit als 14 jaar, maar spreekt ze uitstekend Engels. Het gaat volgens de onderbaas, een Bulgaars vrouwtje dat de bijnaam "de bolle" niet onverdienstelijk draagt, nog minimaal twee dagen duren voordat ik met haar aan de gang kan.
Ik word nu min of meer ingewerkt en werk met de twee meisjes van de andere Nederlander hier. Deze avond was het niet al te druk, maar werden er verschillende webcam shows gegeven op msn/skype waar klanten dan voor moeten betalen. Helaas is mijn aandacht vooral uitgegaan hoe alles werkt en wat ik allemaal moet doen. En dat terwijl een 19 jarig Bulgaars meisje allerlei caperiolen aan het uit halen is, op 10 cm afstand.
Helaas kan ik geen foto's van de meisjes die hier werken plaatsen. Ze doen het immers niet voor de lol, maar ze hebben er gelukkig dan wel weer lol in om dit werk te doen. Ik zal de aankomende dagen eens wat plaatjes schieten en die posten.
Woensdag is hier de vrije dag. Ik hoop dinsdag avond minimaal 1 leuke disco bezocht te hebben. Maar de dingen hier lopen nogal door elkaar en plannen worden gemakkelijk gewijzigd. Ik moet namelijk sinds ik hier ben al naar de kapper, maar helaas is daar telkens iets tussen gekomen.
Ik haat het om te moeten vragen. Maar ik zoek backers. Het is heel frusterend om veel te laag te moeten spelen, terwijl ik 0,5/1 keihard crush en daar het liefst verder mee wil gaan. Je kunt mijn aanvraag vinden onder:
Staking gevraagd voor: 7 card stud
Oorspronkelijk gepost door Gildo0
Wat kost zo'n webcamshow? Kunnen we betalen via stars?
Het is natuurlijk niet de bedoeling om reclame te maken of deze diensten hier op dit forum aan te bieden, hahahaha
Oorspronkelijk gepost door NietzscheF
Oorspronkelijk gepost door Gildo0
Wat kost zo'n webcamshow? Kunnen we betalen via stars?Het is natuurlijk niet de bedoeling om reclame te maken of deze diensten hier op dit forum aan te bieden, hahahaha
why not ?
op deze site word toch alleen maar nonstop reclame gemaakt voor van alles en nog wat en een persoonlijk blog zie geen probleem
Behalve als het een directe concurrent is van pokerstrategy nouja denk niet dat dat een reden zou zijn om het te censuren
Wil ze om 10:00 uur beginnen, dan moet ik om 08:30 mijn bed uit. Om kwart over negen de auto in. Ze zit bij de bolle op de bank, nu even hier later gewoon bij haar thuis. De verhalen die ik over haar gehoord had, kwam niet overeen met het eeste beeld wat ik van haar had.
Een natuurlijke blonde jongevrouw van rond de 25, gekleed alsof ze naar kantoor ging en een grote zonnebril op haar hoofd. Lang, normaal postuur, geen echte blikvangers afgezien dat ze een beetje arrogant overkwam. Wat ook zeker wel aantrekkelijk kan zijn.
Dan de kamer in. Ze deed haar make up op en trok wat spannends aan. Zo, nu ben je mijn meisje. Hoe fout dat ook klinkt. Ik ga elke dag afgezien van woensdag met haar werken, dus heb alleenrecht, hahaha. Ze kan ontzettend zwoel kijken, en ik heb haar de tijger look geleerd. Wat inhoud dat ze recht in de cam kijkt, een tongentje eruit en vol inzicht op prima borsten. Niet eerder heb ik echt kriebels gevoeld, maar dit deed me wel wat. Of het door mijn regie kwam (machtsgevoel) of door haar uiterlijk, moeilijk te zeggen. Beide denk ik.
Ze is wel aangenomen omdat ze wat extremer is. De dildo kwam al snel op tafel, maar ik heb geen goed moment gezien of een situatie ontdenkt waar het goed zou kunnen zijn om meteen al op ook haar eerste dag zo ver te gaan. Ik heb ook niet het idee dat ze er veel moeite mee zou hebben. Hoe fout die laatste zin klinkt, hmmm. Ik moet er even over nadenken. De wilde verhalen over haar gingen over anale gangbangs, vanaf haar 15de in de prostitutie. Ik heb alleen gevraagd of ze nog op school zat en een sigaret aangeboden, waarop ik het Bulgaarse antwoord kreeg: I have my own.
Sinds afgelopen woensdag ben ik een backing aangegaan met WCgrutto en Najtreg. Hartelijk bedankt daarvoor! En speel nu lekker veel uurtjes. Het kan allemaal wel een stukje beter, maar dat komt goed!
Groet uit Bulgarije, 15 graden vandaag. Ik ga zo de was doen en mij verheugen op morgen. Shame on me!!!
Alweer een ander meisje. Het totaal staat nu op vier. Geen slechte scoren dacht ik zo. Ze is de ex van een andere Nederlander hier en werkte met hem samen tot afgelopen maandag. Toen de boel voor de zoveelste keer ontplofte tussen die twee, waardoor te blijven samenwerken geen optie meer is.
Dus wie werd er naar voren geschoven om hem te vervangen:P Ze is prachtig, een goddelijk lijf, lang bruin haar, bruine ogen waarin je verdrinkt, lange benen, volslank,ontzettend mooie borsten, lief, slim en heel prettig in omgang. Het is bizar om er naast te zitten, haar opdrachtjes te geven en toen besefte ik het pas. Wat ik doe is verkeert. De afgelopen tijd heb ik alleen een overvloed aan hormonen gevoeld, en het prettig gevonden om meisjes op die manier te kunnen regisseren.
Ik probeer echt voldoende afstand te bewaren en vriendelijk te zijn. Ik denk dat ik de afgelopen tijd in die missies ben geslaagd, tot vanavond. Ik sprak met haar en ging naast haar zitten op de bank, ben eigenlijk nooit dichterbij haar geweest, hoe gek dat ook klinkt. Ze vertelde dat ze graag naar Amsterdam wil en Dj wil worden en ik liet haar mijn foto’s zien uit Griekenland van de paardenrange. En even later beseffende ik dat zij nooit de kans zal krijgen om haar dromen te verwezenlijken. Ik ben slechts een domme Nederlander met alle kansen die je maar kunt hebben en ze doodleuk verkloot heb. Ze doet me gewoon wat en ik zie het gevaar zeker wel in dat ik stapelverliefd op haar wordt, wat uiteindelijk allemaal ook niet zal gaan werken:( Natuurlijk als domme Nederlander zeg je haar te willen gaan helpen, maar of dat reëel is, of zelfs eerlijk is om haar hoop te geven. Het maakt mijn gedachte alleen maar naarder om eerlijk te zijn.....
Pff dit is wel een vrij heftige reality check!
heb maandenlang niets gepost op PS...
maar deze blog...
deze blog is zo...
deze blog verdient een...

Ze schudden nee als ze ja bedoelen. Het is een vreemde wereld, waarin ik de fout lijk te maken om mijn Westerse maatstaaf te hanteren. Een verwarrende afgelopen week is het geworden, vol met vragen, twijfels, tegenstrijdige gevoelens en ze lijken alleen maar complexer te worden.
De vraag die mij het meest bezig houd is hoe ik het meisje moet behandelen. Het is vreemd om bij haar thuis te zitten. Van 10:00 tot 15:00 en dan in de avond van 20:00 tot 0:00. Ik word gebracht en opgehaald. Dat voelt helemaal al vreemd. En daar zit ze dan. De ene keer is haar Engels beter dan de andere keer, maar soms lijkt er echt geen woord door haar door te dringen. Veelal belemmert door speed en alcohol. Ik trouwens niet.
Onvermijdelijk is het ook om niet verliefd te raken. We hebben veel lol, maar daarmee kom ik meteen in de knoop. Ik wil haar alle vrijheid geven qua werktijden, dingen die ze voor de cam mag doen. Maar ik vrees dat ik toch op een bepaalde manier richtlijnen moet geven en eerlijk gezegd walg ik van mijzelf om dat te moeten doen.
Ik ben echt stapeldol op haar, de typische gelukzoeker die in het buitenland verliefd raakt. Wel nuchter genoeg om aftand te nemen, zover dat kan als ze 90 procent van de tijd naakt naast mij zit en met mij flirt. Echt veel hoogte krijg ik er ook niet van en ik denk echt dat het beter is, als ik niet naar mijn gevoel luister en dat is heel moeilijk. Waar die plotselinge noodzaak toch vandaan komt, om haar te willen beschermen, voor haar te willen zorgen, alles voor te willen doen. Ik weet het niet!
De planning is om gevoelens voor haar los te laten. En ik wil verhuizen naar het centrum hier, met haar nottabene, maar in een andere woning op hetzelfde complex. En mij weer gaan richten op poker, hoewel ik er niet meer afhankelijk van ben:)
Ik maak online natuurlijk ook vrij bizare dingen mee. Die ik moet aanschouwen, sterker nog vandaag had ik een slaaf. Een op het oog normaal uitziende man, die met ontblood boven lijf een spijkerbroek droeg met een riem erom. Hij vroeg om een opdracht. Dus hij moest van mij zijn riem af doen, en die strak trekken rond ziin nek, zijn tong uit zijn mond doen en woef geluiden maken (die ik overginds niet hoor, omdat het geluid altijd uitstaat) dat deed hij, maar hij vertelde er niet bij dat hij een dikke rubbere staaf had, en zich omdraaide, bukte en dat hele ding in zijn anus naar binnen schoof, om het vervolgens schoon te likken. Pfff... toen had ik het wel even slecht, gadverdamme!
WTF? Die slaaf? Holy shit gast.
Eerst zo'n emotioneel verhaal en dan dat er achter aan. Nu zit verdomme m'n hele kamer onder de kwark omdat ik me helemaal kapot moest lachen toen ik opeens dat las.
Maar hoezo zit dat dan ook in de job beschrijving? Nu snap ik dus waarom het zoveel verdient.
Naja die noodzaak is eigenlijk normaal. Echte kerels willen schattige meiskes natuurlijk beschermen en het hele "hoertje redden" gebeuren komt dan naar boven wanneer je aderen vol met testosteron gepompt worden. Als dat niet gebeurt is er wat mis ben je en ben je een halve Ray van Mechelen.
En je bent niet verkeerd (nou ja, verkeerd ben je bezig als je verkeerd als verkeert spelt =p) bezig. Er zijn nou eenmaal webcam hoertjes en jij kan mooi centjes verdienen ermee. Er zijn wel ergere dingen die je voor je geld kan doen. Zoals dieren slachten.
Daarom snap ik ook niet waarom je daar geen vriendin ofzo hebt. Gewoon een geil Bulgaars meisje met een normale baan. Kan je je test ook een beetje kwijt en dan kan dat webcam hoertje je niet zo opgeilen. Ze heeft al 1 Nederlander verslindt, zorg dat je niet de volgende wordt.
Naar de stad. Vandaag een modern uitziend flatgebouwtje bezocht dat 3 etages telt, samen met mijn collega meisje, omdat ik na een maand percies 5 woorden Bulgaars spreek, waaronder twee woorden die hier gebruikelijk zijn. Ciao en merci
Het flatgebouw ligt dichtbij een bazaar waar ze vers fruit verkopen, daarom heen ligt een winkelcentrum, een wandeling naar de "echte" stad is 10 min lopen. Hoe ver het van het strand is weet ik eigenlijk niet.
Morgen ga ik een kleine aanbetaling doen, vanaf maandag nadat ik het contract heb ondertekend. Verhuis ik naar de flat, natuurlijk op etage nummer 3. Het is een mooi lichte ruimte, gemeubuleerd; bank, bed, wasmachine, fornuis, teevee, talfels en stoelen. Maar bestek, beddegoed en leuke aankleed spullen die moet ik zelf aanschaven.
Hoewel de huurprijs spotgoedkoop is, moet ik daarnaast wel andere kosten betalen zoals de borg en de kosten die het huizenregelneefje eist. Waardoor het deze maand toch allemaal wel heel krap gaat worden. Ik lunch meestal avond eten, dat is hier heel gewoon. Een boord vol aardappelen, met een soepig sausje en een halve kip erop, voor iets minder dan 1,50 in euro's en wat sneetjes brood daarnaast. Het thuisfront is op haar zachts gezegd niet blij met mijn hele onderneming. Een lening, wat normaal geen probleem zou zijn. Is alleen beschikbaar voor een vlucht richting huis, hahaha.
Nu ik daar ga wonen heb ik eindelijk meer tijd om eens deftig te gaan grinden, naast de cursus Bulgaars in 25 delen die ik mooi en voor niks van het internet heb geplukt. Ik moet daar ook wel mee aan de slag! Het komt allemaal ook wel goed, maar uitbundig feest vieren waarnaar ik al zo lang verlang moet ik toch nog even uitstellen.
Sorry Kim, volgende keer weer ranzige of geile verhalen:)
Nou zo erg zit ik er nou ook weer niet op te wachten. Vorige keer moest ik alle kwark van onder m'n toetsenbord halen. Niet dat ik nou zo schoon ben, maar andere mensen krijgen misschien het verkeerde idee.
Besides, ik word heel wat geiler van verhalen over hoe goedkoop het daar is dan wat je webcam hoertje nu weer moest uitvoeren.
whahaha wtf, ik wil daar ook heen, lekker grinden
de hele dag, lekker goedkoop, wat betaal je daar aan belasting eigenlijk? en kun je gewoon op pokerstars en alles?
en wat kost het sociale leven daar ongeveer, zo alles bij elkaar opgeteld?
Huh? Volgens mij had ik dat gelezen. Nu het verwijderd is was het vast belangrijk en nu ben ik vergeten wat er stond.
Zelfs met forum roddels run ik under EV.
Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
whahaha wtf, ik wil daar ook heen, lekker grindende hele dag, lekker goedkoop, wat betaal je daar aan belasting eigenlijk? en kun je gewoon op pokerstars en alles?
en wat kost het sociale leven daar ongeveer, zo alles bij elkaar opgeteld?
Belasting weet ik niet, afhankelijk of je als Nederlandse speler geregistreerd wil blijven staan of het omzet naar een Bulgaarse account. De enige site die ik gevonden heb die hier niet werkt is party poker. Stars en FTP doen het prima. Bulgarije maakt ook deel uit van de pokercommunity hier op ps, dus veel problemen hoef je niet te verwachten.
Het sociale leven dat ga ik pas echt ontdekken als ik op mijzelf ga wonen. De prijzen voor de huur varieeren van 100 euro per maand tot ongeveer 250 euro per maand (2 kamer apartament in het centrum, als je daarbuiten wilt gaan wonen is het veel minder).
Alle producten zijn spot goedkoop. Voor 10 euro kocht ik vanavond bijvoorlbeeld 3 pakjes Malboro (20 box verpakking) bier (2l fles, duurste merk) cola (2 l fles) en een reep milka:P
Gemiddeld verdient de Bulgaar hier 300 euro per maand, daar zijn de prijzen dus op afgestemd.