Ga naar het forum
Fullring Grinder @N...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Fullring Grinder @NL200

344 Berichten
46 Gebruikers
0 Reacties
12.3 K Weergaven
Thormtos91
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Rienk
ik mix het erin he, ik kijk gewoon welke tafels het beste zijn

j/k obv :P

doe je eigenlijk iets naast pokeren (school/werk etc.) want je wilt 100k hands/maand halen toch, wel aardig volume :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

school, maar 100k/maand is wel te doen met 20 tafels

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vieze klote sessie.

september begon zo goed, maar de afgelopen 25k hands heb ik gewoon amper showdown value gemaakt en kan ik gewoon niks hitten op de een of andere manier en de tegenstander altijd wel
is toch abnormaal om maar $400 SD-value te hebben over 22k hands _mad: _o:

Echt FR is te nitty, je verdient er alleen geld als je goede folds maakt. Hitten doet iedereen, goede folds maken niet. Go SH daar betalen ze je af als een gek, ze doen dingen zonder reden. Echte donks dus, en je gaat veel meer plezier aan SH beleven en je gaat er meer van leren.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

FR heb je ook van die fishes maar als je niks hit dan houd het op

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

heb 2 mil handen NL200 gekocht
ik mix nu NL100 en NL200 en ga aan de fishiest tafels zitten, dus kan dat ik ene keer 2 tafels NL200 speel en andere keer 18

ook heb ik een aanpassing gemaakt aan de gebruikelijke 3bb openraise,
ik raise
UTG UTG1 UTG2 MP1 MP2 MP3: 4bb
CO BU: 2,5bb

omdat ik gewoon of value wil uit de fish met mijn sterke UTG range of de blinds wil jatten van de nits

wat denken jullie hierover ?

Thormtos91
Oldschool Grinder

En er zijn maar 2 utg posities.

Ik had:

utg, utg+1 4bb
mp1, mp2, mp3 3bb
co, bu, sb 2.5bb

Omdat je in mp1,mp2, mp3 soms looser raiset dan utg en soms tighte blinds aanvalt

Yoghi
BlackMember

Ik zou CO openraise niet standaard 2.5 maken omdat je niet altijd IP zit. 2.5 raisen vanaf de SB is gewoon suicide en zo goed als nooit optimaal, je wordt te vaak geflat.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

op de SB open ik wel gewoon 3bb

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Thormtos91
Omdat je in mp1,mp2, mp3 soms looser raiset dan utg en soms tighte blinds aanvalt

dat wou ik eerst ook maar als ik NL100 en NL200 mix is 3 verschillende betsizes iets teveel

Oorspronkelijk gepost door Thormtos91

dat wou ik eerst ook maar als ik NL100 en NL200 mix is 3 verschillende betsizes iets teveel

hou dan gewoon UTG 4bb en al de rest 3bb aan?
Ook al om bijkomende reden wat Yoghii al zei, als je het op CO 2,5bb maakt, ga je erg vaak of calls van fish krijgen op de BU, of van regs die hun range opentrekken vanwege de odds die ze krijgen(+je maakt het ze goedkoper om je vanop de BU light te 3betten)

optimaal zou natuurlijk wel zijn wat Thormthos zei, mr ik snap je punt wel als je massive multitabled dat je dan probs krijgt met de verschillende betsizes tussen stakes.

Nox

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

als er een fish op de BU SB BB zit dan ga ik niet stealen natuurlijk en ga ik ook gewoon meer pre betten like 4bb

de nits waartegen ik steal vinden het al moeilijk om te 3betten en als ze dat doen zijn ze slecht in 3bet pots postflop en door mijn lage prebet krijg ik meer ruimte postflop wat juist alleen maar mooi is

Thormtos91
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Ik zou CO openraise niet standaard 2.5 maken omdat je niet altijd IP zit. 2.5 raisen vanaf de SB is gewoon suicide en zo goed als nooit optimaal, je wordt te vaak geflat.

Ik heb niet het gevoel dat ik vaak wordt geflat, nu speel ik ook nog niet zo lang cash dus geen grote sample. Maar denk je dat ze op NL100 hun callingranges gaan aanpassen aan de size (doe ik zelf ook heel weining, verschil maken als ik in bb zit tussen raises van 2.5bb en 3bb van sb).

Is er een stats (in HEM) waar je kan zien hoe vaak je attempt to steal from bb werkt? Dan kan ik dat vergelijken met andere NL100 spelers op stars

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

zit in downswingetje
al 40k hands geen SD winnings gemaakt _mad:

er is nog 1300 van de winst over die ik begin september had, maar het is echt ziek hoe ik de laatste 40k hands helemaal niks meer weet te hitten

zazizo
Oldschool Grinder

als er een fish op de BU SB BB zit dan ga ik niet stealen natuurlijk en ga ik ook gewoon meer pre betten like 4bb

Fishes die in de SB en BB zitten, zijn toch juist een mooie reden om los te stealen?
Je hoopt toch op een call van een fish die uit positie zit?

Omdat loose spelers in de blinds je steals makkelijker callen heeft dat dus weinig zin om te stealen. Je kan het natuurlijk zien als een kans om je opponent te outplayen postflop vermoed ik maar dat klinkt makkelijker dan het is.

Tegen zo'n spelers open ik liever als value-raise dan als steal-raise

zazizo
Oldschool Grinder

Ja het idee is om ze postflop te ownen.
En dat gaat vrij makkelijk, want we hebben het over vissen, die ook nog eens uit positie zitten.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

fishes lukt mij niet om ze te ownen.. al die 40/5 fishes is het call call call bij hun maar ik blijf maar niks hitten :P. hun foldtocbet is 10% bijv. dus het is voor mij hit/fold

zazizo
Oldschool Grinder

Het schijnt niet goed te zijn om je speelstijl aan te passen aan hoe je runt.
Maar ja, makkelijk gezegd want ik doe het zelf ook. :D

HannesNL
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door zazizo
Het schijnt niet goed te zijn om je speelstijl aan te passen aan hoe je runt.
Maar ja, makkelijk gezegd want ik doe het zelf ook. :D

sowieso is het verstanding om je speelstijl te veranderen als je 0.5ptbb/100 verdient