Ga naar het forum
Fullring Grinder @N...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Fullring Grinder @NL200

344 Berichten
46 Gebruikers
0 Reacties
12.3 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

al 20.000 handen is mijn showdown lijn niet gestegen, poker gaat echt kut nu
heb geen zin meer om te pokeren ook al zitten er ontzettend veel vissen aan me tafel

het lukt op het moment gewoon even niet meer om value te krijgen.

ben weer op zoek naar een site om aan me spel te werken, als iemand geintresseerd is om een deucescracked account te delen ofzo, contact me dan even (of als je een site kent die je aanraad voor NL100/200 FR spelers)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik ben heletijd BE aan het spelen door het dode kaartdeck en heb het plezier nu niet meer om te gaan 15 tafelen en veel op te letten

ben van plan om te gaan 24 tafelen op NL100 of NL200.

via een programma heb ik uitgerekent:
NL100, 24 tafels, 6uur per dag: $345
$345 vind ik wel nice, wat $10.000 per maand is

NL200, 24 tafels, 6uur per dag: $402
wat $12.000 per maand is

vraag me af wat beter is, op NL100 kan ik veel beter BE runnen of zelfs nog 1bb/100 winst maken

ik ben supernova, dus ik had een rakeback percentage van 40% genomen, maar als ik meer rake kan ik natuurlijk die milestonebonussen kopen en kom ik wel op 50% rakeback

ik ga eerst maar even 24 tafels 6 uur per dag NL100 spelen om te kijken of het wat is.
stel dat ik het grinden gewend raak, een 50% rakeback krijg
dan kan ik met 28 tafels, 8 uur per dag op NL200 $780 per dag maken wat $24.000 per maand is wat genoeg voor mij zou zijn om gewoon pro te gaan

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hmm blijkt dat het via zon andere calculator maar $160 per 6 uur, 24 tafels NL100 is

Chivaz1
Elite Grinder

even oogkleppen afdoen rienk, en gewoon spelen, waar je je het beste bij voelt.
Niet blindstaren op bb/100 of $/maand.

Dietjes
Oldschool Grinder

ik ben eventueel wel geïnteresseerd in een gedeelde DC-account. contact me @ skype: dietjes13

Gamblewhitme
BlackMember

hey rienk ten eerste vind ik dat je niet blind moet staren op calculaties, gewoon lekker spele op het limiet waar je je goed bij voelt. Omdat al niet super runt is het niet slim om 24 tafels te gaan spelen omdat de swing dan nog harder in kan slaan. Dus vooral als je nl200 gaat spelen op 24 tafels.

maar om terug te komen op je vraag, ben ff van rush naar normaal overgestapt omdat er overdag op een doordeweekse dag gewoon geen vis meer zit op rush, alleen maar regs due ultra tight zijn.

+ dat ik even wou testen hoe mijn normale fr skills ervoor stonden :)

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door alexboxtel
hey rienk ten eerste vind ik dat je niet blind moet staren op calculaties, gewoon lekker spele op het limiet waar je je goed bij voelt. Omdat al niet super runt is het niet slim om 24 tafels te gaan spelen omdat de swing dan nog harder in kan slaan. Dus vooral als je nl200 gaat spelen op 24 tafels.

maar om terug te komen op je vraag, ben ff van rush naar normaal overgestapt omdat er overdag op een doordeweekse dag gewoon geen vis meer zit op rush, alleen maar regs due ultra tight zijn.

+ dat ik even wou testen hoe mijn normale fr skills ervoor stonden :)

ik sluit me compleet aan bij t 1e. ga s ff 100% focussen en denk na over spots waar je normaal niet nadenkt (waar je bijv std callt IP terwijl 3bet of fold maybe meer optimaal is)

HannesNL
Elite Grinder

Klinkt als een levenloos, onuitdagende braindead plan. Je wilt serieus niet op die manier geld verdienen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

inderdaad :P

ga ff 2 dagen dit doen zodat dat downswing gevoel weg is

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

24 tafelen.. voelde eigenlijk of ik beter speelde als anders

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

21 tafelen, gaat wel lekker
heb trouwens al 40.000 VPP gehaald deze maand wat neerkomt op een halfe supernova :P
ook heb ik haast weer 250k FPP waarmee ik zon $4k bonus kan kopen :)

ik heb ook weer de 10k grens behaald

Nette graph hoor! Op welke limiet ben je nu gaan 21 tafelen? NL100?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

heb 12 Buy-ins verloren in 3000 handjes, kreeg echt 1 pak met kutkaarten voor me gezicht

FR variance.. pff :P

Nivlem
Oldschool Grinder

Bah dat is echt zuur..

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Woei, tot hier zagen de grafiekjes er supermooi uit allemaal :f_eek:

Maar wel goed om te zien dat je weer op het juiste pad bent.

Hoeveel punten moet je nog voor je $4K bonus?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

nog 5.000 FPP's, wat ik vanavond wel even kan halen

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

$4.000 bonus binnengeharkt :)
nu nog even vrijspelen wat 80.000 FPP gaat duren :D

de loosing streak is nu ook weer wat minder en heb deze avond/nacht $500 weten te pakken
beetje swingy is het de laatste tijd

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

swings,
mentaal is het natuurlijk niet leuk, maar het hoort er nou eenmaal bij