Ga naar het forum
geen elephant voor ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] geen elephant voor mij :(

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
447 Weergaven

draait niet. had mij een doel voor ogen gesteld, 1000strategy points elephant licensie :( :( :( :(

4 reacties
gewoonlars
Oldschool Grinder

:S ik snap de post niet helemaal en het gedeelte waar je hem in zet.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ja mijn trial versie van elephant krijg ik niet draaiende. en ik bedoel wat als ik die 1000 strategypoints haal dan zal elephant dan ook wel niet draaien. dat is wel jammer want een doel voor ogen hebben is altijd fijn

Hey dianacornelisse,

Je hebt dus een probleem met Elephant. Zou je iets preciezer kunnen omschrijven wat er mis gaat, wat je hebt gedaan en waar je vast kwam te zitten?

Verder is dit gepost in de blog-sectie. Ben je van plan hier een blog van de maken, of is deze verkeerd gepost? :rolleyes:

Groeten,
Xpload1989

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok heb het dus verkeerd gepost. Sorry ik ben hier nog niet zo lang. Maar heb de elephant gedownload. Heb het olifantje als snelkoppeling. Druk er op dan krijg ik een scherm waar debug output staat, en een bericht ( the software has produced a bug report. You can support the developer with sending this bug report to our forum. Thank you very much for your support!) en daaronder allerlei computertaal. alvast bedankt