Ga naar het forum
voor de technische ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] voor de technische mensen onder ons:

18 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
980 Weergaven

elephant doet het al ong 3 weken niet, heb al meerdere threads hierover gehad. maar nooit iemand gehad die het probleem kon verhelpen

ik weet dat meerdere mensen dit probleem hebben, is er misschien ook een officiele elephant site met problemen ofzo ?

als ik elephant opstart komt dit er te staan:

.NET Runtime: 2.0.50727.1433
RAM: 0,5GB
Processors: 1
CPU: x86 Family 6 Model 8 Stepping 1: 0/32/29, 1743

Software version: 0.67

(10) Log: 15:31:04.42 -- Logfile set: C:\Documents and Settings\Eigenaar\Local Settings\Application Data\PokerStrategy\Elephant\log.txt
(10) Log: 15:31:04.43 -- Logfile cleared: C:\Documents and Settings\Eigenaar\Local Settings\Application Data\PokerStrategy\Elephant\log.txt
(10) Log: 15:31:04.51 -- , line 0: System.DllNotFoundException: Kan DLL MouseHookDLL.dll niet laden: De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem oplossen. (Uitzondering van HRESULT: 0x800736B1)
bij PokerStrategyElephant.Hud.ClientMouseHooks.InstallServer()
bij PokerStrategyElephant.e.a()
(10) , line 0: System.DllNotFoundException: Kan DLL MouseHookDLL.dll niet laden: De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem oplossen. (Uitzondering van HRESULT: 0x800736B1)
bij PokerStrategyElephant.Hud.ClientMouseHooks.InstallServer()
(10) Log: 15:31:04.65 -- , line 0: System.DllNotFoundException: Kan DLL MouseHookDLL.dll niet laden: De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem oplossen. (Uitzondering van HRESULT: 0x800736B1)
bij PokerStrategyElephant.Hud.ClientMouseHooks.RemoveServer()
(10) , line 0: System.DllNotFoundException: Kan DLL MouseHookDLL.dll niet laden: De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem oplossen. (Uitzondering van HRESULT: 0x800736B1)
bij PokerStrategyElephant.Hud.ClientMouseHooks.RemoveServer()

17 reacties

ff googlen op "MousehookDLL.dll download" en downloaden in die map

OldNAn
PokerStrategist

Kijk hier eens: http://elephant.pokerstrategy.com/ en anders kun je op het duitse forum de ontwikkelaars vinden.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik ben al tijden aan het zoeken voor een oplossing, en geloof me ik heb al die FAQ van elephant enz. al doorgespit..

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door OldNAn
Kijk hier eens: http://elephant.pokerstrategy.com/ en anders kun je op het duitse forum de ontwikkelaars vinden.

hej nijntje heb je ook een directe link ofzo, want als ik google kom ik bij allemaal crap uit

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

nouw ik heb dus op het engels forum gekeken, meerdere mensen die er last van hebben, ong 10 mensen die het melde daar. maar ik denk dat heel veel mensen dit hebben die de nieuwste elephant downloaden

Ook oplossingen daar?

Skrolk
Oldschool Grinder

Hey Rienk,

Ik heb elephant eindelijk draaien sinds 10 minuten, jij ook al?

Heb het via de link voor elkaar gekregen:

https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=299404

Skrolk

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

sorry had niet eens de oplossing vermeld in een andere thread trouwens wel,

in die engelse thread stond dat je network 3.5 moest downloaden, en dat werkte op mijn beide 2 pc's

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ja skorlk ik deed het ook via die engels thread

Skrolk
Oldschool Grinder

klopt heb ik gedownload en die mouse file en toen werkte het.

Skrolk

Mooi dat het allemaal is opgelost! Rienk kom je toevallig uit Friesland?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Robibinho
Mooi dat het allemaal is opgelost! Rienk kom je toevallig uit Friesland?

ja hoezo ?

Ik ook;) Waar kom je vandaan?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hoe wist je dat ik in Frieland woonde dan :P

ik woon in heerenveen

Vind het wel een Frieze naam. Ben zelf "die hard" Fan van Heerenveen;) Jij zelf ook?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ja rienk is frieze naam, natuurlijk ben ik ook van van heerenveen :P

waar woon je ?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

yo robinho