Beste mensen,
Ik ben nieuw op het forum, heb nu denk ik bijna 3 weekjes hier rond gekeken. Wat een top site! Ik poker al heel lang, maar niet winstgevend. Nu weer wat artikelen doorgenomen, en kleine winst gemaakt. Ik ben van plan om serieus te gaan spelen (winstgevend). ter motivering van het project heb ik een blog aan gemaakt.
Ook wil ik gaan investeren in mijn poker carrière. dit wil zeggen een poker pc, grote nieuwe monitor, voor multi tables, holdem manager 2 etc. Maar voor dat ik geld uit ga geven moet ik van mezelf eerst maar eens bewijzen dat ik winstgevend kan pokeren. vandaar mijn titel grinden tot $500. Ik denk met hulp van deze site een heel eind te komen, door de vele interessante artikelen.
Ik heb €100,00 gestort op pokerstars, en sta op dit moment $200 dollar dus een kleine winst. Ik speel iets wat buiten mijn brm omdat er vaak word gejokerd op de 2 en 5Nl. Ik speel op dit moment 6 tafels fullstack 6-max 10NL.
Ik zal elke dag een klein verslagje maken, en hopen de $500 te halen zodat ik mijn nieuwe spulletjes verdien!
Groetjes !