Ga naar het forum
grinding van niks t...

Meldingen
Alles wissen

grinding van niks tot ...

65 Berichten
18 Gebruikers
0 Reacties
2,729 Weergaven
Roachor
PokerStrategist

wat een coole BR :D

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

GL!
:)

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Wow, respect dat je deze rol hebt gemaakt van 10$, doe je goed!!

Ben zelf een cashgamer, maar als ik dit verhaal lees ga ik er ook over twijfelen om SNG's te gaan spelen. Om bij succes een paar MTT te pakken.

Ik heb een 150$ roll op stars, welke games raadt jij me aan zonder SNG ervaring?

1.5$/45 mans turbo's?
Of die van 180?

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest Topicstarter
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Als je mttsng's wilt spelen, raad ik je aan om eerst coachings van Don Bartos eens bij te wonen op maandag of dindsdag. Daarmee zou je toch al een deftige basis moeten hebben en hij kan zeker al je vragen beantwoorden. Met een roll van 150$ lijkt mij 1.5$/45mans mooi begin. Zeker nog geen 180mans, want daar raad ik toch op zijn minst 200BI BRM aan.

Beantwoorden
Citeren
bobm78
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door liessens
Begin BR:1337.81

Heb je 1e post gelezen net, waarin je vertelde over je ups en downs op de freerolls, en van paar cent naar tientje en weer terug.
Nu is dus mijn vraag heel simpel, heb je deze BR daarvan uitgebouwd, of een storting gedaan? Wel erg lekker hoor, wel een tip, hou je aan een brm dat bij je past. Want lees dat je 4$ MTT speelde met 80$ BR enzo, das natuurlijk vragen om problemen, ook al is het nu dan wel erg goed uitgepakt.
Succes!

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Ehm nooit storting gedaan en heb nu op full tilt 500dollar(had zoiezo 1k+moeten zijn. Als ik mij gewoon aan rods had gehouden). Op stars heb ik 10dollar geleend gekregen. Eerst binnen standaard BRM begonnen tot iets van 80dollar, daarna meermaals in vorm van shotjes meerdere keren mtt's iets buiten BRM gespeeld, maar wel steeds onder controle. Ik had een stoppunt, waar ik automatisch zou terugvallen op mijn standaardgame 45mans met solid BRM. Gelukkig was dit niet nodig en kon ik big ship maken.

Daarna beetje vanalles gedaan. Alles wel binnen mijn eige BRM normen. Deze zijn niet zoals door pokerstrategy aangeraden wordt, maar mijn kans op broke is als ik mijzelf onder controle houdt ook minimaal(wat het doel is van BRM)

Zo speel ik soms HU hypers. Ik begin bij bepaalde limiet 15 of 30dollars. ALs ik 2meer heb verloren dan gewonnen stop ik, als ik 3meer heb gewonnen dan verloren, move ik up. Bij de upgemovede limiet kan ik er dan 1spelen, verlies ik die stop ik(nog steeds met winst), win ik die speel ik door en zo kan ik doorgaan. Gisteren moch ik zo in principe 200dollars doen, maar Ik ben daar gestopt omdat ik ook niet uit comfortzone wou gaan. Oké dit is niet echt optimaal misschien, maar risico's zijn miniem en ik vind het wel relaxt zo. Maar dit zet ik nu ook voorlopig aan de kant.

Overigens heb ik net minisessie achter de rug met als resultaat geen enkele cash, maar was amper aan het 3-4tablen, toen ik besliste om iets anders te gaan doen

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Ok een eerste update. Volume vandaag was niet echt zo denderend, aangezien ik enkel 1mooie avondsessie heb gedraaid. Dus in totaal 50tal games ofzo.

Eerst ging het niet echt denderend, denk zeker stretch van 20OTM ofzo, maar daarna begon het toch beetje te beteren. Had nog steeds niet gevoel super te runnen, maar zal wel best zijn meegevallen, aangezien ik nog mooi up eindig.

BR: 1452.95

Ik speel waarschijnlijk nog de hu hyper en dan kruip ik bed in. Voor het doel slaapritme in orde krijgen

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door martijnde666
Wow, respect dat je deze rol hebt gemaakt van 10$, doe je goed!!

Hij is gewoon een luckbox hoor...

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Eh Samni trollen dat houd je maar in de chat :evil:

Verder fail in slaapritme in orde krijgen, ga nu maar sessietje starten, zie wel waar ik uit kom

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Een klein updatetje, ik ben nu een verschrikkelijke rotsessie aan het afsluiten, heb geen enkele cash gedaan. 2de dag op een rij dat ik begin met 20+tables zonder cash :P. Verder ergerde ik mij vrij hard aan dat ik gewoon op geen enkel moment 10+tables 7dollar 45mans open. Ik ben nog aan het denken hoe ik dit ga aanpakken. Waarschijnlijk mixen met eerst 3.5's en later met 15's.

BR: 1311.95 met nog 2tables open

Edit: toch nog 2de plek gehaald BR:1370

Beantwoorden
Citeren

bol

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Ik blijf maar BE runnen, laat ons hopen dat het een downswing is. BE runnen in downswing is namelijk niks mis mee. Volume zit wel goed in de mate dat stars het toelaat. Enkel 's avonds lopen de 7dollar 45mans genoeg vol om echt in grindmode te gaan. Heb wel 15dollar 45man en 3.3rebuy 180man waar ik natuurlijk allebei niet cash geprobeerd. Zeker die 3.3rebuy is veel value in te halen. Enkel heb ik geen BR die swings daarin kan verdragen, dat is dus voor later. 15dollar 45man bustte ik te snel om iets over te zeggen.

Doel slaapritme is voorlopig ramp. Zeurposts op skype gaat goede kant op, zeker als ik kan 20+tablen. Anders is het soms toch moeilijk.

BR:1300ongeveer

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

En nog een 2de sessie erachter aangegooid direct. 2dollar 180mans+7dollar 45mans. Ik denk dat ik dit als standaard ga gebruiken. Voor middagessies voorlopig.

Ik dacht eindelijk nog eens deftige upsessie te hebben, maar door paar cruciale all in's te verliezen, is het maar een veredelde BE sessie geworden.

Br:1333. Dus quasi beginpunt. Ik heb voorlopig nog steeds gevoel dat ik zeker wel deftige edge op deze games en blijf gewoon doorgrinden.

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Gisteren HEM gekocht met mijn pokerstarsgeld. Heb er voorlopig wel klein probleempje mee, maar tegen vanavond zou dat opgelost moeten zijn.

Ik ga waarschijnlijk deze week in de mate van het mogelijke nog challenge afwerken.

Dan vooral in de zin van volume en slaaprimte. Vandaag ben ik om half 11 uit mijn bed gesukkeld!!! Gelddoel zal waarschijnlijk onmogelijk zijn of ik zou terug in mijn upswing moeten geraken :tongue:

BR: 1260

Beantwoorden
Citeren
chaserr
Poker Player

Nice opgebouwd.

Bolletje :)

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Eerst sessie van de dag afgerond. Weer een quasi BE sessie. 180mans had ik heel wat mooie stacks, maar jammergenoeg niet verder geraakt dan 1 9de plek.

20k=>bubble
55k=>9des( AKs<QQ)
paar 10k+stacks geen cashes

Ik merk wel dat je de 180mans lichtelijk anders moeten spelen dan de 45mans. Ook zou ik graag wat game annalyseren in HEM, maar zal ten vroegste voor vanavond zijn.

Ik ga eens middageten en daarna nieuwe sessie. Het is eerste keer in lang dat ik nog middageet

BR: 1280

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

2de sessie van de dag is geen echte sessie geworden. gedropped tot 1250.

Daarna even Shogun Total War gespeeld, want was ff niet mentaal klaar voor te grinden.

Nu eindelijk HEM aan de praat gekregen. Ik ga mij nu hier tijdje mee bezig houden. Ik ben niet gaan twijfelen aan al dan niet winstgevend zijn door paar dagen BE stretch, maar vindt het wel mooi moment om eens beetje game te reviewen.

Tips om 45mans te revieuwen mogen altijd gegeven worden

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Ik ben beetje wat aan het zoeken. Eerste wat mij opvalt is, dat ik veel minder volume van alles heb gedraaid, dan dat ik dacht.

Wat ik heb gespeeld na mijn vakantie

0.1dollar 360mans 86 met roi van 79.3% en 6.82dollar profit. Overigens wil ik mijn sick final table stat nog wel delen. Heb mijn 2ft's allebei geshipped :D

0.25dollar 45mans 152 met roi van 26.7%. In de ft distrubition viel mij direct op dat ik vrij veel hu geraakte(4proecent eerstes en 4procent tweedes, maar vooral 5des met 6procent en 7des met 11.2procent springen eruit. Vooral die 7de plaats finishes heb ik wat nader bekeken en blijkbaar had ik daar toch leaks. Ik pushde veel te wijd, want de bubble factor is daar vrij groot. Voor mijn spel nu is dit wel minder waardevol, omdat dat nog reg speed was en stacks daar dus nog 10-40bb deep zijn.

0.5dollar 45mans turbo 223 met roi van 32.2%. Ook hier weer 8.5procent 7des en een solid 5procent eerstes.

Volgt meer in volgende posts

Een handje dat ik tegenkwam. Dat mij hard verbaasde, dit is blijkbaar altijd een fold, zelfs als hij ATC zo zou openen, is het nog maar heel licht +EV.

No Limit Holdem Tournament
PokerStars
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$0.45+$0.05

Stacks:
UTG MuggsyB (7,633)
UTG+1 japaed (8,925)
CO m4c4r4 (19,472)
BTN arros_pelat (9,970)
SB liessens (10,577)
BB lothar004 (10,923)

Blinds: 400/800 Ante 50

Pre-Flop: (1,500, 6 players) liessens is SB A♦ K♣
2 folds, m4c4r4 raises to 4,000, 1 fold, liessens goes all-in 10,527, 1 fold, m4c4r4 calls 6,527

Flop: 9♥ 10:heart: 5♥ (22,154, 2 players, 1 all-in)

Turn: 3♥ (22,154, 2 players, 1 all-in)

River: 2♦ (22,154, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: 22,154
liessens shows high card Ace
A♦ K♣
m4c4r4 shows a flush, Ten high
8♥ 8♠

m4c4r4 wins 22,154 (net +11,577)

liessens lost 10,577

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Deel2

HU 1.5dollars(voornamelijk hypers) 188met roi van 4procent. EV wise ongeveer 2procent.
12 1.5 6max hypers met roi van -37procent.
4 9manturbo's
18mans turbo's 28met roi met roi van 24procent
Die heb ik ooit eens beetje tussen door gespeeld. Enerzijds wou ik misschien voor botp bonus gaan, omdat die dubbel was. Anderzijds was ik aan het denken om 18mans bij grind te betrekken. Maar dit ga ik waarschijnlijk niet doen, omdat er enerzijds geen pauzes zijn. Ten tweede vind ik ze iets teveel verschillen met de 45mans.

30 1dollarsuperturbosats. Maar 1ticket sunday storm mee geshipped.

15 1.1dollar mtt's turbo geen cashes
40 2.2dollar mtt's turbo -54.92$
16 3.3dollar mtt's turbo-34.82$
21 5.1dollar hyper mtt -85.36$
17 5.5dollar mtt's turbo+big 5.5 - 52$
6 7.5dollar mtt's turbo -45dollar
21 11dollar mtt's turbo+big 11+sunday storm -141.42$
2 16.5dollar mtt's turbo -33$

In de grote mtt's wacht ik nog steeds op mijn eerste ft. Maar is ook niet verwonderlijk met dit volume.

18 4.4 4max mtt/turbo mtt's +664.18$(heb ik altijd ge 1tabled, en qua 1tabling valt hier grootste roi te halen.

8 10.2hyper hu mtt +63.36
6 10.5hu ko mtt +187

20 7dollar hyper hu's roi 7.6%(ev wise BE)
56 15dollar hyper hu's roi -17%(ev wise -6.8%)
87 30dollar hyper hu's roi 14.7%(ev wise 15%)
12 60dollar hyper hu's roi 14.2%(ev wise BE)
4 100dollar hyper hu's roi 47.2%(ev wise 25%)

Dit lijkt natuurlijk compleet gek en dat is het waarschijnlijk ook wel, maar er zit een vorm van BRM achter dat sense maakt. De samplesizes zijn klein, maar persoonlijk vind ik de 30dollars echt zwakste field hebben. Leek daar gewoon het vaakste fishes tegen te komen(daar haal je voornamelijk je winst op). Ik heb beslist er even mee te stoppen, maar het is zeker wel winstgevend+ goed HU is zoiezo goed voor mtt/sng speler+HU is zoiezo goed voor je pokerspel in het algemeen.

20 2.5dollar 180man -76.2roi. Hier ben ik vandaag mee begonnen. Dit ga ik mee in mijn grind meenemen.

193 7dollar 45mans 18.5% roi(ev roi 30.8 zegt niet zo heel veel). Ook hier heel veel 7de plaatsen. Morgen ga ik mij daar eens mee bezig houden.

Het was wel eens leuk om te zien, waar mijn pokerwinnings allemaal vandaan komen.

Beantwoorden
Citeren

tltr; en als ik eerlijk ben boeit het me ook niet zo

en die AK , SNGwiz mag daar zeggen wat hij wil , ik ga daar broke fuck da

Beantwoorden
Citeren