Ga naar het forum
HaggisMcHaggis Play...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] HaggisMcHaggis Playing Poker

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
178 Weergaven

Hallo,

Ik speel onder de naam Van Der Goth op PokerStars. Ik speel SSS in NL10. Ik zal hier zo'n 1 á 2 keer per week posten hoe het in mijn poker carrière gaat.

Vandaag ontving ik dus mijn startkapitaal en begon meteen SSS NL10 te spelen. Ook wat Sit & Go's gedaan, maar dat lukte niet echt. Ik wil in de toekomst ook Knock-out Tournaments gaan spelen, alleen heb daar nog niet een goede guide voor gevonden. Misschien dat ik ooit uit eigen ervaring er zelf één ga schrijven. Ik zit trouwens vaak achter twee tafels tegelijk.

Mijn doel is om aan het einde van de Friese Kerstvakantie $300 te hebben en 300VPP. Als je vind dat dit te hoog/laag gegrepen is mag je het gerust zeggen.

Vandaag begon ik dus met $50 en 0VPP.
Ik heb nu $55.35 en 10.99VPP.

Mijn mooiste handen vandaag:
Ik speelde aan twee tafels en tegelijk op de Big Blind met flutkaarten.
Ik mocht gratis de flop zien door te checken.
Tafel 1: Op de flop een paar en checkte. Op de turn weer en op de River Two-Pair. Ik ging all-in, maar het mocht niet zo zijn dat me tegenstander meeging. Helaas ging ik een paar handen later blut aan deze tafel.
Tafel 2: Op de flop Two-Pair. Ik zette 2/3 pot in en met tegenstander callde. Op de turn all-in gegaan en me tegenstander callde weer. We draaide de kaarten open. Hij had Top-Pair. Ik Low-Two-Pair. Volgens mij had ik op de river zelfs nog Full House, maar dat weet ik niet meer. Ik won toen wel de pot en verlaatte de tafel met $4.60 of zoiets.

Dit weekend ben ik weg en poker ik niet, dus ik zal eind volgende week weer updaten en in de Kerstvakantie regelmatig.

Cheers,
Haggis

5 reacties
Nagger82
Oldschool Grinder

Hallo Haggis,

Ik denk dat 300$ tegen de kerst geen doel op zich kan zijn.

Als je SSS speelt stel je geen doelen qua BR maar wel je aantal BB's winst / 100 handen. Die ratio is belangrijker, het is op een grote sample handen (10000+) een indicator van de kwaliteit van je spel. Hou die ratio in het oog en niet je BR.

Probeer ook Elephant goed gebruiken als doelstelling te zetten. Ik denk dat je met de trial versie zelfs als je ratio BB's/100 handen kunt zien.

Grts Tom

dustje
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Nagger82
Hallo Haggis,

Ik denk dat 300$ tegen de kerst geen doel op zich kan zijn.

Als je SSS speelt stel je geen doelen qua BR maar wel je aantal BB's winst / 100 handen. Die ratio is belangrijker, het is op een grote sample handen (10000+) een indicator van de kwaliteit van je spel. Hou die ratio in het oog en niet je BR.

Probeer ook Elephant goed gebruiken als doelstelling te zetten. Ik denk dat je met de trial versie zelfs als je ratio BB's/100 handen kunt zien.

Grts Tom

ik kan alleen maar instemmen,

maar veel succes met het opbouwen van je roll _grin:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oke, dan zal ik wel even kijken.

bobm78
Poker Player

Ben het wel eens met bovenstaande, staar je niet blind of veel winst maken.
In 2 weken van 50$ naar 300$ gaan, is dus je geld verzesvoudigen, als dat zo makkelijk zou zijn, zou je na jaartje miljonair zijn op die manier.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oké, ik weet dat ik regelmatig zou updaten, maar ben gedurende lange tijd ziek geweest.

In online pokeren blijk ik slechter te zijn dan in echt poker, ook al wordt ik steeds beter.

Ik ga me nu meer richten op reallife poker en strategie artikelen/video's lezen/bekijken.

Voorlopig hou ik me dus even still in online poker, maar waarschijnlijk ga ik aan het eind van de maand op nog even op PokerStars spelen.