Hallo,
Ik speel onder de naam Van Der Goth op PokerStars. Ik speel SSS in NL10. Ik zal hier zo'n 1 á 2 keer per week posten hoe het in mijn poker carrière gaat.
Vandaag ontving ik dus mijn startkapitaal en begon meteen SSS NL10 te spelen. Ook wat Sit & Go's gedaan, maar dat lukte niet echt. Ik wil in de toekomst ook Knock-out Tournaments gaan spelen, alleen heb daar nog niet een goede guide voor gevonden. Misschien dat ik ooit uit eigen ervaring er zelf één ga schrijven. Ik zit trouwens vaak achter twee tafels tegelijk.
Mijn doel is om aan het einde van de Friese Kerstvakantie $300 te hebben en 300VPP. Als je vind dat dit te hoog/laag gegrepen is mag je het gerust zeggen.
Vandaag begon ik dus met $50 en 0VPP.
Ik heb nu $55.35 en 10.99VPP.
Mijn mooiste handen vandaag:
Ik speelde aan twee tafels en tegelijk op de Big Blind met flutkaarten.
Ik mocht gratis de flop zien door te checken.
Tafel 1: Op de flop een paar en checkte. Op de turn weer en op de River Two-Pair. Ik ging all-in, maar het mocht niet zo zijn dat me tegenstander meeging. Helaas ging ik een paar handen later blut aan deze tafel.
Tafel 2: Op de flop Two-Pair. Ik zette 2/3 pot in en met tegenstander callde. Op de turn all-in gegaan en me tegenstander callde weer. We draaide de kaarten open. Hij had Top-Pair. Ik Low-Two-Pair. Volgens mij had ik op de river zelfs nog Full House, maar dat weet ik niet meer. Ik won toen wel de pot en verlaatte de tafel met $4.60 of zoiets.
Dit weekend ben ik weg en poker ik niet, dus ik zal eind volgende week weer updaten en in de Kerstvakantie regelmatig.
Cheers,
Haggis