Ga naar het forum
Hanggliders Career,...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hanggliders Career, FL (just Started)

32 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
1,014 Weergaven

Oke, hier zal ik mijn vorderingen posten. Eergisteren ben ik begonnen op Titan, ik had al wel aardig wat pokerervaring maar veel kennis ontbrak, vooral op het gebied van BRM.

27-12-2008
Begonnen met me strikt te houden aan de chart en op 1 tafel. Daarna 2 tafels, toen 3, tot ik de bronzen status had. Artikelen gelezen, agressie, odss en outs, heads up kennis toegepast op 1 tafel, daarna weer op 3 tafels tegelijk.

Resulltaat: binnen 2 dagen van $50 naar $80, nog $10 dollar en ik kan overstappen naar $0.15/$0.15.

Bijgevoegd Grafiekje :rolleyes::

----------------------------------------------------------------------------------------------------

31 reacties
HannesNL
Elite Grinder

Damn, supernice graph!
Constant en een onwijs begin.

Is die FL zo makkelijk beatable dan?

GL met je blog

( hang je hier al vaker rond, of ben je net bezig met PS?)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks!

Ja ik vind de $.10/$.20 op Titan echt heel goed te doen. Echt veel fish, ben benieuwd of het straks veel gaat verschillen op de $.15/$.30.

Ben inderdaad net begonnen met de PS bonus. Hiervoor speelde ik met regelmaat SNG's, wat ik ook weer wil gaan doen als ik FL onder de knie heb en een leuke BR heb.

Wat voor vorm speel jij?

Ik ken niks van FL, maar is het normaal dat die graph van Non-Showdown zoveel verlies aantoont? Misschien is het geen slecht idee, daar eerst wat aan te werken en dan pas over te stappen, nu zijn de fouten nog goedkoper namelijk :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja dat viel mij ook op inderdaad, denk dat het gewoon van het folden van de blinds is of het folden van kaarten na een raise pre-flop en vervolgens een value bet op de flop en soms op de turn. Een FL kenner die me hiermee kan helpen/adviseren?

He hangglider,

Ziet er idd mooi uit :)
FL heb ik eigenlijk nooit echt interessant gevonden, als ik echt de beste hand heb wil ik het er namelijk ook allemaal in krijgen :P
Maar mss dat ik het toch eens ga proberen als 't makkelijk te beaten is :D

Succes verder!

Herseel
Oldschool Grinder

^^ wachten op yoghi

Vanaf hij FL ziet zal het niet zo lang meer duren :)

Edit: Als het groene lijntje maar boven de 0 blijft ;)

Oorspronkelijk gepost door Hangglider1
Ja dat viel mij ook op inderdaad, denk dat het gewoon van het folden van de blinds is. Een FL kenner die me hiermee kan helpen/adviseren?

Dat zit daar natuurlijk bij, maar weet niet of het dat alleen kan zijn ;). Yoghi komt wel eens langs als hij ziet dat je FL speelt :D

Nuja, veel succes nog...

HannesNL
Elite Grinder

1614 handjes, ik neem aan dat u fullring speelt. Dat is 30 cent per 10 handen. 161*0.30= ±48 dollar. Hierbij neem je $15 mee aan freeplay. De rest is uitgeblind, compleet normaal dus.

Ik speel zelf Doubles or nothings op pokerstars..---> Check me blog

FL is mij wat te conservatief, ik wil net zoals loesje de beste hand kunnen uitbuiten én protecten. Ik vind FL nogal leunen op draws.

Herseel
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door timkroes
Ik vind FL nogal leunen op draws.

Die draws krijg je gelukkig zelf ook.

Roodbaars1986
PokerStrategist

mooie start hanglider ;)

Hopen dat je zo ff kan blijven runnen :D.
staar je niet blind op het mooie begin maar werk constant aan je spel.
als je zo start is het zeker lekker en geeft dat je verdomd veel zelfvertrouwen.

Ik blijf je volgen in ieder geval!

Yoghi
BlackMember

Hey, leuk om te zien dat er nog mensen beginnen met het prachtige spel dat Fixed Limit Holdem heet :D

Die graph is normaal eigenlijk, omdat je tight speelt en je je tegenstanders nauwelijks kunt laten folden op de lage limieten zullen je non-showdown winnings negatief zijn, maar zolang je showdown winnings goed zijn en je groene lijntje omhoog gaat is het goed.

En aan alle mensen die FL conservatief spelen, jullie snappen er niks van.

Veel succes, en ik hoop dat je hier actief blijft :)

Pinowww
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Hey, leuk om te zien dat er nog mensen beginnen met het prachtige spel dat Fixed Limit Holdem heet :D

Die graph is normaal eigenlijk, omdat je tight speelt en je je tegenstanders nauwelijks kunt laten folden op de lage limieten zullen je non-showdown winnings negatief zijn, maar zolang je showdown winnings goed zijn en je groene lijntje omhoog gaat is het goed.

En aan alle mensen die FL conservatief spelen, jullie snappen er niks van.

Veel succes, en ik hoop dat je hier actief blijft :)

en ja hoor, yoghi vind dit prachtig; komtie gelijk slijmen :D

en hangglider:
succes jongen

Het beste!
niet gaan tilten en veel geluk aan de tafels ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo ik ga nu weer spelen, nog 10 dollar en ik kan FL FR $.15/$.30 spelen. Maar dit is niet mogelijk op Titan.

Iemand een advies voor een andere pokersite waar ik wel deze bets kan slepen. Ook kan ik op die manier waarschijnlijk gebruik maken van een deposit bonus (nooit mis hè).

Groetjes

Yoghi
BlackMember

Ik zou gewoon op Titan blijven spelen en daar je bonus clearen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Allright, thanks! Weet alleen niet hoe die bonus uit wordt betaald, maar ik zie 'm wel verschijnen ;).

Gewoon overstappen op de $.25/$.50 wanneer m'n BR $150 is? Nog ff sparen dan..

Yoghi
BlackMember

Yup, zou ik wel doen, op deze manier kun je ook al wat meer gewend worden aan FL voordat je op de wat hogere limieten gaat spelen.

2.1 Startkapitaal

(bonuscode: PS150) Nadat je je $50 startkapitaal ontvangen hebt kun je beginnen met het vrijspelen van de $100 extra bonus. Deze speel je vrij in stappen van $10 voor elke $35 aan rake die je genereert. Je hebt 3 maanden de tijd voor het vrijspelen van deze bonus, na deze periode vervalt het nog niet vrijgespeelde deel van de bonus. De vrijgespeelde bonus-bedragen worden 2 keer per week op je account bijgeschreven.

Dit is voor de bonus die je krijgt bij je startkapitaal.

leuk om zo'n mooie graph te zien vanaf het begin!
ben benieuwd hoe het je verder afgaat, veel succes in ieder geval!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

:( Na 1000 handen $2 in de min, alle flops/turns en rivers zitten tegen. Vandaag verliezen alle AA AK on the river tegen baggerhanden als 47, ze hitten dan een gutshot op de river.

Ik stop even voor vandaag.

Edit:

Ik sta nog wel in de plus hoor +28 dollar, maar 1000 handen geleden stond ik op 32 en in de tussentijd heb ik op 36 gestaan. Maar ongelooflijk veel badbeats! Stop er even een dag mee, weet dat het niet aan m'n spel lag dus dat is geruststellend. Kan de BadBeats alleen even niet meer verdragen haha.

Yoghi
BlackMember

Door blijven zetten en handen blijven posten, dan komt alles weer goed :D