Ga naar het forum
Heaven has a pokerr...

Meldingen
Alles wissen

Heaven has a pokerroom!

225 Berichten
51 Gebruikers
0 Reacties
9,756 Weergaven
iamthedanger
BlackMember

Beantwoorden
Citeren
pieter80
PokerStrategist

Kop op!

Ik herken wel een paar dingen van jou in mij,
qua speel gedrag dan. Te veel bezig met poker en het iets moeten bereiken in je leven. Niet willen falen en daardoor winst proberen te forceren. En daardoor juist falen.

Een baan zal je goed doen! Even iets anders doen dan poker.
Is ook goed voor je gevoel van eigen waarde, wat voor werk je ook doet, dat maakt niet uit.

ik voel met je mee,

Pieter

Beantwoorden
Citeren
rafski
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door envyjosh

/D /D xD ZOO ZALIG

ontopic nog iets zetten zeker

Oorspronkelijk gepost door nietschze
Je hebt naast pokeren iets nodig waarin je evenveel plezier kunt beleven, en niet afhankelijk wordt van de gemoedstoestand die een weerslag geeft op je pokerresultaten.

idd, daarom ga ik morgen een paar nieuwe openingszinnetjes uitproberen op meisjes die net gedaan hebben met hun examens. Eveneens uberkansloos marja

Beantwoorden
Citeren

Hey Nietsche,

Ik vind het toch telkens weer heel mooi om je perfecte analyses van je problemen te lezen. Dat is op zich al een heel goed begin en ik kan die zelfkritiek dan ook prima waarderen, het lijkt me een erg goede instelling.

Klein minpuntje is alleen dat je er naar mijn mening iets te weinig naar handelt. Als je hier was gediciplineerder in zou zijn denk ik dat het spelen van poker een stuk leuker zal worden.

Heel veel succes gewenst met het vinden van een baan.

Groetjes :f_grin:

Beantwoorden
Citeren
zazizo
Oldschool Grinder

Ik heb nog een keer een plaatje voor je geschoten Nietzsche.
Heel bijzondere wolken hingen er boven het bos. :D

Beantwoorden
Citeren
zazizo
Oldschool Grinder

Dezelfde foto, maar nu rechtop.

Beantwoorden
Citeren

Gast, je kunt echt heel goed schrijven, ga er iets mee doen :). Als je dat al wel doet en ik kom nu een beetje stom over omdat ik alleen het begin en eind van het topic heb gelezen. KUTGW.

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF Topicstarter
NietzscheF
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Vak428
Gast, je kunt echt heel goed schrijven, ga er iets mee doen :). Als je dat al wel doet en ik kom nu een beetje stom over omdat ik alleen het begin en eind van het topic heb gelezen. KUTGW.

Ty sir:)

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF Topicstarter
NietzscheF
PokerStrategist

Het gaat nog wel even duren voor een offical return naar de pokertafels. Afgezien van wat een tijdelijke break leek of een vastbesloten conclusie dat ik er voor goed klaar mee leek te zijn, moet ik eerlijk bekennen dat ik wel degelijk wat gespeeld heb. Niet geheel verwonderlijk zeer verdienselijk op een euro site plo25 en wat mtt/sngtjes die ook goed gingen.

Uiteindelijk heb ik moeten besluiten om de hele boel uit te gaan cashen, omdat ik een nieuwe woning kreeg aangeboden. En sinds twee weken ben ik de huur eigenaar van een 2 kamer appartament met achtertuin in een groene middle class buurt waar het rustig en veilig is. Prima shit dus, maar wel een dure aangelegenheid.

Via playmoneygames op ft, even voor mijn plo25 avontuur op een euro site, ben ik in contact gekomen met een mental coach. Zij was/is de vriendin van een online top 20 speler uit de VS en coached daarnaast nog een paar andere high stakes spelers. Voor de lol ben ik haar plo en sngtjes gaan coachen en zodoende met haar vriend in contact gekomen en zodoende ook weer een hoop bijgeleerd :heart:

Verdere coaching van zijn kant (voor nope :D) en een eventuele backing mocht ik daar interesse in hebben zijn voor de toekomst zeker leuke opties _love:

De mental coachings zijn behoorlijk intensief en erg leerzaam. Zo heb ik onder andere al een associatie cursus gehad, waarbij de woorden als; idiot, bad beat, dont pair the board een positievere invloed op mijn spel hebben door ze als iets possitiefs te zien of waarom ik moet lachen.
Daarnaast werk ik aan een presessie routine, wat voor mij bestaat uit het boksen tegen een boksbal een stukje muziek ga luisteren, eer ik aan een sessie ga beginnen, met enkele nieuwe spelregels omtrent de tijd dat ik mag spelen/aantal handen en wat duidelijkere regels omtrent een stop-loose regel. Er is nog een hoop werk te verichten voornamelijk het kopje tilt verdient nog de nodige aandacht.

Helaas moet ik nog een aantal zaken regelen en wat rekeningen betalen, dus voorlopig hanging low, maar in de maand september, uiterlijk oktober kunnen jullie een comeback verwachten en zal mijn bronze status snel verleden tijd zijn.

Succes allemaal en tot snel!

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF Topicstarter
NietzscheF
PokerStrategist

Mijn low-life existence heeft eindelijk een zetel gevonden, thuis in mijn eigen wereld heeft mijn sarcastische motto plaatsgemaakt voor een innerlijke rust dat het vertrouwen in "fucking it all" vredelievend uitzwaait. Fundamenteel gehergroepeerd; basis, vertrouwen, vooruitgang en leergierigheid in de facetten van zelfkennis en bewustzijn.

"All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident."[1]

Mijn " nieuwe ik" staat kloppend voor de voordeur. Bijna schreeuwend opgewonden, haastig om snel binnen te treden in een getransformeerde onherkenbare ruimte waar de meubels modern gerankschikt staan, en ik niet langer doelloos mijzelf in het doolhof van dode donkere muren aanstaar, wanhopig een uitgang focceer met bloed besmeurde handen strepen achterlaat en ik hulpeloos teneer in kleermakershouding neer kniel om de tot kunst verheven leegte te verheven tot genoegdoening.

"By believing passionately in something that still does not exist, we create it. The nonexistent is whatever we have not sufficiently desired." [2]

Voorheen was poker (on toppic) grappig, frustrerend, oneerlijk, eigenwijs en bewustleloos een spel van gokken en hopen op" hold ups", "getting it best in" en een grind. Fist leveling: mijn kaarten gecombineerd met de flop, turn en river. Second leveling: mijn kaarten tegen zijn range. Tirth leveling: wat denkt hij dat ik heb en waar kan ik hem van af bluffen, wat rep ik. Fourth leveling: Isolating, 3betting light in postion, backdoor outs, bet lines to get it all in on the river, check raise, reraise 4bet.
Instrumental conceptual science, dat begint poker nu te worden en in deze benadering gaat er een hele nieuwe wereld open. Dogmatisch? Nee, slechts een nieuw onderdeel van het spel waar je werkelijk waar nooit uitgeleerd in bent.

"See, in my world - the world of high-stakes gin and poker - we play for cold, hard cash. It's all business, pure and simple. Anyone who thinks cardplaying is a 'game' - I'll show you a loser. Money... M-O-N-E-Y. That's how you measure success. One dollar at a time, One chip at a time. That's how you keep score." [3]

Quotes:
[1] A.Schopenhauer
[2] F.Kafka
[3] Stu Unger

Beantwoorden
Citeren
zazizo
Oldschool Grinder

Veel plezier met je nieuwe huis!

Ben je trouwens een aanbidder van die man met de dikke buik geworden?

PS: het is Ungar, maar op de een of andere manier schrijven velen het als Unger. Ja ik ben een nit. :D

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF Topicstarter
NietzscheF
PokerStrategist

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF Topicstarter
NietzscheF
PokerStrategist

Notes:

Angst om te verliezen, falen, onacceptabel, doelfailure. Interpretaties gaan samen met emoties, autopilot gedrag, omzetten naar rationeelpatroon.

Persoonlijke angst (onafhankelijk van winrate). Breaking it down > donk hits 2 outer > sterk gevoel van gefaald te hebben/oneerlijk behandelt te zijn > Emotie gevoelens van gefaald te hebben en een opeenstapeling van woede die een uitweg/ afreageer uitlaatklep nodig heeft.

Bad variance > ongelukkig gevoel rationaliseren > long run denkpatroon > it happens ik maakte de juiste play.

Tilt controle:

Tilt bestaat, hoe ermee om te gaan. Tiltmood is een reactie: lichaam/geest waarin de denkfuncties verre van optimaal reageren op nieuwe situaties. Frustratie motieven nemen de overhand en blokkeren clear mind/objectief. (Emotionel systeem breaks down higher brainfunctions)

Ademhaling, Denken lukt niet in tiltmood, dus je hebt handvaten nodig waarin je deze situatie herkent en daarnaar kunt handelen.

Trigger tilt > resultaat gericht zijn, let op ademhaling na bad beat.

Stressrelease, eet/drink patroon trigger (boost it up) slaappatroon > trigger, wees uitgerust, pauze's, stop loose rule, minder niveau, slecht spelen > stop.

Emotie > herkenning, patronen. Woede is de grootste boosdoener in je spel. Veranderingen in stijl van spelen > Agressiever in margianele spots, bereidheid om voor stacks te spelen met een pure no making sense at all bluff, slechte calls maken, domme chasing weak draws.

Sneller denken, geiriteerde houding > lichamelijke verschijningen > woede uitbarstingen bijv met dingen gaan smijten :D. Resulataatgericht zijn > je verliest interesse I dont give a f*ck anymore :heart: is een frustratie uitlaatklep obv verry bad gedragspatroon, ouch! Retorische vraagstelling in gedachtengang: wat ben ik toch een vis, waarom ben ik zo'n idioot, je weet toch dat dit gaat gebeuren, nu moet ik goed gaan spelen, waarom speel ik dit klote spel ook???

Lijst maken van gedragspatronen, waardoor je in tiltgedrag verzeilt raakt! Indentificeer deze patronen als ze op komen. Zorg ervoor dat deze gegevens beschikbaar zijn als je aan het spelen bent. Aan je geheugen heb je niets in zulke situaties.

* Neem een momentje voor jezelf, kijk wat langer naar je kaarten voordat je reageert en doe ademoefening. Realiseer je dat je in een gevarenzone zit mbt tiltgedrag.

* Probeer er doorheen te gaan spelen ipv een pauze in te lassen. Breaking tiltgedrag.

Triggers > hoe ze ontstaan en waarom je gaat tilten:
Emotio state, wanneer je er in zit, analyseren en patronen herkennen, en leren om dit direct toe te passen in de sessie die je speelt. Gebruik woede emotie, frustratie gevoelens en irritatie energie voor een spot on productieve analyse met wat er feitelijk aan de hand is, zonder meegesleurd te worden in die emotie en vanuit daaruit beroerd/tilted door te blijven spelen.

Hoe reageer ik hier op, en hoe ga ik hier anders mee om dan ik normaal zou doen (tilt)? Je verliest denkpatroon tot relativeren > schrijf het op en heb het tot je beschikking at all times! Ken de procedure hoe je hiermee dient om te gaan!

Bad beat = Jezelf slaan > werkelijkheid; hoge verwachtingen die niet voldoen met realiteitszin, omdat je weet dat ze gebeuren. En omdat je weet dat ze kunnen gebeuren, komen ze ook eens in de zoveel tijd langs. OMDAT HET ERBIJ HOORT!! Verander verwachting in percentage en verwacht dus niet 100 procent scores, omdat niet reeel is, dus wanneer het gebeurt, weet je dat je de volgende 99 handen op die manier wel wint

Domme fouten = je hebt er niet van geleerd, werk aan de juiste strategie en de manier waarop je de hand gespeeld hebt. Move on, dont keep it in ur head.

Winnaarstilt = onoverwinnelijkgevoel waarin je denkt met alles weg te kunnen komen, en je de beste speler ooit bent en vergeet hoe variance gevoelig poker eenmaal is.

Geld Tilt = druk van buitenaf, goals in $$ geformuleerd, wat je er probeert uit halen, terwijl je weet dat de game veel short term variance herbergd. Het belemmert vooruitgang dus kan geen doel opzich zelf zijn.

Wraak Tilt :heart: je neemt iets te personelijk op (fish get unreal lucky). Het is nooit persoonlijk, het is poker.

Doomswitch tilt = bad variance, bad streak > je wordt een waarheidszegger die voorspeld dat er meer slechte dingen (poker) gaan gebeuren :heart: Je weet dat het statisisch uiteindelijk wel omdraait, behalve op ftp obv :f_confused: Speel ik wel goed? Werk aan je spel.
presession voorbereiding.

Ik wil mijn geld terug tilt :heart: = je gaat je $$ achterna om het terug te winnen en zoekt spots waar je dat kunt gaan doen. Neemt daardoor hogere (vaak extreem hoge shots in verhouding met je roll) risico's om dit bewerk te stellen. Wat je verloren hebt is niet langer van jou! Een emotie en denkpatroon van hebben hebben, nu, ik wil het nu terug als een verwend kind! :heart:. Je moet dit los laten en ipv van up te moven gewoon een limit zakken, als je genoeg skill hebt draait het wel bij in het verloop van de tijd. Herken dit patroon!

Onzekerheid over mijn game tilt = ik moet iets fout doen want het werkt allemaal niet meer. Blijf je hh controleren en run the numbers om vertrouwen terug te winnen.

Ik haat verliezen tilt :heart: = als je verliest voelt het slecht, verslaafd aan winnen :heart: Slechte gevoel van verliezen veroorzaakt tilt. Creer goede gevoelens als basis waarbij pokerresultaten onafhankelijk zijn.

Beslissingsmodel (niet te verwarren met Strafrecht :P) een checkup hoe je een hand speelt. De basis ervan, dus welke moves je ermee maakt in het algemeen.

Richtlijnen wanneer te stoppen, hanteren. Het is niet alleen slecht voor je roll om door te spelen als je bepaalde deadlines aan jezelf hebt gesteld, maar je vertouwenlevel neemt dermate af, dat je in een volgende sessie problemen gaan ondervinden met de manier waarop je het spel benadert.

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF Topicstarter
NietzscheF
PokerStrategist

[14:18:22] Nietzsche-F: jesuz christ
[14:18:25] Allison: AQ
[14:18:30] Allison: And god damn A10!!
[14:18:39] Nietzsche-F: FUCK that, cards have no history
[14:18:41] Allison: I have full tilt!!!
[14:18:46] Nietzsche-F: all hands are new
[14:18:51] Nietzsche-F: you now that
[14:18:59] Allison: Not ever ever playing there again....then tell my why two games I lost on aces
[14:19:48] Allison: and and!!! on god damn bloody kings!!

Beantwoorden
Citeren
zazizo
Oldschool Grinder

Ik snap het niet helemaal.
Back jij hem?

edit: of krijg je een gedeelte van zijn winst?

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF Topicstarter
NietzscheF
PokerStrategist

Notes deel II:

Becoming fearless

Nerveus en opgewonden gevoelens bij starten van een game. Onzekerheid als reactie > angst, onprettig gevoel, voorafgevoel sluipt de angst er al in > staat van emotie voordat je speelt.

:diamond:Nerveus
:diamond:Onzeker
:diamond:Zorgelijk

Anticiperen> ervaring (Onder grote "zelfopgelegde" druk staan) = afleiding, omdat je denkt dat het problemen gaat veroorzaken die er niet/nog niet zijn. Kun je logisch nadenken?
Je foccus ligt op het balanceren van je zenuwen, kun je de informatie oppikken die je nodig hebt?

De afwezigheid van vertrouwen in je skill, vooruitgang en spel. Je weet niet waar je aan toe bent, irrationeel gedachte, onzeker, toekomstige play stijl > onder druk. Voorspelling negatief > vind het antwoord! Signaal = is motivatie en niet een sein om je terug te trekken :heart:

Zorgelijk over fouten in het verleden, leer er van! Haal jezelf eruit en analyseer nauwkeurig waar het de vorige keer mis ging > voorspelling is enkel gebasseerd op het verleden, zet het van je af! Voorspelling op een toekomsitige gebeurtenis is -EV als het je tegen houd om weer aan tafel te gaan.

Een aantal problemen die onstaan bij ongemakkelijke gevoels/gedachtes voordat je gaat spelen:

Reslultaat gericht zijn = tilt (het stopt neutrale denkpatronen om winstgevend te spelen)
Teveel overdenken, wel zin om te spelen, maar andere afleiding zoeken en in die bezigehid nog steeds met poker bezig zijn. Andere type spel spelen andere variant, move up of move down in limieten > verandering maakt ongemakkelijk omdat je niet meer in de vertrouwde zone zit.

Verwachting word een belemmering als je ze niet waar kunt maken/ bad variance > vooraf gevoel bang om ze waar te maken. Negatieve opvatting, want wat als ik faal of verlies draai > short term.

Hoe goed kun je spelen, A/B/C game> bekend zijn met je vaardigeheid en de levels daarvan. Range van skill level die je op het moment speelt. Chasing, bluffs wanneer je weet dat tegenstander nooit gaat folden, calling down te zwakke handen.

Een strategie toepassen om deze angsten los te gaan laten > pregame tools.

Bang om te verliezen, met minimale winst afstappen waardoor je winst niet toeneemt, maar het gevoel van niet verloren zwaarder weegt om je trigger ik kan het niet, ik speel slecht, zonde van mijn roll ik had veel hoger moeten staan, te ontwijken. Een gevoel van vast zitten niet vooruitkomen, omdat je het gevoel van falen ten alle tijden wilt vermijden, tenzij het super slecht gaat > je een hoger limiet gaat spelen om je verlies goed te maken en je hele roll ermee verliest, waardoor je daarna echt doodziek bent. Dat doodzieke gevoel is catalisator waarom ik nerveus, angstig, niet lekker in mijn vel en meestal beroerd speel.

Relaxt en met een vrije geest beginnen. Mentale checklist.
Speel niet gehaast, neem tijd voor je beslissingen, wat voor info heb ik op deze speciafieke speler(s) (bluffer, chaser, betsize interpretatie, draw/nuts/air en zijn level of play met de info die je vergaart hebt Hud of notes), hoe sterk is mijn range in verglijking met de zijne, hoe sterk/zwak is mijn range hier op de flop/turn/river, wat beat ik en waarmee loop ik achter, wat is mijn image, wat heb je tot nu toe naar showdown laten gaan.

Vind de oplossing :heart:

Breek de patronen > angst voor angst is slechte raadgever. Stel jezelf vragen en schrijf ze op.

1. When you feel the sensation of fear overwhelming you, allow yourself to experience the feeling of fear, rather than freezing. Instead of looking at fear as a "stop sign," give yourself permission to acknowledge the fear as a source of valuable information by saying to yourself, "Okay, I am afraid." You'll notice that fear is simply a feeling and will begin to dissipate once you declare and experience it fully. This way, you can get complete with it rather than having it linger eternally.

2. Breathe! When we feel fear, stress, worry, angst, or excitement, it affects our breathing pattern. We begin to breathe irregularly. To avoid this, take a few deep, slow breaths. In through your nose, and out through your mouth. This exercise alone will calm you down, diminish the fear, stop your hands from shaking, slow down your heart rate, and quickly bring you back to the present situation.

3. Recognize this as an opportunity to grow and learn. ("Is the fear telling me that there may be additional information, tools, resources, and training I need?")

4. Give the fear a name by labeling it. Ask yourself, "What exactly is it that I am afraid of right now?" Example: "Will I get the appointment?" "Am I going to be able to hit my quota?" "Is my boss going to like the work I'm doing?" "Will this relationship fail because this person doesn't really want to work with me?" "There's no way I'm going to be able to do this." "What if I don't get the result I need?" "What if I ask and don't get what I want?" "Will I look stupid?" "Am I going to be able to help this person?"

5. Embrace this feeling by saying, "Here's me feeling a fear that isn't happening in the moment. While the feeling of fear is real, what I am actually fearing isn't real because it's based on a possible negative future outcome that hasn't even happened!"

6. Shift your focus to the outcome that you do want to create or manifest instead of what you don't want or what you want to avoid. Create that vivid picture in your mind. Envision and direct your thoughts towards the positive future outcome you want to achieve. Ask yourself, "Now that I know what I don't want or what I'm trying to avoid, what do I want to create for myself in this situation?" (For example: happy clients, an increase in my income, more opportunities to help others, and so on.)

7. Take action. Now that you have identified the outcome you to want to create, what steps can you take to achieve this outcome? If you are staring at a pile of paper, a call list, a report or a project you need to finish that is causing your paralysis, try this. Take out a piece of paper (or on your computer) and just start listing the steps, one by one, of what you feel needs to be done to complete each task or to accomplish/overcome what it is you are afraid of in your pile of "to do's." Don't worry about whether or not your steps are "perfect." Just doing this will enable you to start taking action which will remove the overwhelm and make the task more manageable. If you are still stuck, then ask for help in developing your action steps. Chances are, you are focusing more on getting to the end result rather than on the steps you need to take to achieve the end result. Focus on the process instead. I guarantee that after every single step you take, not only will you get closer to your goal but you will notice the fear subsiding as you take every little step. Before you know it, your task will be completed! Now you have a system to handle this fear the next time it occurs.

8. Redirect your thoughts and energy back to the present moment in time and what is actually happening in the now as opposed to a future anticipation or a past experience.

9. Finally, how can you upgrade your belief that surrounds this fear? If this fear surfaces again, how can you change your thinking so that it enhances and teaches you something rather than consumes you?

I would suggest keeping this nine-step process in front of you throughout your day, as it will take time to assimilate this process into your life and eradicate the old programming and default file that you've been using.

Make fear your ally. Consider fear to be your emotional feedback loop or internal barometer for learning. In other words, when we are in physical pain, our bodies react and let us know. It's a sign of danger or that we may be sick or injured. That's our body's physical feedback loop. Quite often if we ignore the pain, it gets even worse. Instead, by acknowledging the pain we can choose to do something about it.

Embrace the belief that if and when you experience fear it is trying to teach you something. Allow yourself to experience the feeling of fear so that you can grow past it. Responding to fear in a healthier way will provide you with an opportunity to grow and learn, which leads to greater wisdom and unprecedented results. Not only that, but you will become more powerful, more confident, and more focused on achieving your goals.

Remember, that which you fear will happen is always happening in the future and, as mentioned, never in the present. The real benefit here is this. If you can stay in the present moment as opposed to worrying about the negative assumptions of the future, fear will not be able to get to you. Remember, you can't be present if your experiencing fear and you can't experience fear if you're in the present moment! The real power is in the present moment. When you focus on the present and on your desired outcomes, you will notice that your fears will lose their powerful edge.

Key Points to Remember:

•Make fear your ally rather than your adversary so that you can learn and grow from it.

•Top producers have learned what average producers haven't; to feel their fear and do what needs to be done anyway.

•Things rarely happen the way we worry about them.

•What you fear isn't real.

•Determine your healthy and pleasurable fuel source to ignite your passion and drive your prospecting efforts.

•You are the greatest gift you can give to your prospects/customers and the best-kept secret, so let it out!

•Fears and dreams are only possibilities that are constructed in your imagination.

•If you make decisions based on your fears, it will cloud your judgment. In essence, you're making a decision based on a lie, a fabrication and something that doesn't exist in the present moment. The only true reality is what occurs in the present moment, the here and now. Just because you touched a hot stove once, doesn't mean you have to fear cooking. Instead, you've just learned one new lesson and how you can do it differently the next time.

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF Topicstarter
NietzscheF
PokerStrategist

Tilt, geld niet binnen. Tilt, Videocamera besteld, bezorgd maar een lege doos. Tilt bureaucratie bij leveringsmaatschappij. Tilt, staking van de post. Tilt, vrienden backen wat er op neer komt dat je geld aan het weggooien bent. Tilt, je roll op die manier slinkt, terwijl je goed bezig bent. Tilt, leeg pakje peuken. Tilt, lege fles cola.

Dit weekend voor de fun 2nl grinden. Ik wil 20k handen gaan spelen en niet broke gaan:)

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door zazizo
Dezelfde foto, maar nu rechtop.

Vliegende tak? :D

Beantwoorden
Citeren
zazizo
Oldschool Grinder

Nee, een stukje gras ofzo, dat uit het water steekt.

Beantwoorden
Citeren
zazizo
Oldschool Grinder

Wat vaag trouwens dat je me quote, maar dat die foto opeens andersom staat.
Of ben je aan het knippen en plakken geweest?

Beantwoorden
Citeren