Ga naar het forum
Het dagboek van Ang...

Meldingen
Alles wissen

Het dagboek van Angstzweet

32 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
1,143 Weergaven
Angstzweet
PokerStrategist

Dag mede-pokerstrategen.

Na een tijdje niet erg actief te zijn geweest op het forum, heb ik besloten een blog bij te gaan houden niet zozeer alleen gericht op poker, maar ook op alle andere dingen die zich momenteel afspelen in mijn leven. Ik heb er voor gekozen om alles onder te verdelen in een aantal kopjes om de structuur en het overzicht enigszins te behouden en zodat jullie een beetje een idee krijgen van hoe mijn leven er momenteel uitziet.

Studie.
Nadat ik in 2007 mijn eindexamen HAVO op het Dollard College te Winschoten heb gehaald, ben ik begonnen met de PABO, de opleiding tot leraar basisonderwijs. Ik heb in het eerste jaar met gemak alle punten gehaald, en dus daarbij ook mijn propedeuse. Toch miste ik iets, ik vond het allemaal niet zo geweldig en besloot te stoppen met de opleiding.

Ik ben het jaar hierna (2008/2009) begonnen met de opleiding Bedrijfskundige Informatica, een opleiding die opzich heel breed is en waar je veel mee kan. Ik ben op deze opleiding veel bezig met het het onderzoeken van, het analyseren van en het adviseren van ICT-situaties van verschillende bedrijven. Ik bevind mij momenteel in het laatste jaar en ben deze week gestopt met mijn afstudeeropdracht omdat de inhoud van de opdracht niet goed genoeg paste bij de eisen die gesteld werden aan de opdracht door mijn opleiding. Erg jammer dus, en ik moet nu dus in september een nieuwe afstudeerstage starten van een half jaar.

Werk.
Ik heb in het verleden veel gewerkt. In bv. een kledingwinkel, een discotheek maar ook op een onderzoeksbureau gekoppeld aan school. De laatste 1,5 jaar stonden in het teken van stage waarbij ik een vergoeding kreeg en werken dus niet bepaald nodig was. Nu mijn stage over is en ik hierdoor niet meer een vast bedrag per maand binnenkrijg, ben ik van plan om tot september op zoek te gaan naar een baantje zodat ik in ieder geval tot september iets te doen heb, en niet als een lamme vent bij huis zit. Dit keurt mijn vader trouwens ook niet goed, want ik woon nog thuis (hierover later meer).

Woonsituatie.
Momenteel woon ik nog altijd thuis, bij mijn vader en zijn vriendin (en 2 kinderen). Mijn ouders zijn gescheiden toen ik in groep 4 zat, en ook bij mijn moeder die in een klein dorpje 5 kilometer van Winschoten woont kom ik nog geregeld. Toch wil ik al langere tijd op mezelf wonen. Ik heb dit een half jaar gedaan, in het zuiden van Duitsland, omdat ik hier de minor van mijn studie heb gevolgd. Dit is mij zeer goed bevallen en smaakte dus naar meer.

Gisteren belde een vriend mij op, en die vertelde dat er in de woning die hij huurde een tweetal kamers vrijkomen voor een periode van een jaar. Ik had hier wel oren naar, dus heb besloten om vanaf september in de stad Groningen te gaan wonen (het is immers de pokerhoofdstad van Nederland ).

Sport.
Sinds mijn 5e voetbal ik al bij de club in de plaats waar mijn moeder woont. Ik heb een aantal jaar geleden een paar jaar in het eerste gevoetbald, maar door wat onvrede met de trainer speel ik nu al 2 jaar in het tweede of derde elftal, de ene keer op de zondag en de andere keer op de zaterdag. Ik ben van plan om volgend seizoen weer een poging te doen voor het eerste elftal van de zondag. Hiernaast ben ik ook al vanaf mijn 16e jeugdtrainer/vrijwilliger. Komend seizoen zal ik leider worden bij de A1 van de club.

Ik heb mij voor de zomerperiode ingeschreven bij de sportschool, omdat ik de laatste paar jaar aardig wat kilo's ben aangekomen. Ik heb een streven om +- 20 kilo kwijt te raken en ben momenteel al 2 week onderweg met sporten.

Muziek.
Sinds mijn 18e ben ik redelijk actief op het gebied van muziek. Ik heb aan verschillende talentenjachten meegedaan en heb 2 jaar geleden een talentenjacht van RTV Noord, Noordsterren gewonnen. Ik mocht een eigen single opnemen en optreden voor +- 10.000 man. Hierna heb ik nog kort een bandje gehad, maar hebben we nooit echt meer flink aan de weg kunnen timmeren. Ik ben momenteel weer solo, maar treed bijna niet meer op. Ik begeleid sinds kort wel een meisje uit Groningen op gitaar. Zij deed mee aan The Voice of Holland en zat in het team van Nick en Simon. Ik ben van plan om in de toekomst zang- en gitaarles te nemen, en dan zien we wel waar het schip gaat stranden.

Poker.
En dan natuurlijk het onderwerp waarom de meeste mensen lid zijn op deze website: poker!

Ik heb in het verleden veel varianten gespeeld, maar mijn passie ligt toch bij de MTT's en MTSNG's. Ik heb momenteel nog een backing lopen waarbij ik nog wat makeup heb staan. Ik speel momenteel MTSNG's en MTT's tot $11 (en tot $3's). Ik heb me voorgenomen om de komende tijd wat meer studie te gaan doen op het gebied van poker. Het zit niet bepaald mee de laatste tijd, en de swings zijn enorm. Toch ben ik nog altijd overtuigd van m'n eigen kunnen en gaan we er vol voor.

Zo, nu heb ik wel genoeg geschreven.

:f_love:

Beantwoorden
Citeren
31 reacties
Angstzweet Topicstarter
Angstzweet
PokerStrategist

Vandaag de dag begonnen met een lekkere workout in de sportschool. Had eigenlijk het plan om vandaag even langs het uitzendburo te gaan, maar omdat ik met wat vrienden wat ben gaan doen is dit er niet van gekomen. Dan vrijdag maar ff, want morgen is het hemelvaart en er moet natuurlijk wel een beetje brood op de plank komen.

Net ruzie gehad met mijn vader omdat hij alles wil hebben zoals hij het graag heeft. Dit botst dus wel eens. Vanavond daarom maar ff bij me moeder slapen, toch handig he, gescheiden ouders. Eerst speel ik een live toernooitje in Winschoten, wish me luck.

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet Topicstarter
Angstzweet
PokerStrategist

Gisteravond heb ik een live toernooi gespeeld, en het ging werkelijk waar dramatisch. Eerst houdt mijn TT niet stand tegen KK en doe ik een rebuy. Hierna verlies ik JJ van AQ en zit ik short net voor de addon-periode. Uiteindelijk bust ik op de finaletafel doordat ik AT reshove vs. een shortstack (die JTo had). Jammer genoeg zat er nog iemand met KK achter me en die pakte alles op.

Hierna nog een aantal kleine sit en go's gespeeld, maar ook in deze ging het dramatisch. AQ van 33 verliezen, met 22 vs. 77 aanlopen en tsja.. over en uit.

Het was in ieder geval niet mijn avond, de flipjes vielen telkens de andere kant op.

Vanavond ga ik met wat vrienden even een eventueel weekendje naar Berlijn bespreken, en hierna gaan we misschien nog even een biertje drinken.

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

[IMGM] [/IMGM]

21este keer, goede keer.

Ik zal deze zeker volgen.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

LOl nice 1 :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zit hem niet zo te pesten caroline, het zijn er trouwens met deze erbij 22 :coolface:.

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

1 ervan is eerder een interessepeiling en geen blog ;).

Beantwoorden
Citeren
DonBartos
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door caroline29632

Hehe scherp :P

gl Tim

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Kan kloppen heb inderdaad niet in de inhoud gekeken =).

Maar even ontopic suc6 Angstzweet en nu maar hopen dat je boven de 664 posts komt dan praat niemand maar over die andere 20 of 21 of wat dan ook ;).

Beantwoorden
Citeren
bobm78
Poker Player

[IMGM] [/IMGM]

21este keer, goede keer.

Ik zal deze zeker volgen.

:D

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Hé Tim,

Succes met al je doelstellingen. Waar kan je live pokeren in Winschoten?
Ga dit zeker volgen. Doe zelf de Pabo en zit in het laatste jaar.

Kwam je laatst even tegen in de trein, zou je toevoegen op Skype (waar ik nog nooit iets mee gedaan heb) maar ik heb een oude laptop die dat niet echt aan kan :P

Veel groene thee drinken voor het afvallen is wel een aanrader.

Groet,

Arne

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet Topicstarter
Angstzweet
PokerStrategist

Vandaag een aantal 180-mans gespeeld, maar echt voortvarend ging het niet. Vanavond een biertje drinken met wat vrienden, en morgen weer 'in de boane' zoals ze zeggen in het Gronings. Moet met onze C-ers de laatste wedstrijd van het seizoen spelen, en we spelen tegen de nummer 3 terwijl we zelf 2e staan maar ze kunnen ons nog inhalen. Opzich een spannend wedstrijdje dus.

Morgenavond werken achter de bar tijdens een feest in de sporthal.

Geen updates dit weekend, maar iedereen wel een fijn weekend!

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet Topicstarter
Angstzweet
PokerStrategist

Zo, pittig weekend gehad. Tequila is niks voor mij, 3 in 5 minuten en ik ben helemaal lam, weten wat dat ook weer.

Vandaag een paar 180-mans gespeeld, maar het mocht niet lukken. In de enige waar ik redelijk deep kwam gaan alle chips erin op een 489 rainbow flop. Ik heb 66 en mr. fish pusht zijn ATo en spiked een T op de river.

Vanavond ff live een rebuy toernooitje spelen en hopelijk shippen, kan het er goed bij gebruiken deze maand.

Beantwoorden
Citeren

Lees je blog met plezier, veel succes vanavond.
Wat is de buy-in ?

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet Topicstarter
Angstzweet
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door levensgenieter2
Lees je blog met plezier, veel succes vanavond.
Wat is de buy-in ?

Buyin was 20eu, rebuys en addon waren 10eu. Helaas niks kunnen winnen, moest TT reshoven met 12bb tegen een BTN raiser, helaas had hij JJ en brickte ik geen T.

Gister ook nog ff live gespeeld, en nog een 20eu MTT geshipt door headsup een megacall te maken met aas hoog op een QQ26T board.

Verder niet heel veel gespeeld deze week, mede door het lekkere weer.

Heb vanmorgen de eerste 40 kilometer op de wielrenfiets gemaakt en ga vanavond even trainen (voetbal).

Stay tuned!

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet Topicstarter
Angstzweet
PokerStrategist

Zo typisch de laatste dagen... X(

NL Holdem $2,500(BB) Replayer
Hero ($20,683)
BB ($36,499)
UTG ($19,530)
UTG+1 ($72,120)
UTG+2 ($63,737)
MP1 ($9,688)
MP2 ($2,850)
CO ($60,123)
BTN ($65,498)

Dealt to Hero J♠ J♣

fold, UTG+1 raises to $5,325, fold, fold, fold, fold, fold, Hero raises to $20,433 (AI), fold, UTG+1 calls $15,108

FLOP ($45,616) T♠ T♥ 6♥

TURN ($45,616) T♠ T♥ 6♥ 4♥

RIVER ($45,616) T♠ T♥ 6♥ 4♥ K♥

Hero shows J♠ J♣
(Pre 72%, Flop 82.0%, Turn 75.0%)

UTG+1 shows A♥ 9♣
(Pre 28%, Flop 18.0%, Turn 25.0%)

UTG+1 wins $45,616

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet Topicstarter
Angstzweet
PokerStrategist

Vanavond weer eens een goed avondje gehad. Een rebuytoernooi gewonnen en een sit en go gewonnen en met 2 bankjes naar huis gegaan, altijd leuk.

Nu slapen, morgen begint het echt leven weer ;)...

P.s. hopen dat ik online nu ook eens een goodrun mag catchen ;)

Beantwoorden
Citeren
bobm78
Poker Player

Wel grappig, veel brags over je geweldige live resultaten die voor niemand te controleren zijn ofzo, en veel geklaag over je online resultaten.
Op mij komt het iig erg ongeloofwaardig over, maar goed...

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet Topicstarter
Angstzweet
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door bobm78
Wel grappig, veel brags over je geweldige live resultaten die voor niemand te controleren zijn ofzo, en veel geklaag over je online resultaten.
Op mij komt het iig erg ongeloofwaardig over, maar goed...

Lol, het is inderdaad niet te controleren, maar kom een keertje langs in Winschoten om mee te spelen, er is niks neps aan hoor...

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet Topicstarter
Angstzweet
PokerStrategist

Gister een sessie op .com en .fr gespeeld, maar het mocht niet zo zijn gisteren. Alle betere handen verloren, en op de momenten dat het moest wilde het ook niet lukken qua spots.

Vanavond weer een 10 euro live toernooitje voor de boeg.

Bob ook van de partij? :)

Beantwoorden
Citeren