Mooie challenge man, succes!
glgl hiccy, ik zie dat je toch bereidt bent om er veel moeite in te steken en in mijn ogen is dat nog het belangrijkste ! (alle dat hoop ik voor mezelf dan toch ook
)
Succes !
Dag 1
Zo voor vandaag zit het erop, 145 games gespeeld. Resultaat: 150~$ down :D. Nuja shit happens, ben dan ook helemaal niet tevreden met mn goals non-gamewise. Toch niet kunnen laten om results te gaan bekijken en te gaan weaktighten, skypen, mozilla'en. Buiten dat zat m'n spel wel goed dacht ik, tot ik results van vandaag zag. Begon weer wat te twijfelen aan mezelf etc, maar na wat peptalk op skype geef ik me zeker niet gewonnen.
Het viel uiteindelijk wel mee om dit aantal games te spelen, misschien op het einde wat concentratiefoutjes (door naar roll te kijken etc). Dus morgen gaan we er zeker weer tegenaan. En doen we nog maar eens een poging om niet te gaan slepen/skypen etc tijdens de sessie.
Dag 2
Vandaag 'maar' 60 games gespeeld, concentratie ging weg (te weinig slaap) dus dan kan je beter stoppen met reggen. Challenge om het in een week te halen gaat swso al niet lukken, dus maken we er 10 dagen van om 1K games te spelen. Vandaag ging het al heel wat beter en ben zelfs up. 20 tabling laat ik ook nog ff links liggen, zolang ik twijfel bij vrij std spots ga ik niet hoger dan 15. Ook besloten om m'n eigen game nog niet te gaan reviewen nu en gwn ff de 1K games speel, wel ga ik terug wat claydol kijken om terug wat zekerder te zijn in sommige spots.
Vind het trouwens niet erg dat het me niet lukt in een week, voornaamste is dat ik terug een deftig aantal games per sessie grind nu. Nu nog afleren om naar results te gaan kijken in HEM tijdens de sessie, dat is iets voor de volgende dagen. Na de 1K games een keer wat leaks pluggen weer, kan niet wachten
Night guys
Dag 3
Vandaag lang geslapen en dus ook maar een sessie van 50 games. Niet veel bijzonders te melden eigenlijk, buiten dat de laatste headsup vs die rus echt te belachelijk voor woorden was. Denk dat ie 3x is teruggekomen van 40K en daarna van 10K. Nuja cared me nu al nietmeer en ben dan ook close to breakeven vandaag. M'n graph blijft er swingy as fuck uitzien, maar ik ga gewoon door. Morgen wil ik wel wat meer games spelen.
Out
poker je eigenlijk al terug ? Je bent terug goed aanwezig op forum dus ?? updateezzzz
Oorspronkelijk gepost door Wolfske
poker je eigenlijk al terug ? Je bent terug goed aanwezig op forum dus ?? updateezzzz
ja, maar ga men blog niet terug oppikken normaal gezien (toch niet dagelijks, mss wel wekelijks)
Atm de 2.5$ 180s en MTTs tot 5$ (met uitzonderingen van toernooien met superveel value like MM).
Stars only
Psht, runnen jullie ook zo goed?
PokerStars Tournament #826255617, No Limit Hold'em
Buy-In: $2.00/$0.20 USD
6590 players
Total Prize Pool: $13180.00 USD
Tournament started 2013/12/04 19:45:00 CET [2013/12/04 13:45:00 ET]
Dear,
You finished the tournament in 15th place. A USD 55.35 award has been credited to your Real Money account.
You earned 283.42 tournament leader points in this tournament. For information about our tournament leader board, see our web site at http://www.pokerstars.be/en/poker/tournaments/leader-board/
Congratulations!
Thank you for participating.
Toch een mooie prestatie, al had ik er meer van verwacht met zoveel fish nog left.
Ja
nog maar wat 180s aanstampen al lopen die deze week ook tering hier. Komende week wel heel druk met school daarna wel ff update doen.
Jooooooooo