Ik weet ook niet of mijn beoordeling juist zijn hoor. Ik geef alleen mijn eigen gedachtengangen.
Maar ik heb wel gemerkt dat AK vaak overrated is en dat sterke actie vaak ook sterke handen aanduiden, iig op dit niveau.
Ik weet ook niet of mijn beoordeling juist zijn hoor. Ik geef alleen mijn eigen gedachtengangen.
Maar ik heb wel gemerkt dat AK vaak overrated is en dat sterke actie vaak ook sterke handen aanduiden, iig op dit niveau.
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Ik weet ook niet of mijn beoordeling juist zijn hoor. Ik geef alleen mijn eigen gedachtengangen.Maar ik heb wel gemerkt dat AK vaak overrated is en dat sterke actie vaak ook sterke handen aanduiden, iig op dit niveau.
Klopt hoor. Heb dit ook al meermaals vastgesteld en gelezen in training vids/courses. Dat was mijn eerste aanpassing, stop met spoken te zien, en fold gewoon middelmatige handen bij een check/raise of raise IP op de turn/river. Zijn amper bluffs.
Betreft AK. Daar is het advies toch meestal dat je niet kan missen met zelf allin te gaan preflop voor 100BB tegen aggressieve spelers. Door het blocker effect van AA/KK en dat je in het slechtste geval een flip hebt. De kracht zit hem in de fold equity vooral.
Dat van die AK heb je gelijk in hoor. Ik ben alleen te vaak gebust met die hand in een MTT.
Ook daar kun je gerust vaak all-in, maar dan is het 50%+ kans dat je bust en daar ik steeds maar enkele toernooien per maand speelde vond ik dat het risico soms niet waard. Technisch gezien is het vaak gewoon een hand om broke mee te gaan, afhankelijk van board en tafel.
Die laatste hand is imo prima gespeeld, zelfs al had je die niet gerivered. De kans op een andere hand dan 76 is best groot. Je zult wel eens tegen een set aanlopen, maar hier ga ik ook broke.
Oorspronkelijk gepost door H0witzer
Betreft AK. Daar is het advies toch meestal dat je niet kan missen met zelf allin te gaan preflop voor 100BB tegen aggressieve spelers. Door het blocker effect van AA/KK en dat je in het slechtste geval een flip hebt. De kracht zit hem in de fold equity vooral.
Zou hier wel beetje mee opletten. Agressieve spelers is één ding (maar de vraag is of je op onze limieten genoeg handen hebt op spelers). Zou positie ook altijd mee in rekening nemen. Blind vs blind of blind vs button zal ik ze nooit folden. Vanuit andere posities zal ik eerder richting flops gaan omdat ervaring me leert dat je daar vaak toch tegen de nuts aan gaat lopen.
Oorspronkelijk gepost door samniZou hier wel beetje mee opletten. Agressieve spelers is één ding (maar de vraag is of je op onze limieten genoeg handen hebt op spelers). Zou positie ook altijd mee in rekening nemen. Blind vs blind of blind vs button zal ik ze nooit folden. Vanuit andere posities zal ik eerder richting flops gaan omdat ervaring me leert dat je daar vaak toch tegen de nuts aan gaat lopen.
Zal hier deze week eens op focussen. Wat is het gameplan op flops die we volledig missen? 1 stab in positie?
Heb mijn bankroll van Stars naar Unibet verzet.
Enkele voordelen:
minder rake op Unibet
geen huds en zwakkere pool
minder focussen op de grafiek/resultaten tijdens sessies maar meer focussen op goed spelen
Heb al gemerkt dat wanneer ik slecht begin aan een sessie dat ik wat meer risico's begin te nemen om het verlies ASAP te willen goed maken.
Hoe bevalt 10NL op Unibet?
Zit zelf ook te denken om tussendoor 6-max te spelen (weinig tijd om regelmatige hele avond MTT te spelen) maar de traffic lijkt mij op Unibet wat laag.
Deze video lijkt mij trouwens ook wel interessant: https://nl.pokerstrategy.com/video/53194/
Gaat o.a. in op post flop spel.
Kon maar max 200€ storten door onze regering. Dus ga eerst proberen via 4NL naar 250€ te geraken. Dan beginnen aan mix 4 & 10NL.
4NL is echt wel maf
Oorspronkelijk gepost door MasteroftheGame
Deze video lijkt mij trouwens ook wel interessant: https://nl.pokerstrategy.com/video/53194/
Gaat o.a. in op post flop spel.
Inderdaad een goede video. Ben bezig met de volledige serie opnieuw te bekijken.
Howitzers 1K challenge
Update week 7: first week @Unibet
Start + Goal: From $220 to $1K
Stakes: 10NL + 4NL
Week result: -$11,72
Current bankroll: $208,17
Mijn winst deze week opgesoupeerd zaterdag aan een allin frenzy met een mafketel. Meerdere suckouts gekregen jammer genoeg.
Heyhey,
Even een korte update - We hebben goed nieuws wat betreft GGPoker in Belgie, vanaf later deze week kun je je aanmelden en StrategyPoints verdienen, en als het goed is ook profiteren van onze eigen actie die momenteel loopt.
We wachten nog op de activering van onze links
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Heyhey,Even een korte update - We hebben goed nieuws wat betreft GGPoker in Belgie, vanaf later deze week kun je je aanmelden en StrategyPoints verdienen, en als het goed is ook profiteren van onze eigen actie die momenteel loopt.
We wachten nog op de activering van onze links
Ah dat is goed nieuws. Wat houdt de actie in?
Ik zal niet meer veel spelen dit weekend. De eerste 10 dagen op Unibet verlopen goed. Sta +116,05 EUR. Voornamelijk 10NL gespeeld.

Howitzers 1K challenge
Update week 8: Eindelijk wat progressie
Stakes: 10NL + shot 25NL
Week result: + €191,51
Current bankroll: €382,14
Oorspronkelijk gepost door H0witzer
Howitzers 1K challenge
Update week 8: Eindelijk wat progressie
Stakes: 10NL + shot 25NL
Week result: + €191,51
Current bankroll: €382,14
Gaat goed zo! Merk ook dat je op de juiste manieren aan je spel probeert te werken!