Lekker bezig!
Mooie vooruitgang ook
Goed bezig man, blijven verbeteren, de slechte dagen/weken doorkomen en doorzetten en je challange is een koekje
Hey,
Eindelijk het goede nieuws voor spelers uit BE.
Je kunt je vanaf nu aanmelden via PokerStrategy. De officiele paginas op PS moeten nog klaargemaakt worden, maar aangezien je al langere tijd wacht wilde ik je hier alvast even de link delen die nu ook actief is.
- Je kunt je nu hier via PokerStrategy aanmelden bij GGPoker.be
- Je krijgt 3 StrategyPoints per $1 aan rake (SP tellen vanaf vandaag, maar worden voor het eerst bijgeschreven op dinsdag)
- Je speelt ook mee in onze eigen promotie rondom Vegas, waarvoor je wekelijk tickets kunt verdienen. Zie het nieuws hieronder. Let wel, dit is de aankondiging van de promo voor NL, dus niet via die links aanmelden ;). Maar de verdere details van de promotie zijn gelijk: https://nl.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/126635/
- Ook GGPoker heeft een promotie speciaal voor Belgie rondom te WSOP: https://gg.gl/wsopstrategy
Very nice! Heb me net aangemeld op GGpoker.
Zal me dan ook aanmelden voor Vegas op PS als de Belgische link er is.
Ja je moet het invullen in je profiel, maar dat kan pas als de relevante artikelen klaar zijn. (als je je nickname in een PM zet dan zal ik hem alvast handmatig aan je account linken)
Hey Lanfear81,
Kan ik mijn nickname ook even doorsturen per PM? Ik heb je een vriendschapverzoek gestuurd.
Ik heb namelijk ook vandaag via de link in Howitzer's blog een account aangemaakt.
Alvast bedankt.
Gisteren de eerste combo sessie Unibet-GG (4 tafels) kunnen testen. Ging goed
:f_thumbsup:
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Ja je moet het invullen in je profiel, maar dat kan pas als de relevante artikelen klaar zijn. (als je je nickname in een PM zet dan zal ik hem alvast handmatig aan je account linken)
Zal het mogelijk zijn om bestaande accounts te koppelen aan pokerstrategy?
Oorspronkelijk gepost door Fredjen
Ja je moet het invullen in je profiel, maar dat kan pas als de relevante artikelen klaar zijn. (als je je nickname in een PM zet dan zal ik hem alvast handmatig aan je account linken)Zal het mogelijk zijn om bestaande accounts te koppelen aan pokerstrategy?
Vroeger ging dat helaas nooit.. tenzij ze er een miraculeuze oplossing voor gevonden hebben, vrees ik ervoor..
Howitzers 1K challenge
Update week 9: mega grind on the weekend
Start + Goal: From $220 to $1K
Stakes: 10NL
Unibet + GGpoker
Week result: -$31,16
Current bankroll: $392,94
Oorspronkelijk gepost door Fredjen
Ja je moet het invullen in je profiel, maar dat kan pas als de relevante artikelen klaar zijn. (als je je nickname in een PM zet dan zal ik hem alvast handmatig aan je account linken)Zal het mogelijk zijn om bestaande accounts te koppelen aan pokerstrategy?
Sorry voor het late antwoord. Aantal dagen vrij gehad hier. Nee helaas is het niet mogelijk om reeds bestaande accounts alsnog te koppelen
Volgende week zal GG.be officieel live gaan als partner, maar daar heb jij verder natuurlijk niet veel aan
Oorspronkelijk gepost door H0witzer
Heb mijn bankroll van Stars naar Unibet verzet.Enkele voordelen:
minder rake op Unibet
geen huds en zwakkere pool
minder focussen op de grafiek/resultaten tijdens sessies maar meer focussen op goed spelen
Na het testen van Pokerstars, Unibet en GGpoker heb ik beslist om de volledige roll op GG te plaatsen.
Enkele voordelen van GG tegenover Unibet
veel meer trafiek (nog altijd genoeg donkaments)
de software is beter/sneller
Rush&Cash is handig als je niet veel tijd hebt
groter aanbod in MTT
de ingebouwde HUD is handig
GGcare... one time!
Gisterenavond was een goede sessie Rush&Cash
Altijd leuk om quads te floppen en wat actie te krijgen

Thank you, come again

Bedankt om beide heel passief te spelen

Thanks for catching up