Daar ben ik weer met een nieuwe blog!
Introductie
Ik merkte toch dat ik minder plezier begon te krijgen in de Turbo Heads-Up Sit and Go's. Hierdoor heb ik het besluit genomen om me te gaan toeleggen op de Hyper Heads-Up Sit and Go's. Ik zal het deze keer wel anders gaan aanpakken dan voorheen. Ik heb voor mezelf wat regels opgesteld, waar ik me ook daadwerkelijk aan moet gaan houden. Het is allemaal gericht op mijn ontwikkeling op poker gebied. Ik zal daarnaast geen specifieke doelstellingen meer stellen per week, maar gewoon spelen als ik zin heb. Hierdoor wordt de focus minder gericht op het volume, maar juist meer op goed spel.
Regels voor Hyper Heads-Up Sit and Go's
- Altijd 1 tafel tegelijk.
- Maximaal 20 games achter elkaar, dan 10 minuten pauze, om volledige focus terug te krijgen, als die weg is.
- Verplicht handreviews te doen en plaatsen op het forum.
- Stop-loss begrip hanteren: 9 games op rij verliezen, minimaal 30 minuten pauze en die games reviewen.
- Verplicht 1 video, pokergerelateerd bekijken.
Regels voor MTT's
- Maximaal 6 tafels tegelijk.
- Minimaal 100BI, maximaal 10% van de roll per week 2 maximaal 2 avonden per week investeren in MTT's.
- Verplichte handreview na een MTT-avond. Moelijke spots plaatsen op het forum.
- Verplicht 1 video, pokergerelateerd bekijken.
Algemene regels
- Van de FPP punten de 210FPP satteliet naar de Sunday Storm spelen. Ticket omzetten naar T$.
- Bonussen niet bij de roll optellen.
Bankrollschema voor Hyper Heads-Up Sit and Go's
$0 - $175 ( Limiet - $1.50 )
$175 - $700 ( Limiet - $3.50 / Terug bij $140 )
$700 - $2250 ( Limiet - $7.00 / Terug bij $560 )
$2250+ ( Limiet $15.00 / Terug bij $1650 )
De blog
Ik zal hier een dagelijkse update geven, als ik de desbetreffende dag heb gespeeld, dit met betrekking tot de Hyper Heads-Up Sit and Go's. Ik zal daarnaast ook melden als ik een MTT-avond ga houden, met de desbetreffende toernooien van die avond, en ook breakupdates geven in combinatie met een eindresultaat post. Daarnaast zal ik vraagstukken gaan plaatsen, die ik uit de bekeken video's heb gehaald, en er zullen ook verschillende handen voorbij komen vanuit de review.
Tot nu toe
Ik heb een hele kleine sample neergezet van 100 games, en hier een winst over behaald van $44.40. Ik ga gewoon lekker door met spelen!