Ga naar het forum
I Heart Nutt Peddli...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] I Heart Nutt Peddling.

15 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
492 Weergaven

Has there ever been a greater feeling than peddling with the nutts while being part of a great community?

:club: :club: :club:

Naar mijn mening werd het maar eens tijd om een nieuwe blog te starten. De oude kreeg iets te veel een deprimerende sfeer over zich heen en dit zorgde voor blockbets waarop mijn creativiteit moest folden. In de longrun kon dit niet anders dan -EV uitdraaien en koos ik voor deze oplossing.

Misschien ook deels omdat ik aan één van mijn fans beloofd had om eens een nieuwe openings post te schrijven en bij deze gebeurt dat dan ook in één klap. Beste fan, ik hoop dat je dit leest en dat je je vereerd en gezegend voelt in deze prachtige wereld waarin ik jouw God ben. Een God voor fans, haters en stekelvarkens. Hopelijk op weg om ooit een semi pokergod te worden. Een tuinman van de goden, daar kan ik ook nog wel mee leven. Zolang ik me maar op die prachtige hoge berg, beter bekend als de Olympus, bevindt. Een plaats waar alleen zij vertoeven die +EV runnen. Zelfs tuinmannen.

Deze blog zal wederom uitpuilen met vrouwelijk getatoeëerd schoon en grafieken waarop er vele bergen zullen te zien zijn, op weg naar die ene grote. Van whinen zal er in deze blog geen sprake meer zijn, alvast toch niet door mezelf. Ik zal deze diepe dalen overwinnen en als een bergketen boven ze uitsteken.

Wat zal ik doen op gebied van poker:

:club: 4NL zal mijn start limiet zijn.

:club: Na minstens 25.000 handen een limiet omhoog gaan (indien ik tevreden ben over mijn bb/100).

:club: Terug vaker handen beginnen posten bij de handjudgings aangezien ik dat de laatste tijd niet echt meer heb gedaan. Dit komt voornamelijk omdat ik wel weet hoe je op de microlimieten moet spelen en dat mijn downswings vooral kwamen van epic fish die preflop all in gingen met 73os of dat ik niet mijn A-game bracht en te veel afbetaalde.

:club: 4-6tablen FR.

Buiten poker:

:club: Verder blijven bouwen aan mijn fysiek en hierover misschien ook af en toe iets posten voor de mensen die er ook mee bezig zijn.

:club: Het alom gekende: 'mij beter inzetten voor school'. Liefst al vanaf morgen..maar het hangt jammer genoeg ook van mijn groep af (groepswerk, go figure) en ik zit nu niet meteen in de meest actieve groep. Dus dat kan nog wel eens een klein fiasco worden. Kan ook best zijn dat ik te veel aan het stressen ben, maar dat zien we dan weer wel. Het jammere is dat als het dit jaar niet lukt, ik waarschijnlijk wel moet gaan werken dus..

:club: Verder bouwen aan mijn innerlijke rust. Heb van mijn vriendin een boek geleend dat handelt over mindfullness.

:club: Er zullen nog wel een aantal dingen zijn, het voornaamste is eigenlijk dat schoolwerk..ik heb een vrij tot zeer goed eerste semester neergezet (als je inzet met resultaat gaat vergelijken) en het zou zonde zijn om dat nu weg te smijten.

Boeken:

:club: Mentally Fit: De Bedrijfsatleet, Jezelf managen onder druk. [Gestart.]

:club: Let there be range []

14 reacties
Willem103
PokerStrategist

Heeft je vriendin ook tatoeages? :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Willem103
Heeft je vriendin ook tatoeages? :D

NOG niet :D .

noisecore
Oldschool Grinder

nooit over gedacht om SH te gaan spelen?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door noisecore

Het is al meerdere malen in mijn gedachten opgedoken omdat mijn keuze in rooms dan ook zou uitbreiden, maar dan moet ik weer artikels gaan lezen..of is het eigenlijk gewoon basic je openraise range die groter wordt? Heb me eigenlijk van in het begin gefocused op NLHE FR en PLO FR, nog nooit echt iets anders geprobeerd.

Zoals ik altijd zeg:

Pics or it didn't happen. 280kg. 4 sets, elke set niet minder dan 8 reps. Dus ik zou nog wel meer kunnen.

noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Starskiii1

Het is al meerdere malen in mijn gedachten opgedoken omdat mijn keuze in rooms dan ook zou uitbreiden, maar dan moet ik weer artikels gaan lezen..of is het eigenlijk gewoon basic je openraise range die groter wordt? Heb me eigenlijk van in het begin gefocused op NLHE FR en PLO FR, nog nooit echt iets anders geprobeerd.

Je moet gewoon jezelf aanpassen aan de iets loosere ranges. iets van een 22/19 is vrij goed voor SH. Ik vind gewoon dat er meer geld te halen valt in SH dan in FR.
Ook denken aan de iets loosere range van je tegenstanders maar dat kan je ook zien als je HEM ofzo gebruikt.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Starskiii1

Je moet gewoon jezelf aanpassen aan de iets loosere ranges. iets van een 22/19 is vrij goed voor SH. Ik vind gewoon dat er meer geld te halen valt in SH dan in FR.
Ook denken aan de iets loosere range van je tegenstanders maar dat kan je ook zien als je HEM ofzo gebruikt.

Het ding is..ik ben tot nu toe nooit echt een stats hoer geweest (no offense) dus dus dus uhm weet ik niet meer wat ik wou typen, maar misschien dat ik mijn eerste avond eerst eens SH speel en zie wat het geeft. Enja op Ongame kan het eigenlijk niet veel looser worden op SH dan het op FR al is :facepalm: .

noisecore
Oldschool Grinder

Stats geven je best een grote edge imo. Zeker als je multitabled is het heel EV+

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Stats zijn overrated. Ik doe Doyle Brunson style.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

KLEINE UPDATE

Niet echt veel boeiends gebeurd, maar omdat iedereen mijn oude blog blijft bumpen zag ik weinig andere mogelijkheden dan deze thread weer vleugeltjes te geven.

:club: Veel te weinig geslapen, de voorbije dagen eigenlijk..result = hele dag thuis of bij vrienden zitten = niet echt actief voor school. Pluspunt is dat er groepen zijn die nog slechter bezig zijn dus zooooo erg kan het nog zijn. Morgen ben ik wel van plan om in de namiddag een beetje voor school te werken. Al is het maar één opdracht, misschien twee.

:club: Morgenvoormiddag naar de dokter. Ik weet niet of ik dat in mijn vorige thread heb vermeld maar ik heb dus een of andere vorm van Menière. Nu hoor ik plots echt super weinig langs de linkerzijde en heb ik een heel dof gevoel. Normaal moest ik pas binnen een maand terug gaan, maar de vriendelijke man heeft me er al sneller tussengesmeten. (Yeah i threw some 500€ bills at him.)

Haha ok terwijl ik dit aan het typen was heb ik maar weer eens een mailtje naar mijn groep gestuurd = ff nerdmoment.

:club: Vanavond weer een lekker harde sessie in de gym; rug & triceps. Jammer genoeg is de gym tegenwoordig aan het vollopen met wannabees die denken dat ze de man zijn. Op zich maakt dat mij niet zoveel uit, alleen moet ik dan een half uur wachten terwijl ze zichzelf een hernia aan het bezorgen zijn. Achja, de lente komt er aan dus die toestroom was wel te verwachten. Verder nog steeds geen lekkere chickies in mijn gym, buiten eentje, maar zij is waals..en dat zegt genoeg.

Positief nieuws is dat ik eindelijk door mijn plateau aan het breken ben. Ik heb al een paar weken het gevoel dat ik wat op hetzelfde blijf steken, maar nu begint er toch weer vooruitgang in te komen door wat meer variatie in mijn routine te pompen. Alleen mijn borst ben ik niet echt tevreden over, qua uiterlijk zie ik wel vooruitgang maar ik heb liever dat het qua kracht ook vlot, dus daar moet ik mss ook weer wat kleine tweaks insmijten.

:club: Nog steeds op mn monies aan het wachten om weer te kunnen starten met poker. wtb hotrunz als iemand er nog heeft?

Tijd om eens wat fitness chicks te posten, variance he.

Nice 280kg legpress dude. Ik deed vroeger in de gym altijd iets van 160-200kg. Hoeveel pak jij zoal op de bench?

Cheers

elderwon
PokerStrategist

nice legpress :D
tip: leer volleyballen :P

Enneu, ik moet Noisecore gelijk geven: SH rulez FR.
Begin ook maar eens naar die stats te kijken, pokerwise zijt ge nu 100 reps aan't doen met dumbels van 10 kg
Catch my drift?? ;)

SH > FR maar FR is veel simpeler. Je kan echt beter FR doen tot je NL25 crushed, het is zo makkelijk dat je dan opnieuw kan beginnen op SH. SH is echt veel lastiger met moeilijkere situaties, en voor een beginner is het beter eerst FR te doen aangezien alles daar 9 van de 10 keer heel duidelijk is.

Het belangrijkste nu is dat je een BR opbouwt. Ohja, en 25k is geen sample behalve als je 30 bb/100 ofzo hebt (dan is je winrate misschien niet 30 bb/100, maar dan ben je zeker een winnende speler). Gewoon BR aanhouden en ik zou pas op NL25 echt een duidelijke sample proberen te halen. Zelfs een gelobotomiseerde aap kan NL4 nog beaten.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
SH > FR maar FR is veel simpeler. Je kan echt beter FR doen tot je NL25 crushed, het is zo makkelijk dat je dan opnieuw kan beginnen op SH. SH is echt veel lastiger met moeilijkere situaties, en voor een beginner is het beter eerst FR te doen aangezien alles daar 9 van de 10 keer heel duidelijk is.

Het belangrijkste nu is dat je een BR opbouwt. Ohja, en 25k is geen sample behalve als je 30 bb/100 ofzo hebt (dan is je winrate misschien niet 30 bb/100, maar dan ben je zeker een winnende speler). Gewoon BR aanhouden en ik zou pas op NL25 echt een duidelijke sample proberen te halen. Zelfs een gelobotomiseerde aap kan NL4 nog beaten.

Zo was ik ook aan het denken. Ik probeer mijn leaks op dit ogenblik te dichten. De grootste is eigenlijk dat ik nog call als ik een reraise tegenkrijg terwijl dat op de micro's eigenlijk betekend "Hoi, ik heb de nuts." Dus daar zijn we op dit ogenblik aan bezig. En het zal wel moeten werken want, best triestig als ik slechter speel dan een gelobotomiseerde aap natuurlijk.

Vanaf het moment dat ik NL25 FR crush (hopelijk ooit wel eens) kan ik misschien beginnen met te focussen op SH (lees: dan wel terug op een lagere limiet om zo rustig aan op te bouwen).

Verder,

Bench press doe ik niet, toch niet met een bar in ieder geval. Werk liever met losse dumbells (lees: op dit ogenblik 38kg). En ik wil wel met stats werken, maar dat is gewoon zo lelijk :D als er iemand een lekkere layout heeft voor Holdem Manager, Full Ring, let me know.

Nu food, namiddag sessie in de gym omdat ik deze avond nog weg moet. Na de gym 'Let there be range' gaan afdrukken in de copy shop. En vervolgens misschien een beetje voor school werken (hoewel het wss eerder grinden zal worden).

peace1luvnzo.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok,

Vandaag heb ik dus ontdekt dat de gambl0r in mij toch nog steeds te groot is. Betting on horseraces is not good for you children. Heb dus besloten om even een paar dagen een volledige break te nemen van alles wat met online money te maken heeft. Ik ga waarschijnlijk ook aanvragen om mij op Betfair van alle onderdelen, behalve het poker, de toegang te ontzeggen. Omdat ik gemerkt heb dat ik niet naar mezelf kan luisteren en mij niet aan mijn vooropgestelde bedrag kan houden.

Ik hoop dat ik deze komende dagen kan gebruiken om mij een beetje te verdiepen in dit probleem en dat ik er een remedie kan op vinden (buiten die self-excluding dan). Verder is het misschien ook geen slecht moment om eens orde te maken op mijn kamer en mij meer te gaan inzetten voor school.

Ik vind dit best erg en ook beschamend. Ik ben iemand die nooit problemen heeft gehad met geld, ben vroeger een tijd gaan werken en heb altijd netjes gespaard etc. Misschien heeft het te maken met het feit dat ik nooit eerder de mogelijkheid heb gehad om te 'gamblen', ik weet het niet. Ik gaf eigenlijk nooit meer uit dan ik moest uitgeven en dat is de laatste tijd wel veranderd..redelijk veel geld aan onnodige zaken (lees: bijvoorbeeld een knuffelbeest voor de vriendin van 100€ etc..) Ik ben verre van broke, maar ik erken wel dat ik met een probleem zit.

Het is best bizar ook, want de laatste tijd ben ik mij meer en meer gaan neerleggen bij het feit dat bad beats bij poker etc. een part of life zijn. Ik begon meer te genieten van het spel en probeerde ook rustig aan mijn skills te verbeteren. Tot ik vandaag dan op de website van Betfair kwam om eens te kijken wat ze nog allemaal aanbieden..en kijk..horseracing..leek me wel interessant..blijkbaar heb ik wel geen 'horsereadingskills'..hoewel ik bij mijn eerste inzet 350$ profit heb gemaakt is het de vijf a zes volgende races flink bergaf gegaan..(inzetten om je vorige verlies goed te maken = not a good idea).

Ik weet dat niemand hier mij echt goed kent, maar het moest even van mijn hart. En ik heb geen zin om er met mijn vriendin of mijn ouders over te praten tot ik merk dat ik er echt zelf niets meer kan aan doen.

-1-