Has there ever been a greater feeling than peddling with the nutts while being part of a great community?
Naar mijn mening werd het maar eens tijd om een nieuwe blog te starten. De oude kreeg iets te veel een deprimerende sfeer over zich heen en dit zorgde voor blockbets waarop mijn creativiteit moest folden. In de longrun kon dit niet anders dan -EV uitdraaien en koos ik voor deze oplossing.
Misschien ook deels omdat ik aan één van mijn fans beloofd had om eens een nieuwe openings post te schrijven en bij deze gebeurt dat dan ook in één klap. Beste fan, ik hoop dat je dit leest en dat je je vereerd en gezegend voelt in deze prachtige wereld waarin ik jouw God ben. Een God voor fans, haters en stekelvarkens. Hopelijk op weg om ooit een semi pokergod te worden. Een tuinman van de goden, daar kan ik ook nog wel mee leven. Zolang ik me maar op die prachtige hoge berg, beter bekend als de Olympus, bevindt. Een plaats waar alleen zij vertoeven die +EV runnen. Zelfs tuinmannen.
Deze blog zal wederom uitpuilen met vrouwelijk getatoeëerd schoon en grafieken waarop er vele bergen zullen te zien zijn, op weg naar die ene grote. Van whinen zal er in deze blog geen sprake meer zijn, alvast toch niet door mezelf. Ik zal deze diepe dalen overwinnen en als een bergketen boven ze uitsteken.
Wat zal ik doen op gebied van poker:
4NL zal mijn start limiet zijn.
Na minstens 25.000 handen een limiet omhoog gaan (indien ik tevreden ben over mijn bb/100).
Terug vaker handen beginnen posten bij de handjudgings aangezien ik dat de laatste tijd niet echt meer heb gedaan. Dit komt voornamelijk omdat ik wel weet hoe je op de microlimieten moet spelen en dat mijn downswings vooral kwamen van epic fish die preflop all in gingen met 73os of dat ik niet mijn A-game bracht en te veel afbetaalde.
4-6tablen FR.
Buiten poker:
Verder blijven bouwen aan mijn fysiek en hierover misschien ook af en toe iets posten voor de mensen die er ook mee bezig zijn.
Het alom gekende: 'mij beter inzetten voor school'. Liefst al vanaf morgen..maar het hangt jammer genoeg ook van mijn groep af (groepswerk, go figure) en ik zit nu niet meteen in de meest actieve groep. Dus dat kan nog wel eens een klein fiasco worden. Kan ook best zijn dat ik te veel aan het stressen ben, maar dat zien we dan weer wel. Het jammere is dat als het dit jaar niet lukt, ik waarschijnlijk wel moet gaan werken dus..
Verder bouwen aan mijn innerlijke rust. Heb van mijn vriendin een boek geleend dat handelt over mindfullness.
Er zullen nog wel een aantal dingen zijn, het voornaamste is eigenlijk dat schoolwerk..ik heb een vrij tot zeer goed eerste semester neergezet (als je inzet met resultaat gaat vergelijken) en het zou zonde zijn om dat nu weg te smijten.
Boeken:
Mentally Fit: De Bedrijfsatleet, Jezelf managen onder druk. [Gestart.]
Let there be range []