Ga naar het forum
Iamallsuited is ter...

Meldingen
Alles wissen

Iamallsuited is terug @ SnG's low > high stakes

122 Berichten
18 Gebruikers
0 Reacties
2,872 Weergaven
Iamallsuited
Poker Player

Ben blij dat ik weer terug ben, we kunnen weer lekker een potje pokeren vanaf nu.

Ik heb voor mezelf een pokerpauze gehouden (BR staat nog op stars) omdat ik niet half om half wilde pokeren. In de laatste 5 maanden; vriendin en ik zijn na een lange tijd uit elkaar gegaan, ik heb hier wel even last van gehad en heb toen besloten alles op mijn opleiding te storten. Hard werk wordt beloond want ik heb in een half jaar ongeveer anderhalf jaar gehaald en mijn diploma gekregen. Ik heb ook veel tijd in stage gestoken wat samen met mijn diploma resulteerde in een full time job naar mijn zin . Nu ik alles weer ga oppakken zal ik me weer gaan oriënteren in de pokerwereld en zal ik naar alle waarschijnlijkheid verder gaan waar ik ben gebleven.

Ik zal een challenge gaan beginnen, aangezien dit voor mij echt succes heeft gehad om beter in mijn spel te komen en zal ook alles bijhouden in deze blog. Vanaf volgende week ga ik naar school om nog een extra pakket te volgen en begin vanaf 1 juni fulltime met een 37,5 uur per week job.

Nu jullie een beetje weten wat er speelt en heeft gespeeld zal mijn volledige aandacht weer bij het pokeren zijn en zal ik een challenge maken die ik in mijn volgende post zal plaatsen nadat ik precies weet wat ik wil.

Ik ben fan van werken via een plan, dit omdat je er altijd gemak van hebt en je zo met een bepaalde structuur kan werken, dus zal eerst mijn plan gaan uitwerken. Het bewust stoppen om zo je BR en andere dingen te beschermen hoort ook bij zo’n plan btw het is niet zo dat ik random opnieuw begin etc etc ik ga gewoon verder met waar ik gebleven was!

Zie hier onder mijn nieuwe challenge! de bedoeling is om eind 2013 een decent BR te hebben om lekker wat grote MTTs mee te pakken!

:heart: Iamallsuited on SnG´s :heart:

Ik begin weer met het grinden van de 45s en misschien later ook 180s turbo op stars, mocht mijn BR meer volume krijgen zal ik shotjes gaan nemen op verschillende MTT’s hiervoor zal ik nooit meer dan 1% van mijn BR gebruiken.

Voor de SnG’s zal ik het onderstaand BRM aanhouden.

Limit -> Bankroll -> Shots
0,50 -> 0-100$ -> 100$ 20 buy-in shot op de 1,5$
1,5 -> 100-400$ -> 400$ 50 shots op de 3,50
3,5 -> 400-1200$ -> 1200$ 50 shots op de 7$
7 -> 1200-3000$ -> 3000$ 50 shots op de 15$
15 -> 3000-6600$ -> 6600$ 50 shots op de 30$
30 -> 6600-10000$

Mijn doel:

Specifiek
Het opwerken vanaf $100 richting de hoogste SnG limieten. Dit houdt in, veel informatie opdoen, adviezen opvolgen, leaks uit mijn spel halen, handjes posten en last but not least volume maken.
Ook zal ik naarmate mijn BR vordert wat MTT’s binnen mijn BRM gaan spelen.

Meetbaar
Ik denk niet dat ik een doel heb wat je kan behalen door te zeggen van; "nou als ik een BR heb van $5000 ben ik tevreden en heb ik mijn doel behaald'. Mijn doel zal zijn een zo hoog mogelijk BR te krijgen door de SnG's te grinden.

Acceptabel
De planning is om naast mijn voetbal (eerste keeper van team in 1e /2e klas) tot mijn periode dat ik full time begin met werken (1 juni) zoveel mogelijk volume ga maken. Ik zal niet alleen gaan grinden maar zal zeker niet minder tijd gaan steken in het bestuderen van SnG materiaal.

Realistisch
Ik heb poker altijd al leuk gevonden en het verschil ook is dat ik het niet voor het geld doe, dit helpt mij om zo comfortabel mogelijk te spelen. Waar ik wel op moet gaan letten is het eruit halen van de leaks in mijn game maar daar hoop ik jullie voor te hebben.

Tijdgebonden
Ik zal in de loop van volgende week beginnen, dit is geen tijdgebonden challenge. Ik zal proberen d.m.v. studie en volume op zo’n hoog mogelijk stake mijn A-game willen spelen, of dit nu binnen een tiental weken is of maanden dat boeit mij niks.

Ik zal jullie ook nog op de hoogte houden met waar ik allemaal mee bezig ben en uiteraard ook wel eens om hulp/tips vragen. Dat is mijn bedoeling van deze blog.

Beantwoorden
Citeren
121 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Heyhey,

Succes met het opnieuw opbouwen van je bankroll!
Voor het converteren van handen om deze op het handbeoordelingsforum of je blog te posten, kun je eventueel ook http://weaktight.com/ gebruiken, dat werkt altijd eenvoudig.

Je post de hele Handhistory van de hand in de box, in het volgende scherm selecteer je het tabje "2p2" en kopieert dan die hele code naar het forum hier om de hand te posten.

Ben benieuwd naar de eerste updates

Beantwoorden
Citeren
Iamallsuited Topicstarter
Iamallsuited
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Heyhey,

Succes met het opnieuw opbouwen van je bankroll!
Voor het converteren van handen om deze op het handbeoordelingsforum of je blog te posten, kun je eventueel ook http://weaktight.com/ gebruiken, dat werkt altijd eenvoudig.

Je post de hele Handhistory van de hand in de box, in het volgende scherm selecteer je het tabje "2p2" en kopieert dan die hele code naar het forum hier om de hand te posten.

Ben benieuwd naar de eerste updates

Bedankt, als ik thuis ben ga ik dit gelijk proberen! Ik exporteerde mijn handen altijd vannuit Holdem manager maar dit pakt hij op de één of andere manier niet. Zal via weaktight proberen mijn directe Pokerstars hh te converteren.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Graag gedaan!
Klopt, je moet inderdaad de originele HH hebben. Deze kun je als je de hand selecteert in HM ook opvragen.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

hey succes! even wat tips heb die limits 45 mans ook niet zo lang geleden gespeeld.

1. 80 buy-ins lijkt me niet zo'n goed BRM 45 mans kan best wel veel variance mee brengen en zo kun je best wel snel broke gaan.

2. post handjes in handbeoordeling leer je veel van en kijk veel vids!

Beantwoorden
Citeren
Iamallsuited
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door onmybike
hey succes! even wat tips heb die limits 45 mans ook niet zo lang geleden gespeeld.

1. 80 buy-ins lijkt me niet zo'n goed BRM 45 mans kan best wel veel variance mee brengen en zo kun je best wel snel broke gaan.

2. post handjes in handbeoordeling leer je veel van en kijk veel vids!

Heb het gezien, je bent goed bezig:) ik verwacht niet dat ik terug val naar de $0,50 45s, aangezien ik hiervoor een BR van $1500 heb opgebouwd uit SnG's van limitieten $1,50-$7, alleen dan niet specifiek de 45mans.

Dus lijkt 80 buyins me een goede backup. Echter als ik de 3,5s ga spelen en 7s kan ik altijd nog 100 buyins pakken.

Helaas had ik geen goede mindset en dacht ik verkeerd over poker, en ben ik ook door tilt in één klap van mijn bankroll gevallen. Vanadaar dat ik nu opniwue begin, anders denked en hopen dat ik de hogere limieten kan beaten. Op het moment dat ik de $7 en 15$ solid speel kan ik altijd nog kijken wat ik ga doen met het uitcashen, of nog hoger komen. Maar zo ver zijn we nog lang niet _grin:

Beantwoorden
Citeren

Graag gedaan!
Klopt, je moet inderdaad de originele HH hebben. Deze kun je als je de hand selecteert in HM ook opvragen.

mag ik daar aan toevoegen dat je wel in het engels moet spelen? of is dat inmiddels verleden tijd?
Bij mijn weten herkende weaktight geen NL beschrijving van de HH.

Beantwoorden
Citeren
Iamallsuited
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door aikikai

Graag gedaan!

mag ik daar aan toevoegen dat je wel in het engels moet spelen? of is dat inmiddels verleden tijd?

Uiteraard in t Engels anders doet geen één converter 't niet.

Ik ga beginnen aan mijn eerste sessie vanavond :) zie er naar uit om mijn BR op te krikken.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door aikikai

Graag gedaan!

Ja dit is inderdaad nog steeds zo. Voor alle "tracking" programma's en converters is het zo dat over het algemeen alleen Engels ondersteund wordt.
(Nederlands, zal in ieder geval laag op de prioriteitenlijst staan helaas)

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Iamallsuited
Ik begin met een bankroll van $100,-. Deze ga ik uitbouwen door middel van SnG’s, en dan voornamelijk de 45mans turbo op Pokerstars. Mijn bankroll management is dat ik altijd zorg dat ik 80 buy-ins heb voor de limiet waar ik op speel

En vervolgens:

ik verwacht niet dat ik terug val naar de $0,50 45s

De eerstvolgende 45m-turbo's zijn al die van $1.50. Dus ik vraag me af hoe je je aan je BRM wil gaan houden met $100 beginroll...

Beantwoorden
Citeren
Iamallsuited
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ViperPP

Ik begin met een bankroll van $100,-. Deze ga ik uitbouwen door middel van SnG’s, en dan voornamelijk de 45mans turbo op Pokerstars. Mijn bankroll management is dat ik altijd zorg dat ik 80 buy-ins heb voor de limiet waar ik op speel

En vervolgens:

ik verwacht niet dat ik terug val naar de $0,50 45s

De eerstvolgende 45m-turbo's zijn al die van $1.50. Dus ik vraag me af hoe je je aan je BRM wil gaan houden met $100 beginroll...

Ik zeg ook, ik verwacht niet dat ik ik de 0,50's ga spelen. Ik begin met $100 op de $1,50's als ik terug val naar $50 speel ik de 0,50's weer.

Beantwoorden
Citeren
Gildo0
Poker Player

die kans is dus vrij groot :P
gl tho

Beantwoorden
Citeren
Iamallsuited
Poker Player

Nog niet begonnen, wel heb ik een excel sheet gemaakt met daar in per dag/per maand te kunnen bij houden wat ik geinvesteerd heb, mijn winst, ROI en bankroll.

Ik gebruik tijdens het spelen ook holdem manager 2. Ook heb ik holdem harrington 1,2,3 (toernooi versie) gekocht deze krijg ik volgende week binnen.
_biggrin:

Misschien dat ik de 100 buyin regel in arm neem, twijfel hier nog over... ik denk dat ik sowieso voor shotjes op hogere limieten hier niet naar moet kijken maar juist als ik terug val.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Ik snap niet zo goed dat iemand met een pokerverleden als jij zo'n agressief BRM zou gebruiken. Wil je niet bashen hoor maar gewoon aan het denken zetten want het beeld wat ik nu heb is het niet echt de vraag of je broke gaat maar meer wanneer. Hou gewoon een solid BRM aan van 200 buy-ins imo.

Beantwoorden
Citeren
Iamallsuited
Poker Player

Ik snap niet zo goed dat iemand met een pokerverleden als jij zo'n agressief BRM zou gebruiken. Wil je niet bashen hoor maar gewoon aan het denken zetten want het beeld wat ik nu heb is het niet echt de vraag of je broke gaat maar meer wanneer. Hou gewoon een solid BRM aan van 200 buy-ins imo.

Oke, jij stelt gewoon voor om 200 buy-ins te houden? ik wil best advies, want ik kan alleen maar leren van mensen die ervaring hier in hebben. Zou jij misschien een schema'tje in mekaar kunnen flatsen qua BRM op de 45's?
Dan stel ik voor om me daar aan te houden, ook met shotjes op hogere limieten maar ook me basis aan te houden van 200 buy-ins.

:f_love:

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oke, jij stelt gewoon voor om 200 buy-ins te houden? ik wil best advies, want ik kan alleen maar leren van mensen die ervaring hier in hebben. Zou jij misschien een schema'tje in mekaar kunnen flatsen qua BRM op de 45's?
Dan stel ik voor om me daar aan te houden, ook met shotjes op hogere limieten maar ook me basis aan te houden van 200 buy-ins.

Dit is wat ik zelf voor men challenge had gemaakt:

Limit-------bankroll-----------------Shots
0,5-------- 0-100$----------------- 100$ 20 buy-in shot op de 1,5$
1,5-------- 100-400$-------------- 400$ 50 shots op de 3,50
3,5-------- 400-1200$------------ 1200$ 50 shots op de 7$
7---------- 1200-3000$------------3000$ 50 shots op de 15$
15--------- 3000-6600$---------- 6600$ 50 shots op de 30$
30--------- 6600-10000$

Ik denk dat dit vrij aardig BRM is op te gebruiken ik wist al wel dat sowieso wel alles tot en met 7s goed beate en daar was ik wel zeker van als je dat nog niet bent (en daar moet je eerlijk tegenover jezelf zijn als dat niet zo is) zou ik bijvoorbeeld pas upmoven bij 500 naar 3,5 en iets minder met shots werken. Want shots klinken leuk om te doen en dat het zo snel gaat maar het geeft je geen beeld of je het beat want het kan zijn dat je bij je shot gewoon lucky was en/of dat elke shot mislukt voor lange tijd.

GL ook als je het niet aanhoud maar dan zul je het denk ik meer nodig hebben ;)

ps : door een tighter BRM voorkom je het gevaar op tilten en je BR buste behoorlijk.

Beantwoorden
Citeren
Iamallsuited
Poker Player

30--------- 6600-10000$

Ik denk dat dit vrij aardig BRM is op te gebruiken ik wist al wel dat sowieso wel alles tot en met 7s goed beate en daar was ik wel zeker van als je dat nog niet bent (en daar moet je eerlijk tegenover jezelf zijn als dat niet zo is) zou ik bijvoorbeeld pas upmoven bij 500 naar 3,5 en iets minder met shots werken. Want shots klinken leuk om te doen en dat het zo snel gaat maar het geeft je geen beeld of je het beat want het kan zijn dat je bij je shot gewoon lucky was en/of dat elke shot mislukt voor lange tijd.

ps : door een tighter BRM voorkom je het gevaar op tilten en je BR buste behoorlijk.

Oke bedankt:) maar ik begin met $100, wat houdt dat bij het eerste geval 20 buy-in shot op de 1,5$ voor jou in?

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

30--------- 6600-10000$

Oke bedankt:) maar ik begin met $100, wat houdt dat bij het eerste geval 20 buy-in shot op de 1,5$ voor jou in?

maar ik kwam vanaf 10$ dus is wel iets anders denk dat het verstandig is om eerst eens wat te grinden op 0,50 want denk dat het mentaal vrij pijnlijk is als het effe niet lekker loopt op 1,5 en je moet terug naar 0,50.

Beantwoorden
Citeren
Iamallsuited
Poker Player

Thanks :] ik ga kijken wat ik er van kan maken... nu eerst ff genieten van me weekend en de week starten met een paar sessie's grinden:)

Beantwoorden
Citeren
Iamallsuited
Poker Player

Oke mijn begin post is aangepast =), mijn doel niet, dit heb ik alleen beter uitgelegd hoop ik. Ik ga morgen beginnen! kan niet wachten om te starten aan een hopelijk leerzame en leuke tijd hier :f_cool:

Beantwoorden
Citeren