Goodday iedereen op Pokerstrategy,
Mijn naam is hu$tle.hård™, 26 lentes jong en afgelopen maand afgestuurd aan de Fontys Sporthogeschool te Eindhoven. Ik heb al een aantal jaren een knipperlicht relatie met poker en ben van plan om de komende periode weer iets meer tijd hier aan te besteden.
In het verleden nooit echt veel geld gewonnen en/of verloren. Meestal speelde ik met een storting van 10-20$ zo'n 100-200$ bij elkaar in een paar dagen/weken, en na een lekkere tiltsessie was mijn bankroll al weer snel leeg
Af en toe verstandig eens die 100-200$ uitgecashed, maar nu is het de bedoeling om het over een andere boeg te gooien.
Verder ben ik op het moment een uurtje of 30 per week werkzaam in een fitnesscentrum en als Personal Trainer, heb een lief vriendinnetje, ben veel in de sportschool te vinden en in de overige vrije tijd wil ik af en toe eens wat gaan pokeren.
Bankrollmanagement is nooit mijn sterkte kant geweest, en aangezien ik niet veel problemen heb met eventueel 'bijstorten', zal ik mezelf een niet al te strikt BRM opdringen. Ik heb afgelopen week maar liefst 20 hele dollars gestort op Pokerstars en ben van plan om de $1,50 6-max SnG's hier mee te gaan spelen. Ik zal mezelf nog even bedenken bij welke BR ik ga up-moven, tips hiervoor zijn uiteraard welkom.
Helaas speel ik niet tracked via PS dus kan ik aan de hand hiervan geen extra strategie artikelen/video's vrijspelen, dus eventueel in de toekomst een andere site erbij nemen om daar strategypoints mee te verzamelen.
Dit is mijn eerste blog/post, dus ik heb geen idee hoe het vanuit hier verder gaat, maar we zullen zien!
(ben niet zo heel technisch, dus als iemand me zou kunnen uitleggen hoe ik dit werkend krijg, graag :D)
, J
, K