Ga naar het forum
It's time to hustle...

Meldingen
Alles wissen

It's time to hustle hard.

14 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
326 Weergaven

Goodday iedereen op Pokerstrategy,

Mijn naam is hu$tle.hård™, 26 lentes jong en afgelopen maand afgestuurd aan de Fontys Sporthogeschool te Eindhoven. Ik heb al een aantal jaren een knipperlicht relatie met poker en ben van plan om de komende periode weer iets meer tijd hier aan te besteden.

In het verleden nooit echt veel geld gewonnen en/of verloren. Meestal speelde ik met een storting van 10-20$ zo'n 100-200$ bij elkaar in een paar dagen/weken, en na een lekkere tiltsessie was mijn bankroll al weer snel leeg :) Af en toe verstandig eens die 100-200$ uitgecashed, maar nu is het de bedoeling om het over een andere boeg te gooien.

Verder ben ik op het moment een uurtje of 30 per week werkzaam in een fitnesscentrum en als Personal Trainer, heb een lief vriendinnetje, ben veel in de sportschool te vinden en in de overige vrije tijd wil ik af en toe eens wat gaan pokeren.

Bankrollmanagement is nooit mijn sterkte kant geweest, en aangezien ik niet veel problemen heb met eventueel 'bijstorten', zal ik mezelf een niet al te strikt BRM opdringen. Ik heb afgelopen week maar liefst 20 hele dollars gestort op Pokerstars en ben van plan om de $1,50 6-max SnG's hier mee te gaan spelen. Ik zal mezelf nog even bedenken bij welke BR ik ga up-moven, tips hiervoor zijn uiteraard welkom.

Helaas speel ik niet tracked via PS dus kan ik aan de hand hiervan geen extra strategie artikelen/video's vrijspelen, dus eventueel in de toekomst een andere site erbij nemen om daar strategypoints mee te verzamelen.

Dit is mijn eerste blog/post, dus ik heb geen idee hoe het vanuit hier verder gaat, maar we zullen zien!

Beantwoorden
Citeren
13 reacties

hey herken wel veel van mezelf

storte vroeger nu en dan ook es 100$ waar ik zo'n een 500$ tot 1000$ geraakt en dan gewoon ging wegtilten :facepalm:

gelukkig is die tijd voorbij en ga ik nu eens en voor altijd me aan BR managment houden
voorlopig hou ik het bij de 0.25$ 90s and 0.5 0$180s

Suc6 met je blog

ps: is 20$ niet wat te weinig voor 1.5$ SnG

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Jaa, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben Stonerd. Maar had niet echt de behoefte om direct 50-100$ te storten, of om lagere limieten te gaan spelen. Misschien een beetje eigenwijs, maar zoals ik al zei 'beetje (te) agressief BRM', haha.

Heb de afgelopen paar dagen al een aantal 6-max Sit'nGo's gespeeld, over het algemeen speel ik 4 tafels tegelijk. Een jaar geleden van wat winst een Hold 'em Manager 2 aangeschaft, dus zal hier beneden mijn 'start-grafiek' proberen te up-loaden.

(ben niet zo heel technisch, dus als iemand me zou kunnen uitleggen hoe ik dit werkend krijg, graag :D)

Mijn ROI% staat op dit moment op 47,7 en mijn ITM op 53,1%. De sample is natuurlijk nog vrij gering, maar denk dat ik tevreden mag zijn over de start. Zal binnenkort een proberen wat handen te posten waar ik zelf mijn twijfels over heb om hier eventueel wat tips over te ontvangen en wat bij te leren.

Voor nu wens ik iedereen een fijne avond.

Beantwoorden
Citeren

zal ik even voor je posten :P

is omdat je basic bent als je bronz zult zijn kunt ge images posten
gewoon even een gratis BR aanvragen op een van de beschikbare rooms

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Stonerd
is omdat je basic bent als je bronz zult zijn kunt ge images posten
gewoon even een gratis BR aanvragen op een van de beschikbare rooms

+1.

Je kunt dit doen door bijvoorbeeld gebruik te maken van de gratis pokergeld promotie.
Zo kun je bij enkele pokerrooms waar je nog geen account hebt gratis een bankroll opbouwen.
Verder wens ik je veel succes met je nieuwe blog en het spelen van 6 max SNG's.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks mannen,

Heb jullie advies opgevolgd en een account aangemaakt op Unibet. Dit heeft me nu ook de bronze status opgeleverd op Pokerstrategy. De software van Unibet spreekt me niet echt aan.. Je kan bijvoorbeeld zelf niet kiezen aan welke tafel je gaat zitten (enkel de limiet), klopt dit of zie ik iets over het hoofd?

Beetje drukke week gehad met werk en sport en dat zal morgen nog hetzelfde zijn overdag, en s'avonds met het vriendinnetje uiteten naar een American Grill & Steakhouse (lang leve de cheat-day) en erna naar een cocktailbar.

Zondag is het de bedoeling om op Pokerstars 30 VPP's bij elkaar te spelen in verband met de $150.000 All-in challenge. Met een beetje geluk zou dit mijn bankroll een kleine/grote boost kunnen geven. Daarnaast zal ik ook proberen om een aantal Basic/Bronze Strategy artikelen door te lezen om wat extra kennis op te doen.

Ik wens alvast iedereen een fijn weekend en zal waarschijnlijk zondagavond wat resultaten posten van mijn 6-max Sit 'n Go's van afgelopen week.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Ja dat klopt, je kunt niet aan tafelselectie doen.

Beantwoorden
Citeren
jova23
Oldschool Grinder

GL ermee !

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vanavond toch al een paar Sit 'n Go's gespeeld en ik wilde direct eens proberen voor de eerste keer een hand te posten. Dus hier komt die inclusief een aantal vragen:

PokerStars No-Limit Hold'em, 1.5 Tournament, 15/30 Blinds (6 handed) - PokerStars Converter Tool from http://flopturnriver.com/

MP (t1,240)
CO (t1,330)
Button (t1,540)
SB (t1,560)
Hero (BB) (t1,450)
UTG (t1,880)

Hero's M: 32.22

Preflop: Hero is BB with J, J
1 fold, MP calls t30, CO calls t30, 1 fold, SB raises to t90, Hero calls t60, MP calls t60, 1 fold

Flop: (t300) 10, K, 6 (3 players)
SB bets t90, Hero calls t90, 1 fold

Turn: (t480) J (2 players)
SB checks, Hero bets t105, SB raises to t210, Hero calls t105

River: (t900) 7 (2 players)
SB checks, Hero checks

Total pot: t900

Results below:

Spoiler

SB had A, K (one pair, Kings).
Hero had J, J (three of a kind, Jacks).
Outcome: Hero won t900

1) Is het verstandig om hier pre-flop te re-raisen of is mijn call de betere optie?
2) Call ik op de flop, float ik, of moet ik hier re-raisen om meer informatie te krijgen waar ik sta?
3) Is mijn bet/call op de turn verstandig, of zou ik hier moeten 4betten?
4) Als hij op de river naar me toe checkt.. kan ik er vanuit gaan dat ik op dit moment de betere hand heb en moet ik hier dan voor value betten, of is mijn check-behind verstandiger?

Hoop dat ik het op deze manier goed het geconverteerd, alle hulp/informatie is van harte welkom.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

1. Call pre-flop is prima voor setvalue. Verwacht dat de SB niet heel wijd zal isoleren hier. Al is zijn sizing wat klein i.v.m. de 2 limpers die zo hele goede odds krijgen om te callen.
2. Als je hier raised isoleer je tegen beter en zie hem ook niet zo gauw met minder dan een K Cbetten tegen 2 spelers uit positie.
Dus is zelfs callen dun met 2 outs voor een J en verder backdoor outs.
3. Zou zelf groter valuebetten op de turn. Hij zal regelmatig een hand als KQ, AK hebben denk ik.
Verder vind ik zijn min-raise wat merkwaardig. De enige realistische handen waar je achter tegen ligt is KK en AQ. Zie hem Q9 niet raisen pre-flop.
Een hand als AK en KQ zal hij denk ik niet zo spelen en vaak nog doorbetten en de 2 paar combinaties die mogelijk zijn zou ik pre-flop al niet raisen. Al kan door jouw kleine sizing de SB denken dat je zwak bent en zwakker zetten dan jij bent en daardoor losser raisen. Al slaat dat eigenlijk nergens op. Dus zou zelf hier 3 betten shoven op zijn min-raise.
4. Als gespeeld valuebet ik river, want KK en een straat valuebet hier zeker en mis je hier value als je het niet doet.
Al wordt het dan wel vervelend als je bijvoorbeeld 400 bet en hij minraised weer.
Dus kan me je check wel voorstellen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

SDK bedankt voor de heldere uitleg. Kan ik zeker wat mee!

Vandaag en vrijdag nog een aantal Sit 'n Go's gespeeld en hierdoor de 3 x $50.000 All-In Shoot-Out tickets gewonnen, hopen dat we een beetje geluk hebben! Daarnaast ook voldoende VPP's verzameld voor de ChromeStar status op Pokerstars.

Ook al waren het relatief kleine doelstellingen, merk ik inderdaad dat het prettig speelt als je naar een specifiek doel toewerkt. Ik zal ook nog even een graph posten van de 6-max resultaten tot nu toe. Dit gaat naar mijn mening vrij aardig:

Wat zou in jullie ogen de volgende stap zijn?

1) De $1,50 6-max tafels voorlopig nog even blijven 'grinden', maar proberen om meerdere tafels tegelijk te gaan spelen en kijken of mijn $/hour hierdoor omhoog gaat (speel er nu meestal 4 tot 6).
2) Upmoven naar de $3,50 6-max tafels om te kijken hoe ik scoor op deze limiet? (Vanaf welke Bankroll zou ik dit proberen?)

Thank you.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Sorry voor de wat late antwoord. Blijkbaar had ik dit over het hoofd gezien :facepalm:
Ik zou je aanraden om minimaal 50 buy-inns van $3,50 aan te houden op de 6 max SNG's als je wilt gaan shotten en dat is dus $175. Hoe gaat het de laatste tijd met het spelen van de 6 max SNG's?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb het de laatste tijd wat druk gehad met andere zaken, werk & SPORT

Hier een link van mijn Body Transformation Video

Be sure to LIKE the movie if you've enjoyed it, it's highly appreciated.

LIKE www.facebook.com/ROME.ATHLETE voor wekelijkse updates over fitness, voeding en lifestyle.

Binnenkort ook weer eens een beetje gaan pokeren, haha.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is een behoorlijke verandering. Al hoef ik voor mijzelf niet zo gespierd te zijn.
Succes als je binnenkort weer gaat pokeren.

Beantwoorden
Citeren