Heey menseee bij deze dan toch maar een blog beginnen
Voor de mensen die mijn stel jezelf voor niet hebben gelezen..
Ivo Vankan - 18 jaar - Tilburg - Universiteit bedrijfseconomie
Mijn poker carriere startte ongeveer 3 jaar geleden zoals die van de meesten van ons.. 50$ startkapitaal op een of andere site
ofcoursee maak je er eerst 100 van voordat je het met een vieze bad beat verliest aan een 50NL tafel
Sinds een halfjaar ofzo speel ik Omaha H/L op Fulltilt met de 350$ die ik in de afgelopen 3 jaar bij elkaar had gekregen met vooral SnG's.
Tot ongeveer eind december tientallen, misschien wel honderden uren gespeeld zonder een enkele $ te winnen. gelukkig ook niet te verliezen.
Na deze moeizame periode begon het een beetje te lopen en ik begon het nieuwe jaar 2010 met een mooi 500$ profit
Daarna begon mijn bankroll lekker te stijgen.. na Januari had ik de magische grens van 1000$ profit eindelijk gehaald
toen ik de 1500 haalde heb ik 700 ofzo uitgecasht om een mooie flatscreen op mijn kamer te zetten dus begon ik weer terug bij 800
Gelukkig wilde de insane donks aan omaha H/L me dit geld voor de tv graag sponsoren en zat ik al snel weer op de 1000$
na Januari maakte ik wel ongeveer 1000$ profit per maand aan de 50NL en PL Omaha H/L tafels. Af en toe cashte ik nog wat uit om mijn royale levensstijl als student te kunnen blijven houden
inmiddels staat mijn total profit sinds vandaag op de 5000$
Sinds anderhalve week ofzo wees een vriend mij erop dat er ook een omaha manager bestaat dus deze ben ik nu op proef (koop hem waarschijnlijk wel) aan 't gebruiken.
Als het goed is is dit een afbeelding van mijn cash games in de afgelopen anderhalve week

Daarnaast heb ik nog wat KO SnG's gewonnen wat me in totaal ook nog zo'n 500$ heeft opgeleverd
Ik laat het voorlopig even hierbij moet eindelijk eens wat gaan eten
en leren helaas morgenvroeg half 9 tentamen
duss ik zal zsm van me laten horen ♠_cool: