Ga naar het forum
Jeroen's 15 dollar ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Jeroen's 15 dollar 45 mans sng challenge.

13 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
583 Weergaven
xordeh
PokerStrategist

Howdy,

Aangezien de examens eraan komen heb ik besloten om qua poker even iets ontspannends te doen. namelijk: een 45 mans challenge beginnend bij de 1,1 dollars. Dat alles zal beginnen met een BR van 15 dollar en we zien wel hoever we geraken. Ik zal aggresief brm hanteren aangezien het gwoon voor de ontspanning is. En het hoofddoel is om zover mogelijk te geraken en niet broke te gaan. BROKE= challenge gedaan. Dan houd ik nog voldoende van mij gewone br over om terug te gaan naar mijn gewone games. Dit is het BRM schema dat ik zal hanteren:

Challenge
Level 1: BR <15 play 1.10$ 45man sngs
Level 2: BR <45 play 3.25$ 45man sngs
Level 3: BR <90 play 6.50$ 45man sngs
Level 4: BR <180 play 12$ 45man sngs
Level 5: BR <405 play 27$ 45man sngs
Level 6: BR <570 play 38$ 45man sngs
Level 7: BR <1200 play 60$ 45man sngs

Ik zal deze blog elke keer dat ik een sessie speel updaten. Ik doe het voor mezelf gewoon ter ontspanning tijdens de examens (zero pressure play).
Verwacht er vooral niet teveel van want het kan dat ik na Twee sessie (6 tafels per keer) Al broke ben. Ik hoop wel zover mogelijk te geraken. We zien wel waar het schip strand.

Ik had deze challenge gezien op een ander forum en dacht van deze wil ik ook wel proberen. Zo kan ik me vergelijken met die andere die het probeert.

Veel leesplezier,

Jeroen

12 reacties
caroline29632
BlackMember

Klinkt leuk, ik zal je blog volgen. Waar speel je ze en speel je de Turbo's of regulars? Ik speel regulars van 1 dollar op stars en full tilt.

xordeh Topicstarter
xordeh
PokerStrategist

Zooo,

De eerste sessie zit erop en het gaat direct mooi bergaf :D
6 gespeeld 0 itm.

1 slechte call gemaakt maar derest was allemaal OK.
1 AQ<AJ standard stars beat
1 cooler waar ik met 5 BB push vanuit de button met QJ en de BB wakker wordt met AA.

Slecht begin dus. kan alleen maar beter gaan.

BR: 8,40

greetz,

jeroen

beuybeuy
PokerStrategist

GL Jeroen ziet er idd lache uit man ;)

Hopen dat je een eindje komt eh :D In het begin is het het kutste ;)

maar suc6

xordeh Topicstarter
xordeh
PokerStrategist

Zo,

Tweede sessie zit erop. Dat ging al stukken beter als de eerste. Al kon ik op de beslissende momenten wel wat meer geluk gebruiken.

6 gespeeld
4 maal niet gecashd
1 maal 6de
1 maal 2de

BR: 14,8

Ik stop er maar mee voor vandaag :)

jeroen

Oorspronkelijk gepost door jeroenguns

Challenge

Behoorlijk loose BRM? :P Ik zie zo ongeveer maximaal 20 buy-in per limiet? Of snap ik de lijst niet goed?

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

Oorspronkelijk gepost door jeroenguns

Challenge

Behoorlijk loose BRM? :P Ik zie zo ongeveer maximaal 20 buy-in per limiet? Of snap ik de lijst niet goed?

Klopt, maar dast geeft hij toch ook aan in zijn beginpost?

WPTRay
Poker Player

Leuke blog, zal hem zeker volgen!

Oorspronkelijk gepost door Alecos89

Ja, dat zegt hij inderdaad, maar hij zegt dat het 'gewoon voor de ontspanning is'. Ik zie alleen niet helemaal in hoe zo'n BRM voor ontspanning kan zijn als je vrij gemakkelijk broke zult gaan, zelfs al klim je eerst naar de middelste limieten, je zult vrij gemakkelijk keihard terugzakken. En ook al doe je dit 'voor de ontspanning', dat zal wel hard aankomen.

xordeh Topicstarter
xordeh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

Oorspronkelijk gepost door Alecos89

Ja, dat zegt hij inderdaad, maar hij zegt dat het 'gewoon voor de ontspanning is'. Ik zie alleen niet helemaal in hoe zo'n BRM voor ontspanning kan zijn als je vrij gemakkelijk broke zult gaan, zelfs al klim je eerst naar de middelste limieten, je zult vrij gemakkelijk keihard terugzakken. En ook al doe je dit 'voor de ontspanning', dat zal wel hard aankomen.

Het is idd zo dat het een super loose brm is. Maar Ik zie die 15 dollar gewoon als ontspanningsgeld dat weg mag (zonder het gewoon weg te donken). Daarom deze challenge. Het is idd zo dat ik eens op hogere limieten ben, het ik keihard kan dalen. maar dat neem ik erbij.

greetz,

jeroen

beuybeuy
PokerStrategist

Ja en strax zit je binnen notime aan de 500$ & dan kan je altijd rustig aan gaan doen tog ;)

Voor die 15$ kan je idd je broek niet scheuren maar ik zou zodra het echt redelijk opgelopen is tog ff wat nitter BRM aan gaan houden! :D

GL met de challenge

xordeh Topicstarter
xordeh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door beuybeuy
Ja en strax zit je binnen notime aan de 500$ & dan kan je altijd rustig aan gaan doen tog ;)

Voor die 15$ kan je idd je broek niet scheuren maar ik zou zodra het echt redelijk opgelopen is tog ff wat nitter BRM aan gaan houden! :D

GL met de challenge

Zo zie ik het ook =) proberen naar de 6,5 te gaan en hopelijk gaat het dan niet meer omlaag :) en dan off course nitty brm.

We zien wel. Misschien vanavond nog eentje spelen. miss niet.

normale BR staat trouwens op +- 190

Thormtos91
Oldschool Grinder

hey,

Ik zal je blog ook soms bekijken, of het een beetje wil lukken. Je hebt een grote kans om broke te gaan, maar ook een grote kans om heel snel door de limieten te vliegen :D