Howdy,
Aangezien de examens eraan komen heb ik besloten om qua poker even iets ontspannends te doen. namelijk: een 45 mans challenge beginnend bij de 1,1 dollars. Dat alles zal beginnen met een BR van 15 dollar en we zien wel hoever we geraken. Ik zal aggresief brm hanteren aangezien het gwoon voor de ontspanning is. En het hoofddoel is om zover mogelijk te geraken en niet broke te gaan. BROKE= challenge gedaan. Dan houd ik nog voldoende van mij gewone br over om terug te gaan naar mijn gewone games. Dit is het BRM schema dat ik zal hanteren:
Challenge
Level 1: BR <15 play 1.10$ 45man sngs
Level 2: BR <45 play 3.25$ 45man sngs
Level 3: BR <90 play 6.50$ 45man sngs
Level 4: BR <180 play 12$ 45man sngs
Level 5: BR <405 play 27$ 45man sngs
Level 6: BR <570 play 38$ 45man sngs
Level 7: BR <1200 play 60$ 45man sngs
Ik zal deze blog elke keer dat ik een sessie speel updaten. Ik doe het voor mezelf gewoon ter ontspanning tijdens de examens (zero pressure play).
Verwacht er vooral niet teveel van want het kan dat ik na Twee sessie (6 tafels per keer) Al broke ben. Ik hoop wel zover mogelijk te geraken. We zien wel waar het schip strand.
Ik had deze challenge gezien op een ander forum en dacht van deze wil ik ook wel proberen. Zo kan ik me vergelijken met die andere die het probeert.
Veel leesplezier,
Jeroen