Hallo iedereen,
Meesten zullen mij waarschijnlijk niet kennen maar een 5-6tal jaar geleden was ik een hele actieve member hier.
Begonnen met de $50 en langzaam aan omhoog gewerkt door gebruik te maken van de SSS en dan BSS in NLHE. Na 2 jaar ofzo ben ik dan overgestapt naar PLO. Terzelfde tijd was ik ook verhuisd met mede pokerspelers richting Filipijnen om daar professioneel te pokeren. Op men 'hoogdagen' speelde ik tot PLO5k en enkele handen op 10k. Na 3 jaar verblijven ginder werd ik poker wel wat beu en heb ik samen met mijn vriendin een eigen zaak opgestart. Heb al men geld online uitgecasht op $100 na en maanden niet meer gespeeld. Ik spendeer momenteel nog altijd het meeste tijd aan de zaak en dat zoek ik niet te veranderen. Kmis poker wel terug een beetje en bedacht me dat het wel leuk zou zijn om eens een Moving up the limits challenge te doen. Heb dit eigenlijk altijd al willen doen, maar nooit gedaan omdat dit vroeger financieel niet echt een goede beslissing was. Nu speel ik poker toch niet meer met geld als doel, dus leek me dit wel een tof idee.
Ik ga dus begonnen op PL2 en ga over naar de volgende limiet als ik 20bi heb. Dus als ik $100 heb, ga ik naar PL5 etc. Een echte challenge is het dus niet echt, meer een 'hoe ver kan ik geraken
'. Ben ook wel gewoon benieuwd of mijn huidige skills nog goed genoeg zijn om hoge/middelhoge limieten te beaten.
Anyways, ik ga er maar eens aan beginnen.