boven EV
ldo
Hey Josh, ik vind het echt nergerns op slaan dat je deze limiet speelt
Nee ik ook niet, beetje NL2 overslaan!
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Hey Josh, ik vind het echt nergerns op slaan dat je deze limiet speelt
+1
Wat een tijdverspilling.
En straks speel je met scared money op nl10...
They see u crushing, they hating...
nee man, knap staaltje discipline en als dat is wat je nodig hebt...
Nox
Josh dit slaat echt nergens op.
Discipline krijg je niet door op NL5 te beginnen.
Je kan naar mijn mening gewoon je eigen verplichten om half jaar oid NL50 te spelen.
NL50 speel je echt wel winstgevend.
Iig suc6 ermee
Oorspronkelijk gepost door bjorn1987
Josh dit slaat echt nergens op.
Discipline krijg je niet door op NL5 te beginnen.
Je kan naar mijn mening gewoon je eigen verplichten om half jaar oid NL50 te spelen.
NL50 speel je echt wel winstgevend.
Iig suc6 ermee![]()
nee n half jaar NL50 spelen dat schiet op daar ga ik veel geld mee verdienen.
Ik moet gewoon n systeem aanhouden voor mezelf als ik x BI win ga ik up, na zoveel BI weer down.
Als ik op NL50 begin dan loop ik binne de kortste keren te tiltshoven op NL200, moet zorgen dat ik niet meer in geld denk, maar BI en downmoven/upmoven niet kut moeten vinden.
Dus is dit beter imo
Ik snap al het commentaar niet zo goed.
Heeft ie eindelijk een manier gevonden waarvan hij denkt dat die het beste werkt, heeft alsnog de helft daar kritiek op...
Vind 't alleen maar knap dat je het op deze manier aan kan pakken en ik denk daarnaast dat het ook een hele goede manier is om hogerop te komen. De eerste dagen zijn in ieder geval veelbelovend, dus hopelijk hou je jezelf aan je eigen plannen en lach je straks als laatste.
Gl!
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Ik snap al het commentaar niet zo goed.Heeft ie eindelijk een manier gevonden waarvan hij denkt dat die het beste werkt, heeft alsnog de helft daar kritiek op...
Vind 't alleen maar knap dat je het op deze manier aan kan pakken en ik denk daarnaast dat het ook een hele goede manier is om hogerop te komen. De eerste dagen zijn in ieder geval veelbelovend, dus hopelijk hou je jezelf aan je eigen plannen en lach je straks als laatste.
Gl

NL10 here I come!
Bedankt allemaal voor support, en ik ben het obv met Kuip eens
Het probleem zit hem niet in discipline denk ik.
Op nl50 heb je die discipline toch ook?
Het is een psychologische drempel van het spelen op nl200 imo.
Het is zo vaak mis gegaan denk ik, dat je er niet in gelooft dat je het kunt.
Je tilt bij wijze van spreken al, voordat je er een hand hebt gespeeld.
Uit pure (ongefundeerde) angst.
En die overwin je niet door op nl5 te gaan spelen.
Toegegeven; ik ben geen psycholoog.
Maar ik denk, dat dit gewoon een verkapte vorm van uitstel is.
Met weg lopen los je niks op.
Oorspronkelijk gepost door zazizo
Het probleem zit hem niet in discipline denk ik.
Op nl50 heb je die discipline toch ook?Het is een psychologische drempel van het spelen op nl200 imo.
Het is zo vaak mis gegaan denk ik, dat je er niet in gelooft dat je het kunt.
Je tilt bij wijze van spreken al, voordat je er een hand hebt gespeeld.
Uit pure (ongefundeerde) angst.En die overwin je niet door op nl5 te gaan spelen.
Toegegeven; ik ben geen psycholoog.
![]()
Maar ik denk, dat dit gewoon een verkapte vorm van uitstel is.
Met weg lopen los je niks op.
Wat als ik nou vertel dat ik vorig jaar meerdere malen busto ben gegaan, als in 0$ left door discipline problemen, en dat is niet alleen op NL200.. dat is met alles.
Als ik 15BI heb voor NL100 wil ik NL100 spelen, als ik 15BI heb voor NL200 NL200... ik wil alles te snel, teveel te snel. Als ik een beter BRM hanteer en gewoon mezelf doelen KAN stellen en me er ook aan houden dan moet het goedkomen, dat is het probleem, niet NL200 maar het feit dat ik gewoon maar ' wat aankloot' en altijd te vroeg shots neem die mn confidence crushen waardoor ik slecht ga spelen etc vicieuze cirkel.
Dit gezegd hebbende, en het feit dat ik poker wel kan beaten tot op een bepaald level, dat ik goed genoeg ben om NL200+ te beaten HU, dat weet ik gewoon zeker want het niveau IS gewoon niet zo goed, maar IK ben gewoon soms zo slecht omdat ik dus ga spelen met scared money etc.
Nu heb ik de vorig jaar geanalyseerd, met die gedachten in mijn achterhoofd. Ik heb geen zin om tijd te investeren in iets en er niks voor terug te krijgen, relatief gezien. Als ik geen geduld en discipline kan verwezenlijken voor mezelf, dan zal ik altijd busto gaan, en dat schiet dus gewoon niet op, vandaar dat ik dit nu doe en als ik faal na 6 maanden, ik stop met poker.
Het is niet dat ik denk dat ik het spelletje niet kan beaten, daarvan ben ik ovetuigd dat ik dat wel kan.. een goede mindset is alleen net zo belangrijk, zo niet veel belangrijker, en als ik die niet kan ontwikkelen (en dit geld ook voor mn studie in zekere zin, hoewel ik die wel haal maar dan gewoon wat later.. :P) dan red ik het gewoon niet.
ik snap t gezeur niet zo, ookal is het van de meeste goed bedoeld hoor!
Josh weet zelf ook wel dat hij deze limieten crushed, maar stel hij komt in die swing van 25 up, minder dan 20 down, 25 up enz. Ik weet zeker dat alles wat in dit blog geschreven word hem zal helpen om niet met scared money die shotjes te gaan nemen. En als hij het dan nog doet.. tjah helaas, maar hij heeft het iig geprobeerd
wtb free hu coachaments voor deze slijm.