Op aanraden van Nordin begin ik hier dan ook maar een korte blog.
Ik ben een tweetal maanden geleden begonnen met de 50$ startkapitaal van PS op
Party Poker. Eergisteren merkte ik ineens op dat ik een "bonus"lopende had op partypoker die binnen 10 dagen zou aflopen. Na een korte post in dit forum bleek dat het ging om de 50$ die ik van PartyPoker en Pokerstrategy had
gekregen. Ik moest namelijk 100 PartyPoker points halen anders was ik de 50$ kwijt.
Ik had ondertussen niet al te veel op PartyPoker gespeeld, maar vooral boeken en
artikels gelezen en af en toe eens een handje gespeeld op NL2, waar ik na 1000 handen verlies had gedraaid, door de FT te halen in een 1000$ GTD MTT (350 spelers) had ik wel een bankroll van 57$. ♠_biggrin:
Als ik dus niet binnen de 10 dagen (D-day is 25 feb) 90 PPpoints zou verzamelen, verloor ik dus bijna 90% van deze toch al beperkte bankroll.
Ik had dus 2 opties:
* Ik speel verder op NL2 en probeer nog een beetje winst te maken, maar verlies mijn$50
* Ik ga NL10 grinden tot ik aan de 100 PPpoints zit (of ga broke wegens te hoge limiet en te lage bankroll)
Ik heb gisterenavond dan maar beslist van te gaan voor het NL10 grinden, al verlies ik mijn hele bankroll, dan heb ik in feite nog maar 7$ verloren en heb ik wel heel wat ervaring opgedaan.
Tot eergisteren speelde ik dus NL2 op max. 1 tafel, gisteren ben ik dan begonnen met
NL10 op 2 tafels (als het nodig is dan ga ik naar het eind van de 10 dagen wel 4 tafels spelen).
En ik moet zeggen dat het erg goed is meegevallen, Ik heb redelijk tight gespeeld en
enkel gecbet op de flop, maar nooit verder gebluft.
Ik heb er wel 4 uur over gedaan om mijn target van 500 handen te halen, maar met
resultaat!
Bankroll: +14,25$ (totaal = 71,16$)
PPpoints: +8,7 (totaal = 19)
mijn target was 7 PPpoints
Ik zal vanavond een screen posten van PT3 en mijn excel file met punten progressie en
zal ook af en toe een update geven tijdens het spelen!