Hoeveel buy in?
Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Mja die 77 was tegen een gast die behoorlijke leaky tighte co had anders vrij std c/r of donk. Verwachte dat hij veel meer ax in zijn range had dan draws en omdat de nut fd kxs is zal hij die niet mega veel in zn range hebben. Besides krijg ik met c/r enkel 1/2 streets value uit ax top en de rest fold. Ak zie ik hem ook max flop callen, turn af en toe en river probs folden of ik moet het erg klein maken op de flop om fd/sd te reppen. Denk ik dat nog wel de beste line vind hier.As played leek zijn t size vrij value ish. Was van plan hier gewoon te callen en turn te evaluaten. Ik underrep mijn hand ook flink ofc.
R is ook duidelijk valuebet, haal hier enkel value uit aq die ik nog beat. A8 zal misschien herocallen,88/aa heeft me beat en al zijn runner flushes ook. Leek me geen +ev raise meer.
C/c flop vind ik goed. Moet je mss niet altijd doen maar als je 2p/sets hier altijd raiset, trekt je c/c range op niets. Als je zegt dat zijn turn valueish leek (weet wel niet goed waarom?), lijkt me het een goed idee om daar te raisen.
Op de river is het spijtig dat backdoor flush aankomt, anders zeker c/r, nu twijfel ik. Punt is dat veel mensen denken dat jij 2pair/sets al op de flop gaat raisen en hier geen reet rept waardoor ze light gaan afcallen.
Daar zit mis wat in, zonder die fd die aankomt id vrij std c/r
Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:
$0.5/$1 No-Limit Hold'em (6 handed)
Known players:
[tg]BU$100.00:///////;SB$197.70:///////;BB$444.50:///////;MP2 (Hero)$206.55:///////;MP3$106.52:///////;CO$107.47:///////;[/tg]
Preflop: Hero is MP2 with K:c, A:h.
Hero raises to $3.00, 2 folds, BU calls $3.00, SB calls $2.50, BB raises to $14.00, Hero calls $11.00, BU calls $11.00, SB calls $11.00.
Flop: ($56) A:s, 5:d, 3:d (4 players)
SB bets $37.43, BB folds, Hero calls $37.43, BU raises to $86.00(All-In), SB calls $48.57, Hero raises to $192.55, SB calls $97.70.
Turn: ($518.25) 8:c (3 players)
River: ($518.25) 5:s (3 players)
Final Pot: $518.25.
Spoiler
Results follow:
Hero shows two pairs, aces and fives(K:c A:h).
BU shows two pairs, aces and fives(9:d A:d).
SB shows two pairs, aces and fives(A:c 6:h).
Hero wins with two pairs, aces and fives(K:c A:h).
$0.5/$1 No-Limit Hold'em (6 handed)
Known players:
[tg]MP3$100.00:///////;CO$100.00:///////;BU (Hero)$101.00:///////;SB$100.00:///////;BB$43.43:///////;MP2$97.80:///////;[/tg]
Preflop: Hero is BU with A:d, 7:s.
3 folds, Hero raises to $2.00, SB folds, BB calls $1.00.
Flop: ($4.5) 9:h, J:h, 5:s (2 players)
BB checks, Hero checks.
Turn: ($4.5) 8:d (2 players)
BB bets $2.50, Hero calls $2.50.
River: ($9.5) 7:d (2 players)
BB checks, Hero bets $6.80, BB raises to $16.26, Hero raises to $42.00, BB folds, Hero gets uncalled bet back.
Final Pot: $25.76.
Review:
Dit was maart
$0.5/$1 No-Limit Hold'em (5 handed)
Known players:
[tg]SB$100.00:///////;BB$147.15:///////;MP3 (Hero)$216.18:///////;CO$112.39:///////;BU$102.80:///////;[/tg]
Preflop: Hero is MP3 with 8:s, A:s.
Hero raises to $3.00, 3 folds, BB calls $2.00.
Flop: ($6.5) 7:s, A:h, J:s (2 players)
BB bets $1.00, Hero raises to $6.00, BB calls $5.00.
Turn: ($18.5) T:c (2 players)
BB bets $3.00, Hero raises to $16.00, BB calls $13.00.
River: ($50.5) Q:c (2 players)
BB bets $16.00, Hero calls $16.00.
Final Pot: $82.5.
Spoiler
Results follow:
Hero shows a pair of aces(8:s A:s).
BB shows a straight, ace high(K:h 7:h).
BB wins with a straight, ace high(K:h 7:h).
Maart
Nee even serieus, maart was vrij dramatisch. Sowieso de slechtste maand van de challenge, maar ook een van mn slechtste maanden sinds ik serieus met poker bezig ben. Heb deze maand lekker gespeeld en lekker aan mn spel gewerkt, wat wel weer positief is.
Als ik zoom niet meeneem heb ik deze maand 24.7/20.8/9 gespeeld. Dit is zo veel beter dan mijn 21/17/8 die ik eerst speelde. Ben super tevreden met mn huidige preflop spel, is veel gebalanceerder dan voorheen. Denk dat het zo 30% is geimproved in 1 enkele maand. Ik weet zeker dat ik hier nog vruchten van ga plukken in de toekomst.
Statts Feb: (mis deel van db, maar cared niet voor stats)
Spoiler

Statts Maart:
Spoiler

Afgelopen maand heb ik afhankelijk weinig gespeeld. Ik speelde enkel als ik me 100% capabel voelde. Dit werkte leuk, maar ik kwam nergens met volume. Later heb ik hier meer balans in proberen te bengen, wat met wisselend succes ging. Een aantal redelijke tilt sessies gehad waar ik zo 4k hands grinde o.d. Bij tilt moet je hier niet aan diehard tilt denken, maar gewoon aan b-game. Op nl50 is mn b-game echt voldoende om 5-10/100 te pakken no problemo. Op nl100 lukt dat niet meer, ik denk dat mn b-game licht winstgevend is, maar super swingt. Mn a-game crushed vrij hard
Maarja deze maand dus eigenlijk bijna geen nl50 gespeeld. Prob's zo'n 1/4e - 1/3e puur a-game en verder veel b-game dus. Hier ga ik komende maand verandering in brengen.
April wordt ongetwijfeld een mooie maand. Ik begin meteen met een week vakantie waarin ik niet perse keihard hoef te studeren. Er is dus ruimte voor poker. Ik ga morgen een planning maken voor mijn studie werk en dan kan ik ook concreet zien hoeveel tijd er is voor poker.
Ik wil in April gewoon enkel spelen als ik me top voel. 90% doet het m gewoon niet. Na 2 weken zal ik er een evaluatie op loslaten. Ik verwacht dat ik slechts 10k handen gespeeld ga hebben met super steady results, maar not sure.
Hoe dan ook, ik moet het keihard grinden, wat op nl50 super +ev was, echt uit mn hoofd krijgen wil ik profitabel op de midstakes gaan spelen.
Oke, de graphs:
Excl zoom:
Spoiler

Zoom
Spoiler

Alless:

Tikje swingy, tikje varrience.
April
Zin an. Geen zoom. 6 tafels, max 8 maar dan slechts als ik me enorm gefocussed voel. Lets goo
Om die meh update wat op te vrolijken;
79.4k FFP
28.4k VVP
300$ stellars geloof ik
Als een slechte maand break-even is ist goed he :). Mooi dat je zo veel vertrouwen hebt in je spel en je gaat obv crushen in april! ♠_cool:
Yoo Schelles! Welcome back!
Thanx allemaal, denk idd dat April wel nice gaat worden. Ik hoop aan het eind van de maand nog even wat nl200 te kunnen spelen, zeker omdat het er in mei toch niet van gaat komen door tentamens enzo. Deze maand ook wat gespeeld, maar echt maar 500 handen ofzo.
Aanstaande week heb ik dus vakantie en ik wil eigenlijk weer even pro-style gaan.
11.00 wakker worden, ontbijten en gaan studeren/poker study.
18.00 dinner
- wat leuks doen met gezin/vrienden/pokersessie.
23.00-3.00 pokeren.
Gewoon weer als vanouds s'nachts bumhunten. Super nice.
Morgen gaan we er mee beginnen. Probs ga ik dit tot volgende week zaterdag doen omdat ik week erna weer beetje normaal ritme wil hebben
Thx Sjors!
Lijkt mij een mooi schema. 's nachts bumhunten is nog steeds de nuts ♠_love:
Vanavond weer sessietje en morgen probs weer wat hand reviews, mag wel weer is een keer over strategie gaan hier. Vandaag met Farma BTN ranges gecontruct, is erg nice geworden, zijn er redelijk ver mee gevorderd
Loop btw voor op SN schema, wat erg nice is gezien tentamens die er aan zitten te komen. Hoef deze maand maar 4k VVP te halen ofzo, moet heel easy lukken ofc.