Thanx!Twijfel of het gaat lukken, gezien ik veel tijd tussen de tentamens door heb. Ik ga dr wel voor, maar scoop is gewoon erg leuk
Bij scoop13-L avg stack, 2 bounty's.
Thanx!Twijfel of het gaat lukken, gezien ik veel tijd tussen de tentamens door heb. Ik ga dr wel voor, maar scoop is gewoon erg leuk
Bij scoop13-L avg stack, 2 bounty's.
1 gast 3bet echt de shit uit me, halve stack weg, vrijwel geen flop gespeeld. Volgende respectabele hand is een shove
Poker Stars, $0.10/$0.25 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.
CO: $24.65 (98.6 bb)
BTN: $51.37 (205.5 bb)
SB: $25 (100 bb)
BB: $25 (100 bb)
UTG: $47.14 (188.6 bb)
Hero (MP): $72.32 (289.3 bb)
Preflop: Hero is MP with K
K![]()
UTG raises to $1.25, Hero raises to $3.25, 3 folds, BB raises to $9, 2 folds
Results: $7.85 pot
BB mucked and won $7.85 ($4.60 net)
villain 12/5 laag 3bet%
busted in scoop, KQo < JJ voor mn laatste chippies, net daarvoor kk geen actie, eerste keer dat ik geen actie kreeg. quite funny.
OKe ik ga afsluiten, was me toch een sicke sessie. Lekker gegrind, niet heel goed gerunt, wel lol gehad.

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Poker Stars, $0.10/$0.25 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.CO: $24.65 (98.6 bb)
BTN: $51.37 (205.5 bb)
SB: $25 (100 bb)
BB: $25 (100 bb)
UTG: $47.14 (188.6 bb)
Hero (MP): $72.32 (289.3 bb)Preflop: Hero is MP with K
K
UTG raises to $1.25, Hero raises to $3.25, 3 folds, BB raises to $9, 2 foldsResults: $7.85 pot
BB mucked and won $7.85 ($4.60 net)villain 12/5 laag 3bet%
Zo'n grote sample op hem hier?
150 ofzo. Is gewoon te obvious, nooit 3betten, dan 4betten uit sb tegen een utg open en een mp3bet. Is redelijk nutty, helemaal met die statts. Tegen een loosere gast zou ik wel shoven denk ik.
Bingoo op een van de laatste tafels stackt een vis eindelijk af.
Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:
$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (6 handed)
Known players:
[tg]MP2$25.35:///////;MP3$26.73:///////;CO$43.83:///////;BU (Hero)$59.52:///////;SB$25.00:///////;BB$25.24:///////;[/tg]
Preflop: Hero is BU with 9:h, 9:c.
MP2 folds, MP3 raises to $0.75, CO raises to $2.50, Hero calls $2.50, SB folds, BB calls $2.25, MP3 folds.
Flop: ($8.35) 5:h, 9:d, 8:s (3 players)
BB checks, CO bets $6.50, Hero raises to $14.50, BB folds, CO raises to $41.33, Hero calls $26.83.
Turn: ($91.01) 8:c (2 players)
River: ($91.01) 4:s (2 players)
Final Pot: $91.01.
Results follow:
Hero shows a full-house, nines full of eights(9:h 9:c).
CO shows two pairs, aces and eights(A:s A:c).
Hero wins with a full-house, nines full of eights(9:h 9:c).
Lol laatste mtt, Aq < Aj pfai, 0,75bb over. -> Dubbel,double, tripple en quadriple, weer avg stack. Bijna itm, ak 10bb -> push, zit ik tegen qq en aa.. lolles.
Dat was m, nu break. Ik begin na mn break met een 750$ br. Lekkaah
Zo ik hou het voor zover erg goed uit..
Heb teveel gespeeld gister dus zit constant met poker dingen in mn kop. Best vervelend. Vanavond heb ik een rl toernooi waar ik al weken voor ingeschreven sta dus ga daar wel heen. is een ±60 man 30e geen rake:) Nahja ben benieuwd, er schijnen ook cashgames naast te lopen van nl10/nl20 dat soort burger stakes, wie weet ga ik nog wat grinden als ik early bust. Wil wel zo vroeg mogelijk thuis zijn om morgen weer flink aan de bak te kunne voor de studie.
Ik laat nog wel even weten hoe het verlopen is! Cheers
Lol bust.
Begin stack 10k eerste 10 handen beetje uitgebouwd richting de 11. Toen
Ik co KK, std open
sb calls bb calls
flop 336
sb checks, bb checks, ik bet iets meer dan half pot, sb fold, bb minraise. Ik denk even en call.
Turn J
bb bet 1k in een 3k pot.
Ik call
river q
bb bet 1k ik call.
obv 37.
Wat later heb ik AT.
3way flop a43
cbet call call
turn 4 checkcheck
river blank
ik vbet 1/3e pot, een gast called met AQ.
Op dit moment had ik nog 4k chips over.
Wat later 88 op de co, open, sb calls bb calls.
Flop 247
sb checks, bb bet 800, ik shove, bb calls.. 47
turn 4
river blank.
ajuus.
Wat een kut toernooi.
Aight, nog steeds niet gespeeld. Zit wel nog steeds een half uur per dag op het forum te neuzen, maar zelf spelen doe ik niet meer. Ook ben ik er in mn kop nog amper mee bezig, wat het studeren wel bevorderd. '
Overmorgen mijn eerste tentamen, morgen zal wel een dodelijk studeer dagje worden. Ik heb mijn tentamen dinsdag ochtend en heb de volgende pas die maandag daarop. Probs zal ik dinsdag of woensdag hier wel komen whinen over dat ik met niet aan mn eigen afspraak kon houden
Nee ik zie wel hoe het gaat, ik verwacht dat ik dinsdag zo kapot ben dat poker spelen alleen maar -ev is. Ik probeer gewoon disciplinair te zijn in mijn 2 weken algehele onthouding, maar of het lukt, ik betwijfel het.
Aight, nog steeds niet gespeeld. Zit wel nog steeds een half uur per dag op het forum te neuzen, .
+1
Amai, veel zin om te spelen nu, vooral mtt's.
Ik besefte me net pas hoe leuk ik mtt's eigenlijk vind. Sure ze zijn varrience gevoelig e.d, maar ondanks dat is de dynamiek gewoon mooi. De uren grinden in de hoop die finale table te behalen, het is bijna heroïsch. Mijn probleem is altijd geweest dat ik mtt's speelde met mijn cashgame br. Not the way to go. Mijn avg stake is 10$. Dit is gewoon te hoog, ik heb zeker het gevoel dat ik de meeste 11$ mtt's wel aan kan, vooral in de begin fase, maar mijn spel heeft zonder enige twijfel nog wat serieuze flaws. Ik wil echter wel flink aan mijn spel gaan werken, in de vakantie vooral. Hoe ik dit precies ga doen weet ik nog niet, ik denk dat ik een soort 'potje' maak voor mtt's. Een soort dubbele bankroll dus. Binnen die bankroll wil ik me gewoon aan degelijk brm houden, wat inhoud dat ik me aan 100bi brm wil houden. Hoe ik dit precies ga doen weet ik nog niet, het nadeel is dat ik een potje kan maken van zeg tussen de 2-500$, maar dan gewoon nog steeds geen 'leuke' mtt's kan spelen. Het voelt ook als een stap terug, vooral omdat mijn laatste 100tallen mtt's gewoon vooral 11$'s waren, met af en toe wat 5$'s en ook wat uitschieters naar boven.
Als iemand tips heeft, of zelfs een beter idee hoor ik het graag.
Qua tijdsindeling wil ik 70% van mijn tijd in cashgamen steken, 20% in leren en 10% in mtt's. Dit leren kan zowel mtt als cash gerelateerd zijn. Ik zal na de tentamens een heel plan uitschrijven, voorlopig kan ik er namelijk toch nog niets mee.
Ik ben echt aan het de-toxen haha, heb nu wat scoop tafels van random pro's openstaan, gewoon beetje handen kijken enzo
**EDIT:
Ik gebruik gewoon al mijn ffp voor die mtt side pot, wat betekend dat ik in de vakantie zeker 10$ per dag aan die br kan toevoegen. Daarnaast zet ik dan een begin bedrag neer en knal ik ook mijn Stellar rewards in die pot. A.K.A 100$ stellar + 200$ ffp value + 200 $ van mezelf is toch best leuk niet? Kan dan gewoon 5$'s grinden.
Qua tijdsindeling wil ik 70% van mijn tijd in cashgamen steken, 20% in leren en 10% in mtt's. Dit leren kan zowel mtt als cash gerelateerd zijn. Ik zal na de tentamens een heel plan uitschrijven, voorlopig kan ik er namelijk toch nog niets mee.
Dit zou eigenlijk ook mijn perfecte verhouding zijn :P. Nice dat we juist hetzelfde leuk vinden en aan hetzelfde willen werken, zelfde limiet spelen zelfs etc. We zouden echt beter samen elkaar nog meer helpen, niet? Vaste sweatsessies afspreken, reviews, nieuwe ideëen overleggen...
Ik zou dus ook wel graag wat MTT's spelen, vooral omdat je daar ook eigenlijk maar in 1x veel kan winnen. Enige probleem vind ik dat cashgame en MTT combineren toch niet niks is... Vind het lastig om opeens MTT stuff te gaan lezen/bekijken...
Ja snap ik. Ik heb het voordeel dat ik, voordat ik me op cash focusste, al een jaar aan het rondkloten was en in die tijd 1k+ sngs heb gespeeld, 45 mans, 90 mans, 180 mans, etc.
Grafiek:

= 12% roi.
Heb vroeger ook best veel tijd in het ontwikkelen van mijn sng spel gestoken, maar die ontwikkeling is laatste anderhalf jaar volledig gestagneerd. Ik denk dat als je echt van scratch moet beginnen het erg veel dicipline en overtuiging vraagt. Je moet dan echt weer de basics in, bij wijze van.
Vaste sweatsessies klinkt als een goed plan. We kunnen dan een vast moment in de week uitzoeken ofzo? Persoonlijk ben ik een idealist die ultieme vrijheid nastreeft, dus ik vind het chiller om gewoon 1 (of 2 of 24) keer per week te doen als het voor beide goed uitkomt? Vanaf het moment dat jij klaar bent met je examens kunnen we dit best realiseren. Misschien ook een skype groep maken ofzo?
Nieuwe ideeën kunnen we in onze blogs wel overleggen denk ik
Ik wil sowieso actief worden bij handen evalueren op het forum en aangezien jij net handjudge bent geworden denk ik dat we genoeg meningen in die threads kunnen uitwisselen. Ook hiervoor is skype natuurlijk ideaal, alleen ben ik laatste maand amper online.
Allemaal goede plannen die, met een flinke dosis toeweiding, nog wel eens goed zouden kunnen uitpakken
Dit lees ik nu eens graag :D. Allemaal super motiverend! Hopelijk toont dit alles veel resultaat in augustus.
En dat van 'terug de basics ingaan' is inderdaad hetgene wat me afschrikt. Ik zie wel of ik er tijd in zal steken... Als ik hieraan begin zal het in juli zijn.
(Nice graph btw)
Seems like i survived once again.
Gister zowaar 0 minuten op het forum rondgedwaald. Was best wel verfrissend aan de ene kant, kon me daardoor wel iets beter op mn leerstof focussen.
Vandaag moet dat echter ingehaald worden
Ghehe nee dunno jet, ik ga eerst maar eens even bijslapen, misschien vanmiddag wat spelen, we zullen zien
Een bunch kleine mtt's gespeeld. Echter algauw tot de conclusie gekomen dat ik gewoon te moe ben om te spelen. Maakte bij de laatste paar wat domme foutjes, nu nog 1tje over. Misschien ga ik mijn mtt plan toch maar niet doorzetten. Kleine mtt's zijn ook echt een stuk minder fun
Lol busted met een dikke stack met Ak < JJ. Mtt's zo overdag is echt niets voor mij, dat weet ik wel.
In de hturbo 104e, eerst wordt mijn aj shove gesnapt door AA, toen j8o < aks obv en toen QQ < JT ♠
Na de komende weken ga ik me denk gewoon 100% focussen op cash, denk dat dat me gewoon beter ligt en ik daar ook veel meer in kan bereiken. Mtt's komen wel weer als ik leuk rolled ben.