Goedemorgen! Gister begon de dag vrij goed, uiteindelijk heb ik toch naar resultaten gekeken.. dom dom dom. Vandaag ga ik dat zeker niet doen. Ik ga denk om 1 uur wat nl10 spelen, eerst even goed ontbijten en een hoofdstukje Poker Mindset lezen. Heb ook het gevoel alsof ik de eerste hoofdstukken alweer vergeten ben, dus misschien maar gewoon alles nog een keer lezen
Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Goedemorgen! Gister begon de dag vrij goed, uiteindelijk heb ik toch naar resultaten gekeken.. dom dom dom. Vandaag ga ik dat zeker niet doen. Ik ga denk om 1 uur wat nl10 spelen, eerst even goed ontbijten en een hoofdstukje Poker Mindset lezen. Heb ook het gevoel alsof ik de eerste hoofdstukken alweer vergeten ben, dus misschien maar gewoon alles nog een keer lezen![]()
Je bent niet de enige hoor! Ik had precies hetzelfde, op het begin ging het super lekker, maar als je dan ff verliest (en op tilt gaat, want dat is het gewoon) dan ga je weer resultaat gericht denken, ik denk dat je het gewoon steeds opnieuw moet proberen en dan blijft het vanzelf een keer hangen
Paar interessante handen:
Villain 18/13
Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.10(BB) Replayer
SB ($11.50)
Hero ($13.21)
UTG ($10)
CO ($12.13)
BTN ($10.73)
Dealt to Hero Q♠ Q♥
fold, fold, BTN raises to $0.30, fold, Hero raises to $1, BTN calls $0.70
FLOP ($2.05) 9♣ 9♥ 2♠
Hero bets $1.20, BTN calls $1.20
TURN ($4.45) 9♣ 9♥ 2♠ A♥
Hero bets $2.70, BTN folds
Hero shows Q♠ Q♥
Hero wins $4.25
Imo heeft hij hier geen A in zijn range. Ik zie AK bijna altijd folden op die flop. Hij zal wel jj-kk hebben gehad.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Villain 24/22
4bette mij de hand hiervoor en zocht vaak de confrontatie had ik tijdens de hand opgeschreven
SB ($10.35)
BB ($14.36)
UTG ($10)
UTG+1 ($4.48)
CO ($17.37)
Hero ($10)
Dealt to Hero 9♥ K♥
fold, fold, fold, Hero raises to $0.30, fold, BB raises to $0.90, Hero calls $0.60
FLOP ($1.85) 8♥ 9♣ J♠
BB bets $1.10, Hero calls $1.10
TURN ($4.05) 8♥ 9♣ J♠ 4♥
BB bets $2.68, Hero raises to $8 (AI), BB folds
Hero shows 9♥ K♥
Hero wins $8.99
Ik verwacht dat hij die board niet echt goed zal hitten. Hij zal Ak-AT KQ-Kj (block ik) en nog wat randoms en veel pp 3betten denk ik.
Preflop call ik de kleine 3bet, ik heb positie en verwacht voor de odds te kunnen callen.
De flop si best ok, mist zijn range best wel. Daarnaast kan ik altijd nog steeds premiums reppen later.
Turn is goed, met de history kan ik hier shoven imo.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Villain 28/23 25% fold 2 3bet, 3.7agg
Hero ($24.63)
BB ($11.19)
UTG ($21.15)
UTG+1 ($12.17)
CO ($10)
BTN ($9.95)
Dealt to Hero A♣ Q♥
fold, fold, fold, BTN raises to $0.25, Hero raises to $1, fold, BTN calls $0.75
FLOP ($2.10) A♦ 9♥ J♣
Hero bets $1.40, BTN calls $1.40
TURN ($4.90) A♦ 9♥ J♣ 7♠
Hero checks, BTN bets $2.40, Hero raises to $22.23 (AI), BTN folds
Hero shows A♣ Q♥
Hero wins $9.26
Pre is voor mij een std 3bet daar. De flop is goed. Ik cbet.
De turn is droog. Ik kan hier barelen maar ik verwacht dat ik dan alle slechte azen uit zn range filter en me isoleer tegen Ak of beter. Ik check dus.
Ik verwacht dat villain veel handen behind gaat checken. Ik kan hier een best brede range spelen en was al passief op die tafel. Villain daar in tegen had 4.0 op de turn. Zijn bet komt imo erg floaterig over. Ik heb een A blocker en tevens zie ik hem een hand die in zijn pf range zit hier gewoon behind checken. Alleen voor AJ kan deze play sence maken. JJ kan ook nog natuurlijk.
Prima sessie, leuk gespeeld, plezier gehad. Sowieso een +ev verwacht ik. Denk dat het werkelijke resultaat ongeveer b/e zal zijn. Paar grote potten verloren op het einde namelijk.
Straks misschien nog een sessie.
Zou met QQ ietsje groter doorbetten op de flop en turn gewoon halfpotten om de river te ch/f'en.
K9s is wel een redelijk mooie hand om IP mee te callen, vooral als hij redelijk vaak 3bet en je wat stats op hem hebt postflop. Flop std call en als je op de turn nog een draw erbij krijgt zou ik gewoon weer callen eigenlijk. Wss fold hij zijn valuehands niet en tegen zijn bluffs lig je voor. Als je denkt dat hij zo speelt dat hij overpairs fold omdat je wel sets rept dan is de shove goed maar denk dat dit niet veel gebeurd op NL10
AQ vind ik goed gespeeld tot je shove, je kan ook wel zelf halfpotten op de turn zodat hij Ax nog callt natuurlijk. Begrijp je shove eigenlijk niet zo goed :). Dat is je isoleren tegen beter eigenlijk.
Morgen speel ik denk voor ong. 80$ aan mtt's. Ik denk dat ik gewoon ff dat stort aangezien het mijn br niet echt mag beïnvloeden imo. Ik heb wel bijna een 50$ bonus die ik kan gebruiken en nog wat fp. Oeps i just checkt my cashier...
faal wat is dit moeilijk.
Nahja als ik nog een sessie doe vandaag moet ik die bonus wel clearen.
Na morgen avond voor een tijd lang geen mtt's maar. Daar ga ik me echt aan houden.
De QQ vind ik wel ok gespeeld, hij kan hier best een A in zijn range hebben, ik zou sowieso een turn barrel afvuren om de A te representen. Je veranderd je hand wel in een bluf, maar je zit uit positie dus dat moet wel hier.
De AQ snap ik ook niet helemaal, ik zou hier de turn sowieso nog een keer iets groter als half pot betten om nog value van zijn Ax handen te krijgen en dan kan je op de river kijken of je nog een valuebet plaatst, deze AQ overspeel je hier echt, je hebt alleen toppair, waarom shove je hier, wat zijn je gedachten hier?
Een set en 2 pair callen je hier wel, waar je anders nog tegen kan folden als de turn geraised word of op een riverbet.
Maand
Januari 1705
Februari 793
Maart 187
[x] Fail
Die aq is zeker missplayed, slaat nergens op om te shoven, ik had beter c/c en de river ook c/c kunnen spelen. Ik hoef ook niet te protecten.
Bonus is bijna cleared(98%+), moeilijk om niet in cashier te kijken. Aangezien ik morgen toch mtt's moet spelen is het ook geen optie om de kassa/ banksaldo te vermeiden. Dan maar vanaf maandag niet naar results kijken en komende dagen alleen morgen avond.
Tot morgen!
Jemig, een 11$mm ticket teveel gekocht. Zonde van die 700ffp, volgens mij verdwijnt die ook gewoon aangezien er nog maar 1 zo'n mtt aankomt. Echt stom zeg
Ja, een utg open met q9ss (2bb), vervolgens op mijn shove + 1 caller (bu) nog callen voor je hele stack (hij had 15bb) in de 1+r.
Dat is slecht ja.
beetje mindere run, tot nu toe overal beetje vlak voor itm gebustt, alleen in de big 11 wat eerder. ME nog steeds in.
Jammer, maar t zij zo.
Hahahha dit komt denk vrijwel nooit voor;
Zoom poker; A8 op xx8Ass
Villain callt mijn turn c/r met slechte odds. Turn 8s, hij flush, ik boat.
DIRECT next hand (In zoom) tegen dezelfde villain,
Ik co TT hij 3bet uit sb, ik call.
Flop T78 hij cbet ik raise weer, hij shoved JJ, turn T.
Jammer dat ik nog geen handen kan showen, cus u no believe.
Vergeet niet dat er atm 900 mensen zoom NL10 spelen he haha
ik lach nog steeds hardop, die gast moet echt zn pc hebben gebasht ofzo haha
Oorspronkelijk gepost door Sjors777
begin stack, was beetje kaart dood maar leef weer opAk nu.
Jij 23k ofzo toch?
nog 19k , alles kan nog gebeuren dus