Haha you are totally wrong mate:)
Ik heb wel met je gepraat hihi
Mooi btw dat de net niet resultaten nu wel mooie resultaten worden:), met je sicke grind modus.
oja hint : Hyper-turbo;)
Haha you are totally wrong mate:)
Ik heb wel met je gepraat hihi
Mooi btw dat de net niet resultaten nu wel mooie resultaten worden:), met je sicke grind modus.
oja hint : Hyper-turbo;)
Oh ik dacht dat dat Rene was
Edit, ik was Rene al aan het beschuldigen van een matige nickname (dat het geen lanfear was)
Haha klopt, je trapte er ook wel net iets te heerlijk in om te zeggen dat ik het was hihi
Haha ja, was op dat moment alleen met Arjon en René aan het praten op Skype. Ik zei ook letterlijk, "weet niet of het Rene is, maar zou niet weten wie het anders zou kunnen zijn"
Haha klopt, die hyper-turbotjes zijn wel lachen btw hehe!
heb je btw even toegevoegd op skype;)
Vandaag niet gecashgamed voor de rest, lekker dagje geen poker.
Behalve een best out of 3 challenge met arjonneke, op de 2 cent hyper-turbo's
And guess what! The Triple Crown
BAM!
[23-07-11 21:50:58] Arjon : IK DOE NOOIT MEER CHALLENGES TEGEN JOU
[23-07-11 21:51:00] Arjon : ALLES RIGGED
TILT!
1/4BI up + 0,10 cash in tourney!
BAM!
[X] Hotrun
POKERSTARS IS SO GOD DAMN RIGGED! ik heb niet eens de milestond hand gewonnen:( wat een zieke cooler is dat zeg:S
zo ging mijn graph ook vandaag, en toen BOEM down, ik zie dat jij ook wat boven EV runt ( heb je mij geen suckouts gegeven? :D)
Nah jk, Well done keep it going!!
Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
zo ging mijn graph ook vandaag, en toen BOEM down, ik zie dat jij ook wat boven EV runt ( heb je mij geen suckouts gegeven? :D)Nah jk, Well done keep it going!!
haha ja ik had een keertje KK > AA voor 100bb en QQ>KK voor 50bb dus daar komt die ev line voorbij, maarja volgens mij had ik jou niet te pakken hehe
pffff lekker grafiekje
wel nice comeback
ben btw benieuwd naar die van donderdag!!
Uploaded with ImageShack.us
BOEM, na 350 handjes wist ik dat het hem niet ging worden, epic thursday
Ja daarom was ik dus ook gestopt, omdat je verwachtingen anders werkelijk gaan worden, mn vorige donderdagen zien er namelijk een stuk minder leuk uit:P
Jeej! Arjon heeft even zn luckbox geleend, en effe 3,5BI up uiteindelijk voor vandaag. Not to bad!
nog 8BI, en dan NL25.
Jeej!