Ga naar het forum
Kleine challenge: 4...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Kleine challenge: 48 uur 20k handen

60 Berichten
17 Gebruikers
0 Reacties
1,637 Weergaven
LiquidCity
PokerStrategist

BEGIN: 26 APRIL 14:00 - EIND: 28 APRIL 14:00

Ik ga de komende 48 uur proberen 20k handen op FTP Rush Poker NL5 SH te spelen. Mijn doel is om hiermee te leren geconcentreerd te blijven tijdens lange sessies en langere/meer sessies te leren spelen.

De sessies zullen vaak max. 2 uur duren zodat ik een kleine break kan nemen om even wat te eten/drinken of om naar de wc te gaan.

De challenge is behaald als ik de 20k handen behaal en op een minimale winrate van 2bb/100 zit. Er volgen geen consequenties als ik het echter niet haal.

59 reacties
Wryzeth
PokerStrategist

Awesome challenge! :)

Hoe veel tafels ga je spelen?

Succes man. :)

Arjon
Oldschool Grinder

Staat prima hier hoor, veel succes! :)

odacha
Oldschool Grinder

Succes!
Ik wil ook iets soortgelijks doen, speel je FR of 6max?
Waarom heb je overigens voor dit tijdspan gekozen?

LiquidCity Topicstarter
LiquidCity
PokerStrategist

Ik speel het max. aantal tafels op rush poker (4) NL5 SH. Dat was inderdaad nog niet echt duidelijk.

Ik wilde het eerst één week 50k handen spelen maar dat komt de komende tijd niet zo uit i.v.m. wat feestdagen. De komende twee dagen staat er echter bijna niets op het programma (moet morgen enkel eventjes een uurtje naar school) dus besloot ik er een korte challenge van te maken.

Copymeistrr
PokerStrategist

Dat zijn wel quasi 20u poker op 2 dagen..
Solid! :D

Succes ermee! :)

odacha
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90
Ik speel het max. aantal tafels op rush poker (4) NL5 SH. Dat was inderdaad nog niet echt duidelijk.

Ik wilde het eerst één week 50k handen spelen maar dat komt de komende tijd niet zo uit i.v.m. wat feestdagen. De komende twee dagen staat er echter bijna niets op het programma (moet morgen enkel eventjes een uurtje naar school) dus besloot ik er een korte challenge van te maken.

Okee :) En vanwaar 23:00 tot 23:00? :D

Wryzeth
PokerStrategist

Omdat dat vanaf nu is, stoner. :f_biggrin:

LiquidCity Topicstarter
LiquidCity
PokerStrategist

Haha klopt inderdaad Wry.

Maarrrr, ik stel de challenge met een halve dag(je) uit. Het is nu nog zo heet in mijn kamer dat ik mijn laptop (waarvan de ventilator kapot is en daarmee zelf een enorme hittebron is) liever niet aan heb.

Ik zal de challenge ofwel morgenochtend beginnen, ofwel nadat ik naar school ben geweest. Dus vanaf ~09:00 of ~14:00.

@ Copy: Ja ik verwacht zo'n 16 tot 20 uur zuivere speeltijd kwijt te zijn aan de challenge.

Nu maar slapen zodat ik morgen fris ben. Doordat ik de challenge uitstel krijg ik nog even de tijd om wat meer te schrijven over mijn aanpak.

Pimh112
Poker Player

Leuke challenge, succes!

odacha
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
Omdat dat vanaf nu is, stoner. :f_biggrin:

:f_frown: Kon toch een achterliggende reden zijn erwt

Wryzeth
PokerStrategist

Oja da's waar, hij kon om 23:00 geboren zijn.

:facepalm:

odacha
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
Oja da's waar, hij kon om 23:00 geboren zijn.

:facepalm:

Goeie!

KillBZ
Oldschool Grinder

Moet je lukken toch:) ik heb vandaag 14K handen gespeeld, in ongeveer 10 uur

Succes!:)

LiquidCity Topicstarter
LiquidCity
PokerStrategist

Ik zal over 20 minuutjes beginnen!
@Kill: Het maximaal aantal handen dat ik op een dag heb gespeeld ligt volgens mij op 5k. Dus voor mij wordt het denk ik vrij lastig.

Orodin
PokerStrategist

Leuke challenge!! Ik ga je volgen de komende dagen!

Wel een vraag: je zegt dat je door die challenge wilt leren geconcentreerd te blijven tijdens langere sessies. Maar hoe denk je dat je dat bereikt in 2 dagen grinden? Denk je niet dat je dat beter leert door bijvoorbeeld de lange van je sessie langzaam op de bouwen, of het over een langere tijd uit te smeren? Ook kun je denken aan: hoe uitgerust ben ik als ik ga pokeren? Heb ik voldoende gegeten en gedronken voor die tijd? Die zaken zijn zeker ook van invloed op je concentratievermogen!

Succes in ieder geval! :D

noisecore
Oldschool Grinder

sidebets iemand?

edit: rush nvm.. wil evt wel een sidebet op de 2bb/100 het volume moet wel lukken met wat nolifen :D

succes iig!

LiquidCity Topicstarter
LiquidCity
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Leuke challenge!! Ik ga je volgen de komende dagen!

Wel een vraag: je zegt dat je door die challenge wilt leren geconcentreerd te blijven tijdens langere sessies. Maar hoe denk je dat je dat bereikt in 2 dagen grinden? Denk je niet dat je dat beter leert door bijvoorbeeld de lange van je sessie langzaam op de bouwen, of het over een langere tijd uit te smeren? Ook kun je denken aan: hoe uitgerust ben ik als ik ga pokeren? Heb ik voldoende gegeten en gedronken voor die tijd? Die zaken zijn zeker ook van invloed op je concentratievermogen!

Succes in ieder geval! :D

Ik denk dat jouw opties inderdaad beter zijn, maar ik vind het wel om het op deze manier te doen.

Dat van het eten/drinken was nog een goeie tip die ik na 250 handen las. Ik ben meteen even wat broodjes gaan smeren en heb wat gedronken want ik was dat vergeten te doen. Nu weer verder.

Orodin
PokerStrategist

Da's natuurlijk goed, maar hoge inspanning (zowel fysiek als mentaal) vraagt veel energie. Leg druivensuiker naast je laptop of een banaan, kan ook helpen :).

Op hoeveel zit je nu?

GOGOGO!!

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Da's natuurlijk goed, maar hoge inspanning (zowel fysiek als mentaal) vraagt veel energie. Leg bier naast je laptop of een joint, kan ook helpen :).

Op hoeveel zit je nu?

GOGOGO!!