Goedenavond beste Pokerstrategy leden,
Ik zal me eerst even kort voorstellen, mijn naam is Kwakje en ik kom uit Rotterdam. Vier jaar geleden ben ik voor het eerst gaan pokeren met vrienden en na een tijdje was ik regelmatig te vinden op het internet om te pokeren. Ik heb me nooit echt verdiept in 1 variant eigenlijk heb ik alles wel gespeeld van heads up tot cash games, sng's en MTT toernooien. Soms verloor ik wat en soms won ik wat maar het ging mij meer om de kick van het winnen.
Sinds korte tijd ben ik weer wat aan het pokeren vorige week heb ik $200 gestort en na wat shotjes op de 6max hyper sng's en hyper heads up sng's heb ik mijn bankroll weten te vergroten naar $600. Nu weet ik natuurlijk ook wel dat ik een flink portie geluk heb gehad.. Nu wil ik me eigenlijk echt gaan verdiepen in poker en dan vooral gewoon super goed worden in 1 variant. Ik speel voor het eerst op 888 poker omdat ik denk dat de tegenstanders wat minder sterk zijn als op pokerstars, ik denk niet dat er genoeg traffic is op 888 poker voor de cash games mijn voorkeur gaat dan ook uit naar sng's misschien later MTT toernooitjes. Vind het ook een meer voldaan gevoel geven als je een sng wint dan grinden op de cash tables
Hier start dus mijn zoektocht naar het vinden van de variant waar ik de komende tijd echt goed in wil gaan worden. Graag hoor ik dan ook graag wat jullie voor voor en nadelen van bepaalde varianten en wat het ''beste'' is om mee te beginnen. Maar ook wat na veel inversteren in leren te beaten is op de mid stakes en high stakes. Tips over waar goede guides en strategien te vinden zijn om het spel echt goed te begrijpen zijn meer dan welkom! (eigenlijk alle tips wel)Ik ben bereid om hier dan ook in te investeren en niet mijn tijd te verdoen met slechte filmpjes en slechte en verouderde informatie.
Wat zijn mijn doelen?
- Het spelletje poker +EV kunnen spelen.
- Echt master worden in 1 variant
- Mezelf aan een goed bankroll management houden
- Low stakes beaten, mid stakes beaten, high stakes beaten, WSOP bracelet..
Wie helpt mij?
Wordt vervolgd..
Kwakje