Hey pannenkoek, succes !
Hoop dat de succes snel zullen komen.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Altijd leuk nieuwe blogs en om je vraag te beantwoorden: normaal gesproken laten we oude blogs staan wie weet heeft iemand er ooit nog eens iets aan. Of je moet echt een reden hebben om hem weg te willen?
Ben ook wel benieuwd naar de reden en als je die niet in je blog wilt vertellen kan het ook altijd via PM.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Altijd leuk nieuwe blogs en om je vraag te beantwoorden: normaal gesproken laten we oude blogs staan wie weet heeft iemand er ooit nog eens iets aan. Of je moet echt een reden hebben om hem weg te willen?Ben ook wel benieuwd naar de reden en als je die niet in je blog wilt vertellen kan het ook altijd via PM.
Van mij mag het blog opzicht wel blijven staan. Alleen dacht om alles een beetje schoon te houden dat het beter was deze te verwijderen als die toch niet meer wordt bijgewerkt.
Hopelijk komt er nog wat van om deze week een sessie te spelen. Momenteel beetje grieperig en totaal niet fit.....:f_cry:
Staat niet in weg en wat ik zeg wie weet leert iemand er nog iets van (al is kans klein)
Ook kunnen we dan wel bezig blijven. Dan kunnen we denk ik ruim 90% van alle blogs verwijderen die inactief zijn.
Over het volume van vandaag kunnen we helaas niet klagen.
Niet ontevreden over het resultaat met het aantal toernooien....
0,5 45 SNG T blind vs blind K2s <Ako….. Daarvoor verlies ik halve stack met AQs<Ako flushdraw op flop… beetje tiltie shove
0,5 45 SNG T tegen de bigstack bully eruit A6s<99
0,5 45 SNG T A9s <KK push all in op mijn flushdraw op de flop
0,5 45 SNG T short stack AK<AQ>J7s boat voor AQ
0,5 45 SNG T 97s<Aqo
0,5 180 SNG T AQs < K2s uit de big blinds shove ik de min raise. Instant call en 2 op de river..... unlucky
0,5 45 SNG T AK<22>AJ all in voor 13,5 blinds unlucky
0,5 45 SNG T 99<KT>66 met nog 7 blind call tegen de 66 shove (pre)
0,5 45 SNG T 88<KK ICM bubble aan de FT flop set and runout flush voor KK
0,5 180 SNG T A5s <TT
0,5 45 SNG T AA<Q8s krijgt staight op de river….. Ouch neverlucky
0,5 45 SNG T QJ<JJ
1 90 SNG T unlucky grootste deel stack verloren JJ<66…terug naar 12 blinds… om eruit te gaan met 77<QQ
1 90 SNG T Q7<JJ>A4 met nog 4 blinds shove uit SB… BTN limpt en BB called ook de safe player
1,1 Hyper AT<Q9 blind blind
1,1 BB A6<TT
1,1 Hyper 79s < TT 43 blinds shove into big stack
1,5 45 SNG T out AKs<QQ , met flushdraw vanaf de flop
1,5 45 SNG T blind vs blinds Q9o <A5o
1,5 45 SNG T KJ<AA flushdraw op de flop….
1,5 45 SNG T AT<AK AT shove utg met 9,5 blinds
1,5 45 SNG T 66<Aqo board turned against me 5TT77 ouch…
1,5 6 SNG T A5s>A9s finaly lucky….
1,5 45 SNG T KQ<AA 7 blind shove
1,5 45 SNG T 77<KJ K op de river
1,5 45 SNG T KQ<A2 Q en 2 on the flop…. En de 2 op de river
1,5 45 SNG T AJ < AQ voor de helft van de stack.... laatste 3 blinds J3o<Kq
blind vs blind
1,5 18 SNG T JJ < AQ
2,2 Hot Qjo<AA>88 push vanuit btn met 5 blinds. En SB heeft AA.
Morgenochtend eerst even langs de tandarts en een paar huiselijke taken...
Waarschijnlijk in de middag een nieuwe redelijke sessie....
Let's Go....
Dat zijn inderdaad best veel games. Hopelijk ging alles naar wens bij de tandarts.
Dit weekend nog wel een aantal games gespeeld... en een beetje "beroofd" van dikke cashhhh....
Er was 1 reg tegen wie ik 3x met AK heb geschoven en alle 3 heb verloren tegen zijn lagere Ax
Dat is inderdaad wel jammer. De volgende keer pakt het tegen deze speler vast positief uit.
Afgelopen dagen niet echt veel poker gespeeld.
Wel een aantal MT SnG's slecht 4 tafels per keer. Kon heel moeilijk concentratie vinden... en daarnaast kreeg ik veel badbeats om mijn oren.....
Gisteren in slecht weer 6 MT SNG een leuk resultaat 2de in de 180 players 2.50 turbo....
KTs (spades) verloren tegen A9s (spades).... mijn hand was "dood" op de flop met 2 9's.
Helaas de HU verloren met een 3:1 chiplead.....
Een opstekker was echt dat ik bij de laatste 5 spelers evenveel chips had als de overige 4 bij elkaar
Vandaag weer aantal games gespeeld. Helaas weinig te melden.
2x AA verloren tegen lager pair en suited connectors.
A6s < T7
A4s <JTs met mijn flushdraw op de flop....
Niet echt mijn avond.
Dat is jammer van de bad beats. Al staan de handen er natuurlijk niet volledig bij.
Volgende keer gaat het vast beter.
Dat is jammer van de bad beats. Al staan de handen er natuurlijk niet volledig bij.
Volgende keer gaat het vast beter.
Tjah wat valt er te posten over preflop shoves.....
Oorspronkelijk gepost door Pannekoekk86
Volgende keer gaat het vast beter.Tjah wat valt er te posten over preflop shoves.....
je preflop shoves met 33
Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
Volgende keer gaat het vast beter.Tjah wat valt er te posten over preflop shoves.....
je preflop shoves met 33
![]()
Zat er een 33 shove tegen jouw tussen?
Over pre-flop shoves is inderdaad weinig over te zeggen dan dat je of een te los of te tight speelt met pushen.
Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
je preflop shoves met 33
![]()
Zat er een 33 shove tegen jouw tussen?
tegen mijn AA natuurlijk
Die ga ik vanavond eens even terug opzoeken in de software.
Dat zal voor mij geen shove zijn om over te klagen.... dan zou ik gewoon geluk nodig hebben om te kunnen winnen lol