Ga naar het forum
Let's Go.... Micro ...

Meldingen
Alles wissen

Let's Go.... Micro MTT en Micro MT SNG's

141 Berichten
14 Gebruikers
9 Reacties
12.1 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Met deze stack dynamiek is JTs openen aan de losse kant met zeker 1 stack dat je moet callen als hij all-in gaat. Aangezien er veel re-shove stacks achter je zitten en met 22bb heb je zelf ook weinig ruimte om post-flop te spelen. Als gespeeld zou ik er wel voor gaan met de flush draw. Aangezien je als doel hebt minimaal de finale tafel te halen.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Met deze stacks had ik pre gefold, maar wanneer je hem dan toch wilt spelen, kun je denk ik beter meteen pre all-in wanneer er veel lolspelers zijn.

Aan een tightere tafel open ik hier ook wel klein misschien, maar dat hangt erg af van het toernooi, blindstructuur en eventuele prijssprongen/kans op FT

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Afhankelijk van de tafel en je image (overschat dit ook niet want lol 2$ tourneys) kan je hier openen. Zelf doe ik het ook vaak als ik het gevoel heb dat ik vaak genoeg de blinds en antes ga oppakken. Je moet weten dat dit al een degelijke pot is die je uncontested kan oppakken. Dus af en toe een goede spot kiezen kan geen kwaad. Met 21bb moet je dat echter niet te vaak of te loose gaan zoeken.

Afhankelijk van bovenstaande factoren kan dit dus een open of een fold zijn. Openshoven zou ik hier nooit doen. Veel te veel spelers die je kunnen callen. Blind vs blind ofzo is een ander verhaal.

Eenmaal op de flop fold ik niet meer.

Beantwoorden
Citeren
Pannekoekk86 Topicstarter
Pannekoekk86
PokerStrategist

Tnx all.
Zal toch de volgende keer met mijn relatief "grotere" stack dit soort handen niet meer openen uit deze positie.

Hopelijk kan ik vanavond nog wat handen plaatsen en natuurlijk toernooien spelen.
Inmiddels zit ik ook in een nederlandse skype groep met een aantal leden van hier.

Beantwoorden
Citeren
Pannekoekk86
PokerStrategist

Tjah wat zal ik zeggen van het weekend en MTT....
Zaterdag enkele MTT's gespeeld maar niets waardigs.. Eruit met QQ<AK 100/150 vanaf ITM
Zondag slechts 2 MTT's gespeeld 2.20 Bounty en 3.30 BIG. 1 bounty weten te pakken dat was het enigste resultaat.

Deze week een week met nieuwe ronde en nieuwe kansen.
Ga toch overwegen om ook nog op een paar andere websites (888 en Winamax) te gaan spelen ipv alleen pokerstars.
Laat me jullie ervaring maar horen.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

het kan niet altijd prijs zijn he :)
kan je wel niet verder helpen het nog niet op de andere sites gespeeld :)

Beantwoorden
Citeren
Pannekoekk86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
het kan niet altijd prijs zijn he :)
kan je wel niet verder helpen het nog niet op de andere sites gespeeld :)

Inderdaad kan het niet altijd raak zijn.
Gelukkig met enkele handen cash wel leuk resultaat dit weekend

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als je op deze sites gaat spelen is de variance door de kleinere MTT velden al een verbetering, maar dat is ook het enige wat ik qua MTT's over deze 2 sites weet.

Beantwoorden
Citeren
Pannekoekk86
PokerStrategist

Vanavond maar is een aantal MTT's zelf gespeeld.
Niet de grootste maar toch.

Big1.10 JTs raise/shove op de flop met een pair of Jacks en een flushdraw voor 30 blinds. Villian rivers 2 pair met K5o..
Hot2.20 A6>A7 geen bijzonder toernooi gespeeld. Helaas met nog 8 blinds deze hand verloren.
0.55 Hyper was totaal niet mijn toernooi.... om in eerste instantie te verliezen met AT < AQ villian krijgt de boat op de flop.... om vervolgens 2 handen later weer met AT te verliezen tegen QQ..
Hot 0.55 was de daysaverbij met nog 81 spelers over chipleader met 200K verschil… / chipleader met nog 3 tafels te gaan / JJ < KQs voor grootste deel van mijn stack bij de laatste 17 net na de break om vervolgens te eindigen met 22 <A9o shove met laatste 4 blinds…. 17 out of 3394 :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ik speel nog niet op winamax, maar ga me binnenkort daar ook een accountje aanmaken denk ik. 888 is een prima room, redelijk wat keus en het niveau is lager dan op stars. Zoals SDK zegt zijn er kleinere velden dus de kans op een finale tafel is wat groter. Daar kan je weer motivatie uit putten :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

heheh precies iedereen wil wel eens iet anders of stars ook :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is waar. Al kan de concurrentie nog niet aan de software tippen vind ik.
Als dat ook behoorlijk verbeterd kun je wel een aardige concurrentiestrijd krijgen denk ik.

Beantwoorden
Citeren
Pannekoekk86
PokerStrategist

Toch maar is wat geld gestort op partypoker en 888 poker...
Wat een niveau in het cash gamen van partypoker zeg (om te lachen)...
Heb er een aantal handen opzitten in de zoom variant van partypoker... toch een kleine €30,- up.

Zaterdagavond/nacht staat dan EINDELIJK weer een lange leuke sessie gepland met mijn maat Wazzza....
Heb er zin in hopelijk kunnen we ergens 1 van beide en/of beide een diepe run beleven.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Pannekoekk86
Toch maar is wat geld gestort op partypoker en 888 poker...
Wat een niveau in het cash gamen van partypoker zeg (om te lachen)...
Heb er een aantal handen opzitten in de zoom variant van partypoker... toch een kleine €30,- up.

Zaterdagavond/nacht staat dan EINDELIJK weer een lange leuke sessie gepland met mijn maat Wazzza....
Heb er zin in hopelijk kunnen we ergens 1 van beide en/of beide een diepe run beleven.

succes zowiezo :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Succes vanavond met spelen. Hopelijk wordt het een geslaagde avond voor jullie :gl:

Beantwoorden
Citeren
Pannekoekk86
PokerStrategist

Het was een zeer leuke zaterdagavond in meerdere opzichten.

Af en toe samen met mijn maatje een discussie over een hand. Hoe zou jij die spelen, wat denk jij dat die heeft etc… (zeer leerzaam)
Nadat we een kleine 3 uur onderweg waren begonnen de eerste cashes toch binnen te komen in de wat kleinere MTT’s.

Na een aantal uren pokeren, hapjes, redbull en enkele biertjes verder ging mijn maat rond 02.00 / 02.30 toch richting huis.:f_drink:

Na zelf aantal cashes te hebben gehaald. Ook mijn eerste ticket binnen gesleept in een partypoker toernooi. Ingeschreven met $1,10 voor de flyingdutchmann toernooi van zaterdag avond. Uiteindelijk 10de geworden wat goed was voor een $5.50 ticket. :f_biggrin:

Zelf had ik me om 22.30 toch nog ingeschreven voor de Bounty Builder $2,20 met de verstanden dat we er nog wel een paar uur zouden zitten… die paar uur zou ik toch dik gaan halen.
Op een gegeven moment keek ik boven de laptop uit en dacht staat daar nu een auto met de lichten in de huiskamer te schijnen… oh nee de zon komt op. :f_confused:
Het werd voor mij de eerste grote MTT FT. Ja echt mijn eerste….:f_love: :wtf: :banana:
Ik ging als plek 6/9 naar de FT (redelijk onder avg.)…. Mijn eerste hand aan de FT speelde ik direct en was bang gelijk broke te gaan met een pre 3-bet met mijn AQs… helaas legde de bigstack weg tegen mijn 3 bet.
Uit eindelijk ben ik als 7de geëindigd. Nadat ik jammer genoeg niet meer de variance aan mijn zijde had. Ik shove mijn SB (op dit moment was ik 6de) tegen de BB (dit was de enigste stack die ik nog domineerde). Helaas hiel mijn J7o geen stand tegen zijn 22.
Op de flop hit ik mijn J op de turn mijn 7 en op de river was het geen Aas maar de 2… so unlucky. :f_eek: :censored:
Om de volgende hand mijn AQo the shoven met nog 4 blinds. Hierdoor word ik gecalled door de bigstack…. Met zijn A3….. helaas voor mij was dit ook so unlucky, omdat hij zijn 3 hit op de flop. :spit:
Al met al een zeer leuk resultaat om als 7de van de 8.042 spelers te eindigen en de nodige bounty’s te hebben gescoord.

Zondag stond dus in het teken van slapen, quality time met mijn vrouw en kind en paar cash handjes spelen.

P.S. maatje het was zeker geslaagd. Laten we het einde van de maand of begin mei nog is doen.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

wel mooi dat je je FT hebt gehaald, spijtig van de tegenslag daar natuurlijk. Al mag je er toch wel een goed gevoel aan overhouden , uit zo'n groot field zo ver geraken super!
waar wonen jullie eigenlijk?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooi gedaan inderdaad. dat zal vast een mooie cash hebben opgeleverd dat we voor de https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=1112011#post1112011 kunnen gebruiken als jij dat zou willen natuurlijk.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16
PokerStrategist

Yooooo maat :f_drink:

Was zeker een geslaagd avondje ouwe ! Lijkt me een goed idee om dit tegen het einde van de maand te herhalen of begin mei ;) Net was je uitkomt maat (Y)

FT met zo grote veld is zeker een mooie prestatie maat ;) helaas dat je op het einde net niet kan door donderen naar het grote geld ! maar goed dat gaat je zeker nog wel lukken ! :f_thumbsup:

Goodluck als je vanavond nog gaat spelen :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Mag je zeker trots op zijn, ga zo door!!

Beantwoorden
Citeren