Alle beetjes helpen inderdaad, maar ik ga niet met bv T6u spelen omdat ik die T nog moet hebben.
Als ik de kaart niet vol krijg probeer ik het op de volgende kaart.
Wauw Wauw Wauw.....
Wat is me net overkomen.... Een ticket voor het $215,-powerfest op partypoker gewonnen.
En dat met een hele investering van $0,03 (ja inderdaad 3 fucking cent).....:f_cool:
Amazing.... op naar zondag....:f_biggrin:
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Tof zeg! Nu hopen op een nette cash.
Oorspronkelijk gepost door Wimf71
Pannekoek Moneymaker ♠_thumbsup:
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Mooi gedaan en veel succes alvast voor het toernooi![]()
![]()
Tnx allemaal. Heb zelf besloten om de hulp van ook een vriend in te schakelen. Hierdoor gaan we zondag samen spelen.... 2 weten tenslotte meer dan 1....
En de ROI zou geweldig zijn al zouden we een mincash halen...
De uiteindelijke update gaat nog wel komen.... wat de uitkomst ook zal zijn.
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Lekkerrrrr!!!!Veel succes komende zondag. Ik hoop dat je een mooie ship maakt
![]()
tnx
Maandag morgen met een fikse kater.... wat een super leuk toernooi moest worden eindigde in een domper.... maar wel een hele ervaring rijker.
Eerste uur overleefd met ongeveer 2K boven starting stack... even opgelopen naar 61K.. helaas weer een groot deel verloren, omdat KK gefold moest worden op de river.
Tweede uur door het oppakken van diverse kleine potjes opgelopen naar de 60K.
Derde uur werd het actie uur.. na 2 uur toch voorzichtig boven avg. te lopen.. kwam er in het 3de uur toch echt een nice double naar een stack van 100K. De KK hield stand tegen 88.
Vierde uur Het vierde uur was het laatste uur van de late reg. uiteindelijk is er in dit uur weinig gebeurt en eindigde het vierde uur met een 100/110K stack wat goed was voor ongeveer 30 blinds...
Vijfde uur Dit bleek het action hour te worden. Dit uur moet er echt gedubbeld gaan worden om ITM te raken.
in het laatste half uur van dit uur zou alle actie gebeuren. Er werd een A4o gefold tegen een 8BB shove van de BTN.
Volgende ronde op UTG+1 is er dan eindelijk de hand die hopelijk tot een double moet gaan leiden... De rockets (AA).... helaas werd de 2.2x raise door niemand gecalld en/of ge3-bet...
In de volgende rond komt er dan UTG TT hierop volgt een raise van 2.5x. En uiteindelijk een call uit de BB.
Vervolgens komt het board 379
er check door de BB er volgt een 74% pot bet vanuit me.... waarop de BB callt.
Op de Turn komt er een 8 bij (3798 board).. check door de BB... maak een 52% pot bet en de BB shoves... dit werd een instant call. En de BB showed 76..... wauw nog steeds gewoon voor :f_cool:. Zou het dan echt gaan gebeuren...
Helaas had partypoker er andere gedachten over..... op de river kreeg villian nog een 7....
waardoor het eindstation dus was 1035/42xx. Dit was zeer jammer 600 plekken kregen betaald.
Achteraf gezien natuurlijk geen verkeerd resultaat in het eerste $215,- BI toernooi ever... en dat voor een kwalificatie van $0,03. Het is wel goed geweest dat ik van een aantal van mij Skype pokervrienden zeer positieve reacties kreeg. Je bent op de goede weg. Lekker ver gekomen in zo een groot toernooi etc.etc.
Uiteindelijk valt de kater en de domper natuurlijk wel mee.... het is slecht $0,03 wat er verloren is.
Maar vanuit het competitie gevoel en de hand waarmee je erin gaat is het zeker balen om te verliezen.
Denk dat het kansen bied voor de komende weken/maanden voor de MTT's welke we nog gaan spelen.
Hopelijk zijn er nog wat leuke resultaten dit weekend gekomen bij de overige leden van het Forum..
Succes voor komende week allemaal.
Dat is mooi dat je er veel van geleerd hebt. Hopelijk als je weer kwalificeert voor zo'n toernooi dat je dan wel in het geld mag komen.
is zowiezo wel leuk te weten dat je daar niet naar het kastje van de muur gespeeld wordt denk ik. Blijft kut dat hij zijn paar outs hit. Maar voor 3 cent toch wel een geweldige ervaring!
Er zullen denk ik wel meer zijn die zich zo hadden gekwalificeerd en dat zal het niveau van het toernooi in de breedte zwakker maken over het algemeen.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Er zullen denk ik wel meer zijn die zich zo hadden gekwalificeerd en dat zal het niveau van het toernooi in de breedte zwakker maken over het algemeen.
Dat is bij elk toernooi zo, je kan je ook voor 5$ kwalificeren voor een 1K$ SCOOP, is dat field soft? Allesbehalve. Het veld is idd zwakker dan een random big 215 op maandagmorgen, daarin heb je gelijk maar niet in dergelijke mate dat opeens een noemenswaardig percentage van het veld microstakes grinders zijn.
't Is gewoon zeer jammer dat je in een BI die je normaal van je leven niet zou spelen op zo'n manier bust, veel meer valt er niet over te zeggen. Denk niet dat Pannekoek verwachtte een edge te hebben in dit toernooi en dat maakt ook totaal niet uit als je je plaatst voor 3 cent.
Dat ie niet van het kastje naar de muur werd gespeeld kan je ook totaal niet afleiden uit zijn post tbh, ik heb geen enkele hand gezien waarin ie een gekke c/r bluff op flop doet en dan gaat lopen barrelen omdat ie God weet welke read heeft. Maar once again, dat is niet meer als normaal. Als je zo'n toernooi speelt en je bent dat niet gewoon is het beste wat je kan doen tight agressive poker spelen en geduldig wachten op de handen die je normaal veel chips opleveren en dan hopen dat ze dat nu ook doen. Ook omdat je niet kan weten hoe zo'n toernooi werkt, hoe sterk het avg field is, wie zijn de fish die zich plaatste en wie zijn de regs, ...
Ik denk dat Pannekoek de skills die hij heeft perfect heeft ingezet, jammer dat zijn run minder was maar at the end of the day is dit een toernooi als een ander en houdt de software er geen rekening mee dat dit voor pannekoek een onetimer was.
Jammer dat het zo afliep, maar ik denk zeker een ervaring rijker en wat dat niet halen betreft: er zijn dus nog tig K spelers meer die het niet gehaald hebben en dat zijn echt niet allemaal guppy's.
Dat het maar $0.03 'kost' is mooi meegenomen -beetje MGT-achtig- maar feitelijk was het gewoon een mooie $215 shot op echte results. Moet kunnen en zeker wanneer het winst is, maar het blijft $215
Volgende keer beter
De afgelopen 10 dagen je bedoeld inmiddels 16 dagen....
Heb wel wat poker gespeeld maar voornamelijk cash..
Helaas weinig tot geen tijd gehad mijn blog te updaten.
Vorige week is ook mijn vrouw bevallen van ons 2de kindje dus poker staat allemaal wat lager op de prioriteiten lijst...
Daarnaast ben ik aan het wachten op een bevestiging van Partypoker over prijs die ik schijn te hebben gewonnen.....:f_cool:
Wauw gefeliciteerd met jullie 2de kindje!:f_cool: Dat is toch mooier dan een finale tafel!