DB op de cashgames, word nog leuk. succes bart !
Gaaf zo'n videoblog!
van plan om het in de zomer ook te gaan proberen, maar dan mostly met session reviews enzo
zou je de wekelijkse video-update ook hier kunnen plaatsen? heb zelf geen facebook
Goodluck iig!
Hey Bart,
Erg leuk dat je in 2015 meer wilt communiceren met volgers via Facebook en dergelijke. Is het een idee om misschien af en toe te streamen op Twitch. Er zijn de laatste tijd steeds meer pokerspelers die dat doen en ik vind dat zelf altijd wel leuk om te volgen. Je kan er ook nog een zakcentje mee verdienen door het afspelen van commercials en via subscribers.
Hoi,
Opzich nu nog niet echt plannen om te streamen. Lijkt me niet chill afgeleid te worden tijdens de grind. Maar wie weet komt dat ooit nog
Oorspronkelijk gepost door drdavy
Waar blijven de podcasts, altijd fijn onder de grind random gepraat te horen.
+1 en ben ook wel benieuwd hoe je eerste podcast je zal bevallen.
Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Komt zsmhebben elkaar een paar keer misgelopen
Hoe staat het ermee?
ineens razend enthousiast over de plannen maar vervolgens zakt de boel in gelijk een mislukte pudding.... geen updates nada
Als je gewoon goed leest, zei ik dat ik juist een stuk minder actief wordt op fora en uit mezelf in ieder geval niet snel meer post, op vragen probeer ik gewoon te reageren. Maar het hele punt was dat ik het naar FB over zou doen, als je dat dan besluit verder niet te volgen is dat uiteraard ook prima.