Ondertussen ben ik ook nog een tourney aan het spelen op Titan.
* Niet echt veel handen gehad. Afgeblind tot 1k in het 50/100 lvl. Dan een pot met 3 limpers waar ik vanop de BB met 4:d 4:s shove. Smallblind called & draait J:c 9:h open (WTF?). Nujah, hand bleef staan dus ty fish!
* Dan een pot met een min raise UTG+1 naar 320 met 2 callers. Ik zit alweer op de BB met J:h J:s & ik speel net geen 2k in het 80/160 lvl. Ik trap het er gewoon in omdat ik eigenlijk gewoon of wil dubbelen of gewoon wil busten en wat gaan cashgamen. UTG+1 snapcalled *slik*... andere 2 folden gelukkig. UTG+1: A:c 7:h... Heb weer zoiets van WTF gast? Najah, flop komt 2:d 3:h J:c & ik dubbel.
* Paar handen later raise ik met K:d Q:s. Dezelfde gast van vorige hand called... flop komt Q:c 6:h 4:s. Ik bet uit voor 2/3 pot. Hij min-raised, ik denk dat hij gewoon op tilt is of gewoon uberhaupt een slechte speler is & daar evengoed QJ kan hebben of helemaal niks. Ik shove, hij called... A:h 9:h. Board doet niks raar meer & ik verdubbel opnieuw.
* Niet veel daarna naar een andere tafel verplaats nu. 2 kleine potjes opgepakt met A:c Q:c & meteen hand daarna met A:c K:c. Na een paar orbits krijg ik T:h T:c UTG. Ik raise 3BB... CO called. Flop is 5:h 3:h T:d. CO donked :D. Ik denk effe na, wil callen maar besluit dan toch vrij groot te raisen, hij shoved!!! ik snapcall. Hij draait T:s K:d open. Tja, cooler maar die gast heeft helemaal geen zaken in die hand imo.
* Meteen de volgende hand: Een shorty UTG+1 raised naar 1k in 125/250 lvl. De chipleader aan tafel flat, en ik reraise naar 3k met AK op de BB. Shorty shoved voor 6.5k zoals ik verwacht had... maar dan called die chipleader plots ook. Ik call om de flop te zien maar hit niet, pot wordt naar de river gechecked en board blanked voor mij. Villain bet nog wel uit op river T:h maar ik fold natuurlijk. Krijgen wel een showdown omdat shorty al all-in stond. Shorty had ook AK, chipleader had TT :/. Gelukkig dus niet geshoved pre-flop :p.
* Momenteel weer van tafel verplaatst. Ik speel 15k... nog 120/843 mensen erin. Top 100 ITM. Ik sta momenteel ~20ste, dus ik ga gewoon rustig blijven spelen