Ga naar het forum
Loco pokers away

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Loco pokers away

140 Berichten
23 Gebruikers
0 Reacties
2,978 Weergaven
Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Ondertussen ben ik ook nog een tourney aan het spelen op Titan.

* Niet echt veel handen gehad. Afgeblind tot 1k in het 50/100 lvl. Dan een pot met 3 limpers waar ik vanop de BB met 4:d 4:s shove. Smallblind called & draait J:c 9:h open (WTF?). Nujah, hand bleef staan dus ty fish!

* Dan een pot met een min raise UTG+1 naar 320 met 2 callers. Ik zit alweer op de BB met J:h J:s & ik speel net geen 2k in het 80/160 lvl. Ik trap het er gewoon in omdat ik eigenlijk gewoon of wil dubbelen of gewoon wil busten en wat gaan cashgamen. UTG+1 snapcalled *slik*... andere 2 folden gelukkig. UTG+1: A:c 7:h... Heb weer zoiets van WTF gast? Najah, flop komt 2:d 3:h J:c & ik dubbel.

* Paar handen later raise ik met K:d Q:s. Dezelfde gast van vorige hand called... flop komt Q:c 6:h 4:s. Ik bet uit voor 2/3 pot. Hij min-raised, ik denk dat hij gewoon op tilt is of gewoon uberhaupt een slechte speler is & daar evengoed QJ kan hebben of helemaal niks. Ik shove, hij called... A:h 9:h. Board doet niks raar meer & ik verdubbel opnieuw.

* Niet veel daarna naar een andere tafel verplaats nu. 2 kleine potjes opgepakt met A:c Q:c & meteen hand daarna met A:c K:c. Na een paar orbits krijg ik T:h T:c UTG. Ik raise 3BB... CO called. Flop is 5:h 3:h T:d. CO donked :D. Ik denk effe na, wil callen maar besluit dan toch vrij groot te raisen, hij shoved!!! ik snapcall. Hij draait T:s K:d open. Tja, cooler maar die gast heeft helemaal geen zaken in die hand imo.

* Meteen de volgende hand: Een shorty UTG+1 raised naar 1k in 125/250 lvl. De chipleader aan tafel flat, en ik reraise naar 3k met AK op de BB. Shorty shoved voor 6.5k zoals ik verwacht had... maar dan called die chipleader plots ook. Ik call om de flop te zien maar hit niet, pot wordt naar de river gechecked en board blanked voor mij. Villain bet nog wel uit op river T:h maar ik fold natuurlijk. Krijgen wel een showdown omdat shorty al all-in stond. Shorty had ook AK, chipleader had TT :/. Gelukkig dus niet geshoved pre-flop :p.

* Momenteel weer van tafel verplaatst. Ik speel 15k... nog 120/843 mensen erin. Top 100 ITM. Ik sta momenteel ~20ste, dus ik ga gewoon rustig blijven spelen :)

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

* ITM. Wel wat afgezakt terug naar 11k. Wordt net rond gefold. Ik zit op de button met K:h Q:d. Ik raise naar 1500 maar SB shoved voor 8k. Met men 12k denk ik niet dat ik daar moet gaan callen omdat ik liever niet flip voor 2/3 van men stack als ik nog 23BB's heb.

En busto... geen handen meer gekregen. Ik open-shove met KQo van de SB... zelfde speler die daarnet re-stealde called nu voor zen halve stack met A:h T:h. Vindt ik toch wel erg loose, ik heb geen hand gespeeld laatste paar orbits, men image is daar echt wel tight dus men range is daar eigenlijk iets AJ+ of iets 88+ achtig & natuurlijk KQ maar dan ligt hij toch heel erg vaak achter... nujah board blanked volledig & hij wint met A high.

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Play hand
$0.02/$0.04 No-Limit Hold'em (4 handed)
[tg]BU$5.24:///////;SB$3.20:///////;BB(Hero)$9.58:///////;CO$5.12:///////;[/tg]Preflop: Hero is BB with 4:d, 5:h.
2 folds, SB calls $0.02, Hero checks.

Flop: ($0.08) 2:d, Q:s, 6:c (2 players)
SB checks, Hero checks.

Turn: ($0.08) 8:s (2 players)
SB checks, Hero checks.

River: ($0.08) 3:d (2 players)
SB bets $0.20, Hero raises to $0.68, SB raises to $1.16, Hero raises to $3.56, SB calls $2.00(All-In).

Final Pot: $6.80.
SB shows three of a kind, sixs (6:d 6:s)
Hero wins with a straight, six high (4:d 5:h).

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Vandaag nog effe een uur gespeeld terwijl "mijn coach" mee keek.
Heb natuurlijk geen hand gekregen... T_T. Dan nadat hij zelf nog wat ging grinden kwam ik natuurlijk van de ene in de andere spot terecht :p. FML

Was uiteindelijk best wel een goeie dag :D, kreeg op het goeie moment de kaarten om een paar dikke vissen aan de haak te slaan. Die hand in men vorige post waar men geriverde straight wordt afbetaald door een geflopte set was nog maar het topje. Ik had 2 orbits eerder ook die zelfde gast zen Azen gekraakt met KQs :D
Nujah, hij moet maar normaal raisen pre-flop. Als hij daar naar 48c 3bet zoals normale mensen call ik daar nooit en komt hij dus ook niet in deze kut situatie terecht.

$0.02/$0.04 No-Limit Hold'em (4 handed)
[tg]BU$5.36:///////;SB$3.87:///////;BB$8.12:///////;CO(Hero)$5.00:///////;[/tg]Preflop: Hero is CO with K:s, Q:s.
Hero raises to $0.16, 2 folds, BB raises to $0.28, Hero calls $0.12.

Flop: ($0.58) J:h, 6:d, K:c (2 players)
BB bets $0.40, Hero calls $0.40.

Turn: ($1.38) Q:h (2 players)
BB bets $0.44, Hero raises to $1.98, BB calls $1.54.

River: ($5.34) 2:d (2 players)
BB checks, Hero raises to $2.34, BB calls $2.34.

Final Pot: $10.02.
BB shows a pair of aces (A:s A:c)
Hero wins with two pairs, kings and queens (K:s Q:s).

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

De vis zijn weer in grote getale aanwezig op de NL5 SH tables op PartyPoker :D.

Werd eerst nog afgestacked 20 handen in de sessie door een cooler. Top two pair vs set maar ondertussen +3BI's 280 handen ver in de sessie :D.

[x] running hot

EDIT: Zo, 500 handen gespeeld, +-1.5 uur. +4.5BI's. Effe Pizza maken voor vanavond en daarna de tafels nog wat verder aanstampen :D

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Net nog 700 handen gespeeld... "maar" breakeven door onder andere set over set & 2 keer koningen die ik telkens op de river moet afgooien op een 4 card flush board en Azen die gekraakt worden door AQ in een blind battle PFAI, tja standard & het was gelukkig maar een shortstack dus liever hier verliezen dan tegen een full stack ;D. Toch een mooie dag, +4.5 BI's op 1200 hands is en blijft gewoon goed imo.

Toch nog effe een paar handen die ik jullie niet wil onthouden... ik lag alvast een paar keer naast mijn stoel van het lachen vandaag :D :D :D :D :D :f_love: (Ik ga vanaf nu Blowkonijn mode met smilies, wordt ik super happy van IRL :D)

Preflop: Hero is BU with 7:d, 7:h.
3 folds, Hero raises to $0.16, SB raises to $0.28, BB folds, Hero calls $0.12.

Flop: ($0.60) 4:d, 7:c, Q:s (2 players)
SB bets $0.57, Hero calls $0.57.

Turn: ($1.74) T:h (2 players)
SB bets $1.66, Hero calls $1.66.

River: ($5.06) 3:d (2 players)
SB raises to $3.26(All-In), Hero calls $3.26.

Final Pot: $11.58.
SB shows high card ace (A:d K:d)
Hero wins with three of a kind, sevens (7:d 7:h).

DONKAMENTS LOL

--------------------------------------------------

Preflop: Hero is CO with J:h, Q:s.
MP2 calls $0.04, MP3 folds, Hero raises to $0.2, 2 folds, BB calls $0.16, MP2 folds.

Flop: ($0.46) 7:s, Q:h, Q:d (2 players)
BB checks, Hero bets $0.33, BB raises to $1, Hero calls $0.67.

Turn: ($2.46) T:c (2 players)
BB checks, Hero bets $1.75, BB raises to $3.8(All-In), Hero calls $2.05.

River: ($10.06) 4:s (2 players)

Final Pot: $10.06.
BB shows a pair of queens (9:d J:s)
Hero wins with three of a kind, queens (J:h Q:s).

OESD is good enough! Gamble zegt ie... hij heeft hier 18% equity xD
Ik snap ook niet dat hij dit hier doet... het is toch OVERDUIDELIJK dat ik daar die vrouwen gehit heb dus Fold Equity is 0.00. Maarja
:f_love:

Preflop: Hero is CO with 7:h, 7:c.
MP3 posts deadblind, MP2 raises to $0.2, MP3 calls $0.16, Hero calls $0.20, BU calls $0.20, 2 folds.

Flop: ($0.86) K:s, 7:d, T:h (4 players)
MP2 bets $1.76, MP3 calls $1.76, Hero raises to $4.97(All-In), BU folds, MP2 folds, MP3 calls $3.04(All-In).

Turn: ($12.39) 3:d (2 players)

River: ($12.39) Q:s (2 players)

Final Pot: $12.39.
MP3 shows high card king (9:h 8:s)
Hero wins with three of a kind, sevens (7:h 7:c).

Denk dat deze villain in de leer was gegaan bij die kerel uit de vorige hand... OESD, ongelooflijk zo'n dingen.
Geweldige flop natuurlijk en dan zie je die UTG speler plots 2*pot betten & nog een call krijgen ook, insta-super-snap-shove! :D SHIP IT!
Natuurlijk is MP3 commited nadat ik shove. Hij krijgt daar de goeie odds om de laatste $3 ook nog naar het midden te schuiven maar wat hij daar eerst die overbet gaat callen van die UTG speler is mij een absoluut raadsel.

77 was dus duidelijk wel de hand die het vandaag erg goed deed voor mij :D, 2 grootste potten van de dag:

Nog effe men Shorthanded graph tot dusver:

Ik merk wel dat die SH coaching die ik heb gekregen echt wel helpt. Ik voel me echt wel goed in men vel als ik 6max speel nu, dat was een week geleden nog heel anders. Men post flop is toch meteen een stuk meer solid denk ik.
Ik speel nog altijd net iets te tight pre-flop wel. PFR tussen 12% & 15%, doel is van op termijn zoieso richting de 17-18% te gaan. Hoewel het misschien beter is van op NL5 iets tigther te spelen & gewoon keihard te valuebetten als je hit zoals ik nu bezig ben. Hangt ook allemaal een beetje van de tafel af.

Zo, effe nog een filmpje opzetten denk ik. Hopelijk kan ik deze lijn de volgende dagen doortrekken dan zit ik tegen volgende week terug op NL10 te spelen.

Partypoker BR: $112.90

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Exact een uur gespeeld... 380 hands => +3BI's. Why oh why heb ik een ganse maand het haar uit mijn hoofd getrokken en toch volhard in SSS?
NL5 SH is like taking candy from a baby :D

Preflop: Hero is BU with Q:s, K:s.
2 folds, Hero raises to $0.16, SB calls $0.14, BB folds.

Flop: ($0.36) 5:s, Q:h, 7:h (2 players)
SB checks, Hero bets $0.30, SB raises to $1, Hero calls $0.70.

Turn: ($2.36) 7:s (2 players)
SB bets $3.00, Hero raises to $3.99(All-In), SB calls $0.99.

River: ($10.34) J:c (2 players)

Final Pot: $10.34.
SB shows a pair of sevens (4:c 3:c)
Hero wins with two pairs, queens and sevens (Q:s K:s).

Op de turn heeft hij net geen 7% equity over :D. Hmm, jop dit is wel een goeie plaats om 125% pot te betten! :f_love: Ik ga men hand daar echt nooit meer weg leggen met TPSK + 2nd nuts flush draw.
Straights zijn blijkbaar genoeg voor mensen om het erin te schoppen. Zelfs met een gutshot... terwijl hij hier eigenlijk geen 6:h en 6:s wil zien vallen...

Het is en blijft echt ongelooflijk voor mij om te zien waarmee mensen mijn handen afbetalen. Ik heb helemaal geen Azen nodig, Azen staan momenteel zelfs maar op de 7de plaats voor $/hand & pas 12 voor overall profit...

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Ok, dat over geen Azen nodig hebben... dat was niet helemaal waar
Raise - min-re-raise - Re-raise - another min re-raise - "SHIP IT!" :D :D :D

Preflop: Hero is CO with A:s, A:c.
MP2 calls $0.04, MP3 folds, Hero raises to $0.2, BU raises to $0.36, 3 folds, Hero raises to $1, BU raises to $1.64, Hero raises to $6.67(All-In), BU calls $3.44.

Board: ($11.85) 3:c Q:s 5:d | A:d | 4:d(2 players)

Final Pot: $11.85.
BU shows two pairs, aces and fives (5:h A:h)
Hero wins with three of a kind, aces (A:s A:c).

Deze was ook leuk:
[ ] Limping Aces is a good idea

Preflop: Hero is BB with 9:d, J:h.
MP3 calls $0.04, 3 folds, Hero checks.

Flop: ($0.10) T:h, Q:s, 8:h (2 players)
Hero bets $0.07, MP3 calls $0.07.

Turn: ($0.24) 3:s (2 players)
Hero bets $0.20, MP3 raises to $0.4, Hero raises to $1.07, MP3 raises to $3.44(All-In), Hero calls $2.37.

River: ($7.12) T:c (2 players)

Final Pot: $7.12.
MP3 shows two pairs, aces and tens (A:c A:h)
Hero wins with a straight, queen high (9:d J:h).

Partypoker BR: $134.53

Het gaat hard. Laatste 3 dagen ~3400 handen gespeeld, +12BI's. Ik run waarschijnlijk wel boven EV want elke keer als het geld in het midden ligt met 80-90% equity tegen weer eens een fish zen OESD of zelfs maar een gutshot blijven mijn handen wel gewoon staan op dit moment... of ik zit gewoon zo lekker te spelen dat ik na 2 handen alweer ben vergeten dat ik net tegen een lelijke suckout aanliep.
Op een bepaald moment zullen de suckouts wel eens komen op die plaatsen I guess. Maar goed, als je natuurlijk van die pay-off wizards hebt zoals die gast met zen A5s AIPF dan voel je de suckouts niet eens + BRM helpt natuurlijk ook :)

Het kan zijn dat ik al een shot NL10 speel eens men BR de $150 bereikt. Maar zoals ik me nu voel denk ik van niet. Het loopt momenteel gewoon zo lekker dat ik liever rustig die extra paar dagen nog NL5 blijf spelen & dan gewoon upmoven eens men bankroll de $200 hit. Dat is waarschijnlijk nog vrij nipt kwa strict BRM maar voor micro stakes moet 20BI's ruim voldoende zijn.

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Hand of the day :D

Preflop: Hero is MP3 with 6:d, 9:d.
MP2 raises to $0.08, Hero calls $0.08, CO calls $0.08, BU raises to $0.12, 2 folds, MP2 calls $0.04, Hero calls $0.04, CO calls $0.04.

Flop: ($0.54) 8:d, 5:c, 7:s (4 players) (NUTS!!! :D)
MP2 checks, Hero bets $0.39, CO folds, BU calls $0.39, MP2 calls $0.39.

Turn: ($1.71) 3:c (3 players)
MP2 checks, Hero bets $1.20, BU calls $1.20, MP2 folds.

River: ($4.11) T:s (2 players)
Hero bets $2.20, BU raises to $3.81, Hero calls $1.61.

Final Pot: $11.73.
BU shows a pair of nines (9:h 9:c)
Hero wins with a straight, ten high (6:d 9:d).

Die shove op de river van em is wel erg optimitisch :D :D:D

Vanmiddag 650 hands gespeeld... kreeg niet echt een voet aan grond. Uiteindelijk was de schade wel beperkt & verloor ik maar 1BI.
Nu net nog wel een sessie van een kleine 500 handen afgesloten op +2BI's.
Ook nog een promotion hand gecomplete met een pair ($3 hell yeah) maar dan ook weer "$1k Gtd Speed" & "$8k Gtd Speed Rebuy" gespeeld zonder succes. Bankroll ongeveer status quo dus.

Ook besloten om zoieso niet voor ik $200 hit up te moven naar NL10. Doel is tegen het einde van de maand NL10 te spelen. Stiekem hoop ik natuurlijk al komende week ergens al te kunnen upmoven maar ik snap ook wel dat ik wss niet aan +4BI's/dag zal blijven runnen.

Partypoker BR: $136.55

jessie35555
Oldschool Grinder

Ik heb je blog voor een deel doorgelezen en zie dat het bij jou ook goed gaat en je op weg bent naar NL10. Ik speel nog regelmatig op Party, dus wie weet kom ik je daar inderdaad wel tegen. Is jouw nick daar ook Mstlc? Ik speel nu wel iets vaker op Mansion en daar gaat het ook beter (meer fish of juist minder, ik weet het niet?). Maar op Party gaat het ook niet slecht.

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Speel onder Mastrlc op PartyPoker omdat men nick hier al in gebruik was... weird want wie is er nu nog zo fucked up van met zo'n nick te komen? :/

Erg swingy dag gehad gisteren. Had zowat het gevoel dat niks werkte, ik hitte niks. En als ik wel iets hitte op de flop dan ging het wel fout op de river. Zat ook niet echt goed te spelen, toch wel paar fouten gemaakt links & rechts maar ook gewoon paar coolers. QQ vs KK PFAI, set over set, top two pair vs top set... tikt bij

Vrij vroeg gestopt op de avond gisteren eigenlijk, gewoon omdat ik voelde dat ik op tilt aan het gaan was. Vandaag weer wel terug gespeeld natuurlijk. 1900 handen vandaag zelfs. 1ste sessie van 640 handen ook weer niet zo geweldig. 2 grote potten geshipt, maar dan ook een paar kleinere potjes verloren dus kwa net break even uit.

Vanavond daarentegen... sick gewoon, een ander woord is er niet voor. 1250 handen... tijdens de eerste helft hitte ik echt alles wat ik moest hitten, ongelooflijk gewoon. Stond gewoon op +7BI's na 750 handen. Daarna niet echt potten meer gebroken maar ik denk dat men luckbox een beetje overtoeren was gegaan ofzo :P

Nog effe een paar handjes ook:

Preflop: Hero is BU with 8:d, 8:h.
CO folds, Hero raises to $0.16, SB folds, BB calls $0.12.

Flop: ($0.34) Q:c, 4:s, 4:h (2 players)
BB checks, Hero bets $0.26, BB calls $0.26.

Turn: ($0.86) 8:c (2 players)
BB checks, Hero bets $0.70, BB calls $0.70.

River: ($2.26) J:d (2 players)
BB raises to $4.19, Hero calls $4.19.

Final Pot: $10.64.
BB shows three of a kind, fours (5:c 4:c)
Hero wins with a full-house, eights full of fours (8:d 8:h).

Hij lag een half uur eerder met iemand in discussie over een hand en ik maak zo'n comment van je moet niet teveel zeggen, je luckboxed gewoon... waarop hij zo'n comment maakt van "I bet you I'll get all of your money".
Hij speelde met een VP$IP van 40-50 en called zoieso als ik raisde dus ik wist wel dat ie daar zowat any two kon hebben. "Lucky turn" was zen comment na de hand waarop ik replyde "lucky flop" & hij van tafel ging :D

---------------------------------------------------------------------------

Preflop: Hero is MP3 with T:c, T:d.
Hero raises to $0.16, 2 folds, SB calls $0.14, BB calls $0.12.

Flop: ($0.48) T:s, 5:s, 4:s (3 players)
SB checks, BB checks, Hero bets $0.46, SB folds, BB calls $0.46.

Turn: ($1.40) 9:d (2 players)
BB checks, Hero bets $1.20, BB calls $1.20.

River: ($3.80) 4:d (2 players)
BB checks, Hero bets $2.00, BB raises to $4, Hero calls $1.18.

Final Pot: $10.98.
BB shows a flush, ace high (A:s 9:s)
Hero wins with a full-house, tens full of fours (T:c T:d).

Oew, flopped flush!!! Effe slowplayen voor max value LOL. :f_love:

Preflop: Hero is CO with K:d, A:h.
2 folds, Hero raises to $0.16, BU folds, SB raises to $0.28, BB folds, Hero calls $0.12.

Flop: ($0.60) 5:c, 8:c, K:h (2 players)
SB bets $0.42, Hero calls $0.42.

Turn: ($1.44) A:c (2 players)
SB bets $1.37, Hero raises to $4.11, SB calls $1.67(All-In).

River: ($8.59) 7:h (2 players)

Final Pot: $8.59.
SB shows a pair of aces (Q:s A:s)
Hero wins with two pairs, aces and kings (K:d A:h).

Tja... min-raising is for suckers, zeker op deze stakes. Wel leuk hoe hij mijn top two pair afbetaald met TPTK :D

PartyPoker BR: $158.70

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Paar matige dagen achter de rug. Vooral nogal wat verloren omdat er echt constant slechte river cards vielen. Zo vaak tegen 5 outers en dat soort shit aangelopen de voorbije dagen, op een bepaald moment was het gewoon niet grappig meer.
In het begin had ik zo echt iets van wat ik eerder al in men blog had gezet: als het er telkens met 80% equity ingaat moet ik op een bepaald moment toch wel eens tegen die andere 20% aanlopen. Dat gebeurde dus inderdaad, maar gewoon té vaak de laatste dagen.

Nujah overall valt de schade wel mee omdat er gelukkig nog steeds veel donks zitten die me dus soms ook wel op zeer rare manieren besluiten te betalen. Over de laatste 4 dagen: -1BI, no problem dus :).

Effe een paar handen posten hier nog ook:

Preflop: Hero is MP3 with A:h, Q:h.
Hero raises to $0.16, CO calls $0.16, 3 folds.

Flop: ($0.38) 8:h, T:h, 4:h (2 players) (NUTS FLUSH! Value town!!!)
Hero bets $0.30, CO calls $0.30.

Turn: ($0.98) T:c (2 players) (More value!)
Hero bets $0.70, CO calls $0.70.

River: ($2.38) 8:s (2 players) (TILT - RAGE, gelukkig shoved villain niet want ook dat had ik wrs nog gecalled T_T)
Hero bets $1.60, CO calls $1.60.

Hero shows a flush, ace high (A:h Q:h)
CO wins with a full-house, eights full of tens (8:d J:h).

WHAT THE FUCK? Deze hand is toch gewoon té belachlijk voor woorden?
* Ten eerste wtf called hij met J8o pre-flop?
* 2nd, wtf gaat hij de flop callen met zen 2pair? Maar ok tot daar nog...
* 3rd, waarom called hij mijn 2nd barrel op de turn ook nog met zen 2nd pair, wat hoopt hij nog te beaten?
* 4th, fuck you PartyPoker! Als ik hier mijn flush zou slowplayen dan verdien ik dit soort beats gewoon, maar ik speel de hand perfect tot aan de river... there is no such thing as karma, only luckboxing donks T_T

Nog een hand van dezelfde sessie:
Preflop: Hero is MP3 with Q:d, A:d.
Hero raises to $0.16, CO calls $0.16, BU calls $0.16, 2 folds.

Flop: ($0.54) Q:c, 2:s, Q:h (3 players)
Hero bets $0.40, CO folds, BU calls $0.40.

Turn: ($1.34) 2:h (2 players)
Hero bets $0.64, BU raises to $1.6(All-In), Hero calls $0.96.

River: ($4.54) 8:c (2 players)
Hero shows a full-house, queens full of twos (Q:d A:d)
BU wins with a full-house, queens full of eights (8:h Q:s).

* wtf @ die call pre-flop
* wtf @ PartyPoker voor deze 3 outer T_T

En als we dan toch bezig zijn:
Preflop: Hero is SB with 3:s, 4:s.
MP2 folds, MP3 raises to $0.16, CO folds, BU calls $0.16, Hero calls $0.14, BB folds.

Flop: ($0.52) 4:d, 3:c, A:c (3 players)
Hero bets $0.50, MP3 calls $0.50, BU folds.

Turn: ($1.52) 2:s (2 players)
Hero bets $1.20, MP3 calls $1.20.

River: ($3.92) A:h (2 players)
Hero checks, MP3 checks.

Final Pot: $3.92.
Hero shows two pairs, aces and fours (3:s 4:s)
MP3 wins with three of a kind, aces (Q:h A:d).

* Another nice river card... FU PartyPoker!
* Eigenlijk had ik dit pre-flop moeten folden maar kom :f_cool:

Allemaal binnen dezelfde sessie dus. Ook nog tijdens diezelfde sessie... KK vs JJ. Ik 3-bet pre-flop, flop komt Jxx, broke... en ook nog AA vs QQ, ook weer 3-bet pre-flop, flop komt Qxx, broke again. Oh en dan ook nog een gelimpte pot waar ik met J:d 6:d een flush flop op een A:d 9:d 3:d board maar tegen K:d T:d aanzit en deze vis zen 3rd nuts flush niet kon folden :D
Hoe ik het gedaan heb weet ik nog altijd niet maar ik ben er in geslaagd om op één of andere manier nog geen 2BI's te verliezen tijdens die sessie.

Ochja beats of niet, rustig paar house/trance muziekjes opgooien & doorgrinden :D. Hopelijk kan ik deze week toch al een shotje wagen op NL10. Als ik dat effe goed run ben ik meteen rolled om daar te blijven spelen wat meteen toch een pak gaat schelen kwa partypoints & dus ook kwa rakeback.

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Loopt weer lekker vandaag :D :D:D

Wel slecht begin:

Preflop: Hero is MP3 with Q:c, Q:h.
CO posts deadblind, Hero raises to $0.2, CO calls $0.16, 3 folds.

Flop: ($0.46) 8:h, J:s, 6:d (2 players)
Hero bets $0.34, CO raises to $0.68, Hero raises to $2.48, CO raises to $4.8(All-In), Hero calls $2.32.

Turn: ($10.06) 8:c (2 players)

River: ($10.06) 4:d (2 players)
Hero shows two pairs, queens and eights (Q:c Q:h)
CO wins with three of a kind, eights (A:d 8:d).

* Wat een donk... 2nd pair is good! Turned ie natuurlijk trips T_T
Dit is echt DE manier waarop ik elke sessie ben begonnen de laatste 4-5 dagen. Het geld erin krijgen als ik ver voor lig & dan een suckout krijgen waardoor ik meteen een BI down sta :)

Maar ik had absoluut niet te klagen over de sessie, van daar af aan eigenlijk geweldige sessie gespeeld. Iemand zen Azen gekraakt met Boeren... hij open min-raised op de CO naar 2BB... ik 3-bet vanuit de SB & hij min-re-raised me... ik call. Flop T86. Ik bet, hij called. Turn 9. Ik bet, hij called. River Q :D Ship it! Pfff heb ik geen medelijden mee, hij moet zen Azen maar te goei spelen.

Dan ook nog iemand zen Azen gekraakt met zessen wat later. Cooler voor die gast want hij speelde de hand wel gewoon goed.

Preflop: Hero is SB with 6:s, 6:h.
CO calls $0.04, BU calls $0.04, Hero calls $0.02, BB raises to $0.24, CO calls $0.20, BU calls $0.20, Hero calls $0.20.

Flop: ($0.96) 8:s, 2:c, 6:d (4 players)
Hero checks, BB bets $0.69, CO folds, BU calls $0.69, Hero calls $0.69.

Turn: ($3.03) Q:c (3 players)
Hero checks, BB bets $2.88, BU folds, Hero raises to $5.76, BB calls $1.19.

River: ($12.86) 4:c (2 players)
Hero shows three of a kind, sixs (6:s 6:h)
Hero wins with three of a kind, sixs (6:s 6:h).

En dan was er natuurlijk nog deze. Ik krijg zelf Azen & ik krijg het PFAI met nog 2 callers die ook met 125BB stack spelen:

Preflop: Hero is MP2 with A:c, A:h.
Hero raises to $0.16, 3 folds, SB raises to $0.56, BB calls $0.52, Hero raises to $5(All-In), SB calls $4.44(All-In), BB calls $4.44.

Flop: ($15.00) 2:h, T:h, 6:s (3 players)

Turn: ($15.00) 9:d (3 players)

River: ($15.00) Q:c (3 players)

Final Pot: $15.00.
Hero shows a pair of aces (A:c A:h)
SB shows a pair of kings (K:h K:s)
Hero wins with a pair of aces (A:c A:h).

* Ik 4-bet maar meteen all-in omdat ik denk dat ik toch wel gecalled ga worden.
* BB speelde hier overgens 55. Wat hij daar nog all-in called terwijl er al 2 mensen voor hem all-in gaan is mij dus een compleet raadsel... Het is toch wel erg waarschijnlijk dat op zen minst één van de mensen voor hem een high pair heeft, wat hem achterlaat met 19% equity. In dit geval heeft ie zelf maar 17% equity. Maarja ik heb em dan ook niet voor niets op men buddylist, is zowat men favo speler om positie op te nemen :D

Hey Mstlc,

Ik kwam ineens in je blog terecht (hoe kan het ook anders, als lezer-van-alle-blogs), en iets viel me direct op.

Je hebt een link in je signature staan, maar het geen echte link. Kun je heel simpel veranderen:

1. Ga naar Forum --> Je profiel --> Bewerk signature.
2. Klik op het wereldbolletje onder 'SIZE'.
3a. Vul eerst de naam in die je in je signature wilt zien staan, zoals 'Mstlc's blog'.
3b. Vul dan de URL in naar je blog.
4. Je kunt het geheel nog opvrolijken met smileys en kleurtjes.

Was deze post nodig? Nee
Was deze post aangevraagd? Nee
Was deze post onderdeel van het SOGgen? Jazeker!
Was deze post nuttig? I hope so ;)

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Dat had ik eerder wel al eens geprobeerd maar dan is dit het resultaat :/

Hij zegt nogthans wel dat "BBCode is toegestaan"

vraagje?? Ik heb op 4 sites bankrolls moet ik mij per bankroll aan bankrollmanagement houden of geldt dat voor al mijn bankrolls samen??

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Laatste 3 dagen ben ik met een trail versie van Hold'em manager aan het spelen. Kon er eerst allemaal niet goed aan uit omdat er toch ferm wat verschil zit tussen PT3 & HEM kwa funcionaliteit maar dat went best wel snel. Alleen de purge functie lijkt niet meteen te werken wat wel irritant was omdat er per ongeluk ook nog SSS handen tussen mijn SH HH was geslopen & men stats & graphs etc een beetje fucked up waren. Heb dus gewoon de database verwijderd en alle handen opnieuw ingeladen :/

Anyway... HEM trail dus. En ik denk dat ik het programma gewoon ga aankopen volgende week als de trail afloopt. Men PT3 versie is niet meteen 100% legaal (what? :D) en nu ik toch een tijdje aan het pokeren ben denk ik niet dat $55 besteden aan een licentie voor HEM weggesmeten geld is.

Ondertussen heb ik aan de Party Poker SH NL4 tafels echt een HUGE donk gevonden en het mooiste is dat het nog een regular is ook. Helemaal geweldig dit soort handen:

Preflop: Hero is BU with A:c, A:h.
MP2 folds, MP3 calls $0.04, CO raises to $0.16, Hero raises to $0.48, 3 folds, CO calls $0.32.

Flop: ($1.06) 7:d, K:c, Q:h (2 players)
CO bets $0.75, Hero calls $0.75.

Turn: ($2.56) 2:c (2 players)
CO bets $1.83, Hero raises to $5.56, CO calls $3.73.

River: ($13.68) 7:s (2 players)
CO shows two pairs, queens and sevens (Q:c T:c)
Hero wins with two pairs, aces and sevens (A:c A:h).

En niet veel later op een andere tafel tegen dezelfde speler. Tegen veel spelers knal ik het er hier wel in maar zal ik me waarschijnlijk toch niet zo prettig voelen. Hier had ik zo echt iets van... SHIP IT :D

Preflop: Hero is BB with Q:s, Q:d.
MP2 folds, MP3 raises to $0.16, 3 folds, Hero raises to $0.52, MP3 calls $0.36.

Flop: ($1.06) 6:c, T:h, 4:h (2 players)
Hero bets $0.80, MP3 raises to $1.7, Hero raises to $6.64, MP3 calls $3.19.

Turn: ($12.59) 2:d (2 players)

River: ($12.59) 4:s (2 players)
MP3 shows two pairs, tens and fours (A:h T:c)
Hero wins with two pairs, queens and fours (Q:s Q:d).

Oorspronkelijk gepost door dianacornelisse
vraagje?? Ik heb op 4 sites bankrolls moet ik mij per bankroll aan bankrollmanagement houden of geldt dat voor al mijn bankrolls samen??

Dat soort dingen kan je beter op andere subfora vragen. Hangt er van af I guess, maar vermits BRM gemaakt is om de gevolgen van variance tegen te gaan hou je best aan BRM per site apart tenzij je echt stukken van je bankroll van de ene site naar de andere wil verkassen als je ergens broke gaat.

jessie35555
Oldschool Grinder

Ik zie dat je ook wat leuke potten hebt gewonnen, bij mij gaat het nog met ups en downs, althans op Mansion. Het soort donks dat jij hierboven beschrijft is op Mansion meer regel dan uitzondering. :) Ik moet alleen nog leren daar optimaal van te profiteren.

De komende dagen zal ik ook weer eens op Party gaan spelen, iets minder donks, maar het speelt wat 'rustiger'. :)

Ik speel trouwens per pokerroom verschillende niveaus afhankelijk van mijn bankroll. Op Pacific speel ik NL2 met een BR van $60. Alleen bij Party speel ik boven het niveau van mijn BR, omdat ik daar in principe weg wilde, maar nog niet helemaal zeker was en wat geld heb uitgecashed. Ik speel toch wel graag op Party en heb afgesproken om uiteindelijk dit geld bij mijn grote BR op te tellen, als het totaal $750 is ga ik misschien weer ergens anders NL25 spelen of ik stort alles weer bij Party.

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Mjah mijn bedoeling is van een nieuw Pokerstars account aan te maken dat getracked kan worden... het mag eigenlijk wel niet maar goed, Pokerstrategy zal er alvast weinig op tegen hebben vermits ze der alleen maar beter van worden als ik op een tracked account speel.
Ik heb nu toch al op een aantal verschillende poker sites gespeeld: Stars, Party, Titan, Full Tilt, Pacific... De eerste twee steken er gewoon met kop & schouders bovenuit kwa software.
Daar komt nog bij dat er op Stars & Party altijd genoeg goeie tafels zijn en als Party dat process of w/e rond krijgt in de VS dan zien we daar hopelijk binnenkort ook weer meer donks van de andere kant van de Atlantische Ocean.

Het ideale senario zou zijn dat ik permanent op Pokerstars kan gaan spelen en op PartyPoker kom spelen als er weer eens een interesante bonus beschikbaar is. Party bied regelmatig gewoon vanuit het niks $100 bonusses aan waar je dan op een maand tijd 1000 Party Points voor moet verzamelen ofzo. Op dit moment is dat natuurlijk onmogelijk met de limieten die ik nu speel maar voor de toekomst is dat zeker wel interesant. We zullen wel zien.

Vandaag was overgens ok... +1.5BI. Had meer moeten zijn maar ik donk nog een full BI weg omdat ik eigenlijk 2 keer missclick in dezelfde had. Men bankroll ging heel even over de 200 & dan donkte ik dus die BI weg in de 2de hand. Bankroll is ~$198 atm, nog 1PP halen om nog een stuk van $10 vrij te spelen van men bonus. Morgen tijd dus om een shotje te wagen op NL10.

Mag eigenlijk niet klagen over vandaag want ik shovde op een bepaald moment mijn AK hoog in de onderstaande hand. 2 overcards, nuts flush draw & runner runner straight. Enige probleem was dat villain zen set had gehit met 77. Op dat moment had ik zoiets van, ouch hier kom ik goed weg... maar als ik dan achteraf ga kijken in de equilator & hem daar op een range zet dan is de call daar standard denk ik. Ik krijg pot odds van 2:1 op mijn all-in call. Ik heb hier maar 26% equity maar tegen zen range (JJ+, 77 & 33) heb ik bijna 38% equity. Als ik AJ nog in zen range toevoeg kom ik zelfs bijna aan 41% equity maar die hand gaat hij niet callen in een 3-bet pot wrs. Genoeg dus om de call hier te maken lijkt mij dus.

Preflop: Hero is BU with A:c, K:c.
MP3 raises to $0.16, CO calls $0.16, Hero raises to $0.6, 2 folds, MP3 calls $0.44, CO folds.

Flop: ($1.42) 3:h, J:c, 7:c (2 players)
MP3 checks, Hero bets $1.00, MP3 raises to $4.35, Hero raises to $4.4, MP3 calls $0.05.

Turn: ($10.22) 9:c (2 players)

River: ($10.22) 5:c (2 players)
MP3 shows three of a kind, sevens (7:h 7:s)
Hero wins with a flush, ace high (A:c K:c).

En dan nog de hand waar ik eerst missclick & vervolgens zwaar in de fout ga.
Die min-raise was absoluut niet de bedoeling. Ik wil daar gewoon 3-betten maar ik was aan het eten geloof ik & ik drukte ipv 48 15 in, wat er dus voor zorgde dat ik gewoon min-raisde.
Vervolgens min-4bet de SB. Hello Aces? CO flat... & ik call alleen maar :/ (ook al niet zo geweldig gespeeld). Flop komt... SB bet uit, CO shoved... en dan moet ik eigenlijk gewoon weten hoe laat het is & folden! Niet dus... We zullen het maar een totale blackout noemen.
De kans dat iemand op dit board een set heeft gehit is klein maar de kans dat de andere 2 hier beide shoven met TT & JJ is gewoon onbestaande. 1 van de twee heeft hier zoieso Azen of Koningen. Ik win deze hand dus nooit... :/

Preflop: Hero is BU with Q:s, Q:d.
2 folds, CO raises to $0.16, Hero raises to $0.28, SB raises to $0.4, BB folds, CO calls $0.24, Hero calls $0.12.

Flop: ($1.24) 9:h, 7:d, 7:s (3 players)
SB bets $1.18, CO raises to $9.93(All-In), Hero calls $4.60(All-In), SB calls $2.21(All-In).

Turn: ($19.16) K:s (3 players)

River: ($19.16) 2:h (3 players)
Hero shows two pairs, queens and sevens (Q:s Q:d)
SB shows two pairs, aces and sevens (A:s A:d)
CO wins with a full-house, nines full of sevens (9:s 9:d).

jessie35555
Oldschool Grinder

OP NL4 is het wel lastig inderdaad om die bonus te halen. Ik heb net ook weer een bonus gekregen om vrij te spelen, dat vind ik ook het aantrekkelijke van Party en meestal lukt het net om die vrij te spelen op NL10. Ik zal er deze maand ook wat strakker mee omgaan, want de vorige keer kwam ik wel in tijdnood en ben ik NL25 gaan spelen om het alsnog te halen en heb $80 weggedonkt. :(

Ik ga nog proberen zoveel mogelijk van de bonus bij Mansion vrij te spelen, kan nog tot einde van de maand en dan denk ik dat ik daar weer wegga, het bevalt me toch een stuk minder dan Party.