Ga naar het forum
Loco pokers away

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Loco pokers away

140 Berichten
23 Gebruikers
0 Reacties
2,979 Weergaven
Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

/quit life ;<

Preflop: Hero is BB with 6:s, A:h.
4 folds, SB raises to $0.65, Hero calls $0.50.

Flop: ($1.5) A:s, A:d, 2:h (2 players)
SB bets $1.00, Hero calls $1.00.

Turn: ($3.5) 4:d (2 players)
SB checks, Hero bets $4.00, SB raises to $10.00, Hero raises to $21.00, SB calls $12.85.

River: ($51.35) T:s (2 players)
Hero shows three of a kind, aces(6:s A:h).
SB wins with a full-house, tens full of aces(T:c T:d).

Komop, ik outplay die gast volledig... ik overbet de turn speciaal een beetje omdat villain te laten denken dat ik de pot aan het stealen ben en het werkt :D. Fuck you Riverstars! :f_biggrin: _biggrin:

Ging net stoppen maar goed, had eerder in de sessie al volgende pot geshipped dus dat maakte wel veel goed. Zeker omdat we op dat moment effectief +-160BB's deep zaten.

Preflop: Hero is MP2 with K:c, K:h.
Hero raises to $1.00, MP3 raises to $3.50, CO folds, BU calls $3.50, 2 folds, Hero raises to $15.00, MP3 raises to $32.95(All-In), BU folds, Hero calls $20.45.

Flop: ($76.75) 4:s, 8:s, 2:s (2 players)

Turn: ($76.75) 3:c (2 players)

River: ($76.75) 9:s (2 players)
MP3 shows high card ace(A:d K:d).
Hero wins with a pair of kings(K:c K:h).

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Vanmiddag nog wat 25NL gespeeld. Helemaal in het begin van de sessie op 30 handen 2 keer met overpair vs set op een drawy board dus ik geraakte niet weg :/. Eigenlijk heel de sessie zowat aan dwijlen met de kraan open. Weinig actie op goeie handen en als ik wel actie kreeg waren het bijna steeds mensen die een draw aan het chasen waren en die dan op de river hitten T_T. Swoit, hoe ik het heb gedaan weet ik niet maar ik heb de sessie met 3/4 BI winst afgesloten (op die tijd ook 1.5BI aan rake erdoor, need rakeback _confused: ). Ik veronderstel dat deze hand wel hielp. Cooler... maar hij moet BU maar niet open-limpen met pocket pairs, als hij raised zie ik de flop niet eens.

Preflop: Hero is BB with 4:d, 5:h.
CO folds, BU calls $0.25, SB folds, Hero checks.

Flop: ($0.6) 7:s, 6:c, 3:s (2 players)
Hero bets $0.50, BU calls $0.50.

Turn: ($1.6) A:c (2 players)
Hero bets $1.50, BU raises to $3.75, Hero raises to $8.50, BU raises to $18.80(All-In), Hero calls $12.55.

River: ($46.7) 5:c (2 players)
BU shows three of a kind, sixs(6:d 6:h).
Hero wins with a straight, seven high(4:d 5:h).

----------------------------------------------------------------------------

Ga vanavond een aantal MTT's spelen. Zit momenteel in $1k added. Ik ga ook de 1/4Mil spelen, $2.20 6max 4Gtd, misschien nog $2.20 shootout, dat weet ik nog niet zeker. En $2.75 7.5k Gtd, afhankelijk van hoe de rest van de tourney's er voor staan. Als ik er om 11 uur nog goed voorsta in de 6max en/of de 1/4Mil dan speel ik em wel denk ik.

Gisteren gecashed in die laatste. 245/7867 geworden. Goed voor $17.71. Geen slechte cash voor $2.75 tourney maar als je 4.5 uur aan het spelen bent voelt het toch niet helemaal goed. Ik denk dat ik tijdens het tourney wel men meest zieke card rush ever kreeg, ik kreeg op een bepaald moment gewoon AK, KK, KK, AA, QQ allemaal op 1 orbit. Op de eerste 4 kreeg ik geen actie, op de laatste dubbelde ik op met QQ vs AQ en speelde ik plots 2x average. Nadien een beetje doodgebloed. Uiteindelijk het erin gestopt met AQ & werd gecalled door chipleader met TT. Flop T22 en out ;<

Maar goed ondertussen wat films gekeken. 2-3 tournooitjes opzetten op 1 scherm en ondertussen op het andere scherm filmpje kijken = win.

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

De tourney's waren niet echt een succes vandaag.

* In de shootout kreeg ik na een 20 tal handen eindelijk iets speelbaars. Q:d J:s op de CO. Ik raise, BB called. En een prachtige J:h T:c J:d flop komt op het board. Villain check/raised me all-in en hij heeft T:h T:s :/. Vette cooler dus :p. Ik heb nu 5 van die shootouts gespeeld & heb zelfs nog niet eens men eerste tafel overleefd, gg me. :D
* De 6-max liep wel redelijk maar ook daar kreeg ik geen handen als het er echt op aankwam. 912/6375 gefinished. Waar ik met TPTK tegen een geslowplayed overpair oploop. Nog tijdens het eerste uur speelt deze hand zich af & ik lag dus weer naast men stoel van het lachen. Als ik had verloren was dat wel anders geweest wrs, dan had er hier vanalles rondgevlogen wrs :D.

Pre-flop: ($150, 6 players) Hero is CO A♦ K♦
Re7r0 calls $100, 1 fold, Hero raises to $360, 1 fold, automatiques raises to $1,400, 1 fold, Re7r0 folds, Hero raises to $4,190, automatiques calls $2,790

Flop: T♦ A♠ 8♠ ($8,580, 2 players)

Turn: 4♥ ($8,580, 2 players)

River: T♣ ($8,580, 2 players)

Final Pot: $8,580
Hero shows: A♦ K♦
automatiques shows: 8♣ 7♥

Hero wins $8,580 ( won +$4,390 )

* En dan was er de 1/4 Mil. Tja, niet veel over te zeggen eigenlijk... buiten dat dat tournooi gewoon een kutstructuur heeft. WTF rly, er staan daar een hoop $1 & $2 met 15 minute en meer lvl's. Hier zaten we na een half uur al met 50/100 blinds met een average van 4k ofzo. Compleet belachlijk natuurlijk.
Voor de rest eigenlijk volledig card dead. Ik zeg het vaak wrs maar... 125 handen heeft het tournooi voor mij geduurd. Ik heb 1 keer KK gehad & 1 keer AK. Op beiden kreeg ik geen actie. En dan moest ik op een bepaald moment met 2BB's pushen, ik zat al 5 orbits te wachten op 2 facecards, suited connectors of any pair of w/e. Ik kreeg dan eindelijk 44 (ja, hoe sad is dat) en flopte meteen een set & won een flip tegen QJ. 4 handen later was ik weer all-in met 77 tegen 66 & flopte weer een set. Vanaf dat punt noemde ze me dus set boy aan tafel :D . Nog eens 4 handen later pushte ik JJ maar kreeg ik geen actie (ze wisten allemaal dat ik een set zou floppen :D). Tja, en dan 1.5 orbit later kreeg ik het erin met AQ vs QJ vs TT. Out: 6474/28202. Jammer want als ik die flip win met AQ dan cash ik bijna zeker. Eerste 4500 ITM. 6 playable hands dus op 125... zelfs voor Full Ring is dat gewoon sad.

* Net nog effe wat NL25 gespeeld na die tourney's en ook dat liep volledig verkeerd. Ben gewoon gestopt want ik was echt helemaal op tilt aan het slaan. Zat op 1 van men tafels een vis met $10 & die heb ik op 15 minuten op $40 gezet T_T. Rivered two pair met K7 tegen mijn AK. Set vs overpair, ik flop een flush hij flopt een beter flush etc etc :D
Ondertussen op een andere tafel min of meer hetzelfde senario.
En ondertussen op de andere tafels geen value van men sets etc. Het wordt tijd dat ik terug artikelen ga lezen & vid's begin te kijken want er zitten gewoon leaks in men spel. Volgens mij moet ik veel meer gaan c-betten weer, ik laat nu echt veel te veel gaan & dat kost me gewoon geld.

Achja, morgen weer een dag :)

krikke482
Oldschool Grinder

Kop op man :)
Weet niet of het het ook zo hebt maar toen ik van nl25 naar 50 ging (eerder shotjes waagde met goeie brm) ging het me bijna altijd slecht af.
Ook wil je altijd de players outplayen als je een limiet hoger bent (zo was het bij mij toch) en durfde ik wel eens wat looser m'n chips naar het midde schuiven :rolleyes:
Je moet dus gwn je NL10 spel verder zettenen op je spel vertrouwen, altijd proberen de leaks eruit te halen en anders Elias erbij roepen :D

check ook het sweatsessies topic (zelfmanagemt onderdeel), kun je mss wel eens meedoen. Heb daarnet nog met superjunk sessietje meegekeken :)

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door krikke482
Kop op man :)
Weet niet of het het ook zo hebt maar toen ik van nl25 naar 50 ging (eerder shotjes waagde met goeie brm) ging het me bijna altijd slecht af.
Ook wil je altijd de players outplayen als je een limiet hoger bent (zo was het bij mij toch) en durfde ik wel eens wat looser m'n chips naar het midde schuiven :rolleyes:
Je moet dus gwn je NL10 spel verder zettenen op je spel vertrouwen, altijd proberen de leaks eruit te halen en anders Elias erbij roepen :D

check ook het sweatsessies topic (zelfmanagemt onderdeel), kun je mss wel eens meedoen. Heb daarnet nog met superjunk sessietje meegekeken :)

Moest gewoon effe uit mijn systeem, waarvoor deze blog erg van pas komt :D . Effe filmpje gekeken & ik kan het allemaal weeral relativeren. Zoals ik zei, morgen weer een nieuwe dag.

Ik weet niet echt wat het probleem is atm. Denk inderdaad gewoon een beetje gebrek aan vertrouwen in men spel. Het probleem is misschien dat ik me op een weekje tijd door NL10 heb gegrind en dat die upswing nu een beetje voorbij is en een beetje tegen de muur aanloop :). Ik mag gewoon van mezelf niet verwachten dat ik ook op NL25 effe 15k hands aan 20bb/100 kan spelen. Uiteindelijk is het resultaat op het moment gewoon niet zo vreselijk slecht. Heb nu 6k hands gespeeld, stond na 2k hands 3BI's in the plus, nu terug break even, geen enkel probleem dus. Zeker niet als ik zie dat ik 5BI's kwijt ben aan rake.

Sweatsessies zijn overigens inderdaad wel handig. Heb eergisteren ook een sessie van anderhalf uur gespeeld terwijl Kingdippy (één van de pokerstrategy IRC'ers) meekeek. Waarschijnlijk zou het omgekeerd ook wel eens van pas komen aangezien hij ook net op NL25 is begonnen. Denk alleen dat het ibj mij iets algemenere dingen zijn waar het probleem ligt. Ik heb momenteel vooral problemen met c-bets. Ik heb echt de indruk dat ik teveel value laat liggen omdat niet genoeg c-bet.

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

:D +$190. Zat één of andere gast aan één van men tafels. Dropte effe $400 op een uurtje ofzo. Zat echt gewoon geld weg te donken. Hij had gisteren 40k gewonnen & hij kwam effe delen zei die :D

K:h K:d > 7:d 2:d (hij turnde de flush, ik riverde FH gelukkig :D)
K:h K:s > A:c J:s
J:h J:c > 9:s 3:c
A:h Q:d > 9:s 5:c
Dan ook nog K:h Q:s waar hij met 9:c 7s op een K:s 7:c 3:c flop nog een BI wegdonkt.

Het goeie was gewoon dat de andere spelers aan tafel dit natuurlijk ook door hadden en dan plots slecht LAG begonnen spelen en zo dus nog wat extra value aan de tafel toevoegden. Geweldige sessie dus :D

caroline29632
BlackMember

Wow, very nice. Toevoegen aan de buddy list die dude :P.

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Yes! Het is gelukt :D
Ben in de top 20 geëindigd in de freeroll satellite voor Pokerkampioen van Vlaanderen. 943 donks waren er ingeschreven vandaag. Na een uur waren er daar nog 200 van over
Ik mag dus zondag de week finale spelen. 5/120 gaat opnieuw heel moeilijk worden maar het moet gewoon. Ik wil echt zo graag die regionals spelen. Niet om op TV te komen ofzo maar lijkt me gewoon tof om eens live te spelen :)

Ondertussen zit ik ook weer $2.20 6-max te spelen. Momenteel nog 1223/5637 spelers over. Ik sta nu 438ste met ietsje above average. Zit wel in een moeilijk spot weer want ik heb iemand direct links van me zitten die me covered heeft & niks fold, ook niet op men c-bets enzo, called gewoon met air. Gewoon effe een card rush nodig om die kerel eruit te trappen & dan de tafel aanstampen :).

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

+116$ alweer vandaag en daar had ik zelfs geen pay-off wizard voor nodig :)
Totale bankroll: $1050 of zoiets.

$1000+ :D geweldig gewoon eigenlijk. Ik had bij het upmoven naar NL25 toch echt wel schrik dat ik niet zou omkunnen met de plots toch wel een pak grotere bedragen. NL10 was $10, who gives weet je... maar NL25 is toch meteen $25 die op het spel staat. Ik moet zeggen dat ik me daar zonder veel problemen heb over gezet. Het zijn gewoon 100 big blinds... w/e. Ik had verwacht dat ik toch problemen zou hebben als ik op 100 handen plots 2BI's zou verliezen ofzo gezien dat toch meteen $50 is maar daar heb ik dus eigenlijk geen last van.
Momenteel heb ik nog een slordige $200 op men roll staan die ik zelf op 1 of ander moment gestort voor bonussen etc. Ik ben van plan van deze af te halen voor ik NL50 begin te spelen. Gaat wrs niet veel verschil maken maar het idee dat ik niet meer met zelf gestort geld zit te spelen is toch wel fijner.

Gisteren nog even terug naar een video gekeken ivm c-betten en ik heb daar toch alweer een ferm leak uit men spel gehaald. Ik merk ook dat men graph niet meer traag naar beneden gaat - dan stijl omhoog en dan weer traag naar beneden gaat. Nu blijft ie tussen grote ships min of meer constant of gaat ie zelfs omhoog. Het kan short term zijn maar het gevoel was allesinds beter. Ik snap ook weer beter welke flops ik wel en niet moet c-betten & waarom.

Het einde van de dag was niet zo geweldig, in tegendeel, in volgende 2 handen liep ik toch wel effe ferm tegen de lamp. Maar nadat ik effe een paar seconden met men handen in men haar had gezeten was ik er alweer over.

Preflop: Hero is BU with A:d, A:c.
MP2 calls $0.25, 2 folds, Hero raises to $1.25, 2 folds, MP2 calls $1.00.

Flop: ($2.85) 5:h, K:h, 5:s (2 players)
MP2 checks, Hero bets $2.15, MP2 calls $2.15.

Turn: ($7.15) Q:s (2 players)
MP2 checks, Hero bets $5.50, MP2 raises to $11.00, Hero calls $5.50.

River: ($29.15) 6:s (2 players)
MP2 bets $13.75, Hero calls $13.75.

Final Pot: $56.65.
Hero shows two pairs, aces and fives(A:d A:c).
MP2 wins with a full-house, fives full of kings(5:c K:s).

Tja, ik moet dit eigenlijk wegleggen op de turn I guess maar ik kon het gewoon niet. Ik vond trouwens dat er een kans was dat Villain hier KQ speelt, een hand die ik crushed heb. Maar echt, serieus, K5o... HOW THE HELL? Heb ik toch wel effe paar seconden met mijne mond op zitten staren naar men scherm.

------------------------------------------------------------

Preflop: Hero is BB with A:d, Q:d.
2 folds, CO calls $0.25, BU folds, SB calls $0.15, Hero raises to $1.25, CO calls $1.25, SB folds.

Flop: ($3.25) A:s, 2:h, 8:h (2 players)
Hero bets $2.25, CO calls $2.25.

Turn: ($7.75) 2:s (2 players)
Hero bets $5.50, CO calls $5.50.

River: ($18.75) 4:c (2 players)
Hero bets $13.00, CO calls $13.00(All-In).

Final Pot: $44.75.
Hero shows two pairs, aces and twos(A:d Q:d).
CO wins with two pairs, aces and fours(A:h 4:h).

Waarschijnlijk overspeel ik men hand hier wel maar jah, de kans dat hij hier two pair of een set heeft is gewoon zo klein nadat de turn het board paired. Dus ik wil value halen uit AJ, AT etc en uit andere busted Ace high flush draws. Als ze natuurlijk met die Ace high flush draw two pair riveren... :P

Onderstaande hand was ook nog leuk. WTF speelt ie daar Q5. Had zo wederom op de turn iets van, fuckit ik heb gewoon de beste hand. Niet dus.

Preflop: Hero is BB with T:h, T:d.
MP3 folds, CO raises to $0.75, BU calls $0.75, SB folds, Hero raises to $3.00, CO folds, BU calls $2.50.

Flop: ($7.35) 6:h, 4:d, 7:c (2 players)
Hero bets $5.00, BU calls $5.00.

Turn: ($17.35) Q:s (2 players)
Hero bets $13.00, BU calls $12.40.

River: ($42.75) J:d (2 players)
Hero shows a pair of tens(T:h T:d).
BU wins with a pair of queens(5:d Q:d).

Maar goed... de 3 bovenstaande handen worden natuurlijk 3 dubbel goed gemaakt als je dit soort dingen ziet. Komt die flop Queen high, yeey top set. Zit al uit te rekenen hoeveel ik ga betten en hoe ik het meeste value uit de hand haal. Niet nodig... Bottom pair top kicker! SHIP!

Preflop: Hero is CO with Q:c, Q:d.
MP3 posts deadblind, MP2 raises to $0.75, MP3 folds, Hero raises to $2.50, 3 folds, MP2 calls $1.75.

Flop: ($5.6) 3:h, 8:s, Q:s (2 players)
MP2 bets $2.75, Hero raises to $10.00, MP2 raises to $62.75(All-In), Hero calls $16.35(All-In).

Turn: ($97.45) 8:c (2 players)

River: ($97.45) 4:d (2 players)
MP2 shows two pairs, eights and threes(A:h 3:d).
Hero wins with a full-house, queens full of eights(Q:c Q:d).

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Toch maar effe een nieuw schermpje gekocht _love:

krikke482
Oldschool Grinder

nice schermpje kan je terug dualscreenen :P , 19" toch?
met samsung kan je iig niet missen imo :D

btw koop je hem van je pokercentjes of uit de eige zak?

caroline29632
BlackMember

Wow, ik hou van je nieuwe scherm :heart: .

Ik heb nu de SyncMaster204. Deze staat op men verlanglijstje.

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

23" widescreen deze, men oude monitor is een gewone 19" TFT. Heb zelfs niet echt dat tweede scherm nodig nu. Het nieuwe is iets groter als verwacht :P

En Krikke: pokermaniezzzz :D :heart:

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Gisteren was niet zo geweldig. Hield het na nog geen 1000 handen alweer voor bekeken. Was een beetje aan het steamen en ik weet nog steeds niet waarom. Ik kreeg gewoon niet echt iets klaar en men focus was een beetje zoek. Ben dus eigenlijk maar gewoon meteen terug gekapt want als ik men A game niet kan spelen heeft het geen zin. Uiteindelijk -$16.55 ($19.23 rake, gg rake bash) :D

Vandaag wel weer supersick volume gespeeld :) (bijna 4k hands). Beetje nieuwe layout gefixed met men nieuw scherm & ik kan zonder problemen 6 tafels 25NL aan. Kan zijn dat ik met meer probeer een van de dagen maar ik heb er niet echt behoefte aan. Nu kan ik tussendoor ook nog wat op IRC chatten etc. De sessie van vanavond was wel effe keihard :/ -$23 maar EV: +$66. maar de dag in het geheel was positief en zolang EV positief is maakt het me trouwens ook geen bal uit.

Graph van men 2de sessie deze avond. Op een 200-tal handen ging echt ALLES mis. En ik zat er gewoon mee te lachen... achja, wat kan je doen. Je kan moeilijk helemaal beginnen flippen, 2 outers kom je nu eenmaal tegen, geen 3 op een half uur normaal maar goed :P

Dit was aan het begin van die 200 handen waar het deck gewoon volledig cold gaat. Twee keer tegen dezelfde speler. Ik wist dat men AQs hier voor lag op zen range in de eerste hand btw, was niet zomaar een random wilde 4bet. In de 2de hand shoved ie op men Azen & zit ik al in men handen te wrijven van "the money always flows back"... niet dus :D

Preflop: Hero is BU with Q:c, A:c.
MP2 calls $0.25, MP3 calls $0.25, CO folds, Hero raises to $1.50, SB folds, BB raises to $2.75, 2 folds, Hero raises to $13.50, BB calls $10.40(All-In).

Flop: ($29) 6:s, 6:h, 4:c (2 players)
Turn: ($29) J:c (2 players)
River: ($29) 2:s (2 players)
Hero shows a pair of sixs(Q:c A:c).
BB wins with two pairs, jacks and sixs(A:h J:s).

------------------------------------------------------------------------

Preflop: Hero is MP3 with A:d, A:s.
MP2 raises to $1.00, Hero raises to $3.00, CO folds, BU raises to $25.95(All-In), 3 folds, Hero calls $22.00(All-In).

Flop: ($52.3) 9:d, 2:s, 3:c (2 players)
Turn: ($52.3) 5:c (2 players)
River: ($52.3) 8:d (2 players)
Hero shows a pair of aces(A:d A:s).
BU wins with three of a kind, fives(5:s 5:h).

-------------------------------------------------------------------------

De twee volgende handen spelen zich een klein half uur later af om 23:01:24 en om 23:01:48... 24 seconden dus tussen deze 2 & 4 outers :D. Gelukkig was die 2de hand maar een shorty :f_biggrin:

Preflop: Hero is BB with A:h, A:d.
MP3 raises to $1.00, 3 folds, Hero raises to $3.25, MP3 calls $2.50.

Flop: ($7.1) 3:s, Q:h, 4:h (2 players)
Hero bets $6.00, MP3 calls $6.00.

Turn: ($19.1) Q:s (2 players) Equity: 95.5%
Hero bets $15.50(All-In), MP3 calls $15.50.

River: ($50.1) K:s (2 players)
Hero shows two pairs, aces and queens(A:h A:d).
MP3 wins with a full-house, kings full of queens(K:d K:c).

Preflop: Hero is CO with 2:h, 2:s.
MP3 folds, Hero raises to $0.75, 2 folds, BB calls $0.50.

Flop: ($1.6) J:h, 3:s, 2:d (2 players)
BB checks, Hero bets $1.00, BB calls $1.00.

Turn: ($3.6) 4:h (2 players) Equity: 90.9%
BB checks, Hero bets $3.00, BB raises to $4.25(All-In), Hero calls $1.25.

River: ($12.1) 5:h (2 players)
Hero shows three of a kind, twos(2:h 2:s).
BB wins with a straight, six high(6:h J:c).

--------------------------------------------------------------

En dan moest ik nog ergens men K9 wegleggen nadat de flop J99 komt, turn blanked & de river nog een J is T_T (ook een 2 outer dus).

Enfin gelukkig bleef het daarbij & ben ik er in geslaagd van de schade nadien toch nog iet of wat te beperken :D

Morgen is er weer een nieuwe dag :)

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

1337 handen vandaag. Kreeg weer niks voor elkaar. Redelijk swingy sessie ook.
Break-even over laatste 5k hands, 5.5BI onder EV. Men EV lijn loopt ook gestaag omhoog en dat is toch het belangrijkste denk ik.

Achja, loop dus weer achter op EV en als ik dan ook nog wat gecoolered wordt :P
* QQ 3betten, iemand die met QJo uit positie de call maakt & dan trips flopped & ik kan natuurlijk men hand weer niet wegleggen.
* KTs open raise van CO. BB maakt de call. Flop KKQ. check/call. BB check/called twee straten maar hij was echt een huge fish dus ik valuebet de river ook nog & hij raised all-in... hij had KJs. Sta wel achter men play daar want ik vind dat villain daar evengoed slechtere Kx handen kon hebben net omdat het zo'n donk was.

Tja en dan een paar vervelende trekjes die ik echt moet afleren. Als iemand UTG limp/re-raised moet ik het er niet effe 4bet inknallen met JJ, zelfs niet voor een halve stack want dat is gewoon AA/KK play nr1. Then again... je ziet mensen dat soort dingen best ook doen met 66 en dat soort shit. Dus op een bepaald moment weet je het ook niet meer. :f_eek:

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

PS event was geen geweldig succes op poker gebied maar het was wel gezellig, dat half uurtje dat het geduurd heeft voor mij :). Uiteindelijk uit met QQ tegen 33 nadat iemand zen set flopped :<

Ondertussen zit ik de weekfinale te spelen van Pokerkampioen van Vlaanderen. Net gedubbeld:

$15/$30 No Limit Holdem
10 players
Converted at weaktight.com

Stacks:
UTG de frein ($1440.00)
UTG+1 patje164 ($1095.00)
UTG+2 OriiGiinal75 ($1395.00)
MP1 Hero ($1365.00)
MP2 beagle66 ($1975.00)
MP3 tomahawk1904 ($1500.00)
CO Disocema ($1265.00)
BTN M1551LE ($1470.00)
SB archinilsie ($1530.00)
BB McCoBy ($3405.00)

Pre-flop: ($45, 10 players) Hero is MP1 K♣ K♦
3 folds, Hero raises to $150, 4 folds, archinilsie calls $135, 1 fold

Flop: 3♠ Q♦ T♣ ($330, 2 players)
archinilsie goes all-in $1,380, Hero calls $1,215

Turn: 9♥ ($2,760, 2 players)

River: 7♥ ($2,760, 2 players)

Final Pot: $2,760
archinilsie shows: A♥ Q♣
Hero shows: K♣ K♦

archinilsie wins $165 ( lost -$1,365 )
Hero wins $2,760 ( won +$1,395 )

Check die overshove. Heb ik hem een paar handen eerder ook al zien doen maar toen had ik de flop jammer genoeg gemist. Sta momenteel 11/99 nog. Met 119 mensen begonnen. 5 tickets voor de regionals. :)

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

3k flip verloren met QQ < AK ;<

Meteen de hand erop wel terug wat chips gepakt en terug op 1800. Iets onder average. Niks aan de hand dus.

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

24ste geworden in PKVV weekfinale ;<. Echt compleet kaartdood, de beste hand die ik sinds die vrouwen een uur eerder voorbij zag komen was A:s 2:s en daarmee callde ik dus iemand all-in voor men laatste 4BB's (stond 24/24 :p). coinflip vs J:h T:h en ik trok aan het kortste eind :/
Had ondertussen ook al eens ergens een dubbel gevonden. Ik had K:h 6:h in de BB... en SB open raisde naar 2.5BB en ik was zeker dat hij aan het stealen was dus ik shove & hij called na 15 seconden nadenken met J:d T:d... ipv van meteen zelf te pushen :rolleyes: . Flop K:d x:x 6:d. Flopte meteen 2 pair maar wel met de flush draw op het board ook. Die viel gelukkig niet :)

Voor de rest ook $1000 added gespeeld vandaag. Heeft niet echt lang geduurd. Zaten na een half uur in het 50/100 lvl en had ik nog 1260 over. Vond A:h K:d, 3-way all-in tegen A:d 4:d & 9:h 9:d en ik trok aan het korste eind :/

Voor de rest na 2 dagen verlies nog eens kunnen winnen op de cash tafels. Runde alweer onder EV (what's new? :D) maar kom. Heb net gekeken, sinds donderdag run ik meer dan 8BI's onder EV. -$72.40 is een klein verschil met $133.71 :D

Maar goed ondertussen verbeterd men spel meer & meer. Ben vooral de laatste 2 dagen looser aan het beginnen spelen. Stats van laatste 2 dagen zijn 19.2/16.6 wat toch al behoorlijk wat looser is dan de 17/13-17/14 die ik speelde voordien. Ook nog meer aandacht besteden aan c-bets... welke board textures & hoeveel ik moet betten etc. Dat gaat allemaal constant beter & beter dus dat zit alvast goed. Nu nog effe dat 8BI gap dichten en dan mag er stilaan van NL50 gedroomt gaan worden :D

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Ondertussen weeral een tijdje geleden sinds men laatste update... echt een kutweek achter de rug dus ik had eigenlijk niet veel om te schrijven buiten gezeik over EV, beats & andere shit die niemand wilt horen. Maandag & Dinsdag waren echt zo slecht vorige week dat ik woensdag gewoon niet gespeeld heb omdat ik echt volledig aan het steamen was en het gevoel dat ik echt helemaal niks goed deed. Was niet echt zo maar dat gevoel had ik wel.

Vorige week wel gold star gehaald op stars, more "rakeback" for me :) (tenzij ik natuurlijk uber slecht blijft runnen in de 1/4M sattelites). Komende zaterdag monthly VIP freeroll. Weet nog niet zeker of ik wel ga spelen want ik ben zaterdag de hele dag weg en er is hier ook van alles te doen maar dat moet ik eerst nog zien.

Gisteren liepen de cash games niet geweldig maar kon ik wel 2 x T$11 shippen met 280FPP qualifiers voor de 1/4M. Speelde vervolgens een 180man $4.40 SnG met een deel van die T$22 & slaagde erin van 4de te worden voor $57.60. Men grootste ship in een MTT tot dusver, niet geweldig maar aan de andere kant zeker niet slecht voor $4.40 BI. En was ook niet zo ontevreden met die 4de plaats. Ik was toch vrij short toen ik aan de final table begon als 8/9. Ik kon wel nog 1 keer verdubbelen meteen met AQ tegen A7 en dan kreeg ik buiten wat steals geen handen meer maar zag ik ondertussen wel de grotere stacks elkaar eruit trappen. Toen er nog 5 spelers over waren dacht ik te moeten gaan dubbelen tot de 2 chipleaders het er op de flop in krijgen met set over set & er toch nog net iemand voor me uitging :D

Vandaag nog effe weer een oude schoolvriend van me over de vloer gehad die effe 2 uur heeft gerailed en toch weer op een aantal zaken de aandacht gevestigd. Altijd wel enorm leerrijk want hij legt ook perfect uit waarom hij wat doet in bepaalde spots. Waarom hij vond dat ik op een bepaald moment vieren moest 4betten enzo :D
Goeie sessie al bij al ook, niet echt veel moeilijke spots waarschijnlijk omdat ik er ook voor zorgde dat ik niet in die spots belande maar toch.
Hij had vorige maand ook beloofd van The Poker Mindset mee te pakken uit Dublin maar dat was hij natuurlijk vergeten :D, nog effe wachten daarop dus.

Mstlc Topicstarter
Mstlc
Oldschool Grinder

Hmmm, ik denk dat ze dit als running good bestempelen :D

Monstersessie van vrijdagavond. 5+ uur aan één stuk door aan het 6 tablen geweest.

Running good to the max gewoon. Twas niet dat ik gewoon constant mensen 2 outerde op de river ofzo maar echt gewoon vaak op de flop het erin schoppen met 30-35% equity en dan hitten, als ik dan achteraf men equity tegen villain zen range na ging dan zat ik wel gewoon goed op 1 hand na.
Ik kreeg het er ook 15 keer in met 70%+ equity en als die haden op 2 na allemaal blijven staan is dat natuurlijk geweldig. Zeker als de 2 handen die je verliest slechts 70BB & 3BB potten zijn :D

Nu, eerlijk is eerlijk. Men EV graph voor deze maand staat gewoon netjes break even nu dus het was wel eens tijd :)

Gisteren geen cash gespeeld omdat we het laatste weekend van de zomer gebruikt hebben om de Lesse nog eens af te varen (kayak dus voor de leken onder ons :p). Heb wel effe 100k Gtd monthly Gold+ freeroll gespeeld op stars gisteravond, was wel een half uur te laat thuis en miste dus de eerste 2 lvl's maar heb toch nog een uur gespeeld voor ik naar de rail verdween als ik het er met Azen PFAI kreeg tegen Koningen en de flop Kxx gaf. Achja, shit happens, en ik was zoieso toch te moe om te spelen eigenlijk :P