+116$ alweer vandaag en daar had ik zelfs geen pay-off wizard voor nodig
Totale bankroll: $1050 of zoiets.
$1000+
geweldig gewoon eigenlijk. Ik had bij het upmoven naar NL25 toch echt wel schrik dat ik niet zou omkunnen met de plots toch wel een pak grotere bedragen. NL10 was $10, who gives weet je... maar NL25 is toch meteen $25 die op het spel staat. Ik moet zeggen dat ik me daar zonder veel problemen heb over gezet. Het zijn gewoon 100 big blinds... w/e. Ik had verwacht dat ik toch problemen zou hebben als ik op 100 handen plots 2BI's zou verliezen ofzo gezien dat toch meteen $50 is maar daar heb ik dus eigenlijk geen last van.
Momenteel heb ik nog een slordige $200 op men roll staan die ik zelf op 1 of ander moment gestort voor bonussen etc. Ik ben van plan van deze af te halen voor ik NL50 begin te spelen. Gaat wrs niet veel verschil maken maar het idee dat ik niet meer met zelf gestort geld zit te spelen is toch wel fijner.
Gisteren nog even terug naar een video gekeken ivm c-betten en ik heb daar toch alweer een ferm leak uit men spel gehaald. Ik merk ook dat men graph niet meer traag naar beneden gaat - dan stijl omhoog en dan weer traag naar beneden gaat. Nu blijft ie tussen grote ships min of meer constant of gaat ie zelfs omhoog. Het kan short term zijn maar het gevoel was allesinds beter. Ik snap ook weer beter welke flops ik wel en niet moet c-betten & waarom.
Het einde van de dag was niet zo geweldig, in tegendeel, in volgende 2 handen liep ik toch wel effe ferm tegen de lamp. Maar nadat ik effe een paar seconden met men handen in men haar had gezeten was ik er alweer over.
Preflop: Hero is BU with A:d, A:c.
MP2 calls $0.25, 2 folds, Hero raises to $1.25, 2 folds, MP2 calls $1.00.
Flop: ($2.85) 5:h, K:h, 5:s (2 players)
MP2 checks, Hero bets $2.15, MP2 calls $2.15.
Turn: ($7.15) Q:s (2 players)
MP2 checks, Hero bets $5.50, MP2 raises to $11.00, Hero calls $5.50.
River: ($29.15) 6:s (2 players)
MP2 bets $13.75, Hero calls $13.75.
Final Pot: $56.65.
Hero shows two pairs, aces and fives(A:d A:c).
MP2 wins with a full-house, fives full of kings(5:c K:s).
Tja, ik moet dit eigenlijk wegleggen op de turn I guess maar ik kon het gewoon niet. Ik vond trouwens dat er een kans was dat Villain hier KQ speelt, een hand die ik crushed heb. Maar echt, serieus, K5o... HOW THE HELL? Heb ik toch wel effe paar seconden met mijne mond op zitten staren naar men scherm.
------------------------------------------------------------
Preflop: Hero is BB with A:d, Q:d.
2 folds, CO calls $0.25, BU folds, SB calls $0.15, Hero raises to $1.25, CO calls $1.25, SB folds.
Flop: ($3.25) A:s, 2:h, 8:h (2 players)
Hero bets $2.25, CO calls $2.25.
Turn: ($7.75) 2:s (2 players)
Hero bets $5.50, CO calls $5.50.
River: ($18.75) 4:c (2 players)
Hero bets $13.00, CO calls $13.00(All-In).
Final Pot: $44.75.
Hero shows two pairs, aces and twos(A:d Q:d).
CO wins with two pairs, aces and fours(A:h 4:h).
Waarschijnlijk overspeel ik men hand hier wel maar jah, de kans dat hij hier two pair of een set heeft is gewoon zo klein nadat de turn het board paired. Dus ik wil value halen uit AJ, AT etc en uit andere busted Ace high flush draws. Als ze natuurlijk met die Ace high flush draw two pair riveren...
Onderstaande hand was ook nog leuk. WTF speelt ie daar Q5. Had zo wederom op de turn iets van, fuckit ik heb gewoon de beste hand. Niet dus.
Preflop: Hero is BB with T:h, T:d.
MP3 folds, CO raises to $0.75, BU calls $0.75, SB folds, Hero raises to $3.00, CO folds, BU calls $2.50.
Flop: ($7.35) 6:h, 4:d, 7:c (2 players)
Hero bets $5.00, BU calls $5.00.
Turn: ($17.35) Q:s (2 players)
Hero bets $13.00, BU calls $12.40.
River: ($42.75) J:d (2 players)
Hero shows a pair of tens(T:h T:d).
BU wins with a pair of queens(5:d Q:d).
Maar goed... de 3 bovenstaande handen worden natuurlijk 3 dubbel goed gemaakt als je dit soort dingen ziet. Komt die flop Queen high, yeey top set. Zit al uit te rekenen hoeveel ik ga betten en hoe ik het meeste value uit de hand haal. Niet nodig... Bottom pair top kicker! SHIP!
Preflop: Hero is CO with Q:c, Q:d.
MP3 posts deadblind, MP2 raises to $0.75, MP3 folds, Hero raises to $2.50, 3 folds, MP2 calls $1.75.
Flop: ($5.6) 3:h, 8:s, Q:s (2 players)
MP2 bets $2.75, Hero raises to $10.00, MP2 raises to $62.75(All-In), Hero calls $16.35(All-In).
Turn: ($97.45) 8:c (2 players)
River: ($97.45) 4:d (2 players)
MP2 shows two pairs, eights and threes(A:h 3:d).
Hero wins with a full-house, queens full of eights(Q:c Q:d).